Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Phil Spencer, Project Scarlett'te VR'a Odaklanmayacaklarını Söyledi

 
Yeni nesil konsolların çıkışı yaklaşırken, konsolların detayları da yavaş yavaş açıklanıyor. Xbox'ın başındaki isim Phil Spencer, yeni nesilde VR'a yaklaşımlarının nasıl olacağı konusunda açıklama yaptı.
 
Phil Spencer, "VR ile ilgili bazı problemlerim var. Müşterilerimizin istekleri bizim için değerli ve şu anda kimse VR istemiyor. Müşterilerimizin çoğunluğu VR isterse, biliyorlar ki gidilecek başka yerler var. Ayrıca VR'ın milyonlarca satması da pek olası değil. Eninde sonunda galiba oraya gideceğiz ama evet, odak noktamız VR olmayacak." dedi.
 
Xbox'ın en büyük rakibi PlayStation'ın yeni nesilde VR konusundaki adımlarının ne olacağını henüz bilmiyoruz ancak şu anda VR konusunda oldukça başarılı bir yok izliyorlar. Mart 2019 tarihindeki istatistiklere bakıldığında, PlayStation VR'ın 4.2 milyon sattığını görüyoruz ki bu da % 4'lük bir büyüme demek.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak EuroGamer Xbox Microsoft Yeni Nesil 2020 Project Scarlett Project Scarlett Haberler
Everreach: Project Eden'ın Xbox One ve PC İçin Çıkış Tarihi Açıklandı Playstore’dan Yıl Sonu İndirimi
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

OldReview

5.12.2019 09:56:01

+1
MS donanım işine abanmayacagini söylüyor ama oyuna da odaklanmayacak bu adamlar. Tüm planları servis odaklı bir sistem kurmak, kısacası yeni nesilde de MS tan bir şey beklemeyin...

.Zatoichi.

29.11.2019 21:16:17

0
Ms cephesi olarak bünyelerindeki kaliteli ekipler ile sadece AAA oyunlara odaklansınlar. VR falan zaten 3D gibi tozlu raflardaki yerini alacak.

Shovel Knight

27.11.2019 10:16:34

0

BlackTower_35

27.11.2019 02:47:50

0
VR kimsenin umrumda değil zaten. Siz güçlü bir donanım yapın yanında iyi bir kaç exclusive oyun yeter artar.

Berkayselcuk

27.11.2019 00:19:19

0
Yine bir özgür eroglu haberi, yine sony ye yanlamalar. Çok başarılı yol izliyormuş. Tam tersi bir mevzu olsaydı ms yerden yere vurulurdu. Ne güzel adam tüm focus u geleneksel oyun performansına verecek cihazda. One in çıkışındaki gibi kırpilmalar olmayacak bu nesilde sistemde.

BSC Misafiri

26.11.2019 22:34:18

+3
quote:

Orjinalden alıntı: mehmetalpertr Bir arkadaşım var konsol ve ekipman konusunda genelde tahminleri tutar. Geçenlerde PS5 VR ile beraber çıkacak demişti. Yani PS5 paketlerinde VR dahil olacak demişti. Üç çeşit PS5 bekliyorum dediydi. Normal güçte PS5, Disk sürücüsü olmayan normal güçte PS5 ve PS5 Pro ( Güçlü PS5 ) .. Özellikle PS5 Pro paketlerinde VR bekliyor. Hadi bakalım hayırlısı. PS VR ( PS4 için ) almıştı ben de ilk kez onun evinde denemiştim. Abi demişti. Bu güzel ama çözünürlük düşük. Bir sonraki nesilde yeni PS VR da bunu çözerlerse efsane olur dediydi. Ve geçenlerde haber aldım. PS4 VR ı satmış.
Hocam hepsi aynı anda çıkarsa tüketici haklı olarak en iyisini seçer? Hani kaç kişi var sence 2013 sonunda PS4 ve PS4 Pro çıkacak, millet düz PS4 alacak? Bence o dediğin zamana yayılır.

mehmetalpertr

26.11.2019 19:32:54

0
Bir arkadaşım var konsol ve ekipman konusunda genelde tahminleri tutar. Geçenlerde PS5 VR ile beraber çıkacak demişti. Yani PS5 paketlerinde VR dahil olacak demişti. Üç çeşit PS5 bekliyorum dediydi. Normal güçte PS5, Disk sürücüsü olmayan normal güçte PS5 ve PS5 Pro ( Güçlü PS5 ) .. Özellikle PS5 Pro paketlerinde VR bekliyor. Hadi bakalım hayırlısı. PS VR ( PS4 için ) almıştı ben de ilk kez onun evinde denemiştim. Abi demişti. Bu güzel ama çözünürlük düşük. Bir sonraki nesilde yeni PS VR da bunu çözerlerse efsane olur dediydi. Ve geçenlerde haber aldım. PS4 VR ı satmış.

TheNewAtilla

26.11.2019 17:11:05

+6
Abicim tamam da odaklandığınız şey bleeding edge mi? Adam akıllı aaa oyun yapın ya

BSC Misafiri

26.11.2019 17:03:04

0
Oyuna odaklanın yeterli aga. Sağlam konsol yapıyorsunuz da serileri bir bir çöp ettiniz. Ne o Halo 5, Gears 4-5 Kıradawn 3 yav? Adam gibi yeni ip ve exc olması gerek. Yoksa monopol sony ve bu biz son tüketicilere ya ra maz.
    Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Project Scarlett
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız