Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Darksiders III PS4, Xbox One ve PC için Listelendi

 
   Darksiders III, Amazon üzerinde PS4, Xbox One ve PC için listelendi.
 
   Listelemede oyunun THQ Nordic ve Gunfire Games ortaklığıyla 2018 senesinde geleceği belirtilmiş.
 
   Ayrıca Amazon üzerindeki açıklama kısmından anladığımız üzere Darksiders III yaşayan açık uçlu dünyaya sahip olacak ve oyunu dünyadaki iyilik ile kötülük arasındaki dengeyi sağlamak için kırbaç ve sihrine güvenmek zorunda kalan bir büyücü (Fury) olarak oynayacağız.
 
   THQ Nordic henüz Darksiders III'ü resmi olarak duyurmadı. 

EKRAN GÖRÜNTÜLERİ Bu haber ile ilişkili
Bu haberin bağlantısı
URL
Darksiders Nordic Games Action Darksiders Warmastered Edition PS4 XONE Wii U PC
Chet Faliszek Valve'dan Ayrıldı PlayerUnknown’s Battlegrounds 2 Milyon Kopya Sattı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Black Heart Rebellion

17.5.2017 09:07:37

0
BFME-3 ve AOE-4 te istiyoruz.

Müesses Nizam

11.5.2017 19:44:18

0
Zaten psn de var her iki oyun, nedense baslayip bitirmek kismet olmadi.

ozi_41

11.5.2017 19:30:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: d3vstator "Zelda Like" oyunlarına en güzel örneklerden birisi. Maalesef ilk iki oyunu hala oynamış değilim, bir ara bunları aradan çıkartmak farz oldu artık...
oynamadığın yazık olmuş hocam şuan tr psn de ilkinin fiyatı 25 tl mi ne ps4 için remastered

dark_hell_86

3.5.2017 11:28:47

0
quote:

Orjinalden alıntı: hysteria_
quote:

Orijinalden alıntı: dark_hell_86

Hocam siz bulmacadan tam olarak ne anlıyorsunuz emin değilim ama o kapıları açmak için gereken şeyleri yapmamız tamamen liner bir yapıya sahipti ve bulmaca denilmeyecek kadar basit ve tek düzeydi. Şöyle anlatayım bir şey yapmamızı istiyor oyun ama zaten gidilebilecek tek yol olduğundan oraya gidiyorsun ve haliyle bulmacayıda çözüyorsun yani düşünmene araştırmana gerek yok zaten ne istediği kabak gibi belliydi.
hocam ben katılmıyorum size, bazı yerlerde o kadar çok zorlanmıştım ki youtubedan bakmıştım ben çözebilmek için. bitireli 4 yıl kadar olduğu için tam hatırlamıyorum ancak soul splitter ile ikiye bölünüp geçmemiz gerekenler, zamanı geriye alma aracı ile geriye alıp portallardan geçerek yapmamız gerekenler falan bence oyun sadece bulmacadan ibaretti. yani her episode, her haritada 2-3 bulmaca vardı en az kimi zor kimi kolay. satın alabildiğimiz combolar, geniş skill ağacı, life steal, critical, +fire,ice damage verebilen silahlar, üzerimize giydiklerimiz vs bence her yönüyle harikaydı oyun. ben serinin hayranı olarak dediğim gibi direk orjinal alıcam oyunu pc ye.
Hocam ben de ilk oyunda 3-4 yerde feci zorlandım bulmaca anlamında ama 2. oyunda hiç takılmadım bulmacalarda sanki daha önce bitirdimde tekrar oynuyormuş gibi rahat rahat geçmiştim. Skil ağacı kombo sistemi item mantığı çok iyiydi zaten ama geri kalanlar o kadar iyi değildi.

hysteria_

3.5.2017 09:02:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: dark_hell_86

Hocam siz bulmacadan tam olarak ne anlıyorsunuz emin değilim ama o kapıları açmak için gereken şeyleri yapmamız tamamen liner bir yapıya sahipti ve bulmaca denilmeyecek kadar basit ve tek düzeydi. Şöyle anlatayım bir şey yapmamızı istiyor oyun ama zaten gidilebilecek tek yol olduğundan oraya gidiyorsun ve haliyle bulmacayıda çözüyorsun yani düşünmene araştırmana gerek yok zaten ne istediği kabak gibi belliydi.
hocam ben katılmıyorum size, bazı yerlerde o kadar çok zorlanmıştım ki youtubedan bakmıştım ben çözebilmek için. bitireli 4 yıl kadar olduğu için tam hatırlamıyorum ancak soul splitter ile ikiye bölünüp geçmemiz gerekenler, zamanı geriye alma aracı ile geriye alıp portallardan geçerek yapmamız gerekenler falan bence oyun sadece bulmacadan ibaretti. yani her episode, her haritada 2-3 bulmaca vardı en az kimi zor kimi kolay. satın alabildiğimiz combolar, geniş skill ağacı, life steal, critical, +fire,ice damage verebilen silahlar, üzerimize giydiklerimiz vs bence her yönüyle harikaydı oyun. ben serinin hayranı olarak dediğim gibi direk orjinal alıcam oyunu pc ye.

PHO3N1X

3.5.2017 07:40:45

0
Sabah sabah aldığım en güzel haber oldu bu.

dark_hell_86

2.5.2017 23:51:33

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: dark_hell_86
quote:

Orjinalden alıntı: hysteria_ iki oyunu da bitirdim. 2. oyuna yapılan bayağı eleştiri görüyorum ama ben gelişmiş skill ağacı, item upgrade vs konusunda ikinci oyunu çok beğendim. 3 defa bitirdim darksiders 2 yi iki kez normal bir kez game+ modunda xbox ve pc de. şahsen çok hikayeye falan bakan biri değilim oyunlarda. hayranı olduğum bir seri. çatara patara kalabalığa girip combo yapmayı vurdu kırdıyı aksiyonu çok sevdiğim için bana çok hitap ediyor. life steal itemlerle hardcore combat çok eğlenceli oluyor. inşallah combat mekaniği ve bulmacaları bozmadan aynı şekilde devam ettirirler. ve hak ettiği parayı verip kesinlikle orjinal alacağım.
2. oyunun övülen noktaları vardı ama eleştirilen noktaları o kadar çoktuki ilk oyunun gölgesinde kaldı birçok konuda. En başta senaryo ve işleyişi sonrasında grafikler ve boss savaşları ve bulmacaların ilk oyuna göre neredeyse yok denecek seviyede olması ve kötü karakter seçimlerinin akılda kalıcı olmaması vs vs vs. sıralanır.
bulmacaların ilk oyuna göre yok denecek kadar olması mı ? oha ! oyunun çok büyük kısmı bulmacaydı zaten adım başı bulmaca çıkıyordu. ve death karakteride gayet iyi bir karakterdi. tabii War daha iyi ona şüphe yok
Hocam siz bulmacadan tam olarak ne anlıyorsunuz emin değilim ama o kapıları açmak için gereken şeyleri yapmamız tamamen liner bir yapıya sahipti ve bulmaca denilmeyecek kadar basit ve tek düzeydi. Şöyle anlatayım bir şey yapmamızı istiyor oyun ama zaten gidilebilecek tek yol olduğundan oraya gidiyorsun ve haliyle bulmacayıda çözüyorsun yani düşünmene araştırmana gerek yok zaten ne istediği kabak gibi belliydi.

BSC Misafiri

2.5.2017 23:38:25

0
quote:

Orjinalden alıntı: dark_hell_86
quote:

Orjinalden alıntı: hysteria_ iki oyunu da bitirdim. 2. oyuna yapılan bayağı eleştiri görüyorum ama ben gelişmiş skill ağacı, item upgrade vs konusunda ikinci oyunu çok beğendim. 3 defa bitirdim darksiders 2 yi iki kez normal bir kez game+ modunda xbox ve pc de. şahsen çok hikayeye falan bakan biri değilim oyunlarda. hayranı olduğum bir seri. çatara patara kalabalığa girip combo yapmayı vurdu kırdıyı aksiyonu çok sevdiğim için bana çok hitap ediyor. life steal itemlerle hardcore combat çok eğlenceli oluyor. inşallah combat mekaniği ve bulmacaları bozmadan aynı şekilde devam ettirirler. ve hak ettiği parayı verip kesinlikle orjinal alacağım.
2. oyunun övülen noktaları vardı ama eleştirilen noktaları o kadar çoktuki ilk oyunun gölgesinde kaldı birçok konuda. En başta senaryo ve işleyişi sonrasında grafikler ve boss savaşları ve bulmacaların ilk oyuna göre neredeyse yok denecek seviyede olması ve kötü karakter seçimlerinin akılda kalıcı olmaması vs vs vs. sıralanır.
bulmacaların ilk oyuna göre yok denecek kadar olması mı ? oha ! oyunun çok büyük kısmı bulmacaydı zaten adım başı bulmaca çıkıyordu. ve death karakteride gayet iyi bir karakterdi. tabii War daha iyi ona şüphe yok

dark_hell_86

2.5.2017 20:59:42

0
quote:

Orjinalden alıntı: hysteria_ iki oyunu da bitirdim. 2. oyuna yapılan bayağı eleştiri görüyorum ama ben gelişmiş skill ağacı, item upgrade vs konusunda ikinci oyunu çok beğendim. 3 defa bitirdim darksiders 2 yi iki kez normal bir kez game+ modunda xbox ve pc de. şahsen çok hikayeye falan bakan biri değilim oyunlarda. hayranı olduğum bir seri. çatara patara kalabalığa girip combo yapmayı vurdu kırdıyı aksiyonu çok sevdiğim için bana çok hitap ediyor. life steal itemlerle hardcore combat çok eğlenceli oluyor. inşallah combat mekaniği ve bulmacaları bozmadan aynı şekilde devam ettirirler. ve hak ettiği parayı verip kesinlikle orjinal alacağım.
2. oyunun övülen noktaları vardı ama eleştirilen noktaları o kadar çoktuki ilk oyunun gölgesinde kaldı birçok konuda. En başta senaryo ve işleyişi sonrasında grafikler ve boss savaşları ve bulmacaların ilk oyuna göre neredeyse yok denecek seviyede olması ve kötü karakter seçimlerinin akılda kalıcı olmaması vs vs vs. sıralanır.

Krone

2.5.2017 18:06:26

0
Çok sevdiğim bir seriydi. Hadi hayırlısı olsun.

BSC Misafiri

2.5.2017 17:27:40

0
Karakter heavenly sword taki ablamızı andırıyor.

Aksel123

2.5.2017 16:36:03

0
Oh be sonunda geliyo.

CaBr2

2.5.2017 16:25:07

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Galiba en son 4. oyunda Strife ile çift tabancayla kovboyluk yaparak bitecek seri.
Yapması en zoru o olabilir, hedefe kitlenme olduğu için sadece tabanca yaparsalar çok kolay olur yanına hikayesini bozmadan bi silah koymaları lazım.

MeTeCiK

2.5.2017 16:23:16

0
:) Süper 1 ve 2 yi 2-3 kere sıkılmadan bitirmiştim.

rambocuk

2.5.2017 15:44:53

0
2 çıktığında harika mekan tasarımları ile dikkat çekiyordu 3 de öyle olacak gibi ve ben bu seride ilk defa karakterimizi daha karizmatik buldum

mehmetalpertr

2.5.2017 15:26:04

0
bir ve ikinciyi severek oynamıştım.. üçüncü de güzel our inşaeallah..

William Munny

2.5.2017 15:21:55

0
güzel haber..açıkçası ilk oyundaki havayı yakalayabilirlerse iyi bir oyun olacaktır... önemli olan seriye yakışır olsun... tek oyun gibi görünürse tutmaz...

alito

2.5.2017 14:58:44

+2
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Müesses Nizam

2.5.2017 14:51:53

0
"Zelda Like" oyunlarına en güzel örneklerden birisi. Maalesef ilk iki oyunu hala oynamış değilim, bir ara bunları aradan çıkartmak farz oldu artık...

hysteria_

2.5.2017 14:48:55

+1
iki oyunu da bitirdim. 2. oyuna yapılan bayağı eleştiri görüyorum ama ben gelişmiş skill ağacı, item upgrade vs konusunda ikinci oyunu çok beğendim. 3 defa bitirdim darksiders 2 yi iki kez normal bir kez game+ modunda xbox ve pc de. şahsen çok hikayeye falan bakan biri değilim oyunlarda. hayranı olduğum bir seri. çatara patara kalabalığa girip combo yapmayı vurdu kırdıyı aksiyonu çok sevdiğim için bana çok hitap ediyor. life steal itemlerle hardcore combat çok eğlenceli oluyor. inşallah combat mekaniği ve bulmacaları bozmadan aynı şekilde devam ettirirler. ve hak ettiği parayı verip kesinlikle orjinal alacağım.

BSC Misafiri

2.5.2017 14:41:17

0
Galiba en son 4. oyunda Strife ile çift tabancayla kovboyluk yaparak bitecek seri.

Megathrone26

2.5.2017 14:13:57

+1
Off off bugun aldigim en guzel haberlerin 2.si off heyecan dorukta

highjumper3

2.5.2017 14:07:39

+2
Bir dal değil köküyle ağacını alırım sonunda beklenen oyun

Bugra4129

2.5.2017 14:07:24

0
Triggered işte bu sonunda :D

KAKÁ

2.5.2017 13:52:26

+1
Oh be sonunda Fury

alsndnz

2.5.2017 13:50:25

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Vyn hoydaaaaa mahşerin 4 altısı hikayesi ne olacak :/
devam ediyor fury atlilardan biri

Chirrut Imwe

2.5.2017 13:42:41

0
Bence her iki oyun da harikaydi umarin ücüncü de hikayeyi biraz daha genis ele alirlar.

Vyn

2.5.2017 13:42:30

0
hoydaaaaa mahşerin 4 altısı hikayesi ne olacak :/

MALTHAEL

2.5.2017 13:37:26

0
DarkSiders 2 yi hiç beğenmeyen birisi olarak , umarım 1. oyundan daha çok şeyler katarlar oyuna .

JackTim

2.5.2017 13:30:02

0
2. oyun kadar kendini tekrar eden başka bir oyun görmedim.

BSC Misafiri

2.5.2017 13:29:53

+1
Baslamak isteyipte baslayamadığım seri umarım kontrolleri iyi olurda bunu bali oynarım sevindim habere

CaBr2

2.5.2017 13:26:52

0
Bayan karakter olduğuna göre, Death ve War'dan sonra Fury geliyor. Hikayeden ziyade oynanış ve mekanikler önemli.

AsRuleS

2.5.2017 13:18:47

0
Hadi hayırlısı :)

dark_hell_86

2.5.2017 13:17:55

0
2. oyunda ilk oyunun altında kalmıştı senaryo, umarım 3. oyunda toparlarlar.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Darksiders Warmastered Edition ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
3 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız