Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Oyuncular Steam'de Metro Serisine Olumsuz İnceleme Yazarak Epic'in Özel Anlaşmasını Protesto Ediyor

 
Epic Games, geçtiğimiz günlerde Metro Exodus PC versiyonunun bir yıl boyunca Epic Games mağazasına özel olacağını duyurmuştu ve bu duyuru çoğu PC oyuncusu tarafından hoş karşılanmadı.
 
Hoşnutsuzluklarını dile getirmeye çalışan oyuncular bunu Metro 2033 Redux ve Metro: Last Light Redux oyunlarının Steam sayfalarına olumsuz incelemeler yazarak yapmaya başladı.
 
Bütün incelemelerde "Çok Olumlu" olan iki oyun için en son incelemeler "Çoğunlukla Olumsuz". Duyurunun yapılmasından sonra yani 29, 30 ve 31 Ocak tarihlerinde Metro 2033 Redux için toplam 1500'ün üzerinde Metro: Last Light Redux için de toplam neredeyse 1500 olumsuz inceleme yazılmış ve çoğu Metro Exodus ile alakalı.
 
Metro Exodus'u Steam'den ön sipariş verenler oyuna, güncellemelere ve gelecek indirilebilir içeriklere Steam üzerinden erişebilecek. Ancak bundan sonra bir yıl boyunca oyun PC'de sadece Epic Games mağazasından alınabilecek.
 
Metro Exodus Epic Games mağazasında Kuzey Amerika'da 49,99 ABD doları, Birleşik Krallık'ta 49,99 sterlin ve Avrupa'nın geri kalanında 59,99 avro fiyattan satılacak. Bu indirimin Türkiye'ye bir yansıması yok, fiyatlar Steam'de satıştan kaldırılmadan önceki hali ile aynı. Standart sürüm 309,00 TL, gold sürüm 439,00 TL.
 
Metro Exodus PlayStation 4, Xbox One ve PC için 15 Şubat 2019'da çıkacak.  

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Dualshockers Metro Edoxus 4A Games Yeni Metro Oyunu Dmitry Glukhovsky
Dead or Alive 6'nın Oynaması Ücretsiz Versiyonu Doğrulandı PUBG Türkiye, Düzenlediği İlk Topluluk Etkinliğini Duyurdu!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Mobius 1

8.2.2019 13:22:44

+1

Nerevarine

5.2.2019 16:16:57

+1
Off be. Keyfimi yerine getiren mesaj.

IslakBanyoTerliği

4.2.2019 10:08:41

+1
Burda boş yapacağına kitap oku

BSC Misafiri

3.2.2019 23:31:38

0
Steamda olmayan oyun alınmaz hala boş boş tartışmalara giriyorlar ya steamdaki destek hangi birinde var ucuz olsa anlarım aynı fiyattan çıkmış steamın 10da 1i olmayan yerden neden alayım Steam haterleri iş başında yine alın epicden 309 TL'ye tutan yok sizi

BSC Misafiri

3.2.2019 14:49:08

0
İncinen duygularınızın acısını paylaşma ve gazınızı alma yeri değil Steam inceleme sayfaları. Firmanın son dakika kararı bana da yanlış geldi, insanlar mutsuz olmakta haklılar. Yukarıdaki arkadaşın dereyi geçerken at değiştirme tabirine de katılıyorum. En başından bu karar alınsa muhtemelen tepki görmeyecekti, görse bile yapımcı firma kimsenin babasının oğlu olmadığı için 4A Games'in "Sen gelme ulan ayı" demeye hakkı da olacaktı en azından. Ama bu şekilde inceleme sayfalarına yapılan yanıltıcı yorumlar ne oyuna ne de yapımcıya zarar verir. Steam'in inceleme sisteminin itibarını sarsarak Steam'e daha çok zarar verirken Epic Store ve Exodus'un reklamını yapıyorsunuz ve o kadar olgun değilsiniz ki bundan haberiniz dahi yok ne yazık ki. Tepkinizi gidin twitter'da, oyunun ve yapımcının reddit sayfalarında dile getirin, protesto işini düzgün yapın en azından.

Queen Hentai

3.2.2019 13:40:43

+3
Resmen Brutality / Konunun en iyi mesajı.

HUNTER_CLUB

2.2.2019 17:40:49

0
Arkadas isteyen alir isteyen almaz gerci bu fiyatlarla zor alinir gibi duruyor ama tartismanin bu kadar buyumesi gereksiz

Gamermn

2.2.2019 13:33:42

+2
Steamı yedirmeyiz

TearsForFears

2.2.2019 11:28:26

+2
Ya ortada bu kadar abartılacak bir şey yok. Oyunu oynamak istiyorsan epic ten alır oynarsın veya beklersin seneye steame geldiğinde o zaman alır oynarsın. Adamlar anlaşma yapmış işte her oyun steamde satılacak diye bir şey mi var? Ben Fortnite oynadığımdan epic launcheri kullanıyorum. İstediğim oyun olursa launcherine bakmadan alırım. Millet steamde arşiv yapayım, millete göstereyim diye uğraşıyor. Kutulu oyun koleksiyoncuları ile aynı kafadalar. Bu kafa yüzünden gog gibi platformlar gelişemiyor. Ben steamde olan mmorpg yi kendi sitesinden indirdim oynuyorum. Git metro 2033 34 ün steam incelemelerine bak. Herkes orta parmak işareti atmış. Steam topluluğu asıl böyle aciz bir kitle. Oyun başka platformda çıkıyor diye eski oyunlar üzerinden yaptıkları terbiyesizliklere bak. İyi yapıyor Epic, umarım Epic bundan böyle çıkan en iyi AAA oyunları kendi satarda paşa paşa Epic e geçer bu orta parmakçılar.

KortX

2.2.2019 03:12:53

+3
Başarım ya da ekran görüntüsü umrumda değil. Olay bu da değil. Bir kere ben Origin'in oyundayken arayüzün buga girdiğini gördüm. Aynı sorunu Uplay'de de çokça yaşadım. Ayrıca ikisi de hiç estetetik olmayan arayüze sahipler. Sen olayı ekran görüntüsünden ibaret sanıyorsan o senin problemin. Epic belli aralıklarla beleş oyun veriyor demişsin. Al ben sana Steam'de şu an beleş olan oyun atayım bir tane. Daha az evvel gördüm. https://store.steampowered.com/app/343710/Kholat/ Benim aldığım oyun taş çatlasa 50 TL'dir. Zaten kur yükseldiğinden beri bu durumu protesto edenler arasındayım. Ben sana firmaların tüketicilere dayatma yaparak rekabet edemeyeceğini söylüyorum. Yoksa tüketicinin yararına olsa eyvallah. Bütün firmalar kullanıcıyı sömürme üzerine kuruludur. Bunu unutmayın. Steam ne kadar kötü de olsa şu an mevcut platformların bir çoğundan daha avantajlıdır. Hem arayüz ve optimizasyon konusunda, hem de tüketicilere sunduğu genişlikler konusunda.

psycho90

2.2.2019 02:37:48

+3
Burada ‘aman ne fark eder,sanki Gabe babanızın oğlu,Steam askerleri!’ tarzında yorumlar yazılmış.Hah işte ben bu yorumları,blokladıklarımı merakıma yenik düşüp kaldırana kadar hiç görmemiştim.Bunları yazanları zamanında bloklamış olmamın sebebi ise ağır Ps4 fanboyu olmaları.Yani şu sonuca vardık ki burada Steam’e laf çakan,onu savunanları ezikleyenler ağır fanboy ve aynısı Sony’ye yapıldığı zaman ise babalarının şirketi gibi,kan bağlıları gibi ölümüne savunuyorlar ama Steam savunulunca edilmedik laf bırakılmıyor.Zaten bir tanesinin dansözlüğü ortaya güzel dökülmüş.Uğraşılsa hepsininki de bulunur zaten

Watton1

1.2.2019 16:01:54

+2
quote:

Orjinalden alıntı: dark dragon Achievement falan boş işler. Bazı tipler bitirdiği oyunu platin alacağım diye 200 saat daha oynuyor, tam işsizlere göre. Kupa kasmaya o kadar vakit harcayacağına aç bir kitap oku.
Bu arkadaşın sıkıntısı ne acaba

Persona_Non_Grata

1.2.2019 15:19:37

+2
Platin candır, 36 platinum var hedef 100 ps5 neslinde

Wayward Son

1.2.2019 13:24:13

+15
Böyle yanar dönerli adamlara bayılıyorum. Bir Asena, bir Didem halt yemiş. Ooo Tanyeli de candır bak. Kitap okuyabildin mi karşim bu kadar platinden sonra?
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

TheNewAtilla

1.2.2019 13:22:49

0
sanki epic metro exodusu yapan ekibi rehin aldı da silah zorluyla kendisine çekti. epic basmış parayı, oyunu yapan ukraynalı aç köpeklerde doların yeşilini görünce iki dakika da steami de sizi de satmış işte. metro serisini sevmeyen biri olarak bu haberleri ve gabencilerin ağlamasını görünce ayrı bir keyifleniyorum

TheNewAtilla

1.2.2019 13:15:23

+2
tencent, epic'in sahibi değil sadece az miktarda hissesine sahip. yönetim kurulunda tencent falan yok yani epicin. boş yapmayın gidin csgo dota falan oynayın.

Wayward Son

1.2.2019 13:01:48

+4
Bravo. Söylediğim şeylere bu kadar alakasız ve tırt cevaplar verebilmek bambaşka bir achievement. Ölüp gideceğiz evet ama bu mantıkla hiçbir şey yapmayalım. Anı biriktirmeyelim, fotoğraf çekmeyelim, video kaydı yapmayalım. Nası mantık bu? Steam'de vs. nerede neyim varsa kendime. 7-8 yıl önce oynadığım oyunun ekran görüntüsüne bakıyorum yeri geldiğinde. Ya da arkadaşlarla oynadığımız bir çok oyunculu oyunda geçen geyiklere. İlla paylaşıp like peşinde mi koşmak gerekiyor ekran görüntüsü dediğimde. Yüksek çözünürlüklü ekran görüntülerini sakladığım site bile private. Vizyon, azcık vizyon. Steam hesabını bir başkasının umurunda olması için kullanan oyuncu var mıdır acaba merak ediyorum :))) Hile, hurda banane. Ben kendime bakarım. Keyif alıyorsam, eğleniyorsam bir başkasını ne yapayım? Her şeyi vitrin olarak görmeyin. Biri de achievement boş iş demiş. La "platiiiiin" diye koşuşturan adamlarsınız. Yemeyin beni. Steam'de 5, PS'te 4 oyunda tam başarım var. Gören de "platiiiiin" tayfadanım sanacak.

BSC Misafiri

1.2.2019 12:20:17

0
Epic çalışanları yine kendini gösteriyor ulan çöpü bile savunuyorlar

The Balance

1.2.2019 12:13:10

+9
Size ne? Millete aklı vermek size mi düşüyor. Siz bu milletin akıl danışmanı mısınız? Adamın belli ki bir hobisi var ve onu yapmak istiyor. Mutluluk kaynağı belki? O adamın neler yaptığını nereden biliyorsun? Ayrıca insanlar yıllar boyunca alıştığı bir platforma sırf kıçı kırık bir platforma dayatıldığı için gitmez. 100 MB gibi gelebilir size fakat alıştığınız bir şey ise o 100 mbden fazladır. Kaldı ki Epic Games Store yepyeni bir şey ve ortalığa düzgün rekabetçi şeyler koymak yerine böyle insanlara dayatması herhalde etkileyecek.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

dark dragon

1.2.2019 11:28:17

+1
Achievement falan boş işler. Bazı tipler bitirdiği oyunu platin alacağım diye 200 saat daha oynuyor, tam işsizlere göre. Kupa kasmaya o kadar vakit harcayacağına aç bir kitap oku.

TearsForFears

1.2.2019 11:03:51

+1
Achievementten tut screen shootuna kadar steamde demişsin. Bende böyle kişileri anlamıyorum. Yarın geberip gidecen senin başarımın ekran görüntün kimsenin umrunda değil. Steamde gerçek arkadaşlık kurmadığın bir sürü kişi oyun fotonu beğenmiş büyük başarı. Başarım olayı oynarken iyi geliyor ama hileyle %100 başarım yapanlar varken sen saçma sapan bir başarım için saatlerce pc başında oyun oynayacaksın. Steam hesabınızı bu kadar gözünüzde büyütmeyin. Steamin tekel olmasının sebebi sizlersiniz. Benim pc de bir sürü launcher yüklü, görev çubuğuna koydum hepsini, oynamak istediğimde tıklayıp açıyorum bu kadar basit. Epic belli aralıklarla beleş oyun veriyor, arayüzü şimdilik steam ile yarışamaz, zaten adamlar ufaktan başlayıp zamanla steame rakip olacaklar. Fortnite dan gelen parayı böyle yatırımlara harcamaları güzel bir şey. Üstüne unreal engine motorunuda geliştirirlerse ciddi rakip olacaklar. Steam şuan aldığım payı %15’e çekiyorum deyip epici şimdiden bitirebilir ama sırf zarar etmemek adına epicin iyice güçlenmesini bekleyecektir. Epic fiyatları tr ye göre ayarlamazsa yine işi zor. Şuan metro exodus epic ile steam fiyatı aynı. Metro yapımcıları bence bu kar payını fiyat lehine dönüştürebilirler. Oyun fiyatlarına zaten diyecek bir şey yok. Almayın aldırmayın, ayda 5-10 bin lira kazanmadıkça ben hiçbir oyuna 100 tl üzeri vermem. 10 saatlik oyuna 300 tl istiyorlar yahu Adamın internetten beleşe indirdiği oyuna 300 tl verecek kadar keriz veya zengin değilim. Beklerim oyun düşer 20 liraya alır oynarım. Acelemiz yok her sene bir sürü oyun çıkıyor zaten.

The Balance

1.2.2019 10:32:37

0
Tamam bir çok triple a oyun için kalmadı. Ama indie oyunlar için ne olacak? İndie oyunlarda kur 2-3 TL arası. Paradoxun oyunları 30 dolar bizde 60 TL. Steam olmasa oyunu 180 TL'den ek paketleride 90 TL'den alırdık.

altunuz

1.2.2019 09:20:35

+1
Benim anladığım oluşan rahatsızlığın 2 sebebi var. Uzun zamandır stabil bir şekilde çalışan bir sistemden çıkıp başka bir sisteme geçilmesi veya geçmek zorunda bırakılması. İkincisi ise bunu direk kendi sistemlerine çıkarmak yerine önce Steam'de gösterip sonradan böyle bir şekilde duyurulması. İnsanlar neden bu konuda empati kuramıyor anlam veremiyorum. Oyunu 1-2 sene alamayacak olan ben bile bunu görünce o zaman bunu neden başta söylemediniz kardeşim dedim. Tamam adamların neden böyle bir hamle yaptığını anlayabiliyorum ama anlıyor olmam onların tarafını tutacağım anlamına gelmiyor, ne de olsa tüketiciyim ve kendim için en iyisi olarak gördüğüm şeyi savunurum.

TearsForFears

1.2.2019 08:31:20

0
Epic %12, steam %30 pay alıyor. Uygun fiyata oyun satmakla falan alakası yok bu işlerin. 60 dolarlık oyunun neredeyse 20 dolarını steam alıyor. Metro gibi oyunlar umarım çoğalırda steam aldığı payı düşürmek zorunda kalır. Origin, uplay, gog gibi bir sürü platform varken steamin tekel olmasının en büyük sebeplerinden biride oyuncuların tek platform kullanmak istemesi. Steam in artık tr için pek esprisi de kalmadı metro nun son fiyatı ortada 300-400 lira.

gypaetus

1.2.2019 08:03:59

+3
şu haberlerden sonra epic gamesten iğrendim şahsen. hayır kendi dijital mağazasını açıp kendisine bir ton küfür ettirmeyen firmalar da var bak ubisofta. assassins creedi sağdan soldan kaldırtmak yerine kendi mağazasında 3 5 kuruş da olsa ucuza veriyor mis gibi de oyuncu çekiyor. fortnite seni çok bozdu epic games

# Ace #

1.2.2019 07:42:24

+2
Amaçları rekabet olsa bu tarz bir tepki gelmez güzel gelişme dahada artması dileğiyle. Ha benim epic games ile ne işim olur verdikleri beleş oyunlar için üyelik açmam o kadar...

Wayward Son

1.2.2019 07:28:44

+7
Burada "Ay ne olacak yaa açıverin bir hesap sanki Steam babanızın şirketi" minvalinde konuşan tiplerin, marka sadakati gibi bir kavramı köküne kadar yaşayıp (konsol fanboyluğu) bilmemezlikten gelmesi komik ve acizce. Achievement'ından tut ekran görüntüsü arşivine, oyun kütüphanesinden tut arkadaş listeme her şey Steam'de. Kullanmaya başlayalı 12 yıl olmuş. Dereyi geçerken at değiştirene tepki göstermek normal. Bak arayüz farkını falan konuşmuyorum bile. Bu olay birkaç ay önce olsaydı bu kadar tepki olmazdı bu arada. Tepki global ölçekte; hemen çıkıp "300 TL zaten oyun" geyiği yapmayın. 60 dolara alacak adam da kızıyor. Valve'in aldığı komisyon fazladır azdır o ayrı konu. Hatta Valve ve Epic Games'in temelinde bir farkı yok. İkisi de düzgün oyun üretmek yerine sırtını para basan online yapımlara dayamış durumdalar. Nerede Half-Life 3, nerede yeni Unreal? Tek fark, Valve tekel olduğu için %30 alıyordu. Epic Games'in Fortnite geliri ile finanse ettiği bir online platform ortaya çıktı ve %12 alıyor. Yarın bir gün Steam'e özel yeni bir F2P çıkartılır, komisyon aşağı çekilir. Bu mu beklentimiz? Ama bu konu özelinde oyuncular haklı. Neyse ki, 1 senelikmiş.

Darktowertr

1.2.2019 07:25:35

+6
Rekabetlik bir olay yok. Tamamen kendi mağazasını dayatıyor. Epic Games yayıncıdan %12 pay alıyor. Ödeme kanallarında ise oyuncudan %15 yakın pay alıyor. Steam da ki paya neredeyse yakın kısacası oyuncu oyuna 60 $ yerine 75 $ vermiş oluyor. Geliştirici den alacağına kısacası oyuncuyu gondikliyor. Tabi kullanıcı sözleşmesi okumayan cahiller abii Steam akıllansın, rekabet geldi, yürü be epic gibi boş konuşuyor. Kullanıcı sözleşmesinde ise verilerin paylaşımı için bazı kurallar var. Tencent gibi %40 hisseye sahip firma sizin bilgilerinizi Çin hükümetine sattıkça akıllanırsınız. Bu arada bu vukuatları açıkca belirtmekten vazgeçmiyorlar. Ayriyeten epic games Avrupa birliği kurallarını ihlal eden bazı sıkıntıları da var. Bu ileride oyuncuya sorun çıkarabilir. Steam gibi yıllarca size ucuz oyun oynatan firmaya yapılan ayıba insanlar tepki gösterince de ne gerek var oluyor. Eğer Deep silver ve yapımcı firma Steam payından rahatsızsa oyunu hiç Steam çıkarmayacaktı. Steam verdiği reklamlar sayesinde çok iyi para kazanıp, sonra Epic games geçmek ise bu firmaların ne kadar kalitesiz olduğunu gösteriyor. Keşke herhangi bir maddi destek gelmese ve 4A games bu kadar pis bir firma olduğunu görmeseydik. Ayriyeten burada kazanan Steam oldu. Epic Games ve Metro yapımcı ve yayıncıları büyük zararlar gördü. Aynı şekilde Epic Games satılan Hades ve diğer özel oyunlar ise Epic Games store adı lekelenince değer kaybı yaşadılar.

Aksel123

1.2.2019 06:43:52

0
quote:

Orjinalden alıntı: Angel of the Lord 100 mb'lik bir programı kurmak insanlara zor geliyor çok ilginç.
zor gelmiyo adamların 50 tane hesabı oldu o yüzden artık bıktılar uplay origin battlenet epic game store çıktı şimdi steam var zaten bide bethesda store var rockstarında ufakdan social club var ona tam mağaza denemez ama var daha kesin aklıma gelmiyen 1-2 mağaza vardır ha bide nasıl aklıma gelmedi microsoft store çöp yığını var kafasına esen şirket mağaza açtık koşun diyo sıkıldık en iysi steam gerisi boş.

BSC Misafiri

1.2.2019 05:43:01

+2
bazı arkadaşlar herkesi kendileri gibi sanmışlar. İşte çok mu zor yükle dursun gibisinden. Beyler ben oynamadığım oyun yer olmasına rağmen kıl kapıp silerim. sade ve toplu kullanırım yıllardır bilgisayarımı. ufacık bir programı bile silerim gözüme batarsa. ben millet para kazanacak diye beni yönlendirilmesinden de hoşnut olmam haa diyeceksin alma o zaman diye bende diyeceğim ki en baştan steam koymasaydılar ayranım dökülmesin bir yerim öpülmesin mantığı ile olmaz bu iş protesto gayet doğrudur metro serisini defalarca bitiren birisi olarak son oyunu oynamayı düşünmüyorum 1 insan 1 insandır saygılar sevgiler

KortX

1.2.2019 05:28:26

+4
Steam'ın platformunda satış yapıldığı için alıyor. Diğer platformlarda ne kadar alınıyor bir bilgim yok ama rekabet istiyorlarsa uygun fiyata oyunu satacaklar ve arayüzlerinde iyileştirmeye gidecekler. Bu tip dayatmalar ile ne Steam'e bir zarar gelir, ne de diğer firmalar rekabet eder. Anca rekabet ettiğini sanmakla kalır.

TearsForFears

1.2.2019 05:25:18

0
Steam’e niye %30 pay alıyon diyeceklerine oyun yapımcılarını kötüleyen cahil kitle.

KortX

1.2.2019 05:09:36

+6
Zor gelmesiyle alakası yok. Dayatma oyunculara yaramaz. Rekabet edeceklerse oyunculara yapacakları kıyaklarla edecekler. Öyle beleşten yükselme rekabet etme yok. Steam belki şu an kusursuz bir platform değil. Hatta bana sorarsan son arkadaş arayüzü cidden kötü. Eski hali çok daha iyiydi. Ama hakkını vermek lazım şu an Steam'e optimizasyonuyla arayüzüyle kafa tutabilecek bir platform yok. Origin olsun, Epic olsun, Uplay olsun hepsinin arayüzüne Steam'ın arayüzü bin basar. Ek olarak şurada yok Gabe'in askerleri, Steam tarikatı gibi boş yapan arkadaşların çoğunun PS4 ya da Xbox fanboyu olduğunu anlaması da çok zor değil. Açıkçası ben başka platformlarda satılmasın demiyorum, buradaki çoğu kişi de bunu demiyor zaten. Ona bakarsanız AC serisi komple Uplay entegre çalışıyor veya EA'nın eski oyunları Origin entegreli çalışıyor. Oyuncuların burada tepki göstermesindeki sebep DAYATMA ama bunu anlayacak oyuncu kitlesi malesef bu forumda çok az. Kendi oyundan anladığını falan sanan, kullandığı platformun savunuculuğunu yapan bebe dolu burası.

KinopioTaichou

1.2.2019 02:01:07

0
Bir soda yollayalım arkadaşlara.Hazımsızlığa iyi gelir.

Metal-Gear

1.2.2019 01:24:10

+1
Şu anda oyunun bedavadan reklamını yapıyorlar haberleri yok. Bu kadar kafaya takacak bir şey yok ortada, bence tüketici her zaman haklı değil.

Angel of the Lord

1.2.2019 01:13:26

+1
100 mb'lik bir programı kurmak insanlara zor geliyor çok ilginç.

Celonfix

1.2.2019 00:38:35

0
Çinliler her yeri ele geçiriyor. Steam zaten eskisi gibi popüler değil , o eski canlılığı yok artık. Yakında Playstation'ı da çinliler satın alırsa şaşırmam.

Askaparta

31.1.2019 23:33:57

+1
Hangi metro ucuzsa ona bineriz.

esmerbuyucu

31.1.2019 23:32:46

+6
"2 gün almayın Coca Cola batar." gibi ergence negatif oy vermişler, Gabe'nin gücük askerleri 😂

HoLyZz!

31.1.2019 23:01:55

+2
Evet taş taşımak kadar zor her birinin şifresini aklında tutmak, girmek hatta telefondan onay vermek... İşin şakası Steam'de yüzlerce oyunum varken sırf 1-2 oyun için farklı ve tekin olduğunu düşünmediğim bir platforma üye olmam, gerekirse o oyunu da almam. Kaybeden exclusive saçmalığına tamam diyen oyun yapımcıları olur.

dark dragon

31.1.2019 22:47:33

+4
Sanki taş taşıyorsun sırtında, program işte sitesinden kur gitsin. Zaten 500 tane program var bişgisayarda.

Persona_Non_Grata

31.1.2019 22:30:35

+8
Steam tarikatı yine kızmış ah canlarım benim.

Nerevarine

31.1.2019 21:58:11

+1
Bizim oyuncular neden isyan ediyor anlamış değilim. Bir oyuna 300₺ vereceklerdi sanki. Önceden alanlar için sıkıntı yok da nasıl olsa.

HoLyZz!

31.1.2019 21:43:05

0
quote:

Orjinalden alıntı: dark dragon Amma boş yaptınız ya sanki gabe babamızın oğlu. Sonuçta oyun pc için çıkıyor işte, ha ordan almışsın ha şurdan.
iyi, uğraş dur o zaman 10 tane hesap ile.

Darktowertr

31.1.2019 21:37:04

+15
Tencent gibi bilgileri çin hükümetine satan, zamanında oyunuyla birlikte bitcoin yazılımı ekleyen firmanın altında bulunan Epic Games ne oyun motoru, ne sunduğu fortnite ne de mağazasında sattığı oyunlar alınmaz. Tencent tanımayanlar lütfen boş yapmasın. Bu adamlar para için yapmayacağı şey yoktur. Sadece Tencent game diye araştırmanız yeterlidir.

BSC Misafiri

31.1.2019 21:11:30

+5
Yorumları okurken kanser oldum. Epic gamesin ücretli çalışanı gibi yorum yapıyorlar.

dark dragon

31.1.2019 21:10:18

+3
Amma boş yaptınız ya sanki gabe babamızın oğlu. Sonuçta oyun pc için çıkıyor işte, ha ordan almışsın ha şurdan.

dark dragon

31.1.2019 21:08:38

+4
Amma boş yaptınız ya sanki gabe babamızın oğlu. Sonuçta oyun pc için çıkıyor işte, ha ordan almışsın ha şurdan.

BSC Misafiri

31.1.2019 20:55:02

0
steam, origin, battle.net yeterli diğerlerine ne oluyor her gün bir store shop çıkacaksa işimiz var.. zaten yapılan çok büyük yanlış. ben asla epic kullanmam oradan da oyun satın almam.

Uncy

31.1.2019 20:45:57

+2
Şaçma sapan hareketler indir ordan al ne bu tantana

skullomania

31.1.2019 20:17:42

+2
Bu fiyatlarla Türkiye de yok satar bunlar

Haplo

31.1.2019 20:08:27

+2
quote:

Orjinalden alıntı: keremec Garip yani. Gören de sanki komple PC ye çıkartmıyorlar sanacak. Tabi Sony alsa bu seriyi Ps4 Exclusive yapsa ayakta alkışlanırdı o da ayrı bir mesele <img src="http://forum.donanimhaber.com/image/smiley/evillol.gif" alt="" border="0" align="middle">
Sorun Epic exclusive olması değil bence, satışa çıktıktan sonra kaldırılması oldu. Bakarsak Epic exclusive olan yalnızca Metro yok. Gerçi oyun 400 lira olduktan sonra nerede satılırsa satılsın, büyük bir çoğunluk için hiçbir anlam ifade etmiyor.

BSC Misafiri

31.1.2019 20:08:00

+8
Steam iyice çöplüğe ve çocuk parkına döndü. Sitenin sahibi bile uğraşıp Half life 3 yapmıyor kaderinize yanın

Sic Parvis Magna

31.1.2019 19:59:59

+2
Tepki yapmak istiyorsan malum yerden edinirsin boşu boşuna hakaret etmeye gerek yok. Adamlar ticaret yapıyor sonuç olarak Epic Games belli ki iyi para dökmüş. Parayı veren düdüğü çalar devran böyle yürüyor. :)

HoLyZz!

31.1.2019 19:59:07

+8
Kusura bakmasın da EpicGames daha baştan 1-0 geriden başlayan bir platform iken bu saçmalıklarıyla 2-0 geriye düştüler. Binlerce oyuncunun gözünde şu an çok olumsuz görüş hakim.

Watton1

31.1.2019 19:46:15

+1
Bu yorum işinin tadı çoktan kaçmıştı herkese konuşma hakkı verilmemeli bu iki oyunun olayla hiç bir alakası yok alacak insanların bilgiye ulaşmasınıda engelliyorlar

Queen Hentai

31.1.2019 19:46:00

+11
Anlaşma durumuna küfretmelerinden ziyade Epic Games'e iyi giydirmişler. Ne kadar küfretseler azdır.

keremec

31.1.2019 19:45:21

+5
Garip yani. Gören de sanki komple PC ye çıkartmıyorlar sanacak. Tabi Sony alsa bu seriyi Ps4 Exclusive yapsa ayakta alkışlanırdı o da ayrı bir mesele
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Metro Exodus
+ TAKİBE
AL
13 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız