Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

"Battlefield'ın Yaptığını Diğer Oyunlar Yapamıyor"


    Battlefield ve Call of Duty serileri yıllardan beri bire bir olarak karşılaştırılsa da, her iki oyun da farklı oynanış tarzlarıyla karşımıza çıkmıştı. EA'den Frank Gibeau, Battlefield serisinin FPS piyasasındaki yeri adına konuştu.
 
    Yaptığı açıklamalarda Gibeau, "Piyasada Battlefield'ın yaptığını yapan başka bir oyun yok. Battlefield serisi, araç ve asker savaşlarını bir araya getiren, yüksek seviyede yıkılabilir çevre sunan ve büyük haritalarda savaş imkanı veren oyunlara sahip. Eğer piyasada böyle bir rakibimiz olsa bile, oyuncuların gözünde iyi bir yere sahip olduğumuzu düşünüyorum." sözlerine yer verdi.
 
    Battlefield serisinin gelişiminden de söz eden Frank Gibeau, "Bad Company 2'den Battlefield 3'e geçişimiz, 3 milyon ünite oyun satışından 18 milyon üniteye geçişe sebep oldu. Kalitemiz her oyun sonrasında artıyor. Teknolojimiz de öyle. Her zaman yeni şeyler sunmayı amaçlıyoruz. Hiçbir zaman sınıra geldiğimizi düşünmedik. Her zaman hayal ettik ve ilerledik." sözlerini söyledi.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
DICE EA games battlefield 4 PC PS3 PS4 Xbox one Xbox 360 FPS
The Walking Dead DLC'sinin Çıkış Tarihi Belli Oldu Onaylandı: Don Mattrick, Microsoft'tan Ayrıldı!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Hunglasxx

4.7.2013 13:02:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Hunglasxx iyi o halde seni yanlış anlamışım. Cod un multiplayer ından cod 1 den beri şikayetçiyim zaten ama sevmediğimden değil beceremiyorum. oyuna başlıyorum daha ne olduğunu anlamadan ölüyorum. Ama bf de daha taktiksel olduğu için reflekslerimin yavaşlığını taktik yaparak ve iyi nişancılıkla kurtarıyorum hele bir de altımda tank varsa frag yapıyorum. Ha bf de de oldum olası bir tek şu uçakları ve helikopterleri sürmeyi beceremedim. 1942 den beri klasiktir uçağa binerim uçak gemisi binene kadar uçak düz gider pistin bittiği yerde suya çakılır :) Ama bu sayede tankla uçak patlatmayı öğrendim :) Cod çok reflekse dayalı mp7 varken bile kill alınca şükrediyorum. Buna rağmen oyun zevkli bence. Cod u 1 ay bf yi 1 yıl oynarım olur biter. Ama ciddi ciddi bilgisayar var oldu olalı fanboylar var ve şimdi taç devretme zamanlarındayız. Şu zamana kadar bütün veletler cod fanboyuydu bf3 e girince dediler abiler bunu oynuyormuş hepsi BF ci kesildi başımıza. Sorsan cod a mw ile bf ye bc2 ile başlamışlardır. Köklü oyun geçmişi olan biriyle tanışmak güzel.
İki seriyi de çok uzun zamandır oynuyorum zaten,dediğim gibi onun veyahut diğerinin bağımlısı değilim.CoD serisinin bana göre oynanabilir iki oyunu var,onlarda CoD 2 ve CoD 4.Bana göre diğerleri fasa fiso...Bir de CoD'un ilk oyunu güzeldi,o da ilk oyun olduğu için büyük ihtimal bana öyle geliyordur.Ama CoD 2'yi harbi oynamışımdır 300-400 saate yakın.İki sene önce dahi oynuyordum zaten.Bana göre en kral Call of Duty oyunu 2.sidir o yüzden.Kar98k ile oynamak bile büyük bir zevkti..BF'ye bakacak olursak bana göre her oyunu efsane.Sadece BF3'te Premium saçmalığı delirtti beni biraz o kadar.Gözümde ise BF2,BF1942 ve BC2 en güzel oyunlarıydı.

BSC Misafiri

4.7.2013 11:52:10

0
Hunglasxx iyi o halde seni yanlış anlamışım. Cod un multiplayer ından cod 1 den beri şikayetçiyim zaten ama sevmediğimden değil beceremiyorum. oyuna başlıyorum daha ne olduğunu anlamadan ölüyorum. Ama bf de daha taktiksel olduğu için reflekslerimin yavaşlığını taktik yaparak ve iyi nişancılıkla kurtarıyorum hele bir de altımda tank varsa frag yapıyorum. Ha bf de de oldum olası bir tek şu uçakları ve helikopterleri sürmeyi beceremedim. 1942 den beri klasiktir uçağa binerim uçak gemisi binene kadar uçak düz gider pistin bittiği yerde suya çakılır :) Ama bu sayede tankla uçak patlatmayı öğrendim :) Cod çok reflekse dayalı mp7 varken bile kill alınca şükrediyorum. Buna rağmen oyun zevkli bence. Cod u 1 ay bf yi 1 yıl oynarım olur biter. Ama ciddi ciddi bilgisayar var oldu olalı fanboylar var ve şimdi taç devretme zamanlarındayız. Şu zamana kadar bütün veletler cod fanboyuydu bf3 e girince dediler abiler bunu oynuyormuş hepsi BF ci kesildi başımıza. Sorsan cod a mw ile bf ye bc2 ile başlamışlardır. Köklü oyun geçmişi olan biriyle tanışmak güzel.

Hunglasxx

4.7.2013 10:15:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

BF yi 1942 den beri oynarım (BC1 oynamadım) ve MP si hep daha çekici gelmiştir ama sen tam bir BF fanboyusun. COD u senaryo modu için oynayacağına git 3. sınıf Amerikan filmi izle demek Bioshock oynayacağına çizgi film izle, Elder Scrolls oynayacağına kağıttan daedra yapıp onu kes, GTA oynayacağına git cepçi ol, NFS oynayacağına oyuncak arabayla oyna demek gibi. COD güzel bir oyundur tarz olarak hoşuna gitmeyebilir. Merak ediyorum sen Borderlands i de mi gerçekçi savaş hissi için oynadın? Yiğidi öldür ama hakkını yeme. Gerçekçi değil ve çok dengesiz bir multiplayer ı var ama senaryo anlatımında COD u geçecek fps yok. Karakterimizin deliliğini bile oyuna yansıtabiliyor adamlar bence bu takdir edilesi bir şey. Hani görmüşsündür sanki birşey anlıyormuş gibi her BF videosunun altına "BF3,5 zaaa!" yazan fanboylar varya gözümde onlardan tek farkın ölesiye savunduğun oyunun cod değil bf olması.
Borderlands'in sunduğu ile Call of Duty'nin sunduğu şeyler birbirinden çok farklı.Battlefield fanboyu falan değilim,fanboyu olduğum tek oyun Fifa,zaten onunda rakibinin olduğunu düşünmüyorum :P Yahu benim demek istediğimi alıp ordan oraya çarpıtmışsınız,bir de çarpıttığınız yerlerden yorum yapmışsınız.Benim demek istediğim,takım halinde yani sadece iki squad çatışıyormuş gibi değil de,daha gerçekçi ve devasa bir savaş ortamı hissi kesinlikle Battlefield serisinde var.Call of Duty serisi kapalı alanlarda geçen,küçük grupların çatışması şeklinde geçiyor hep.Multiplayer'ı da keza öyle ve hep bir karışıklık söz konusu.O kadar kişi bir multiplayer sunucusunda doluşunca ortalık bildiğin kaosa dönüyor,kimse ne yaptığını bilmiyor malesef...Haritanın bir ucundan öbür ucuna koşmalar,önüne geleni tarayarak öldürmeler vesaire...Benim demek istediğim kesinlikle "savaş" hissini Battlefield ve Arma serisinin verdiğini anlatmaya çalışmam.Özellikle Arma serisine tekrar değinmek istiyorum,gerçekten efsane bir seri.Sizi bildiğiniz savaşın içine sokuyor ve diğer oyunlardan en çok ayıran,bariz özelliği ise ölme hissi.Her an ensenizde bekliyormuş gibi bu his.Çünkü sizin görmediğiniz,dağda bekleyen bir keskin nişancı yüzünden tak diye ölebiliyorsunuz ve malesef harita devasa olduğu için zaten oyunun yarım saati yolda geçiyor.O yüzden ölmemek için ayrı bir gayret,ayrı bir strateji söz konusu. Ha ayrıca şu senaryoda CoD'u geçecek oyun yok demişsin.Ne yazık ki öyle..FPS türü için senaryo bana çok saçma geliyor.Çoğu kişinin amacı multiplayer'a girip iki üç adam öldürmek zaten.Ama oynarsınız saygı duyarım.Fakat CoD'un en iyi senaryoya sahip olması,yapımcılarının işi değil.Kesinlikle etrafta senaryoya önem veren,FPS türünde oyun çıkartan firmanın kolay kolay olmaması.Klasik olarak ya WW2'yi ya da Amerikan'ın petrol sömürmesi konularını görüyoruz oyunlarda.Yani amaç doğrultusunda bir bakıma odun gibi gidiyoruz.Call of Duty'nin ahım şahım bir senaryosu yok ancak en azından bu klasik senaryolardan daha başka bir şeyler sunuyor. Velhasıl kelam efendim,CoD'un senaryo bakımından en üstlerde oynamasının sebebi senaryosunun çok iyi olması değil,bir senaryosunun olmasıdır...Yoksa bakacak olursanız,aynı tip senaryoları rahatlıkla Korelilerin veyahut Amerikanların yapımı olan üçüncü sınıf aksiyon filmlerinde görebilirsiniz.Aksini iddia etmek aslında CoD fanboyu olmak demek.

BSC Misafiri

4.7.2013 08:32:23

-1
İkisi çok ayrı oyunlar tabiiki grafik konusunda COD ve BATTLEFIELD karşılaştırılamaz.Bence tek ortak yanları First Person Shooter olmaları. COD , BATTLEFIELD'e oranla çok daha iyi bir senaryo sunuyor internetteki oyuncu yorumlarına baksanız herkes öyle diyor zaten. Ayrıca Call Of Duty net 60FPS ile oynama imkanı sunuyor oyunculara pekii ya BATTLEFIELD? Gelelim multiplayere... BATTLEFIELD burada COD'a karşı çok büyük bir üstünlük sergiliyor bence.Ayrıca COD zombi modu sunuyor oyunculara buda + bir puan almasını sağlıyor. Ama bununla birlikte COD'de değişen fazla birşey yok buda ona puan kaybettiriyor diye düşünüyorum.Yani iyi bir bilgisayara sahipseniz ve ayrıntılı bir multiplayer istiyorsanız BATTLEFIELD almalısınız ; bilgisayarınız kötüyse ve singleplayer ve zombi modunu istiyorsanız COD almalısınız. Ama bence siz ikisinide alın :)

BSC Misafiri

3.7.2013 21:29:14

-1
animasyon ve teknolojide ne kadar gelişsenizde codun akıcı oynanış tarzı ve bir fps oyunu için muhteşem olan oyun senaryolarına erişemessiniz (f*ck yeh)

bkaakco

2.7.2013 20:11:12

-2
Keşke oynama imkanım olsa.

iamburak

2.7.2013 19:09:09

+1
Battlefield'ın yeri savaş oyunlarında her zaman ayrıydı zaten. 1942'den 3'e kadar.

NowWeDie

2.7.2013 18:48:20

-1
Bir bf haberindede cod ile karşılaştırma yapmayın be.Neyin savunmasını yapıyorsunuz ki kendiniz mi o firmalarda çalışıyorsunuz.Kim ne tür oyun seviyorsa onu oynar.Size mi düştü bunu sorgulamak.Yok bf gerçek savaş atmosferiymiş,yok cod çoluk çocuk oyunuymuş. Kendi klasında karşılaştırın bari oyunlar,deli misiniz divane misiniz

BSC Misafiri

2.7.2013 16:06:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: hitokiri_johndoesai "Gerçekçi savaş hissi ve takım oyunu". Hiç Planetside 2'yi oynadınız mı? Değiş 64, bazen yüzlerce kişi aynı tesis için savaşıyor. Çeşitli hava ve yer araçları var; farklı sınıflar ve MAX ler var; daha ne olsun? Ha "F2P dir ama aslında bu P2W" derseniz kısmen haklısınız. Yeni başladığınızda yeni silah açmak gerçekten çok fazla vakit alıyor.
hiç güleceğim yoktu planetside 2 ile bf yi karşılaştırmak neyin kafası ? birisi gerçekçi bir savaş deneyimi sunuyor diğeri fantastik

BSC Misafiri

2.7.2013 16:06:26

+1
ama bu açıklama beni korkuttu bira rakip görmemeleri oyunun üstüne yatabileceklerinin bir işareti olabilir arma 3 ün çok iyi olması lazım yoksa EA gevşer geçmişte örneğini çok gördük

crossmatch

2.7.2013 15:20:29

0
Cod'u 1-2 ay oynarım bf'i 1-2 sene. Param yoksa cod'u 1 sene de oynarım orası ayrı :D

BSC Misafiri

2.7.2013 14:20:09

0
BF Fanboyları bu siteyi işgal etmiş. Ama dur! Bu zaten hep oluyor değil mi? Tarih tekerrürden ibarettir. Önce Halo fanboyları vardı geldiler işgal ettiler trollediler trollendiler gittiler. Sonra COD fanboyları geldiler işgal ettiler trollediler trollendiler gittiler. Şimdi de BF fanboyları geldi işgal ettiler trollemekteler trollenecekler ve gidecekler. Bu fanboylar hep aynı kişiler, bakıyorlar hangi oyun popülermiş onun fanboyu oluyorlar. Hangi oyunun fanboyluk devri bitmiş onun hater ı oluyorlar. Ve böyle kişiliksizce hareket edince cool oluyorlar (!). Halo devri 2001-2006 COD devri 2007-2010 BF devri 2011- günümüz Seriler ölür fanboylar bakidir.

hitokiri_johndoesai

2.7.2013 13:12:39

0
"Gerçekçi savaş hissi ve takım oyunu". Hiç Planetside 2'yi oynadınız mı? Değiş 64, bazen yüzlerce kişi aynı tesis için savaşıyor. Çeşitli hava ve yer araçları var; farklı sınıflar ve MAX ler var; daha ne olsun? Ha "F2P dir ama aslında bu P2W" derseniz kısmen haklısınız. Yeni başladığınızda yeni silah açmak gerçekten çok fazla vakit alıyor.

ultralisan

2.7.2013 12:55:44

+1
Adam haklı cidden her ne kadar kibirli gözüküyor olsada rakipleri yok BF4 çıksın çıktığı gün alacam

BSC Misafiri

2.7.2013 12:47:22

0
oyun oynayacaksan cod gerçek bişiler arıyosan bf ikiside online fps oyununu güzel bi şekilde sunuyor

any77

2.7.2013 12:45:06

+3
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Hunglasxx 02.07.2013 02:24:46 her iki tarafın da kendine sadık kitleleri var kavga çıkarmak için abuk subuk yorumlar yapmayın.iki oyunu da severek takip eden birisi olarak cod biraz daha hızlı bir oyun olduğu için refleks gerektiriyor bf de strateji gerektiriyor hangisi yerse bu kadar basit.
Yavv CoD'un savaş mantığını söyler misin? CoD'da mantık nedir ki? Tek bir mantık var, o da önüne gelen adamı hızlıca öldürmen gerekiyor . Biri refleks diğeri strateji ise, biri güç, diğeri zeka diyebilir miyiz? Yalan mı? CoD'da hiç bir şey yok yavv. Gördüğün adamı vur mantığı, başka hiç ama hiç bir şey yok. Başka bir şey varsa söyle okuyayım. CoD her anında her saniye aksiyon yaşamak isteyenler için. Ama battlefield'da bir takım var. O takım ruhunu yakalayıp da birbirine kenetlenirsen 4 kişilik takımla 20 kişiyi halledersiniz. Ve onun verdiği zevk'i hiç bir CoD oyunundan alamazsın!

any77

2.7.2013 12:37:07

+4
Battlefield'ın takım ruhunu iyi yansıtabilen yanı seviliyor zaten. Bu kadar iyi savaş ilerleyişi hiç bir oyunda yok. Arma aşırı gerçekçi oluyor biraz, başında oturmak sıkıcı gelebiliyor. Gerçekçilik ile bir oyun ancak bu kadar iyi birleştirilebilir. Damavand peak'ta rush'ın verdiği zevk'i hiç bir CoD oyunu veremez. Çünkü bir ilerleyiş var oyunda. Yani ilerliyorsun, fethediyorsun haritayı. CoD'da ne var, 2 saniye önce bizim olan bölge 2 saniye sonra karşı takımın oluyor. Böyle saçmalık olmaz. Herkes birbirine giriyor, kimin nereye ateş ettiği belli olmuyor ki? Ama battlefield'da öylemi. Özellikle rush modu tam gerçekçilik yani. Bir alan var ve bu alanın belirli bölgelerini fethettikçe, ele geçirdikçe(aynı gerçek savaşlar gibi) oraya bir daha rakip adam gelmiyor. CoD aynı küçük bir odaya 20 adamı doldurup hadi kavga edin demeye benziyor. Battlefield ise karşılıklı, 2 takımında bir ahenk içerisinde karşılıklı olarak savaşmalarını sağlıyor. Herkesin belirli bir bölgesi var, belirli bir takımı, yardımlaşabileceği bir squad'ı var... Belirli bir ilerleyişi var...

umutcan_tekcan

2.7.2013 12:34:22

+5
Bunların Aksini iddaa Eden zaten yalan söylemiş olur. Adam Haklı Beyler Böyle Bir Oyun Yok Bu Oyunu Tanıdıktan Sonra Diğer FPS Oyunlarına Bakış Açım Değişti. Örnek COD Serisi Verilmiş Kurallar Var Bu arabanın üzerine çıkamazsın şu duvarı yerlerbir edemezsin şu aracı kullanamazsın araba istiyorsan al sana çocuk oyuncağı araç sür patlat. Al sana küçük oyuncak helikopter istediğini öldür bu ne ya bıktım cod saçmalıklarından.

BSC Misafiri

2.7.2013 11:51:40

0
[quote]Orijinalden alıntı: Hunglasxx Kimse kusura bakmasın ancak adamlar gerçekten haklı.Piyasada savaş hissini iyi yansıtan bi' Battlefield serisi var,bir de Arma serisi...Arma tam olarak savaş simülasyonu ve devasa haritalarıyla ( 270 km) gerçekten bu hissi doruk noktasına çıkarıyor.Battlefield serisi Arma'ya kıyasla daha dar ama yine de geniş haritalar sunuyor ve durmaksızın devam eden savaş hissini çok iyi veriyor.Call of Duty'yi ağzıma bile almıyorum,her yönüyle çok saçma.Hikayesi için oynuyoruz diyenler,gidin 3.sınıf bir Amerikan filmi izleyin.Aynı bok...[/quote] [quote]Orijinalden alıntı: Hunglasxx Kimse kusura bakmasın ancak adamlar gerçekten haklı.Piyasada savaş hissini iyi yansıtan bi' Battlefield serisi var,bir de Arma serisi...Arma tam olarak savaş simülasyonu ve devasa haritalarıyla ( 270 km) gerçekten bu hissi doruk noktasına çıkarıyor.Battlefield serisi Arma'ya kıyasla daha dar ama yine de geniş haritalar sunuyor ve durmaksızın devam eden savaş hissini çok iyi veriyor.Call of Duty'yi ağzıma bile almıyorum,her yönüyle çok saçma.Hikayesi için oynuyoruz diyenler,gidin 3.sınıf bir Amerikan filmi izleyin.Aynı bok...[/quote] BF yi 1942 den beri oynarım (BC1 oynamadım) ve MP si hep daha çekici gelmiştir ama sen tam bir BF fanboyusun. COD u senaryo modu için oynayacağına git 3. sınıf Amerikan filmi izle demek Bioshock oynayacağına çizgi film izle, Elder Scrolls oynayacağına kağıttan daedra yapıp onu kes, GTA oynayacağına git cepçi ol, NFS oynayacağına oyuncak arabayla oyna demek gibi. COD güzel bir oyundur tarz olarak hoşuna gitmeyebilir. Merak ediyorum sen Borderlands i de mi gerçekçi savaş hissi için oynadın? Yiğidi öldür ama hakkını yeme. Gerçekçi değil ve çok dengesiz bir multiplayer ı var ama senaryo anlatımında COD u geçecek fps yok. Karakterimizin deliliğini bile oyuna yansıtabiliyor adamlar bence bu takdir edilesi bir şey. Hani görmüşsündür sanki birşey anlıyormuş gibi her BF videosunun altına "BF3,5 zaaa!" yazan fanboylar varya gözümde onlardan tek farkın ölesiye savunduğun oyunun cod değil bf olması.

BSC Misafiri

2.7.2013 11:51:20

0
Adamlar haklı fakat 3 milyondan 18 milyona geçme sebebi büyük haritalar değil ki .. Tamamen Infantry olayıdır.Daha fazla esl ye yönelik olması maç yapmaya daha elverişli olması ki bf4 de bu daha da iyi olacak 3 milyon büyük harita seven varsa 15 milyonda Infantry oynayan vardır.

BSC Misafiri

2.7.2013 11:51:13

-1
Hunglasxx 02.07.2013 02:24:46 her iki tarafın da kendine sadık kitleleri var kavga çıkarmak için abuk subuk yorumlar yapmayın.iki oyunu da severek takip eden birisi olarak cod biraz daha hızlı bir oyun olduğu için refleks gerektiriyor bf de strateji gerektiriyor hangisi yerse bu kadar basit.

firkateyn

2.7.2013 10:23:49

0
Şu an tam bir dengi olmasada adamlar rekabeti varmış gibi oyunu sürekli geliştiriyorlar. Bu güzel birşey :)

Sir Maximus is BACK

2.7.2013 09:27:45

+3
öyle tabi.Bf başkadır başka!

BSC Misafiri

2.7.2013 07:57:26

0
Adam doğru söylüyor. BF tarz olarak çok farklı. Arma ve Cod un arasında geçiş türü. Piyasa da CS gibi tonla oyun var ama BF ye benzeyen yok. Bildiğim en yakın oyun Planetside 2.

BSC Misafiri

2.7.2013 07:43:39

-1
Kobrayı verdik,veriyoruz,vereceğiz demek istemiş..Helal dice

furkan3191

2.7.2013 03:43:30

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Cihathalitt Yav he he. Ah be EA.. Hiç akıllanmayacaksın.
Sırf ea nın adı çıktı diye ezberden konuşmayın. Eminim fifayı klavyeden tek başına, bfyi de crackli single'dan oynuyosundur zaten

Cihathalitt

2.7.2013 02:50:34

-4
Yav he he. Ah be EA.. Hiç akıllanmayacaksın.

Hunglasxx

2.7.2013 02:24:46

+6
Kimse kusura bakmasın ancak adamlar gerçekten haklı.Piyasada savaş hissini iyi yansıtan bi' Battlefield serisi var,bir de Arma serisi...Arma tam olarak savaş simülasyonu ve devasa haritalarıyla ( 270 km) gerçekten bu hissi doruk noktasına çıkarıyor.Battlefield serisi Arma'ya kıyasla daha dar ama yine de geniş haritalar sunuyor ve durmaksızın devam eden savaş hissini çok iyi veriyor.Call of Duty'yi ağzıma bile almıyorum,her yönüyle çok saçma.Hikayesi için oynuyoruz diyenler,gidin 3.sınıf bir Amerikan filmi izleyin.Aynı bok...

oyuncu11790

2.7.2013 01:42:40

+8
Battlefield serisinin ortaya koyduğu tarzın doğrudan rakibi yok , cod piyasa rakibi olabilir ancak tarz olarak çok farklılar o yüzden dediklerine katılmamak elde değil ... Mesela bf serisi tamamen kaldırılsa kemikleşen kitlesinin doğrudan geçiş yapacağı oyun yok piyasada , bu seriden tek beklentim bf3'te yaptıkları hatalardan ders çıkarmaları

cemmedagon

2.7.2013 01:34:49

-1
BF bad company 2 dan sonra bitti seri,3. oyun bad company 2 nin gazı ile piyasaya sürüldü ve sattı, grafik motoru ile oyun sattırdılar, yıkılabilir çevre resmen kötüledi hatta bazı maplerde yoktu bile nerdeyse ( ki bsc nin bir haberinde bunu başka bir ağızdan destekledi EA yetkilileri) ayrıca oyun EA yin para hırsı nedeniyle oynanmaz hale geldi bir süre sonra o DLC lerle,hele premium çıktıktan sonra oyun yüzüne bakılmaz hale geldi,umarım EA para hırsına yenik düşmezde bize adam gibi bir oyunla gelir.

ShadowofDeath06

2.7.2013 01:19:25

+3
quote:

Orijinalden alıntı: EzioAuditore_ Dışarıdan kibirlilik gibi görünebilir ama cidden doğru bu.
Bu mesaja bende + verdim ama fanboyluktan değil. Ciddi ciddi kocaman haritalarda araçları kullanabildiğimiz diğerlerine göre daha özgür ve özgün bir oyun bence. DICE'da saygımız var tabi yaptığı işler ortada. Ama BF'yi ayıran asıl özellik araçlar ve çevredeki yıkılabilirliktir. Birde şöyle sistem yaptırtan bir oyun olmasa daha çok pc'ye hitap etse CoD'u ezer zaten.

Alpins951

2.7.2013 00:57:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: funkerman Adamlar haklı. Hatta bırakın yıkılabilir çevre ve araç savaşlarını şu anda piyasadaki en iyi fps oyunu serisi Battlefield.
İiyide battlefildı bf yapan yıkılabilir çevre ve araçlar olması nereye bırakıyorsun?

Keras

2.7.2013 00:31:16

+2
bf3den başka fps yok pcde dengi olan başka bi oyunda yok zaten

gamerasi

2.7.2013 00:17:38

0
Bugün istatistiklerime baktım da BF3 ü oynama sürem 16 güne çıkmış. BF4 gelsin oynamaya devam edelim...

furkan3191

2.7.2013 00:17:14

0
merminin yer çekiminden etkilendiği,merminin gidiş hızına göre varış süresinin hesaplandığı başka oyun varsa onu da oynarız. Silahların diğer ince istatistiklerine girmiyorum bile.

BSC Misafiri

2.7.2013 00:11:37

0
Köpeği oynatcağıma battlefield oynarım daha iyi

funkerman

2.7.2013 00:11:24

0
Adamlar haklı. Hatta bırakın yıkılabilir çevre ve araç savaşlarını şu anda piyasadaki en iyi fps oyunu serisi Battlefield.

EzioAuditore_

2.7.2013 00:00:13

+15
Dışarıdan kibirlilik gibi görünebilir ama cidden doğru bu.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 4 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
191 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız