Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Cevat Yerli: "Crysis 3'ün Senaryo Planı Hazır"

Crysis 2'nin multiplayer betasının şu anda Xbox Live'deki yerini aldığını da hatırlatalım.
 
    Crytek, Crysis ile ilgili röportajlarına dur durak vermiyor. Geçtiğimiz günlerde Cevat Yerli, Crysis 2'nin en iyi performansı PC platformunda vereceğini söylemiş akabinde dün CryEngine 3 oyun motorunun piyasanın en iyisi olduğunu belirtmişti. Yerli, şimdi de Crysis 3 için senaryo planının hazır olduğunu açıkladı.
 
    Crysis 3'ü yapmak için can attığını söyleyen Yerli, yine de üçüncü yapıma başlanmasının Crysis 2'nin başarısına bağlı olduğunu sözlerine eklemiş.

    "Kesinlikle Crysis 3'ü yapmak istiyoruz. Resmi bir duyuru yapmıyorum. Crysis 3'ü yapmayı çok isteriz ancak öncelikle ikinci yapımın başarılı olması gerekli. Crysis'in kurgusunun nasıl devam edeceğiyle ilgili bir planımız olduğundan bahsedeceğim ancak bu Crysis 2'nin başarısına bağlı."
 
    "Eğer herhangi bir sebeple oyun hedeflerimize ulaşamazsa, bu yine de Crysis 3 olmayacağı anlamına gelmez. Ancak Call of Duty: Black Ops'a yakın bir satış başarısı gösterirse, bu daha fazla Crysis olacağı anlamına gelir."

    Cevat Yerli, Crysis 2'nin Call of Duty: Black Ops kadar satmasını umuyor. Bu bana biraz yüksek bir hedef gibi geldi, siz ne düşünüyorsunuz?
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak CVG Crysis 2 PC PS3 Xbox 360 Crytek Cevat Yerli crysis 3 röportaj satış başarısı senaryo
Dark Reign: The Future of War GOG'da Satışa Çıktı Catherine'den Stray Sheep Bar Görüntüleri
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

13.2.2012 18:48:13

0
aabi bence tüm oyunlardan güzel türkçe dublaj olması herşeye yetiyo. öbür oyunlarda kim ne diyor bilmiyoruz bile sadece oynuyuyoz. hiç olmassa bunu zevk alarak oynuyoz. Yapsınlarda 2000 liralık değil 4000 liralık pc gene alırım

BSC Misafiri

10.2.2012 20:27:03

0
Crysis in şu anki senaryosuna bakarsak (içindeki entrikalar felan) CoD dan çok daha iyidir ve görüntü effectlerinin iyi olması gerekiyo çünkü Crysis 2007 senesinde bile şu an müthiş sayılabilecek görüntü kalitesi ile geldi ve adını böyle duyurdu (Türkiye'de, türkçe olduğunun da bayağı etkisi olsa da) Şimdi kalkıpta oyunu CoD gibi artık dizi haline gelmiş bir oyunla karşılaştırırsanız sizinle çok işimiz var demektir. Bir arkadaşımız ise ''bize ati 480x ekran kartı takarsan satın alırız'' demiş. ama bunun tamamen bencillik olduğunun farkında değil. Arkadaşım artık oyunların çıtaları gelişti sen şimdi tutup minimum görünümü cod 2 gibi yapıp 128mb ekran kartını destekletirsen hem oyunun çıtası düşer hemde bu özelliklerde oynayabilecek bilinçsiz bir oyuncu crysise gereksiz yere saydırabilir (Ki, bu bilinçsiz oyuncular Türkiye'de şu an azalmış olsa bile hala var.) .. Bu işlere ''tutumlu baba'' rolünde bakamazsınız eğer kullandığın pc iyi değilse gider BF2 COD 4 RTW AC1 gibi oyunlar oynarsın.

BSC Misafiri

1.2.2012 00:47:39

0
Cevat abi crysis süper oyun valla arkadaslar mantıklı düsünün diyorsunuz ki fakirler nasıl oynasın bu oyunu e yıllar geçtikçe daha iyi oyunlar çıkması lazım eğer dediğiniz gibi ezik bilgisayarların o ezik oyunlarını oynasak şimdiye belki mario da bile kalmıstık :D ve Bu yüzden dediğim doğru helal olsun cevat yerliye

BSC Misafiri

28.12.2011 18:18:32

0
bence crysis black oprs tan daha fazla satmalıdır her türlü harika bir oyun ben oyunu oynarken sanki içim gurulduyodu kedi gibi oldum acayip sevdim bide karnımın guruldaması açlıktan değil güzel bieşy olunca böyle oluyo

BSC Misafiri

26.12.2011 23:07:38

0
abi oyun dört dörtlük ben crysis 1 crysis warhed crysis 2 hepsini oynadım çok süper oyunun 10 da çıksa alır oynarım hem türk yapımı hem harika full türkçe başka bişi demiyorum ama sabırsızlıkla bekliyorum 3 ü :)

BSC Misafiri

11.12.2011 15:34:01

0
crysis 5 veya 6 ya ulaştığı zaman cod la tam bir mücadeleye girecek crysis bence cod mw2 ve mw3 kadar güzel hatta onunla eşdeğer crysis daha 2. oyununda beyler yüklenmeyin şans tanıyın 6 oyununda crysis cod bile aşabileceğini düşünüyorum yürü be cevat abi :)

BSC Misafiri

3.12.2011 19:16:55

0
Crysis bütün oyun dünyasını sağlayan bir oyun ki görüntü kalitesiyle cod ile boy ölçüşemez.Yerli üretim olması gurur verici. En iyi kaliteli oynadığım oyun diyebilirm.Crysis 3 dünyayı sallar..

BSC Misafiri

16.10.2011 14:07:09

0
Bu Kadar Dalga Geçiyosunuz ama Crysis 2007 de Dünyayı Sallayan Bir Oyun Ki CoD Den Daha Popüler oldu artı Ayrıca Arkasında Dünyanın En Büyük Oyun Şirketi Ve Tanıtımcıları VAR... Crytek + EA SPORT Ayık oL Daha Fazla Sattı...

BSC Misafiri

6.10.2011 01:30:18

0
Crysis 3 yeni versiyornu ile .tüm .pc. oyunlarinin .en popiler .ve .aksiyo.oyüncularinin .vazgecilmez .oyunu olacak Call of Duty.Black Ops'un .tek rakibi. benceCRYSİS.2..ve .3.olacak. crysis.efek ve düşmanlarinin .sahne .savaş. sahnelerinin.cok gercekcı olmasi. ve .nerde .kiminle kaşilacağin.belli.deyil.düşman askerler. ve yaratiklar. tam bir sürükleyici. oyun .Call of Duty.Black Ops'un.tek düşman .efekleri müvçüt.crysis.3...ve. 2.favori .olacak.

BSC Misafiri

4.10.2011 13:38:04

0
Buyrun farkı kendiniz görün: http://mycryengine.com/ http://www.moddb.com/engines/iw-engine

BSC Misafiri

26.9.2011 00:20:20

0
crysis 2 oynadığım en kaliteli oyun black ops bu kalitenin yarısı kadar bile yok. bu hızda giderse pazarın lideri olur en kısa zamanda ve sevinirimde ...

BSC Misafiri

24.9.2011 18:44:29

0
ben crysis crysis 2 bıtırdım cok beğendım crysis 3 de ıstıyorum

BSC Misafiri

20.9.2011 21:55:58

0
bana göre crysis 2, bırak black ops'u Modern warfare'ye bile nal toplatacak bir oyun. cal of duty oyunları crysis'in kulvarında bile değiller. iyi bir tanıtım yapılsa crysis call of duty'yi oyun piyasasından siler.

BSC Misafiri

18.9.2011 15:16:16

0
Crysis 2 ve CoD 6 yı oynadım Crysis kesinlikle daha kaliteli bir oyun.Geçebilir mi?Emin değilim,çok zor bir ihtimal.

BSC Misafiri

18.9.2011 15:15:58

0
Crysis 2 yide bitirdim COD un tüm serilerinide bitirdim COD un yapımcısı Türkiyeyi Türk haklını saymıyorki adam gibi türkçe dil secenegi koymuyor siz bide burda COD u övüyorsunuz Crysis 2 sonuna kadar bin basar

BSC Misafiri

11.9.2011 15:48:24

0
Cod tanınmış bir oyun olduğundan çok satması doğal tabi kalitede yapıyorlar.Crysis de birkaç oyun çıkardıktan sonra oda cod kadar satar galiba.

BSC Misafiri

11.9.2011 13:35:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri En Azından Crysis 2 Türkçe Bu Açıdan İyi Ama Chino Niye Laz Arkadaşım Ya :D Black Opsuda Bitirdim Crysis2 Yide Crysis Hikaye Açısından Bıktırdı Ki CoD da Öyle Birinde Sürekli Uzaylı Basıyor Diyeride 1500. Dünya Savaşını Çıkarttı Anasını Satayım Yeni Oyun Bulun Yeni Senaryo Bulun Açıkçası Ben Hala Hitman Niye Popüler Olmuyor Şaşırıyorum Ama Bu Saaten Sonra Anladım İnsanlarımız Nato Kafa Nato Mermer Bir Oyun Aynı Senaryolarla Bukadar Tutuyor IQ nun Eidos Un Yaptığı Oyun Hitman Sürekli Değişiyo Ve Bug Sayısı Bu İki Oyundanda Az Nasıl Popüler Olmuyor Anlamıyorum Neyse Uzun Lafın Kısası Bu Piyasada Çok Popüler Olmanlazım Cevat Kardeş Öyle Kibritçi Cevat Gibi Sürekli Prophetin Giysisini Yakmakla Olmuyor.
Call of Duty'nin senaryosunda haberiniz yok heralde Call of duty 7 yi tr yama ile oynayın bakalım nasıl senaryoymuş görün ve Call of duty 8 i kasım 8 de çıkıyor onuda tr yamayla oynayın çok şaşıracaksınız.

BSC Misafiri

8.9.2011 00:38:13

0
ya fasa fiso şuana kadar call of duty nin oynamadığım serisi kalmadı bu yüzden bence call of duty CRYSİS 2 yi GEÇEMEZ

BSC Misafiri

31.8.2011 12:24:51

0
COD markalaşmış COD dan ne kadar iyi olursa olsun durum farketmez crysis en max 15 satar

BSC Misafiri

31.8.2011 11:38:39

0
wlla gzl oyun yapısışlarda cok cabuk bitiyor biraz uzun sürse varyaaa crys 2 cıktı 9 saatte bitirdim oyunu .......

BSC Misafiri

29.8.2011 21:39:22

0
Yaw codla karşılaştırmayın bu oyunu codda crysis deki gibi kapı kırabiliyormusunuz onu bırak 5 m yüksekliğe zıplayabiliyormusunuz ? Valla crysis 2 ile cod blackops'u en rahat oynamak istiyorsanız nvidia ge force gtx 460 öneririm. Nvidia ge force gt 130 crysis 2 de oynanır ama black opsu bilemem.

BSC Misafiri

23.8.2011 01:41:24

0
En Azından Crysis 2 Türkçe Bu Açıdan İyi Ama Chino Niye Laz Arkadaşım Ya :D Black Opsuda Bitirdim Crysis2 Yide Crysis Hikaye Açısından Bıktırdı Ki CoD da Öyle Birinde Sürekli Uzaylı Basıyor Diyeride 1500. Dünya Savaşını Çıkarttı Anasını Satayım Yeni Oyun Bulun Yeni Senaryo Bulun Açıkçası Ben Hala Hitman Niye Popüler Olmuyor Şaşırıyorum Ama Bu Saaten Sonra Anladım İnsanlarımız Nato Kafa Nato Mermer Bir Oyun Aynı Senaryolarla Bukadar Tutuyor IQ nun Eidos Un Yaptığı Oyun Hitman Sürekli Değişiyo Ve Bug Sayısı Bu İki Oyundanda Az Nasıl Popüler Olmuyor Anlamıyorum Neyse Uzun Lafın Kısası Bu Piyasada Çok Popüler Olmanlazım Cevat Kardeş Öyle Kibritçi Cevat Gibi Sürekli Prophetin Giysisini Yakmakla Olmuyor.

BSC Misafiri

23.8.2011 01:37:54

0
En Azından Crysis 2 Türkçe Bu Açıdan İyi Ama Chino Niye Laz Arkadaşım Ya :D Black Opsuda Bitirdim Crysis2 Yide Crysis Hikaye Açısından Bıktırdı Ki CoD da Öyle Birinde Sürekli Uzaylı Basıyor Diyeride 1500. Dünya Savaşını Çıkarttı Anasını Satayım Yeni Oyun Bulun Yeni Senaryo Bulun Açıkçası Ben Hala Hitman Niye Popüler Olmuyor Şaşırıyorum Ama Bu Saaten Sonra Anladım İnsanlarımız Nato Kafa Nato Mermer Bir Oyun Aynı Senaryolarla Bukadar Tutuyor IQ nun Eidos Un Yaptığı Oyun Hitman Sürekli Değişiyo Ve Bug Sayısı Bu İki Oyundanda Az Nasıl Popüler Olmuyor Anlamıyorum Neyse Uzun Lafın Kısası Bu Piyasada Çok Popüler Olmanlazım Cevat Kardeş Öyle Kibritçi Cevat Gibi Sürekli Prophetin Giysisini Yakmakla Olmuyor.

BSC Misafiri

23.8.2011 01:37:53

0
En Azından Crysis 2 Türkçe Bu Açıdan İyi Ama Chino Niye Laz Arkadaşım Ya :D Black Opsuda Bitirdim Crysis2 Yide Crysis Hikaye Açısından Bıktırdı Ki CoD da Öyle Birinde Sürekli Uzaylı Basıyor Diyeride 1500. Dünya Savaşını Çıkarttı Anasını Satayım Yeni Oyun Bulun Yeni Senaryo Bulun Açıkçası Ben Hala Hitman Niye Popüler Olmuyor Şaşırıyorum Ama Bu Saaten Sonra Anladım İnsanlarımız Nato Kafa Nato Mermer Bir Oyun Aynı Senaryolarla Bukadar Tutuyor IQ nun Eidos Un Yaptığı Oyun Hitman Sürekli Değişiyo Ve Bug Sayısı Bu İki Oyundanda Az Nasıl Popüler Olmuyor Anlamıyorum Neyse Uzun Lafın Kısası Bu Piyasada Çok Popüler Olmanlazım Cevat Kardeş Öyle Kibritçi Cevat Gibi Sürekli Prophetin Giysisini Yakmakla Olmuyor.

BSC Misafiri

23.8.2011 01:37:45

0
En Azından Crysis 2 Türkçe Bu Açıdan İyi Ama Chino Niye Laz Arkadaşım Ya :D Black Opsuda Bitirdim Crysis2 Yide Crysis Hikaye Açısından Bıktırdı Ki CoD da Öyle Birinde Sürekli Uzaylı Basıyor Diyeride 1500. Dünya Savaşını Çıkarttı Anasını Satayım Yeni Oyun Bulun Yeni Senaryo Bulun Açıkçası Ben Hala Hitman Niye Popüler Olmuyor Şaşırıyorum Ama Bu Saaten Sonra Anladım İnsanlarımız Nato Kafa Nato Mermer Bir Oyun Aynı Senaryolarla Bukadar Tutuyor IQ nun Eidos Un Yaptığı Oyun Hitman Sürekli Değişiyo Ve Bug Sayısı Bu İki Oyundanda Az Nasıl Popüler Olmuyor Anlamıyorum Neyse Uzun Lafın Kısası Bu Piyasada Çok Popüler Olmanlazım Cevat Kardeş Öyle Kibritçi Cevat Gibi Sürekli Prophetin Giysisini Yakmakla Olmuyor.

BSC Misafiri

23.8.2011 01:37:39

0
En Azından Crysis 2 Türkçe Bu Açıdan İyi Ama Chino Niye Laz Arkadaşım Ya :D Black Opsuda Bitirdim Crysis2 Yide Crysis Hikaye Açısından Bıktırdı Ki CoD da Öyle Birinde Sürekli Uzaylı Basıyor Diyeride 1500. Dünya Savaşını Çıkarttı Anasını Satayım Yeni Oyun Bulun Yeni Senaryo Bulun Açıkçası Ben Hala Hitman Niye Popüler Olmuyor Şaşırıyorum Ama Bu Saaten Sonra Anladım İnsanlarımız Nato Kafa Nato Mermer Bir Oyun Aynı Senaryolarla Bukadar Tutuyor IQ nun Eidos Un Yaptığı Oyun Hitman Sürekli Değişiyo Ve Bug Sayısı Bu İki Oyundanda Az Nasıl Popüler Olmuyor Anlamıyorum Neyse Uzun Lafın Kısası Bu Piyasada Çok Popüler Olmanlazım Cevat Kardeş Öyle Kibritçi Cevat Gibi Sürekli Prophetin Giysisini Yakmakla Olmuyor.

BSC Misafiri

23.8.2011 01:37:36

0
En Azından Crysis 2 Türkçe Bu Açıdan İyi Ama Chino Niye Laz Arkadaşım Ya :D Black Opsuda Bitirdim Crysis2 Yide Crysis Hikaye Açısından Bıktırdı Ki CoD da Öyle Birinde Sürekli Uzaylı Basıyor Diyeride 1500. Dünya Savaşını Çıkarttı Anasını Satayım Yeni Oyun Bulun Yeni Senaryo Bulun Açıkçası Ben Hala Hitman Niye Popüler Olmuyor Şaşırıyorum Ama Bu Saaten Sonra Anladım İnsanlarımız Nato Kafa Nato Mermer Bir Oyun Aynı Senaryolarla Bukadar Tutuyor IQ nun Eidos Un Yaptığı Oyun Hitman Sürekli Değişiyo Ve Bug Sayısı Bu İki Oyundanda Az Nasıl Popüler Olmuyor Anlamıyorum Neyse Uzun Lafın Kısası Bu Piyasada Çok Popüler Olmanlazım Cevat Kardeş Öyle Kibritçi Cevat Gibi Sürekli Prophetin Giysisini Yakmakla Olmuyor.

BSC Misafiri

21.8.2011 15:27:00

0
2 oyunda güzel.açıklamak gerekirse crysis in türkçe desteği o grafikler oyundaki serbestlik oyun farklı bir alanda.cod a bakarsak hatırlarsınız cod4 de 2 kişilik sniperli bölüm vardı.düşmanın içine sızıyordunuz.ben senelerdir oyuncuyum.o ambians ı sesi hiç bir oyunda görmedim.yani oyun sonuçta ama cidden gerçek gibi yaşattı cod bana.ama sonuçta oyun bu her sene kasım 8-9 da cod beklerim.oyun çıkar alır 2 günde oynar.1 sene boyunca daha yüzüne bakmam ve gene 365 gün diğer oyunu beklerim.crysis içinde geçerli.bu kadar büyütmeyin her iki oyunda kendi alanlarında 1.ci ve çığır açmış oyunlar.her 2 oyunda güzel arkadaşlar.bu firmalar oyunlar olmasa halen mario oynuyor olurdunuz.(marioda eskilerin efsane oyunudur .d)

BSC Misafiri

21.8.2011 01:41:16

0
bence crysis iyi black ops berbat tabii black ops u adı var crysis inşallah geçer onun için korsan almayalım emeğe saygı gösterelim

BSC Misafiri

17.8.2011 03:21:17

0
Crysis2 her seyiyle Cod u alt edebilecek durumda Ben ps3 kullanıyorum Black ops a giriyorsam Zombi modundan dolayı yane black ops u sıklıyen yok ^^

BSC Misafiri

11.8.2011 22:41:44

0
Crysis 2 hertürlü her oyun 1000 basar o özgürlük hiçbir oyunda yok BOPS ne oyunmu o :P

BSC Misafiri

10.8.2011 17:48:43

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilyasburak adamlar sana mı oyun cıkarıyor allahın fakırı alacagın 2000 lıralık pc onun lafını bıle yapıyon.oyle bır oyun cıkar kı cevat mınımum 8 gb ram ıstesın anasını satayım
haklısın pc labs ta tavsiye sistem 2.200 tlye oyuncu pc var faka insanlar 2.200 tl yi bulsalar xbox 360 ps3 konsolu alır 800tl ye demek ki senin gibi rahat zenginler oynuyo black opsta bana göre o kadar optimize oyun da degil daha da optimze lması gerekiyo yeni cıkan oynların crysis 2 gibi de optimize ama yinede cok sistem istememesi gerekir arkadaslar bunu anlatmak istiyo

BSC Misafiri

10.8.2011 12:59:25

0
Valla Crysis 2 kadar mükemmel bir oyun görmedim. Ge Force 310m var bende. İnternette hep dandik diyor ama CoD-BO bile daha fazla kasıyor. Crysis 2'de bu ekran kartına rağmen bir tane bile kasma yok. Bilgisayarı da ucuza aldım. Hem zaten CoD'un bir tek modern warfare serisini seviyorum. Hele bir de black ops'u görünce kusasım geliyor. Bir bakmışın 2. dünya savaşı. Bir bakmışın soğuk savaş. Bir bakmışın 2000. Bu ne yaaa? Sırf CoD markası yüzünden o kadar sattı o oyun.

