Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Electronic Arts'tan Battlefield 3 İtirafları


    Battlefield: Bad Company 2 ile birlikte büyük bir beğeni toplayan DICE, Battlefield 3'te 64 kişilik bir multiplayer deneyimi sunsa da, bazı Battlefield hayranlarını mutlu edememişti. Bunun nedeni, oyunun yapısından kaynaklanıyordu. Electronic Arts'tan Patrick Soderlund, Battlefield 3 adına bazı itiraflarda bulundu.
 
    Yaptığı açıklamalarda EA'in yetkili isimlerinden Soderlund, "Battlefield 3 her ne kadar maddi açıdan büyük başarı elde etse de, diğer yönlerden Call of Duty'e benzeyen bir oyundu. Özellikle tek kişilik bölümlerle ilgili epey sıkıntı çekilmişti. Fakat Battlefield 4'te kesinliklte bu tip şeyler yaşanmayacak. Battlefield 4'le birlikte oyuncuların hoşuna gidecek bir deneyim sunulacak." sözlerini söyledi.

Bu haberin bağlantısı
URL
Battlefield 3 DICE EA games PC PS3 Xbox 360 FPS Patrick Bach
PvZ: Garden Warfare, PC'ye de Gelebilir TitanFall, Xbox One'da 60 FPS'de Çalışıyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Redunay

17.6.2013 22:22:41

0
Hep aynı palavralar.

BSC Misafiri

17.6.2013 11:46:53

-1
yaaa ne yapayım tek kişilik modu..bitirmedim bile..bana multi lazım..

Sir Maximus is BACK

17.6.2013 10:57:27

0
single böyle bir oyunda önemli değil zaten.

DeepImpact.

17.6.2013 10:20:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri cod kopyaladı dien arkadaş cod ghost ile birlikte cod bitmiş oldu o oyunu ayakta tutan şey mw serisiydi zaten her sene 1 oyun çıkartıyo bf 2011 de çıkmıştı tam 2 yıl oldu ve bf nin verdiği haz başkadır ayrıca oyunu orjinalalıp oynamadıysan konusma siz hep cod indirip oynarsınız bi orjinal bf alıp oynayında farkını görün sizin gibiler yüzüne oyun piyasası gelişmiyo işte
cod ondan her yıl rekor üstüne rekor kırıyor bf 3 ün 2 senelik satışı black ops 2 nin 1 senelik satışıdır. söle bana sen battfilied 3 ne zmndır ilk 10 da gördün ? black ops 2 iki senedir hala ilk 10 da ?

Abilerden Bayram Abi

17.6.2013 09:09:34

-2
quote:

Orijinalden alıntı: Cihathalitt Kendileri itiraf etmiş işte CoD'u kopyaladık diye. Bazıları hala firmaya laf kondurmuyor. Sonuna kadar CoD.
kesinlikle

Wolf Larsen

17.6.2013 08:35:43

0
quote:

Orijinalden alıntı: Fornicras Yeni bir oyun çıkarırken neden bir diğerini yerin dibine sokup çıkarırlar anlamam ki.
Ea nın stratejisi :D

desiremusic

17.6.2013 07:41:26

0
Yeni bir oyun çıkarırken neden bir diğerini yerin dibine sokup çıkarırlar anlamam ki.

Uncy

17.6.2013 01:50:01

0
Single dan emin değilim

BSC Misafiri

16.6.2013 23:54:21

-2
codun çok satması oyunculara önem vermesi herkes codun singlesini güzel demiş cod multiyle alıyor bu parayı . Battfilied oyunculara hiç önem vermiyor 1. 1 harita dlc 50 dolar almk zorundyız 2. alpins arkdşn dediği gibi sadece multiye önem vermişler grafiklerde mükemmel ama o ekran kartıya codun tüm seriisini alırım kısacası DICE oyunculara önem vermiyor.

BSC Misafiri

16.6.2013 23:54:19

0
cod kopyaladı dien arkadaş cod ghost ile birlikte cod bitmiş oldu o oyunu ayakta tutan şey mw serisiydi zaten her sene 1 oyun çıkartıyo bf 2011 de çıkmıştı tam 2 yıl oldu ve bf nin verdiği haz başkadır ayrıca oyunu orjinalalıp oynamadıysan konusma siz hep cod indirip oynarsınız bi orjinal bf alıp oynayında farkını görün sizin gibiler yüzüne oyun piyasası gelişmiyo işte

alperen141

16.6.2013 23:26:26

0
Yeni bir hype dalgası...

gamerasi

16.6.2013 23:20:00

0
Close quarters bedava iken bile indirme tenezzülünde bulunmadım. Battlefield demek; dev haritalar ve araç kullanımı ile birlikte takım oyunu demek...

BSC Misafiri

16.6.2013 22:44:54

0
biraz mı? lol.

BSC Misafiri

16.6.2013 22:44:52

0
close quarters ek paketi bu itirafı doğruluyor

TheBladeRunner

16.6.2013 22:33:55

+1
senaryo modunda yapay zeka dan eser yokdu ve cok tek duze bir senaryosu vardi ama is multiplayer a geldimi orda dur derim cunku tek kelime ile harika!

Aksel123

16.6.2013 21:53:47

0
Ben hem bf 3 hemde bc 2 oynuyorum ikiside güzel geliyo ama bc 2 deki her yerin yıkıla bilir olması falan daha güzel gerçekcilik hisi veriyo hemde bi duvara ateş edip sonra içindne geçmek daha bi aksiyonu bol oluyo :D

DeepImpact.

16.6.2013 21:49:44

0
fatal05 DICE oyuncuları hiç düşünmüyor alpains dediği gibi tek multiye önem vermişler 1. grafikleri iyi hatta mükemmel ama o motorla o hrkesin bf4 alcğından şüpheliyim. bu yüzden bf4 satış düşüşleri düşük olcktır. Fe4rless_tr cod 2 katını sattı ve black ops 2 hala ilk 10 da . Cihathalitt helal olsun kardeşim

ultralisan

16.6.2013 21:48:19

0
Senaryo moduda güzel olsun artık sağlam bir hikaye iyi gider fiyatı 60 70 lira olursa kaçırmadan alacam

Cihathalitt

16.6.2013 21:31:26

-5
Kendileri itiraf etmiş işte CoD'u kopyaladık diye. Bazıları hala firmaya laf kondurmuyor. Sonuna kadar CoD.

demo22

16.6.2013 21:14:35

0
bad company 2 daha kaliteli zevkli bft3 genel bug lag sorunları vardı ve halen devam ediyor bu yüzden bad company 2 oynuyorum bakalım bft4 nasıl olacak!

scutaro

16.6.2013 21:08:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: Fe4rless_tr Bazilarinin begenmedigi Battlefield 3 tam 21 milyon satti...
BF'ın rakibi yine kendisidir.

namanmika

16.6.2013 20:51:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: Fe4rless_tr Bazilarinin begenmedigi Battlefield 3 tam 21 milyon satti...
ya sana ne sen insanların keyfinin kahyasımısın battlefield çok güzel ama sevmiyorum noolcak yani sana ne biz soruma cevap ver sana ne 21 milyon sattıysa keşke EA ya deilde THQ ya fala ngelir olsaydı.

arda529

16.6.2013 20:44:24

+11
Hep aynı olay , BF3 çıkmasına az kalada bad company 2 'yi kötülemişlerdi. Satış politikası bence bu yaptıkları.

Fearless_tr

16.6.2013 20:42:15

+1
Bazilarinin begenmedigi Battlefield 3 tam 21 milyon satti...

Opricnik

16.6.2013 20:40:24

0
En iyisi hala Bad Company 2 tüm BF oyunları içinde bu kadar yıkılma trollük olmayan mapleri güzel beleş dlcli her şeyi tam demekki neymiş güzel bf yapmak için yeni motora gerek yok ( bc2 eskı motordu) neymıs güzel bf için 64 kişi gerekmiyor bc2 pcde 32 ps3de 24 kişiydi neymiş ana platformu pc yapmaya gerek yok bcde ana platform ps3 neymiş Premium gibi saçmalıklara gerek yok : bc2de tüm dlcler ücretsziz her hafta 1 map geliyordu sadece bir paralı dlcsi var oda Vietnam ek paket tamamen oyunu he şeyini değişiyordu map değil zaten genişleme paketiydi ve fiyatı çok ucuzdu ah bad company 2 bf2'den de bf3'den de bf 4'ten de iyiysin tekrar alasım geldi oynayan varsa alabilirim aslında yav

oxlayer

16.6.2013 20:38:42

0
sattıktan sonra paraları götürdükten sonra söylersin şimdi.emek hırsızları.hayatta orjinal almam.

Alpins951

16.6.2013 20:31:49

-1
Keşke singla modu CoD gibi olsaydı yazık oyunda sadeceye multiye abanmışlar.

BSC Misafiri

16.6.2013 20:26:08

+1
bırak bu işleri bize şehir savaş değilde doğal hayatı geri ver.

AutumnRain

16.6.2013 20:22:54

0
Kendi oyunlarına hakaret ediyorlar.Nerde BF3 nerde çöp COD.

Can-ı Efsan

16.6.2013 20:22:37

+4
@onur3161 Aynen dostum COD kadar kötü olması için 40 fırın ekmek yemesi lazım :)

Dinosaurborn

16.6.2013 20:20:22

0
aynı lafı zamanında bende demiştim bir dünya eksi ve küfür yedim. alın işte.

DeepImpact.

16.6.2013 20:16:29

-14
cod benzemiş muhhah senin coda benzemen için 40 fırın ekmek lzım DICE çkrdığınız motor frost bite 2.5 motoru oyuncular frostbite 2 den memnun olduğuiçin sölemiyorsunuz codda denedi bu taktiği olmadı.

BSC Misafiri

16.6.2013 20:14:58

0
BF3 te kaldırıkları yıkımı BF4 le geliştirerek geri geritiyorlar. Demek ki adamlar ders almış ve BF4 harika olacak. Bir ricam da operation metro gibi haritaların ve cqc ek paketinin olmaması onun yerine haritaların tamamının geniş ve araçlı olması. Kapalı alan kısa mesafe istesem Cod oynardım.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 3
+ TAKİBE
AL
509 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız