Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

PlayerUnknown: Yılın Oyunu Ödülünü Kazanmak İstemiyorum

 
   The Game Awards 2017 adayları dün akşam itibariyle açıklandı ve Yılın Oyunu kategorisine Horizon: Zero Dawn, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Persona 5, Super Mario Odyssey ve PlayerUnknown’s Battlegrounds aday olarak gösterildi.
 
   Bunun üzerine, IGN US PlayerUnknown’s Battlegrounds kreatif direktörü Brendan “PlayerUnknown” Greene'e erken erişimdeki bir oyunun Yılın Oyunu kategorisine aday olması hakkındaki düşüncelerini sordu ve Greene şaşırtıcı bir yanıt verdi.
 
   Brendan “PlayerUnknown” Greene,
 
   "Kişisel olarak, Yılın Oyunu ödülünü kazanmak istemiyorum. Takım için kazanmak isterdim ancak bence bu yıl çok daha iyi oyunlar var. The Legend of Zelda: Breath of the Wild ve Horizon: Zero Dawn oyun tasarımı ve hikaye anlatımı konusunda birer şaheser. Gerçekten harika, harika oyunlar. Muhtemelen onlar kazanacak. Umarım kazanırlar."
 
   Greene ayrıca ödülü kendileri kazansa bile bunu hak edip etmedikleri konusunda emin olmadığını belirtti. Ayrıca PUBG Corp. CEO C.H. Kim ödül ile ilgilenmediklerini tek odaklarının Xbox ve PC'ye en iyi oyunu getirmek olduğunu ekledi. 
 
   PlayerUnknown’s Battlegrounds Yılın Oyunu dışında En İyi Sürekli Oyun ve En İyi Multiplayer Oyun kategorilerinde de aday olarak gösterildi.

   The Game Awards 8 Aralık'ta düzenlenecek. Detaylara buradantüm adaylara ise buradan göz atabilirsiniz.

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak PCGamesN player unknown battlegrounds bluehole battle royale pc h1z1 fps tps
Steam'de Outlast 2 İçin %50 İndirim Fırsatı Street Fighter EX Geliştiricisi Arika Yeni Dövüş Oyununun İsmini Açıkladı: Fighting EX Layer
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

snakefatih

16.11.2017 13:50:15

0
Bu oyun kazanırsa tetrise falan dönelim.

Gurney5

16.11.2017 13:35:01

0
Pubg'nin en iyi oyun ödülünü alması için sağlam sebepleri var ancak bana göre gelecek sene beklemeliydi bunun için.

Bromdr

16.11.2017 12:52:02

0
quote:

Orjinalden alıntı: 2PÁC The Last of us 2 yarın çıktı diyelim; KAZANIR. Ki o da olmayacağına göre tillahı gelsin bu ödülü Zelda alacaktır.
Persona 5 ve Zelda varken isterse anında çıksın şansı yok.

patren

16.11.2017 11:56:50

0
Pubg goty

koskoca_BK

16.11.2017 10:32:17

+1
Önce horizonı oynadım, cidden oyunlarda gördüğüm en ilgi çekici hikayelerden birine sahipti . Post apocalyptic dünyayı çok güzel işlemişler. Seslendirmeler hatika, görsellik harika. "Yılın oyunhna güçlü aday olır" dedim. Sonra persona5 i oynadım. Allahım akıyoor akıyor oyun. Bir jrpg hastası olarak oyuna bayıldım. Muzikleri, oynanışı, karakter gelişimleri ile klasik jrpg ruhunu çok güzel devam ettiren bir yapım. Ama jrpg olduğu için yılın oyunu olması bayaaa zor. Arada başka oyunları da oynamış olsam da şimdi zeldayı oynuyorum. Videolatdan falan Zelda'nın biraz abartılmış bir balon olduğunu düşünüyordum. Çok fena yanılmışım. Hikayesi muazzam değil,grafikler zaten ortada, ama oyunun o basit mekanikleri , her daim sizi farklı maceralara yönlendiren (shrine arama, korok arama vs ) ve gercekten apaçık olan dünyası ile beni tamamen etkisi altına aldı. Yahu dünya APAÇIK. Tek sınırın staminan. Her dağa her ağaca tırmanabiliyorsun. Her şeyi yapabiliyorsun. Ben böyle bir şey görmedim. Mario'yu henüz oynamadım, o yüzden şimdilik Zelda alır diyorum (ama gönlüm hikayesi yüzünden horizon'dan yana)

BSC Misafiri

16.11.2017 10:07:49

0
Persona 5 kusursuz benim için en güzeli. Zelda oynamadım ama açık dünyası vs harika iken hikayesini beğenmedim. Horizon Persona'nın yanında sönük, PUBG... Persona görselliği, müzikleri ve hikayesiyle çok güzel bir yapıt. Ama kazanacağını sanmıyorum. (Tabii ben verdim oyumu :D )

2PÁC

16.11.2017 05:10:40

0
The Last of us 2 yarın çıktı diyelim; KAZANIR. Ki o da olmayacağına göre tillahı gelsin bu ödülü Zelda alacaktır.

Santa_Monica

16.11.2017 02:53:52

0
Yapımcıda suç yok zaten bu oyunu oraya aday gösteren amerikalı acun da suç. Geçen sene overwatch denen hikayesi olmayan oyuna verdi, bu senede buna verirse şaşırmam.

Midorima

16.11.2017 01:38:58

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Geçen sene de overwatch almıştı ödülü ve çok saçmaydı hiçbir online oyun en iyi oyun ödülünü almamalı. Eğer PUBG en iyi oyun seçilirse bi güzel söverim
Ttnete ettiğim küfürleri bunlara da ederim. O koca koca direkler...

BSC Misafiri

16.11.2017 00:30:15

0
Geçen sene de overwatch almıştı ödülü ve çok saçmaydı hiçbir online oyun en iyi oyun ödülünü almamalı. Eğer PUBG en iyi oyun seçilirse bi güzel söverim

BSC Misafiri

16.11.2017 00:26:04

0
Adamlara helal diyeceğinize hala oyunu gömüyorsunuz. Stüdyodan önemli birinin çıkıpta bizim oyundan çok çok daha iyi oyunlar var umarım şu şu kazanır demiş siz hala eleştriyorsunuz. Adaylığa koyanı suçlayın oyunu yapanı değil. Mario ve zelda dan biri alır persona 5 te muhteşemdi bu yılın 3 artısı bu oyunlar

BSC Misafiri

16.11.2017 00:19:05

0
Bu oyunu aday yapanlarda salaklık. Türe neredeyse hiç bir yenilik getirmeyen optimize sorunlarından oynanmaz hale gelebilen saçma sapan bir oyun bana göre. Zelda veya mario alır gibi.

rambocuk

16.11.2017 00:15:07

0
Mario yada zelda birinciliği hak ediyor ama ayırt etmek çok zor uncharted kayıp miras da çok iyi horizon ilk yarısı efsaneydi sonrası tekrara sarıyordu

jedi39

15.11.2017 23:47:36

0
Zelda ve Mario. 2 tane aday var zaten diğerlerini fasulyeden koydular bunu herkes biliyor.

Prengator

15.11.2017 23:47:20

+1
Persona 5'in alması lazım ama vermezler.Jürilerin bile oynadığını düşünmüyorum bu ne la jrpg,sıra tabanlı diyip geçmişlerdir öküzler.

Sage Djavul

15.11.2017 23:41:28

0
Adamlar bile haketmiyoruz diyor. Zorlamanın alemi yok :)

BSC Misafiri

15.11.2017 23:29:32

0
Horizon zero dawn ile yeni mario oyunu sundukları mekanikler açısından aynı derece yeniliklere sahip ve eğlenceli oyunlar.Horizon zero dawn ın merak uyandıran hikayesi ile de ilave artısı var.

hülya1358

15.11.2017 23:25:30

+2
Zelda mükemmelde Mario ne abi ya Markanın adını sömüre sömüre bi hal ettiler. Tamam oynanış zevkli hikaye temeli aynı Prenses kurtarma kötü oyun demiyorum ama mükemmelde değil iyi bi oyun sadece gelmiş geçmiş en iyi oyun filan değil.

mehmetalpertr

15.11.2017 23:02:44

0
mario nun kazanması lazım.. bu kadar iyi bir oyun çok az çıkıyor. konsol sattıran oyunlardan birisi.. gerçekten çok iyi bir oyun.. ( Sarcasm değil ! )

BSC Misafiri

15.11.2017 22:51:43

+7
quote:

Orjinalden alıntı: Project Scorpio Mario kanırsada benim için bitmiştir.
Senin yaşını herkes tahmin edebiliyordur zaten ama bu yorumundan sonra da kesinleşti.

Cemlat

15.11.2017 22:48:54

+1
Bu oyunun aday seçilmesi bile isim lekeleyici bir olay game awards için. En azından seneyi beklemeleri lazımdı.

Midorima

15.11.2017 22:46:40

+1
o zaman adaylıktan çekin beni div 2 veye daha uygun bir oyunu ekleyin de amk, Resmen istemem yan cebine koy diyor.

fazliboz

15.11.2017 22:44:25

+5
Mario kazanirsa tam tersine hala umut var demek oluyor

Project Scorpio

15.11.2017 22:40:09

0
Mario kazanırsada benim için bitmiştir.

BSC Misafiri

15.11.2017 22:36:31

+10
Eğer bu oyun kazanırsa oyun dünyası benim için bitmiştir.
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
PlayerUnknown's Battlegrounds
+ TAKİBE
AL
3 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız