Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Gran Turismo Sport Ocak Güncellemesi Yarın Yayınlanacak

 
Gran Turismo Sport'un versiyon 1.32 güncellemesi yarın yayınlanacak ve geliştirici Polyphony Digital güncellemenin tanıtım videosunu ve detaylarını paylaştı.
 
Güncellemenin içeriği:
 

1. Dünyadaki en popüler otomobillerden 8 tanesi eklenecek.
 
·Porsche 356 A/1500 GS GT Carrera Speedster '56 (N100)
·Aston Martin DB3S CN.1 '53 (Gr.X)
·Shelby G.T.350 '65 (N300)
·Ferrari Dino 246 GT '71 (N200)
·Nissan Fairlady Z Version S (Z33) '07 (N300)
·Honda Integra Type R (DC2) '98 (N200)
·BMW Z8 '01 (N400)
·TVR Tuscan Speed 6 '00 (N400) 
 
2. Ultra yüksek hızlı oval pist “Special Stage Route X” eklenecek.
 
Toplam Uzunluk: 30.283m, Yükseklik Değişimi: 65m, Viraj Sayısı: 2, En Uzun Düzlük: 12.000m
 
Lisans testlerinden ve Gran Turismo’nun önceki oyunlarından tanıdığınız, oldukça ünlü 30 km’lik oval pist “Special Stage Route X” geri döndü. 12 km’lik iki düzlük ve iki adet eğimli virajdan oluşan basit düzen içerisinde, en yüksek hız mücadelelerinin ve hava koridorlarından faydalanacağınız oldukça yüksek hızlı kapışmalarının tadını çıkarabilirsiniz.
 
3. “Z”nin baş rolü alacağı şu “GT League” etkinliği eklenecek.
 
·Z Mirası (Acemi Ligi)
Nissan’ın akıcı hatlara ve yüksek güçlü motora sahip, önden motorlu arkadan itişli ikonik spor otomobilleri “Z”ler için düzenlenen tek etkinlik.
 
GT League’e şu yeni rauntlar da eklenecek:
 
·Acemi Ligi
“Yıldızlar ve Şeritler” kısmına 2 raunt daha eklenecek.

·Amatör Lig
“Vision Gran Turismo Kupası”na 2 raunt daha eklenecek.

·Profesyonel Lig
“X2014 Nations Cup”a 2 raunt daha eklenecek.

·Dayanıklılık Ligi
“Gr. 1 Prototip Dayanıklılık Yarışları”na 1 raunt daha eklenecek. 
 
4. Daha fazla ek özellikler eklenecek.
 
PİST DENEYİMİ
“Pist Deneyimi”ne “Tokyo Expressway - Güney İç Çember” eklenecek.
 
SCAPES
Özel öne çıkan kısmına “Cambridge - Bilimin doruklarında bir şehir” eklenecek.
 
Bu güncellemede ayrıca birtakım başka özellikler, geliştirmeler ve düzeltmeler de yer alacak. 

 
Güncellemenin tanıtım videosunu aşağıdaki oynatıcıdan izleyebilirsiniz. 

Bu haberin bağlantısı
URL
Gran Turismo Gran Turismo Sport Polyphony PlayStation 4 Simülasyon yarış PlayStation VR PS VR PS4
The Division 2 Hikaye Fragmanı Dragon Ball Aksiyon Rol Yapma Oyunu Geliştiriliyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Dictattor

17.1.2019 18:12:39

+2
Kaz jenerasyonun yarış oyununu yaptı ve hala içerik gelmeye devam ediyor. PlayStation 5 Dev Kit de Ray Tracing ve çözünürlük denemesi yaptıkları oyun da GTSport, kesinlikle eklenen bir çok modeli gelecek Gran Turismo yapımı kolaylaşsın diye çıkardılar. Bir sonraki oyunda hepsi güncellenmiş bir şekilde olacak, dolayısıyla diğer detaylar üzerinde daha çok çalışma şansları artıyor. Sıradaki oyunu daha üst kalite göreceğiz...

BSC Misafiri

17.1.2019 13:01:08

+1
quote:

Orjinalden alıntı: kollaps kaldırmamakla alakası yok oyun e-spor oyunu olarak tasarlanmış asıl sebep o. düz xbox one nasıl forza 7'yi 60 fps oynatıyorsa(onda hava değişimi yağış vs var) düz ps4 de her türlü kaldırır, sonuçta pist oyunundan bahsediyoruz açık dünya olsa neyse.
Kaldırmaz dostum kaldırmaz. Oyun tasarlanırken arabalar vs. ps5 içinde kullanılacak şekilde tasarlanmış yani ayaklarını uzatabildikleri kadar uzatmışlar. Bu nedenle efektir falan fişman herşey minimal seviyede. Şu durumda ekstra olaylar için biryerlerden feragat etmeleri gerekiyor. e-spor oyunu olup olmaması hiç fark etmiyor.

BSC Misafiri

17.1.2019 12:25:49

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Abi bayılıyorum ya şu oyuna. Plus indirimi ile 37TL'ye aldığım ve her fırsat bulduğumda girip oynadığım yarış simi oyunu. Gelen arabaların güzelliğine bak ya daha ne olsun :)
Ne kadar oldu alalı? Fiyat çok iyiymiş, güle güle oynayın. Keşke bu fiyatları tekrar görebilsek. Öyle bir şey olsa düşünmeden alırdım.
Hocam Ağustos 2018'de almıştım. sırf o fiyattan ötürü almıştım acaba nasıl diye. alış o alış :)

kollaps

17.1.2019 11:29:10

0
kaldırmamakla alakası yok oyun e-spor oyunu olarak tasarlanmış asıl sebep o. düz xbox one nasıl forza 7'yi 60 fps oynatıyorsa(onda hava değişimi yağış vs var) düz ps4 de her türlü kaldırır, sonuçta pist oyunundan bahsediyoruz açık dünya olsa neyse.

Deswaaa

17.1.2019 08:46:10

0
Forza horizon serisi tadında yarış oyunu istiyoruz ps4 adam akıllı yarış oyunu yok nfs desen kalitesi yerlerde sürünüyor crew serisi desen vasatın altın da en sonun da ps yanına 2 el xbox s alıcam sadece yarış oyunları için

BSC Misafiri

17.1.2019 06:00:19

+3
quote:

Orjinalden alıntı: MonitörKertenkelesi Bu oyun bir tek bana mı sıkıcı ve monoton geliyor acaba. Son derece mükemmel ve kusursuz yollar, temiz pırıl pırıl araçlar, ne toz var ne çamur ne hasar, ne asfaltta çatlak ne bariyerlerde eksik bir çivi, her şey çok steril ve çok müntazam. Ihh. Sıkıcı işte sırf bu yüzden.
Özellikle base ps4 konsol 1080p 60fps'te daha fazlasını kaldırmıyor hocam o nedenle bu sterillik, cansızlık var. Gece gündüz döngüleri, hava koşulları, fiziksel hasar benzeri olaylar yeralmıyor, alamıyor tamda aynı sebepten dolayı. Bir diğer mesele ise oyunun fanların ağızını kapatmak için hazırlanmış atıştırmalık olması. Bombayı Ps5'te yapacaklar.

BSC Misafiri

17.1.2019 06:00:11

0
Yahu oyunu yarım çıkardılar zaten tam çıkarıp üstüne ekstra koyuyor olsalar bu övgüleri anlayacağım. :D Erken erişim turizmo sattılar millete.

BSC Misafiri

17.1.2019 06:00:05

0
quote:

Orjinalden alıntı: MonitörKertenkelesi Bu oyun bir tek bana mı sıkıcı ve monoton geliyor acaba. Son derece mükemmel ve kusursuz yollar, temiz pırıl pırıl araçlar, ne toz var ne çamur ne hasar, ne asfaltta çatlak ne bariyerlerde eksik bir çivi, her şey çok steril ve çok müntazam. Ihh. Sıkıcı işte sırf bu yüzden.
Hah bende bunu anlamıyorum, Bumudur yani sim..Benim aklıma sim. deyince gerçekçilik geliyor ama bu sim. oyunlarının yapması gerekeni Gta 4 gibi alakası olmayan oyunlar bile yapıyor..

BSC Misafiri

17.1.2019 05:59:57

+3
Şu Porsche'nin eski modellerine hastayım...

porsux

16.1.2019 23:55:06

0
Hani nissan 350z geliyordu ? Yeşile boyayıp Tokyo'da Underground rüzgarı estirecektim !

BSC Misafiri

16.1.2019 22:57:22

0
Desteklemesi gerekiyor kimse kusura bakmasın yıllarca beklettiler 120 araçla çıkış yaptı oyun. bu güncellemeler hoşuma gitsede övünülecek bir tarafı yok. oyunu böyle çıkarttıkları için zaten bu güncellemeler sürekli yayınlanıyor. Arabalara gelirsek shelby 500 ve porsche baya hoşuma gitti pistte hoş. Bir sonraki güncelleme bubdan da güzel olur umarım.

BSC Misafiri

16.1.2019 22:57:12

0
Arkadaşlar bu oyunda iyi bir ayar istiyorum. Kumanda Kontrol Hassasiyeti - Geri Besleme Maksimum Tork - Geri Besleme Hassasiyeti bunları hangi sayı aralığında seçiyorsunuz ayrıntılı ayarlar menüsünden? Yardımcı olursanız sevinirim.

BSC Misafiri

16.1.2019 22:57:02

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Abi bayılıyorum ya şu oyuna. Plus indirimi ile 37TL'ye aldığım ve her fırsat bulduğumda girip oynadığım yarış simi oyunu. Gelen arabaların güzelliğine bak ya daha ne olsun :)
Ne kadar oldu alalı? Fiyat çok iyiymiş, güle güle oynayın. Keşke bu fiyatları tekrar görebilsek. Öyle bir şey olsa düşünmeden alırdım.

haktan24

16.1.2019 22:07:54

+2
oyun ilk piyasaya cıktıgı zaman neydi şimdi ne oldu önemli olan oyunu cıkardın eyvallah cogu firma sallar fazla üstüne birşey koymaz ancak bu adamlar abartısız her ay yeni arac yeni pist paketi veriyorlar harbi helal olsun

MonitörKertenkelesi

16.1.2019 22:00:43

+3
Bu oyun bir tek bana mı sıkıcı ve monoton geliyor acaba. Son derece mükemmel ve kusursuz yollar, temiz pırıl pırıl araçlar, ne toz var ne çamur ne hasar, ne asfaltta çatlak ne bariyerlerde eksik bir çivi, her şey çok steril ve çok müntazam. Ihh. Sıkıcı işte sırf bu yüzden.

Manhunt Three

16.1.2019 21:48:58

+6
Dünyada başka hangi geliştirici oyununu bu kadar destekledi ?:)

BSC Misafiri

16.1.2019 21:15:09

+3
Abi bayılıyorum ya şu oyuna. Plus indirimi ile 37TL'ye aldığım ve her fırsat bulduğumda girip oynadığım yarış simi oyunu. Gelen arabaların güzelliğine bak ya daha ne olsun :)

RomeoR35

16.1.2019 21:14:06

+5
Guncellemeye devam supersin ,artik ayda bir olmasi cok iyi geliyor.
  • 1
  • 2
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Gran Turismo Sport
+ TAKİBE
AL
8 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız