Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Söylenti: Yeni Call of Duty Oyunu Detayları


      Son bir kaç aydır resmi bir Call of Duty: Black Ops 2 onayı bekliyoruz ancak henüz böyle bir şey olmadı. Dün girdiğimiz haberde de oyunun ilk fotoğrafını göstermiştik, bugün de söylenti detaylandırıldı.
 
     GameStop çalışanlarından birinin çektiği bu görüntüler anlaşılan o ki yeni bir Call of Duty oyununun habercisi, GameStop çalışanının çektiği fotoğrafta sadece bir tarih ve altında yazılan "Return For Debriefing" yazısı var.  "Debriefing" askeri açıdan bakılacak olursa, görev sonrasında yapılan bir toplantı anlamına geliyor, bu toplantıda pilot ya da askerin üstlerine bütün bilgileri vermesi ve bu bilgilerin basına ne kadarının açıklanıp açıklanmayacağına karar verilmesine deniyor.
 
     Oyunun adının Call of Duty: Eclipse olacağına dair söylentiler de dolanıyor. İşte o 2 fotoğraf; siz ne düşünüyorsunuz?
 
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Call of Duty: Black Ops Treyach FPS Activision Wii PS3 Xbox 360 PC DS
"Crysis 3, Crysis'in Adımlarını İzliyor" Call of Duty: MW3 İçin Double XP Haftasonu
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

22.4.2012 20:37:48

0
Ben onu bunu bilmemde bu oyun fena olcak. Bir kez daha Call of Duty

ugrcan1

21.4.2012 10:04:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: traineryum Limango da %50 indirim vardı kaçırdım ya
kafanmı güzel kardeşim ne diyorsun :D

kingofthehell

21.4.2012 01:38:15

-1
artık b***kunu çıkardılar şu oyunun içimde bir gıram heyecanlanma varsa namerdim :)

BSC Misafiri

21.4.2012 00:00:02

0
valla o fotoya bakınca aklıma iki şey geldi ;1.cisi naziler.2.cisi ufo.

E_Aydin35

20.4.2012 23:51:48

0
Ben pek bir etkileyici bir görsel olarak bulmadım yani, sözlerden pek çok anlam çıkarılabilir ama hangisi olacağı nı yada olayın ona nasıl bağlanıcağını ancak senaristler bilir..

capoeira_GS

20.4.2012 23:17:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: traineryum Limango da %50 indirim vardı kaçırdım ya
kafan mı güzel bune la

sfgsfgsfg

20.4.2012 23:03:42

-1
quote:

Orijinalden alıntı: traineryum Limango da %50 indirim vardı kaçırdım ya
Ne bu saçmalama kardeş.

ErayzZzzz

20.4.2012 22:50:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: traineryum Limango da %50 indirim vardı kaçırdım ya
ne saçmalıyorsun sen birader

Vahlok

20.4.2012 21:22:37

+3
Hadi patlatın artık bi trailer !

FearMaster

20.4.2012 21:17:18

0
Fazla beklemeden Black Ops 2 söylentisi resmileşse de biz de kurtulsak onlar da.

Aksel123

20.4.2012 21:01:37

-1
Call of Duty Black Ops 2 çıkarsa Call of Duty: Modern Warfare 3 den daha fazla tutar Call of Duty: Modern Warfare 3 herşeyi Call of Duty: Modern Warfare 2 benziyo fazla yenilik yok yeni silahlar yeni maplar var görüntü nerdeyse tıpa tıp aynı Call of Duty Black Ops 2 çıkarsa bende alıcam

Chidori

20.4.2012 20:59:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son Elemanın kafasını görünce zaten Eclipse isminin cuk oturduğuna kanaat getirdim:)

Wayward Son

20.4.2012 20:51:18

-1
Elemanın kafasını görünce zaten Eclipse isminin cuk oturduğuna kanaat getirdim:)

fatality1907

20.4.2012 20:50:43

0
bungie oyunudur büyük ihtimal.

!!!Psycho347!!!

20.4.2012 20:46:55

0
Eğer Treyarch ve Activision varsa tamamdır.
  • 1
  • 2
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Call of Duty: Black Ops ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
198 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız