Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

EA Şimdiden PS5 ve Yeni Xbox Konsolu Hakkında Konuştu!


    Sanal gerçeklik teknolojilerinin kapıda olması, mevcut PS4 ve Xbox One'ın teknik kapasitesi ve Nintendo'nun bir sonraki nesle NX'le erkenden geçmesi, bir sonraki nesil hakkında sıkça düşünmemize neden oluyor. EA de oyuncular gibi şimdiden bir sonraki nesli düşünmeye başlamış. 
 
    Yaptığı açıklamalarda EA'in finansal sorumlusu Blake Jorgensen, oyunculuğun hiçbir zaman için sadece 'casual' temellere oturmayacağını, 'hardcore' oyunculuğun her zaman mevcut olacağını söyledi. Bir sonraki nesilde konsolların multi-fonksiyonel PC tarzında olacağını belirten Blake Jorgensen, insanların yeni cihazlarda film izleyebileceği, müzik dinleyebileceği ve istediği tarzda oyunlar oynayabileceğini belirtiyor.
 
    Sözlerinin devamında Jorgensen, ilerleyen yıllarda bu sektöre Google ve Apple'dan da katkı beklediğini söylerken, "Hali hazırda bu alanda ilginç gelişmeler devam ediyor. Mesela Microsoft Windows'u katarak bir şeyler yapmaya çalışıyor. Ben gelecekte Apple ve Apple TV'nin yolunun da oyun dünyasında kesişeceğini düşünüyorum. Oyun dünyasında büyük bir pazar fırsatı var. Dolayısıyla gelecekte bu sektördeki firmalar sadece Nintendo, Sony ve Microsoft değil, yeri geldiğinde Google ve Apple da olacak. EA olarak bizim stratejimiz de yeni platformlara olabildiğince hızlı şekilde uyum sağlamak olacak." açıklamalarına yer verdi.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
ps4 playstation 4 xbox one nx wii u google apple
The Park, Önümüzdeki Senenin Başında Konsollara da Geliyor Star Wars: Battlefront'un İlk DLC'si 2016'nın Başında Gelecek
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

cabriyo

21.2.2016 12:40:47

0
bu haberler nintendoyu ve xbox ı baltalama haberleridir. yani "bakın nintendo yenisini çıkaracak ama almayın bekleyin ps5 çıkaracağız" gibi nintendonun satmaması için yapılan içi boş sony haberleri. birkaç tanede göze hoş görünen içine bir fan bile sığmayacak foto atmışlar gogle a. tam bir aldatmaca. -ps3-xbox arasında kayıtsız olarak ps3 tercih ettim. -ps4-xbox arasında xbox istedim ama ps4 aldım(hem oyunları pek yoktu -şimdi çok- hemde makinedeki şarj aletinin ayrı olması hoşuma gitmedi birde kol alışamam gibi geldi) -ps5-xbox arasında büyük ihtimalle xbox alırım(çünkü xboxta daha fazla oyun çeşiti var, ve biraz fifa oynadım kol daha iyiymiş)

the last of us 2

19.11.2015 19:41:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Fallout 4 bu nesilde 20 FPS'yi zor görürken NX'te 60 FPS oyunlar oynatırsa şimdi konsoluna toz kondurmayanları ''nasıl sipariş edebilirim'' söylemlerinde görebilirsin.
Nx te fallout 4 olacak ve oynayacaksın değil mi?

the last of us 2

19.11.2015 19:39:45

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Kısaca ben çok sabit fikirliyim oyunsever değilim demek istemişsin. Playstation 4'ü 3. parti oyunlar desteği için mi tercih ettin? Aynı 3. parti oyunlar hemen hemen Xbox One'da da var da! 50 inç civarı bir ekranda 900p ve 1080p arasındaki farkı belki ayırt edebilen oluyor ve her iki konsolda da oyunu oynayanlar farklı zevk almıyorlar. Üstelik bu nesil konsolların yetersiz olduğunu duyuruldukları zaman bile farkedenler oldu ama sadece fanatikler inatla reddettiler. Fallout 4 gibi bir oyunu 20 FPS çalıştırdı diye sevinir hale geldik yahu. O burun kıvırdığın Nintendo konsollarında ben birbirinden kaliteli onlarca özel oyunu bitirdiğim ve diğer marka konsolları da takip ettiğimden senin gibi sabit odaklı oyuncu takılamıyorum ne yazık ki! 2 senedir özel oyun için aldığım PS4'e gelecek oyunlar daha duyurulmadığı için bile elden çıkarttım. E3'te iyi göz boyadıkları Uncharted 4'ün durumu downgrade'lerin efendisi halinde, Last of Us 2 ve God of War 4 desen yapım aşamasında olduğu bile şüpheli. İyi ki Wii U almışım ki adam gibi 8 tane özel oyunumla konsol keyfini yaşıyorum. Bazı arkadaşlar PS3 döneminden bahsetmiş ve kısmende haklılar ama dönemini kıyaslarsak Crysis hariç hemen her bilgisayar oyunundan daha iyi grafik değerine ulaşan bir konsoldu ve 7-8 sene ömrünü sürdürdü. Bu nesil her ne kadar fanatikler kabul etmese de şimdiden teklemeye başladı.
hakkaten komiksin ben diyorum ki oyun profilleri farklı, sen diyorsun ki nintendoyu mu küçümsüyorsun? kardeşim rakibi yok nintendo nun ister kabul et ister etme. o türü sevenler gider alıır lafım yok hatta bende alıcam NX çıktığında ama asla Playstation gibi oyun kütüphanesi gelişmiş olmayacak. senin yazılarında playstation a karşı bir nefretin olduğu belli, lütfen kendi olan bu tür nefret duygularını bende de varmış gibi lanse etme. fanatikliğe gerek yok. oyun bu oyun ok?

BSC Misafiri

19.11.2015 19:27:18

-1
quote:

Orjinalden alıntı: the last of us 2 3. parti desteği olmadıktan sonra isterse 4k 60 fps oynatsın ne faydası var? oyun skalası farklı diyoruz hala nintendo ile playstation ın aynı oyunları oynattıklarını sanıyor millet. 3-5 istisna oyun harici farklı platformlar. isterse 2 nesil ötesinin konsolunu çıkarsınlar.
Kısaca ben çok sabit fikirliyim oyunsever değilim demek istemişsin. Playstation 4'ü 3. parti oyunlar desteği için mi tercih ettin? Aynı 3. parti oyunlar hemen hemen Xbox One'da da var da! 50 inç civarı bir ekranda 900p ve 1080p arasındaki farkı belki ayırt edebilen oluyor ve her iki konsolda da oyunu oynayanlar farklı zevk almıyorlar. Üstelik bu nesil konsolların yetersiz olduğunu duyuruldukları zaman bile farkedenler oldu ama sadece fanatikler inatla reddettiler. Fallout 4 gibi bir oyunu 20 FPS çalıştırdı diye sevinir hale geldik yahu. O burun kıvırdığın Nintendo konsollarında ben birbirinden kaliteli onlarca özel oyunu bitirdiğim ve diğer marka konsolları da takip ettiğimden senin gibi sabit odaklı oyuncu takılamıyorum ne yazık ki! 2 senedir özel oyun için aldığım PS4'e gelecek oyunlar daha duyurulmadığı için bile elden çıkarttım. E3'te iyi göz boyadıkları Uncharted 4'ün durumu downgrade'lerin efendisi halinde, Last of Us 2 ve God of War 4 desen yapım aşamasında olduğu bile şüpheli. İyi ki Wii U almışım ki adam gibi 8 tane özel oyunumla konsol keyfini yaşıyorum. Bazı arkadaşlar PS3 döneminden bahsetmiş ve kısmende haklılar ama dönemini kıyaslarsak Crysis hariç hemen her bilgisayar oyunundan daha iyi grafik değerine ulaşan bir konsoldu ve 7-8 sene ömrünü sürdürdü. Bu nesil her ne kadar fanatikler kabul etmese de şimdiden teklemeye başladı.

BSC Misafiri

19.11.2015 19:27:11

-1
quote:

Orjinalden alıntı: Adventure. Uzun süre yeni nesil konsolların geleceğini düşünmüyorum. Ms olsun Sony olsun bu cihazlar için uzun süreli anlaşmalar yaptılar. En ufak parçalar bile ne kadar büyük anlaşmalar ile sağlanıyor hepsini çöpe atıp devasa bir üretim bandı çarkını çöpe atamazlar. Nintendoda ise durum farklı Wii U tam anlamıyla patladı ama Sony ve Ms cephesinde işler böyle değil hele ki Sony'de işler çok çok iyi gidiyor.
Fallout 4 bu nesilde 20 FPS'yi zor görürken NX'te 60 FPS oyunlar oynatırsa şimdi konsoluna toz kondurmayanları ''nasıl sipariş edebilirim'' söylemlerinde görebilirsin.

the last of us 2

18.11.2015 20:09:15

-2
3. parti desteği olmadıktan sonra isterse 4k 60 fps oynatsın ne faydası var? oyun skalası farklı diyoruz hala nintendo ile playstation ın aynı oyunları oynattıklarını sanıyor millet. 3-5 istisna oyun harici farklı platformlar. isterse 2 nesil ötesinin konsolunu çıkarsınlar.

Chirrut Imwe

18.11.2015 16:03:34

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BlackBeasT "Nintendo'nun bir sonraki nesle NX'le erkenden geçmesi, bir sonraki nesil hakkında sıkça düşünmemize neden oluyor" Bu açıklama ile çok güçlü NX söylentileri kısmen teyit ediyor. şimdi 20fps MasteReisler düşünsün
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
aaa olurmu öyle sey? Hem PS4 bir canavar ne gerek var PS5'e? VR ile 4K/60fps de görüyormus Eger NX söylenenler gibi gelirse 2017 de PS5 piyasada ahada buraya yaziyorum

BlackBeasT

18.11.2015 15:15:26

+2
"Nintendo'nun bir sonraki nesle NX'le erkenden geçmesi, bir sonraki nesil hakkında sıkça düşünmemize neden oluyor" Bu açıklama ile çok güçlü NX söylentileri kısmen teyit ediyor. şimdi 20fps MasteReisler düşünsün
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

The_Rahip

18.11.2015 13:56:56

0
Uzun süre yeni nesil konsolların geleceğini düşünmüyorum. Ms olsun Sony olsun bu cihazlar için uzun süreli anlaşmalar yaptılar. En ufak parçalar bile ne kadar büyük anlaşmalar ile sağlanıyor hepsini çöpe atıp devasa bir üretim bandı çarkını çöpe atamazlar. Nintendoda ise durum farklı Wii U tam anlamıyla patladı ama Sony ve Ms cephesinde işler böyle değil hele ki Sony'de işler çok çok iyi gidiyor.

the last of us 2

18.11.2015 13:20:57

0
quote:

Orjinalden alıntı: KaptanKenway EA ve EA gibi düşünen oyuncular boş adamlar olmalı. PS4 ve Xbox One yeni çıkmışken, PS5 ve Xbox Two'yu (bence gelecek konsolun adı bu olucak) beklemek mantıklı bişey mi sizce ? 5 yılda bir çıkmasın ya, 2-3 yılda çıksın diyen adamlara ben burdan soruyorum; konsolun ne anlamı kaldı o zaman ? Bu mantıkla bakarsan konsol alma PC al sonuçta aynı şey dimi ? Bunu diyen EA önce 60 fps'ye kilitli oyunlar getirsin de oynayalım. Sen daha 60 fps'ye kilitli oyunlar yapama, CoD ve diğer oyunlarındaki kaplamalara bakma, sonra çıkıp de ki PS5 gelmeli falan. Adama demezler mi sen PS4'ün hakkını veriyor musun da PS5'i düşünüyosun ? Geç bu ayakları.
aynen öyle, bu durum konsol mantığına ters bir kere. şimdi Sony cephesine baktığımızda 30 milyon ps4 satılmış ve satışlar gayet iyi gidiyor. adamlar bunu görüpte ps5 i hemen çıkartırlar mı? xbox cephesinde durumlar iyi değil ama şimdi hem 15 milyon kullanıcısı var hemde erkenden yeni xbox ı duyurması halinde, Sony tarafı bunu avantaja çevirir ve daha iyi sistemi çıkartır. bu döngünün bozulması anlamına gelir. o yüzden iki konsolda 2020 den önce çıkmaz. zaten şuanda tahmin yapan sitelerde yeni konsolların 2020 de çıkabileceği üzrinde hemfikir,

KaptanKenway

18.11.2015 00:40:21

0
EA ve EA gibi düşünen oyuncular boş adamlar olmalı. PS4 ve Xbox One yeni çıkmışken, PS5 ve Xbox Two'yu (bence gelecek konsolun adı bu olucak) beklemek mantıklı bişey mi sizce ? 5 yılda bir çıkmasın ya, 2-3 yılda çıksın diyen adamlara ben burdan soruyorum; konsolun ne anlamı kaldı o zaman ? Bu mantıkla bakarsan konsol alma PC al sonuçta aynı şey dimi ? Bunu diyen EA önce 60 fps'ye kilitli oyunlar getirsin de oynayalım. Sen daha 60 fps'ye kilitli oyunlar yapama, CoD ve diğer oyunlarındaki kaplamalara bakma, sonra çıkıp de ki PS5 gelmeli falan. Adama demezler mi sen PS4'ün hakkını veriyor musun da PS5'i düşünüyosun ? Geç bu ayakları.

kankhy

18.11.2015 00:33:53

+2
Nintendo gecen nesilde yeni nesile erken gecmisti, bkz; Wii U :D :D :D

GT_55

17.11.2015 23:38:29

+1
Evet ama konsollar için özel yapılmış cryengine ile. Pc'ye ilk çıktığı hali ile değil. İki versiyon arasında buyuk grafik farkı vardı.İlk hali ile konsollarda çalışması imkansızdı. Zira ram fakiriydi, Ps3 ve xbox360 nesili.

Tiny Titan

17.11.2015 23:33:45

-1
quote:

Orjinalden alıntı: GT_55
quote:

Orijinalden alıntı: Nikomer

ps3 çıktığında 600$ fiyat etiketiyle çıkış yaptı ve üst düzey pcleri geçiyordu. Fakat şuan ps4 herhangi bir orta seviye bir pc ile aynı hatta daha az güçte.
Hep yanlış bilgiler. Ps3 çıktığında 8800 gt'li bir pc ps3'ü tokat manyağı yapıyordu. Öyle ki crysis o zaman sadece pc'ye çıkmıştı.Konsollar hafıza ve gpu yönünden çok güçlü olmadıkları için crysisi oynatmaya gücü yetmiyordu.Şimdi öyle bir durum yok, hata en ii grafikler yine ps4 exc'lerin. Ps3'ün pahalı olmasının sebebi o zamanlar daha yeni yeni piyasaya çıkmış olan bluray oynatıcısıdır. Nvidia g70 mimarisi gpuyu sony'e kakalayip nerdeyse 3 kat güçlü 8800 gt'yi piyasaya sundu. Yani Ps3 çıktığı zamanlar sanılanın aksine çok güçlü değildi.
Sonradan konsollara geldi ama crysis?

BSC Misafiri

17.11.2015 22:50:13

+1
şimdiki xbox one bile birçok artısı var:dx12,yeni arayüz,geriye uyumluluk,gold üyelerine her ay 4 full oyun,win10 menü,hızlı arayüz,sessiz konsol,iyi controller,live sistemi,ea access daha ne olsun. yenisi daha iyi olcaktır ve satış rekorları kırcaktır

nemesis16

17.11.2015 21:52:10

0
quote:

Orjinalden alıntı: GT_55
quote:

Orijinalden alıntı: Nikomer

ps3 çıktığında 600$ fiyat etiketiyle çıkış yaptı ve üst düzey pcleri geçiyordu. Fakat şuan ps4 herhangi bir orta seviye bir pc ile aynı hatta daha az güçte.
Hep yanlış bilgiler. Ps3 çıktığında 8800 gt'li bir pc ps3'ü tokat manyağı yapıyordu. Öyle ki crysis o zaman sadece pc'ye çıkmıştı.Konsollar hafıza ve gpu yönünden çok güçlü olmadıkları için crysisi oynatmaya gücü yetmiyordu.Şimdi öyle bir durum yok, hata en ii grafikler yine ps4 exc'lerin. Ps3'ün pahalı olmasının sebebi o zamanlar daha yeni yeni piyasaya çıkmış olan bluray oynatıcısıdır. Nvidia g70 mimarisi gpuyu sony'e kakalayip nerdeyse 3 kat güçlü 8800 gt'yi piyasaya sundu. Yani Ps3 çıktığı zamanlar sanılanın aksine çok güçlü değildi.
agzına saglık benim yazcaklarımı yazmısn +++++++++

akabeyss

17.11.2015 20:44:53

-2
Bu kadar hızlı gelişen teknoloji dünyasında 5 senede 1 konsol görmek çok da yanlış olmayabilir.

GT_55

17.11.2015 20:05:02

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Nikomer

ps3 çıktığında 600$ fiyat etiketiyle çıkış yaptı ve üst düzey pcleri geçiyordu. Fakat şuan ps4 herhangi bir orta seviye bir pc ile aynı hatta daha az güçte.
Hep yanlış bilgiler. Ps3 çıktığında 8800 gt'li bir pc ps3'ü tokat manyağı yapıyordu. Öyle ki crysis o zaman sadece pc'ye çıkmıştı.Konsollar hafıza ve gpu yönünden çok güçlü olmadıkları için crysisi oynatmaya gücü yetmiyordu.Şimdi öyle bir durum yok, hata en ii grafikler yine ps4 exc'lerin. Ps3'ün pahalı olmasının sebebi o zamanlar daha yeni yeni piyasaya çıkmış olan bluray oynatıcısıdır. Nvidia g70 mimarisi gpuyu sony'e kakalayip nerdeyse 3 kat güçlü 8800 gt'yi piyasaya sundu. Yani Ps3 çıktığı zamanlar sanılanın aksine çok güçlü değildi.

esmerbuyucu

17.11.2015 19:42:49

0
Nintendo tekrar savaşa dahil olmalı.

bah988

17.11.2015 19:25:27

0
quote:

Orjinalden alıntı: gageracer Benim kişisel fikrim PS 4S gibi bir cihaz gelecek aynı kasada aynı form faktöre sahip anakart ile olup 1080p 60fps garanti olarak verebilecek bir sistem çıkacak.Ayrıca PS VR içinde 120fps yi garantileyebilecek bir donanım olacak.PS4 içini gördüyseniz sistem aslında ince bir anakart, ve bu yüzden yarı fiyatına PS4 ünüzü yeni anakartla değiştirme hizmeti de verilebilir. Yani 2 sistem olacak birisi eski, ucuz 720p-900p 60 fps ve diğeri de yeni 1080p 60fps ve VR 120 fps destekli.Şu anda elindeki PS4 kullanıcılarını kaybetmek mallık olur PS5 ile.
Öyle bişey yapamazlar suan bi sürü kişide ps4 var ve sony gidip mal gibi ps4ün yeni versiyonunu donanımsal olarak çıkarmaz :D

the last of us 2

17.11.2015 19:24:31

+2
quote:

Orjinalden alıntı: eskhioyuncu "2020 den önce konsol falan gelmez" hayaller güzel. Seneye MX bu ikisini bi güzel pataklasin bak bakayim 2017 de PS5 geliyormu gelmiyormu
mx değil nx olacak. birde bilip bilmeden alaycı şekilde konuşmayın ya. nintendo ya çıkan oyunlar belli, playstation ve xbox a çıkanlar belli. birisi elma ötelkiler armut bile değil karpuz yani.

desiremusic

17.11.2015 19:13:52

0
Ulan hayatımda ilk kez oyun konsolu almışım, en az 6-7 sene kullanırım diye, daha şimdiden PS5 haberi falan çıkıyor, moralim bozuldu yemin ederim.

Chirrut Imwe

17.11.2015 18:51:22

0
"2020 den önce konsol falan gelmez" hayaller güzel. Seneye MX bu ikisini bi güzel pataklasin bak bakayim 2017 de PS5 geliyormu gelmiyormu

orangeblu

17.11.2015 18:40:42

0
Apple yazılım işinde 1 numara zaten. Düşük donanımla bile harikalar yaratabilir. Ama konsolun fiyatı çok pahalı olur apple yaparsa. Ayrıca şimdiki konsolların en az 3-4 senesi var daha.

Guest-714AB4560

17.11.2015 18:38:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: Turist55 "Öyle bir şey söyledi ki...."
yakında böyle başlıklar görecez bsc de

matador_mirkhan

17.11.2015 18:31:49

0
Magazin haberi başlığı olmuş...

BSC Misafiri

17.11.2015 18:25:52

0
4k 60P oyunlara geçiş olmalı, özellikle bir sonraki nesil ekran kartlarının gücü epey artacak deniliyor (Nvidia tarafında Pascal serisi Maxwell'e göre 10 kat güçlü olacağı söyleniyor mesela), konsollara uygun daha güçlü ve ekonomik yönden belini bükmeyecek bir ekran kartı iyi olur. Hadi 4K neyse ama en azından 2K destekli olmalı ve 60P şart (özellikle Sanal Gerçeklik açısından).

Wayward Son

17.11.2015 18:08:34

-6
quote:

Orjinalden alıntı: rambocuk yapan yapıyor ps4 exc leri çok iyi grafikler ve akıcı batman mkx black ops 3 gibi oyunlarda grafik olarak çok iyi ve akıcı pc de ise rezalet durumda en baba pc de sorunlu buna rağmen yeni nesil konsollar 2017 yazında duyurulucak ve 4 k oyunculuğu hedeflicer vr ve diğer kasklarda daha iyi çalışıcak aynı oyunlar ps4 ede yapılıcak sadece performans farkları olucak
MKX ve Bops3 yağ gibi. Bilgin olsun.

Master_Evil

17.11.2015 18:02:24

0
tvde app store, play store işi tutmuyor işte halâ zorluyorlar

CaSsErDoDo

17.11.2015 17:44:53

+1
Başlık saçma

bozcan

17.11.2015 17:43:19

0
birde meteor temalı futbol topu da koysaydınız

Turist55

17.11.2015 17:38:26

+7
"Öyle bir şey söyledi ki...."

rambocuk

17.11.2015 17:32:14

-4
yapan yapıyor ps4 exc leri çok iyi grafikler ve akıcı batman mkx black ops 3 gibi oyunlarda grafik olarak çok iyi ve akıcı pc de ise rezalet durumda en baba pc de sorunlu buna rağmen yeni nesil konsollar 2017 yazında duyurulucak ve 4 k oyunculuğu hedeflicer vr ve diğer kasklarda daha iyi çalışıcak aynı oyunlar ps4 ede yapılıcak sadece performans farkları olucak

There goes your life

17.11.2015 17:29:46

+11
Başlığa bak, magazin sitelerine döndük yazık valla.

Danny Santos

17.11.2015 17:13:40

+8
"insanların yeni cihazlarda film izleyebileceği, müzik dinleyebileceği ve istediği tarzda oyunlar oynayabileceğini belirtiyor. " Gerçekten sonraki nedil hakkinda cok çarpıcı şeyler söylemiş bunlari öğrendiğimiz iyi oldu. Adam bir sonraki nesille ilgili hicbirsey söylememiş,söylediklerinde değişik birşeyde yok.Konuşmanın ps5 ve ya yeni xboxla alakasida yok.

OtostopcununRehberi

17.11.2015 17:11:12

+2
Casual oyunlar yapıp Hardcore oyunlardan bahsetmeleri...

Megathrone26

17.11.2015 17:08:28

0
ya bi gidin ya. konsolları da pc gibi yaptınız her 2 yılda bir çıkarın o zaman. ben konsolu en az 5 sene kullanacağım için aldım yoksa pc alırdım ne saçma sapan işler yapıyorsunuz ya

mementopolis

17.11.2015 17:01:08

0
Yaw he he , Wii U ve Apple'daki desteginiside gördük. Hali Hazirda Pc bu imkanlari zaten sunuyorken. Micro ödemelerin girla gezdigi ,reklamlarin havada ucusdugu bir mobil platform da inanilmaz ceklimez hani. Ea ' nin Niyeti acik bir sekilde kötülük pesine...

the last of us 2

17.11.2015 16:58:59

-3
2020 den önce yeni konsol falan gelmez.

Uncy

17.11.2015 16:58:50

0
Apple yapmasın düşük sistem yüksek fiyat

aterikasedi

17.11.2015 16:58:10

+8
PS1den beri konsollarda film izleyip , müzik dinleyebiliyoruz zaten.Neyin kafasını yaşıyor bu EA ?

gageracer

17.11.2015 16:51:58

-2
Benim kişisel fikrim PS 4S gibi bir cihaz gelecek aynı kasada aynı form faktöre sahip anakart ile olup 1080p 60fps garanti olarak verebilecek bir sistem çıkacak.Ayrıca PS VR içinde 120fps yi garantileyebilecek bir donanım olacak.PS4 içini gördüyseniz sistem aslında ince bir anakart, ve bu yüzden yarı fiyatına PS4 ünüzü yeni anakartla değiştirme hizmeti de verilebilir. Yani 2 sistem olacak birisi eski, ucuz 720p-900p 60 fps ve diğeri de yeni 1080p 60fps ve VR 120 fps destekli.Şu anda elindeki PS4 kullanıcılarını kaybetmek mallık olur PS5 ile.

Nikomer

17.11.2015 16:45:18

+5
quote:

Orjinalden alıntı: TheHobits67 Her nesildeki gibi "Yav bu konsollar çok güçsüz iyiki pc oyunculuğu varmış" demek gelenek oldu. Ps3 döneminin en kötü donanımlarından birine sahip olurken bile 6-7 yıl dayandıysa PS4 10 yıl neden dayanmasın ? Bence PS4 ve Xbox one konsollarına haksızlık edildiğini düşünüyorum hem pc hemde ps4 oyuncusu olarak.
ps3 çıktığında 600$ fiyat etiketiyle çıkış yaptı ve üst düzey pcleri geçiyordu. Fakat şuan ps4 herhangi bir orta seviye bir pc ile aynı hatta daha az güçte.

Patren

17.11.2015 16:41:27

0
aman apple konsol yapmasin

TheHobits67

17.11.2015 16:39:14

-3
Her nesildeki gibi "Yav bu konsollar çok güçsüz iyiki pc oyunculuğu varmış" demek gelenek oldu. Ps3 döneminin en kötü donanımlarından birine sahip olurken bile 6-7 yıl dayandıysa PS4 10 yıl neden dayanmasın ? Bence PS4 ve Xbox one konsollarına haksızlık edildiğini düşünüyorum hem pc hemde ps4 oyuncusu olarak.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız