Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Sony, The Last of Us Part II'nin Bruce Straley Tarafından Yönetilmeyeceğini Doğruladı

 
    PlayStation Experience esnasında duyurusu gerçekleşen The Last of Us Part II'nin yönetmenin Bruce Straley olmayacağı doğrulandı.
 
   Kotaku, duyurunun yapıldığı gece kendi kaynaklarından edindiği bilgiye göre devam oyununda Bruce Straley'in yönetmen olarak yer almayacağını yazmıştı. Sony de kısa bir süre sonra bu durumu onayladı. Yapılan açıklamada Sony ek olarak şu sözleri söyledi.
 
"Bruce son birkaç yılda eleştirmenlerce alkışlanan iki oyundan sonra biraz ara vermeye karar verdi. Yakın zamanda stüdyoya dönmeyi ve bir sonraki projesinde yer almayı sabırsızlıkla bekliyor." 
 
   Bruce Straley, daha öncesinde 2013 yılında çıkış yapan The Last of Us ve bu yılın yapımlarından olan Uncharted 4'ü Neil Druckmann ile birlikte yönetmişti. The Last of Us'ın devam oyununda Bruce Straley'in olmayışı oyuna nasıl bir etki yaratacak çıkış yaptıktan sonra göreceğiz.
 
   PlayStation 4'e özel olarak geliştirilen The Last of Us Part II'nin henüz bir çıkış tarihi yok. Devam oyununda yöneteceğimiz karakterimiz 19 yaşına girmiş Ellie olacak. Oyunun ana teması ise "nefret".

Bu haberin bağlantısı
URL
The Last of Us 2 The Last of Us Part II Naughty Dog Ellie Joel PlayStation 4
The Last Guardian Performans Konusunda Biraz Sıkıntılı Westworld Dizisinin Yazarı The Last of Us Part II'de Yer Alıyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

KerkenezKes

8.12.2016 01:49:04

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Aksiyona ve nefrete hayir diyoruz. Ve su kizin ortalikta rambo gibi dolasmasini istemuyoruz. Bu seri benim icin ilk oyunda bitmisdir. H Birakin guzel keyif olarak kalsi Kız 19 yaşına gelmiş rambo olucanı sanmıyorum muhtemelen düşmanlarla yüz yüze bile kapışamıycak ve stratejik yapısını koruyacaktır

rambocuk

7.12.2016 20:32:42

0
Bu arada asıl olay Neil Druckmann da sanırım tek patron yapmak istemişler kendisini

BSC Misafiri

7.12.2016 01:53:14

0
Aksiyona ve nefrete hayir diyoruz. Ve su kizin ortalikta rambo gibi dolasmasini istemuyoruz. Bu seri benim icin ilk oyunda bitmisdir. H Birakin guzel keyif olarak kalsin

BSC Misafiri

6.12.2016 23:27:44

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Joel yoksa bende yokum sahsen. Oyle baba bir karakteri al sen oyundan git bize bakicilik yaptigimiz kizla devam et. Kizla butun dusmanlari tek tek avlicaz joel da sadece hayal olarak ellie e eslik edecek ve ona guc verecek ben video dan bunu anladim. Arada gecmise gidip arada kalan zamanda neler oldugunu gorucez, burada joel uda yonetiriz ama ne fayda 2. oyunda ana karakterimiz ellie olacaksa.
Sen oynama

BSC Misafiri

6.12.2016 19:58:42

0
Joel yoksa bende yokum sahsen. Oyle baba bir karakteri al sen oyundan git bize bakicilik yaptigimiz kizla devam et. Kizla butun dusmanlari tek tek avlicaz joel da sadece hayal olarak ellie e eslik edecek ve ona guc verecek ben video dan bunu anladim. Arada gecmise gidip arada kalan zamanda neler oldugunu gorucez, burada joel uda yonetiriz ama ne fayda 2. oyunda ana karakterimiz ellie olacaksa.

BSC Misafiri

6.12.2016 19:58:39

0
Yeni yonetmen falan yok neil druckman tek basina yonetecek ve bu adam uncharted 2 ve ilk last of us oyunuyla kendini kanitlamis zaten. Oyun yine bomba gibi geliyor merak etmeyin yani.

BSC Misafiri

6.12.2016 19:27:08

0
TLOU2 normalde 2017 de çıkacaktı ama Uncharted 4 çıkacak diye naughty dog başlamasınlar demişti o nedenle daha geç başladılar bir de oyun motorunu güncellediler onun da bir zahmeti var tabi :) sonuçta 2018 de çıkacak

BSC Misafiri

6.12.2016 19:26:58

0
quote:

Orjinalden alıntı: MALTHAEL Bu tür oyunlarda aksiyon olunca ben soğuyorum oyundan . Atmosfer zaten aksiyona uygun değil gerilimin hakim olduğu , insanı çaresiz hissettiren bir havası var oyunun . Aksiyon en son aranacak şey olması lazım bu oyunda . Aksiyon isteyen Uncharted oynasın .
Aynı bende senin gibi düşünüyorum, Last of Us'ı Uncharted oyunundan ayıran ve benim için iki gömlek üste çıkaran müziğinden atmosferine kadar hüzün ve çaresizliği fazlasıyla hissettirmesidir. Uncharted gibi yerde 5-6 çeşit silahtan hangi biriyle savaşacağımı seçmek veya karakter ölmek üzereyken 2-3 saniye saklanınca tamamen iyileşmek gibi bana göre bir oyunun değerini düşüren özellikler olmadığı için üst düzey bir oyundur benim için. O yüzden Uncharted gibi aksiyon ağırlıklı yapmayı düşünüp Last of Us'ın özünü hiçe sayarlarsa güzelim oyuna yazık ederler. Ayrıca ikinci oyunun ana teması ''nefret'' ise ve Ellie ''teker teker hepsini öldüreceğim'' diyorsa onu bu kadar sinirlendirecek tek şey Joel'in ateş böcekleri örgütünce öldürülmesidir. Yeni yönetmenin hikaye anlatımına ve oynanışa çok önem vermesi gerek.

BSC Misafiri

6.12.2016 19:26:50

0
quote:

Orjinalden alıntı: AntiClon geçen ps3 aldım içinde yüklüydü 1 saat oynadım sıkıldım ve sildim beğenmedim beğenmek zorundada değilim mecbur değilim... şimdilerde uc3 oynuyorum ve çok keyif alıyorum hemen ardından mgs5 oynicam sonra evil withen falan.....
Öyle tabii Uncharted gibi 10 çeşit silah ve yüzlerce mermi içinde seçim yapmak veya Drake ölmek üzereyken 3 saniye saklanınca turp gibi olmak varken kısıtlı silah, mermi ve sağlık ekipmanlarıyla 1 merminin bile hesabını yaparak oynamak sıkar tabii. Yalnız Uncharted'ı 10 yaşında çocuk bile rahat bitirirde Last of Us yusuf yusuf ettirir.

2K

6.12.2016 17:36:35

0
Sonuçta yetenekli bir sürü kişiden oluşan bir kalite standardı olan bir firma. Uncharted 4 çıkmadan da bir sürü kişi ayrıldı firmadan ama başarılı bir oyun oldu. Zaten o adam çıktı diye dışardan Osman'a firmaya alıp yönettircek halleri yok onun gibi başarılı olan bir kişi gelir.

TaKo

6.12.2016 17:06:57

0
Neil Druckmann varsa sıkıntı yok...

AntiClon

6.12.2016 16:38:38

0
geçen ps3 aldım içinde yüklüydü 1 saat oynadım sıkıldım ve sildim beğenmedim beğenmek zorundada değilim mecbur değilim... şimdilerde uc3 oynuyorum ve çok keyif alıyorum hemen ardından mgs5 oynicam sonra evil withen falan.....

BSC Misafiri

6.12.2016 16:05:39

0
lan daha hiç bir şey tam olarak belli değil.herkes kafasından bir şeyler uydurup kendi önyargısıyla yorum yapıyor.yok joel olmazsa ben oynamam oyun çöp.yok ellie olursa zevk almam.yok oyunun teması nefretmiş olmaz bu oyun.Lan ne kadar boş beleş insanlar var.herifler kendilerini defalarca kanıtladı.yaptıkları oyunlar endüstri standartlarını zorluyor,oyunları ödül üstüne ödül alıyor ama haala adamlara karşı olumsuz bir ön yargı söz konusu.oyun sektöründe böyle kaliteli firma sayısı bir elin parmaklarını geçmezken bu tür cahil yorumları görmek sinir bozucu gerçekten.

Venomstr

6.12.2016 14:43:23

0
Arkadaşlar BSC Misafiri adı altında yazılan yazıların yüzde 90'ı fake... Fake üyelerin fake mesajları hepsi. Troll üyelerin troll mesajları. BSC Misafiri olayına çözüm bulunması lazım acilen.

xnxn

6.12.2016 14:37:56

0
Oyun çöp olmaz inş. Umarım guzel oyun olur yine büyük heyecan ve gerilimle oynariz

KAKÁ

6.12.2016 14:22:47

+1
Ne kadar cahil cühela zevksiz orada BSC Misafiri altında yapılan yorumlar...

vanbasten10

6.12.2016 14:10:14

0
Uncharted 4 içinde aynı yorumlar oldu çöp vs diye şaheser ortaya çıktı rahat olun Naughty Dog boş işlere imza atmaz gene muhteşem bir oyun çıkacak hatta unc4'de olduğu gibi ilk övgü xbox tarafından gelir................

thugs_life

6.12.2016 13:39:36

0
bazı yorumları okuyunca ilk aklıma gelen: vay sığır.. oluyor.

MALTHAEL

6.12.2016 12:07:06

0
Bu tür oyunlarda aksiyon olunca ben soğuyorum oyundan . Atmosfer zaten aksiyona uygun değil gerilimin hakim olduğu , insanı çaresiz hissettiren bir havası var oyunun . Aksiyon en son aranacak şey olması lazım bu oyunda . Aksiyon isteyen Uncharted oynasın .

Sic Parvis Magna

6.12.2016 11:36:29

0
Koca Naughty Dog ekibi, nereye hayal kırıklığı olucak? şu oyuna çöp diyenlerde ne boş beyinli insanlar ya

aLdacTrack

6.12.2016 11:31:32

0
Daha oyun çıkmadan nedir bu ön yargınız arkadaşlar ? Ben bu ekipten hayal kırıklığına uğratacak bir proje çıkacağına inanmıyorum şahsen.

TearsForFears

6.12.2016 11:28:25

0
Şu yorumlara bakar mısın ne kadar cahil cühela varsa oyun çöp olacak demiş. Naughty dog un geliştirdiği hangi oyun çöp olmuşta bu olsun

__lcnyvz__

6.12.2016 11:13:50

0
bu oyundan umudum yok zaten gerek yoktu devam oyununa at cope gıtsın

BSC Misafiri

6.12.2016 10:47:21

0
Oyun çöp olcak yazık edecekler ilk oyunu kirleticekler. Yazık oldu seni de kötü bikicez the last of us :( :(

BSC Misafiri

6.12.2016 10:47:00

0
Anlaşılan oyun epey aksiyona kaçacak. Oyunun ana temasının nefret olması hiç hoş değil.Böyle bir adım beklemiyordum. Eğer ki, oyunu kızla yöneteceyikse ben bu oyunu almam.

rambocuk

6.12.2016 09:37:41

+1
Şimdi bi misafir oyun çöp olacak ahahahaa yazıp kaçacak :)

- The Stig -

6.12.2016 09:37:34

0
Üşüyoruz Bruce reis.

usuallysony

6.12.2016 09:21:15

0
O stüdyoya beni alsalar ben bile başarılı işlere imza atarım o yüzden sorun olacağını sanmıyorum
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
The Last of Us Part II
+ TAKİBE
AL
13 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız