Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Red Dead Redemption 2'nin Muhtemel Çıkış Tarihi Göründü

 
   Bu yıl en çok beklenen oyunlar arasında bulunan Red Dead Redemption 2'nin muhtemel çıkış tarihi göründü.
 
   Birleşik Krallık üzerinde bulunan online mağaza Littlewoods, Red Dead Redemption 2'yi ön siparişe açtı ve teslimat tarihi de 2 Ekim 2017 olarak görünüyor.
 
   Rockstar Games, Red Dead Redemption 2'nin duyurusunda oyunun 2017 yılının sonbahar döneminde geleceğini açıklamıştı. Duyurusundan 2 gün sonra ön siparişe açılan ve henüz çıkışına epey bir zaman olmasına rağmen perakendecilere reklam ürünleri gönderilen Red Dead Redemption 2 için belirtilen bu tarih doğru olabilir.
 
 
   Güçlü atmosferi olan bir dünyada iddialı bir hikaye sunacağı ve aynı zamanda yeni bir multiplayer deneyim yaşatacağı belirtilen Red Dead Redemption 2 PlayStation 4 ile Xbox One sistemlerine geliştiriliyor. 

Bu haberin bağlantısı
URL
Rockstar Games Take Two PlayStation 4 Xbox One Red Dead Redemption 2 RDR 2
Steam, 14 Milyondan Fazla Eş Zamanlı Kullanıcı ile Rekor Kırdı Ghost Recon Wildlands için Kısa Bir Oynanış Videosu Paylaşıldı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

GodmetaL22

16.1.2017 01:04:13

0
1. oyunu oynamak için zamanında ps3 almıştım lanet olsun şu konsollara hem grafikleri çok kötüydü oyunun, hem anti aliasing yoktu o tırtıklar acayip rahatsız ediyordu beni fps de 20 civarı bir şeydi çok rahatsız ediyordu pc ye çıkartın şu oyunu ps4 te falan oynanmaz bu açık dünya oyunları. Aynısı Gta 5'te de vardı her yerin tırtık tırtık olması ve rahatsız edici fps sorunu xbox da aynı. Pc master race kafası biri değilim bilgisayarımda ortalama bir şey ama gerçekten konsollardan daha akıcı oyun oynuyorum. Çok iyi yaptınız yeni nesil diye 720p 20-30 fps makineler çıkartıp 2 sene zor dayandı hemen xbox scorpio ps4 pro çıkarttınız adam gibi güçlü makineler çıkartsalardı 200 dolar daha fazla olsaydı ne olurdu yani!

BSC Misafiri

10.1.2017 18:42:48

0
Rockstar ayıpsın harbi ya bir gün PC nin degerini anlıycan ama o gün geç olacak

haktan24

10.1.2017 14:41:25

0
gell gönlümün efendisi gell senin için gidip ps4 cihaz satın aldım ıstırırırmmm

BSC Misafiri

10.1.2017 12:32:53

0
Neyse ps4 hacklensinde alalim bir tane catir catir oynariz ps3 te oldugu gibi kupaydi carttu curttu diye diye fps ozurlusu makinayla bu nesli gecirdiler zaten hacklensin oyunlar biriksindr rahat rahat oynarir mis

BSC Misafiri

10.1.2017 09:54:25

0
quote:

Orjinalden alıntı: Scorpio bites a Pony
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

En iyi grafik,çözünürlük,performans olarak PC'de oynanır,Şimdi diyorsundur nerden biliyorsun PC'ye geleceğini,O zaman sen nerden biliyorsun Scorpioyaya geleceğini..Sen demiyormuydun.. Bu ps4 Pro gibi bir ara konsol olmayacak,Ee o zaman sen nerden biliyorsun Scorpioyaya geleceğini..PS4 Pro'ya kesin gelecek çünkü ara konsol,Öyle yada böyle Pro'ya daha iyi entegre edilecek oyun Sonuçta Rockstar Microsoft gibi paragöz bir firmadan uzaklaşıp Sony'e yakınlaştı ve anlaşmaları var..Artık en iyi firmalar Sony'nin elinde...
Dünya dan haberi yok ahkam kesiyor . Olm RDR2 zati XO/PS4 icin duyuruldu.Yani XO da calisan her oyun Scorpio da da haliyle calisiyor. Ulan trollemenin die bi adabi olmali
Arkadaşın senden biraz ders alması gerekiyor.Nede olsa All star trollsün

Chirrut Imwe

10.1.2017 00:32:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

En iyi grafik,çözünürlük,performans olarak PC'de oynanır,Şimdi diyorsundur nerden biliyorsun PC'ye geleceğini,O zaman sen nerden biliyorsun Scorpioyaya geleceğini..Sen demiyormuydun.. Bu ps4 Pro gibi bir ara konsol olmayacak,Ee o zaman sen nerden biliyorsun Scorpioyaya geleceğini..PS4 Pro'ya kesin gelecek çünkü ara konsol,Öyle yada böyle Pro'ya daha iyi entegre edilecek oyun Sonuçta Rockstar Microsoft gibi paragöz bir firmadan uzaklaşıp Sony'e yakınlaştı ve anlaşmaları var..Artık en iyi firmalar Sony'nin elinde...
Dünya dan haberi yok ahkam kesiyor . Olm RDR2 zati XO/PS4 icin duyuruldu.Yani XO da calisan her oyun Scorpio da da haliyle calisiyor. Ulan trollemenin die bi adabi olmali[:'(]

BSC Misafiri

9.1.2017 22:28:42

0
quote:

Orjinalden alıntı: Scorpio bites a Pony RDR2 en iyi Grafik,cözünürlük ve performans ile sadece Scorpio da oynanir
En iyi grafik,çözünürlük,performans olarak PC'de oynanır,Şimdi diyorsundur nerden biliyorsun PC'ye geleceğini,O zaman sen nerden biliyorsun Scorpioyaya geleceğini..Sen demiyormuydun.. Bu ps4 Pro gibi bir ara konsol olmayacak,Ee o zaman sen nerden biliyorsun Scorpioyaya geleceğini..PS4 Pro'ya kesin gelecek çünkü ara konsol,Öyle yada böyle Pro'ya daha iyi entegre edilecek oyun Sonuçta Rockstar Microsoft gibi paragöz bir firmadan uzaklaşıp Sony'e yakınlaştı ve anlaşmaları var..Artık en iyi firmalar Sony'nin elinde...

Sturmbannführer

9.1.2017 20:39:16

0
Heyecanla bekliyoruz.

Kevin Garnett

9.1.2017 20:18:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: Scorpio bites a Pony

Hocam sen onu git 3 senedir su tantanayi yapan Sonyboycuklara söyle.
Sonyboy, XBOXboy farketmez. Babam bile olsa konsollardan inanılmaz güç bekleyen konsol oyuncusu değildir. Konsol oyuncusu oyununa bakar, grafik isteyen zaten güzel bir bilgisayar toplar.

BSC Misafiri

9.1.2017 19:21:32

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Kevin Garnett
quote:

Orijinalden alıntı: Pinky_Demon

Ben hiç bir zaman Xbox'ı ex leri için kullanmadım ki Bizler bu markanın fanatiğiyiz kardeş oyunları 640p de olsa almaya, oynamaya, destek vermeye devam ettik ve bu ömür boyu böyle devam edecek! Ha birde RDR konsollara özel bir oyun yani multiplatform değil paşa paşa konsol alacaksın bu şaheseri oynamak için
E abicim sen neden markanın fanatiğisin? Yerli malı mı? Babanın malı mı? Neden olduğunu belirt lütfen. Neden Sony değil Nintendo değil XBOX?
Yaa hocam ne soruyorsun, Bu adam Microsoft diye diye kafayı yedi,Gözleri hiçbir şey görmüyor.Ne zaman baksam saçma sapan yorumlar yapıyor,Bir kullanıcı olarak çok ters yorumlar yapıyor...Bu adam firmaların fanatiği olmuş ama ürünün kalitesine bakmıyor, Ondan dolayı yaptığı tüm yorumlar fanboyca,Biz bir kullanıcı gözünden yorum yaptığımızda ona çok ters geliyor bizim yorumlarımız,Bide bizi Fanboy yapıyor... Takmayın bilee bu adamın dediklerine.

BSC Misafiri

9.1.2017 19:21:01

0
quote:

Orjinalden alıntı: d3vstator Bu oyun gecikmeli de olsa her türlü PC'ye gelecektir. GTA 5'in PC'deki başarısı üzerine bu kaçınılmaz bir durum.
Hatırlıyorumda ilk red dead çıkacağı zamanda buna benzer birşeyler demişlerdi."Sıkıntı yok,2 ay sonra pcde" "konsolcuları sömürsünler,sonra pcde" "oyunlar pcde konsoldan daha çok satıyor tabi gelecek" "Hüloooğ pcçıtırpıtırrace, o oyun buraya gelecek" "pcye kesin çıkacak" "pc için optimize ediyorlarlar illaki gelecek" " gta4 pcde iyi sattı eli kulağında gelmesi an meselesi"

BSC Misafiri

9.1.2017 19:20:42

0
quote:

Orjinalden alıntı: Scorpio bites a Pony
quote:

Orijinalden alıntı: Kevin Garnett

Aynı oyunu, aynı zevkte oynuyorsunuz. Sanki biri orjinal oynuyor öbürü çakmasını, anlamadım gitti.
Hocam sen onu git 3 senedir su tantanayi yapan Sonyboycuklara söyle.
bir önceki nesilde rdr çözünürlük muhabbetinin acısı o :D :D

CheKD

9.1.2017 17:38:37

0
Red Dead Redemption 2 geliyor,hangi platforma geldiğinin pek de bir önemi yok bence,oyun sever olan herkesin alıp oynaması gereken bir oyun olacaktır aynı önceki oyunu gibi.

Chirrut Imwe

9.1.2017 17:33:29

0
quote:

Orijinalden alıntı: Kevin Garnett

Aynı oyunu, aynı zevkte oynuyorsunuz. Sanki biri orjinal oynuyor öbürü çakmasını, anlamadım gitti.
Hocam sen onu git 3 senedir su tantanayi yapan Sonyboycuklara söyle.

Kevin Garnett

9.1.2017 17:11:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: Scorpio bites a Pony RDR2 en iyi Grafik,cözünürlük ve performans ile sadece Scorpio da oynanir[:'(]
Aynı oyunu, aynı zevkte oynuyorsunuz. Sanki biri orjinal oynuyor öbürü çakmasını, anlamadım gitti.

Kevin Garnett

9.1.2017 17:10:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: Pinky_Demon Amerikan ürünü olduğu için.
Weeblerin Amerika versiyonu

Chirrut Imwe

9.1.2017 16:45:51

0
RDR2 en iyi Grafik,cözünürlük ve performans ile sadece Scorpio da oynanir[:'(]

Project Scorpio

9.1.2017 16:38:42

0
Amerikan ürünü olduğu için.

d3vstator

9.1.2017 16:23:37

+1
Onun olayı açivment, sırf açivment var diye çerçöpü binleyen bir adama soruyorsun bu soruyu. Hayırlısı ile Scorpio faciasından sonra konsol pazarından çekilecek MS'un ardından intihar etmesi muhtemeldir.

Kevin Garnett

9.1.2017 16:21:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: Pinky_Demon

Ben hiç bir zaman Xbox'ı ex leri için kullanmadım ki Bizler bu markanın fanatiğiyiz kardeş oyunları 640p de olsa almaya, oynamaya, destek vermeye devam ettik ve bu ömür boyu böyle devam edecek! Ha birde RDR konsollara özel bir oyun yani multiplatform değil paşa paşa konsol alacaksın bu şaheseri oynamak için
E abicim sen neden markanın fanatiğisin? Yerli malı mı? Babanın malı mı? Neden olduğunu belirt lütfen. Neden Sony değil Nintendo değil XBOX?

d3vstator

9.1.2017 16:07:59

0
Bu oyun gecikmeli de olsa her türlü PC'ye gelecektir. GTA 5'in PC'deki başarısı üzerine bu kaçınılmaz bir durum.

2K

9.1.2017 15:59:51

+1
PC'de oynamak isteyenler sakın PC'ye de gelecek falan yazıp araya girmesin forumdaki konsol CEO'ları büyük tartışma içinde aman.

BSC Misafiri

9.1.2017 15:46:35

0
quote:

Orjinalden alıntı: Giresunlufuk Konsolu sömürsünler sonra PC'ye gelir GTA 5'de olduğu gibi.
Aynen ama ben konsolda oynayacam,Daha bi zevkli..

Giresunlufuk

9.1.2017 15:25:23

+1
Konsolu sömürsünler sonra PC'ye gelir GTA 5'de olduğu gibi.

BSC Misafiri

9.1.2017 13:40:04

+1
quote:

Orjinalden alıntı: rambocuk pro alıcaktım bunun için ama sanırım pro da 30 fps olacaktır o yüzden ps 4 yeterli ama scorpio da 60 fps olabilir bu oyun belirliyecek scorpio da 60 fps olursa exc oyunları olmasa bile scorpio alabilirim
Sonra bi bakacan onlineda oyuncu yok,Bide PS4 tarafına bakacan milyonlarca kişi RDR 2 online oynuyor bunlarıda düşün bence,Onlineda server bulmamak çok büyük sıkıntı..

Dark Poison

9.1.2017 12:49:12

0
quote:

Orjinalden alıntı: Dominator0 Dolar olmuş 3,70 ülke adım adım batma yolunda bu oyun çıktığında en az 300-350 lira olucak
Aynen kardeşim.Millet birde konsol fanatikliği felan yapıyor.Bizim ülkede konsolda oyun oynamak iyice elzem bir hale geldi maalesef.Yazık yani.Dolar euro 4 tl yi geçsin Snes'de oyun oynamaya başlarız bu gidişle .İyi ki zamanında ps3/360 oyun arşivi yapmışım.Şimdi olsa imkanı ihtimali kalmadı.O dönemde spotcularda fiyatlar uygun oluyordu. RDR2 arşivlik defelarca oynanacak bir oyun olur aksi yönlü bir mucize olmazsa.İllaki çıkar çıkmaz almak isteyeceğiz.Bakalım kaç paradan alacağız bu oyunu.Rockstar oyunları indirime de girmez.

BSC Misafiri

9.1.2017 12:26:30

0
Red Dead Redemption Playstation la anlaşmalı, anlaşmalı olduğu konsola 30fps ötekine 60fps öyle mi? çok beklersiniz. Xboxçı tayfa yine hayal aleminde yaşıyor.

Project Scorpio

9.1.2017 12:17:27

0
Hah şöyle xbox kullan canımı ye aslında bizler PC ile artık kardeş platformuz ama yınede sataşmadan duramıyorum. Bundan sonra el birliği ile Sony yi bitireceğiz inşallah

Wayward Son

9.1.2017 12:13:04

+8
quote:

Orijinalden alıntı: Pinky_Demon

Ben hiç bir zaman Xbox'ı ex leri için kullanmadım ki Bizler bu markanın fanatiğiyiz kardeş oyunları 640p de olsa almaya, oynamaya, destek vermeye devam ettik ve bu ömür boyu böyle devam edecek! Ha birde RDR konsollara özel bir oyun yani multiplatform değil paşa paşa konsol alacaksın bu şaheseri oynamak için
Multiplatform'a konsol exc. muamelesi yaparak, kavramlar arası garibanlığın da neferi oldun. http://techterms.com/definition/multiplatform Açak, okuyak. Ayrıca şu an solumda duran Xone'da da RDR 2 oynayabileceğimi düşünüyorum. He üstad? Hatta birkaç ay önce RDR'de aldığım bir ekran görüntüsünü, izninle sana hediye etmek istiyorum. [spoiler=6035403284]
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
[/spoiler]

Dominator0

9.1.2017 12:09:09

+4
Dolar olmuş 3,70 ülke adım adım batma yolunda bu oyun çıktığında en az 300-350 lira olucak

HajHaj

9.1.2017 12:09:06

0
PS fanları şimdiden ağlamaya başlamış Pro alın noluuuuur diye Neden Pro alsınlar 30 fps için mi?

ReflexAction

9.1.2017 12:08:58

0
Size olacağı söyleyeyim E3 de Rockstar çıkacak Red Dead ertelendi diyecek onun yerine GTA'ya hikaye DLC si çıkacak sonbaharda,Red Dead 2018 e kalacak.

Project Scorpio

9.1.2017 12:01:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

Kendi konsolunda exc. oyunu kalmayan adam, multiplatform oyunun PC'ye gelmemesine sevinir olmuş la, asıl gariban kim?
Ben hiç bir zaman Xbox'ı ex leri için kullanmadım ki Bizler bu markanın fanatiğiyiz kardeş oyunları 640p de olsa almaya, oynamaya, destek vermeye devam ettik ve bu ömür boyu böyle devam edecek! Ha birde RDR konsollara özel bir oyun yani multiplatform değil paşa paşa konsol alacaksın bu şaheseri oynamak için

vfdg

9.1.2017 11:57:51

+1
TÜRKÇE ALTYAZILI FRAGMANI ŞURADA: https://youtu.be/yNlekmVm6tU

BSC Misafiri

9.1.2017 11:57:40

0
Pinky demon yine zirvalama peşinde canim o dedigin öyle olmaz bosuna hayal kurma daha dune kadar 720 p 25 fpsde xkutusunda oynuyordu simdi 60 fps istiyor hemde 4k da hemde xkutuda hic gulecegimiz yoktu forumu guldurdun ya xkutuda seni guldursun umarim bir gun

BSC Misafiri

9.1.2017 11:57:24

+1
Artık konsol savaşlarında yeni bir dönem başladı sanırım. Microsoft ve Sony aynı anda piyasaya girmektense arada 2 veya 3 yıllık bi farkla ürünlerini satışa sunacaklar. Scorpiodan çıktığında iyi satacaktır 3 sene sonra ps5 te iyi satacaktır 6 sene sonra scorpio 2 çıkar 9. Senede ps6. Parası olan 3 yılda bir konsol alır olmayanda ps mi xbox mı iyi diye birbirini yer :)

Wayward Son

9.1.2017 11:52:54

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Pinky_Demon Pro değil Scorpio almaya bak en iyi grafiği sadece onda göreceksin çünkü. Bu arada gariban PC kullanıcıları şimdiden oyunun PC ye gelmesini hayal edebilir
Kendi konsolunda exc. oyunu kalmayan adam, multiplatform oyunun PC'ye gelmemesine sevinir olmuş la, asıl gariban kim?

gerçekoyuncu11

9.1.2017 11:50:36

0
şu scorpio ile biraz net bir bilgi verse şu Microsoft ona göre bu oyun için ya pro ya da scorpio alacağım ps4 satıp umarım scorpio da 60 fps gelir bu oyun tadını çıkara çıkara oynarız en azından 60 gelmese de daha iyi detay veya çözünürlükle gelebilir diye düşünüyorum

d3vstator

9.1.2017 11:40:08

0
Xbox pişmanlıktır, Red Dead 2 için de, özel oyunlar için de her türlü Playstation alınır, gerisi laf-ı güzaf.

BSC Misafiri

9.1.2017 11:38:32

0
quote:

Orjinalden alıntı: rambocuk pro alıcaktım bunun için ama sanırım pro da 30 fps olacaktır o yüzden ps 4 yeterli ama scorpio da 60 fps olabilir bu oyun belirliyecek scorpio da 60 fps olursa exc oyunları olmasa bile scorpio alabilirim
Rockstar ayrım yapmaz, her konsolda aynı çözünürlük fps olur, hele hele Playstation la anlaşmaları var hiç yapmaz boşa bekleme pro al.

Project Scorpio

9.1.2017 11:17:11

+1
Pro değil Scorpio almaya bak en iyi grafiği sadece onda göreceksin çünkü. Bu arada gariban PC kullanıcıları şimdiden oyunun PC ye gelmesini hayal edebilir

Bluepower

9.1.2017 10:55:55

+1
quote:

Orijinalden alıntı: KauFmaNXIII Ekim'e kadar pro almak şart oldu.Umarım fiyatı düşer o zamana kadar.
Dolar 4 liraya koşuyor 3.70 biraz imkansızı istemek olmuş bu.

rambocuk

9.1.2017 10:52:21

+1
pro alıcaktım bunun için ama sanırım pro da 30 fps olacaktır o yüzden ps 4 yeterli ama scorpio da 60 fps olabilir bu oyun belirliyecek scorpio da 60 fps olursa exc oyunları olmasa bile scorpio alabilirim

KauFmaNXIII

9.1.2017 10:35:09

0
Ekim'e kadar pro almak şart oldu.Umarım fiyatı düşer o zamana kadar.

BSC Misafiri

9.1.2017 10:18:56

0
PC de versen ne olur yani illaha son zamanlarda verir oda 1 sene sonra :((
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)