BSC Misafiri

1.8.2011 22:36:30

0
en iyi oyun crysis neden silah giysi müzik konusunda 1 numara crysis crysis warhead crysis2 oynadım çok güzel call of dutyde oynadım hepsini am crysis müthişşş

BSC Misafiri

31.7.2011 21:47:18

0
ya crysis daha ii black ops niye o kadar sattı serisi var bunun crysisn serisi cod kadar olsa bırak black ops'u Crysis CD Satmaktan CD iflası yaşarlar.Yani Serirsi Olunca Görün Ne Kadar Satıomuş.....dünyada almayan kalmaz baksanıza ben crysisi hiç sevmedim hiç oynanamamıştım sonra 2 bölüm filan oynadım spr oldu.Nano giysi345465 cıksa beni alamazlar.

BSC Misafiri

15.7.2011 09:32:58

0
Bana göre crysis düyanın en iyi oyunu ve 3 nü bekliyorum...bide crysis 1 dee nomad ölmemişti prophet le kaçmıştı ama 2 de nomad yok anlamadım :/

BSC Misafiri

15.7.2011 09:32:55

0
Saten 3 ün kesin çıkması lazım çünkü crysis 2 de hatırlayın en sonunda 'Bu iş bitmeye daha çok uzak' diyodu çıkmazsa çok anlamsız olur

BSC Misafiri

13.7.2011 15:56:53

0
Ben Crysis'in büyük bir hayranıyım.Bence kesinlikle ama kesinlikle Call Of Duty Black Ops'u sollayıp geçecektir.Buna adım gibi eminim.Çünkü konusu Call Of Duty'den çok daha güzel ve ilgi çekici.Bu yüzden kesinlikle geçer.Gerçekten çok tebrik ediyorum böylr müthiş bi oyun çıkardığınız için.Devamını beklerim. Sagılarla.. .

BSC Misafiri

30.6.2011 20:55:13

0
crysis2 yi 3 günde bitirdim çok beğendim aynı film gibi molmuş hikaye seneryo falan 3 çıkmasını heyecanla bekliyorum

BSC Misafiri

27.6.2011 22:42:51

0
oyun ilk çıktığında teknosada hemen bitmişti:D bence black ops ı geçer bu oyun bence geçti hatta

BSC Misafiri

24.6.2011 00:34:16

0
Abi sadece Türkçe olması bile insanı crysis'a kilitliyor, heran açıp bilgisayarı onu oybamak istiyorum. Fakat Call of Duty serisinin herbirinin müptelasıyım he birini defalarca bitirdim. Nerde adı geçse hemen ilgilenirim. Neden ? sadece adı var çok oynanıyor ve popüler. Counter Strike gibi, oyun dandik , ama popüler oldugu için her zaman oynuyoruz. Fakat crysis ? Gece kulaklıkları takıp o Türkçe kelimeleri işitmek bana pahabiçilemez bir haz veriyor. türkçe olmasına karşın çok gerçekçi yapılmış seslendirmeler. Gece rüyama bile gi1digini bilirim 'pırofıt' 'pırofıt' tabiki haklısınız sistem gereksinimleri hakkında fakat 600 x 800 çözünürlükte bile çalışıyor oyun ve sadece çözünürlük degıl bırcok grafık ayarı yapılandırılabılıyor bu da buyuk bır avantaj. Cevap vermek isteyenler : 05347313571

BSC Misafiri

22.6.2011 11:33:03

0
Cevat abi noğulursunuz crysis 3 çıkarın ben ve dayım sizin muhteşem oyununuza hastayız eğer crysis 3 yaparsanız çok mutlu oluruz :DDDD sizi çok seviyoruz <3<3<3

BSC Misafiri

18.6.2011 13:54:28

0
Arkadaşlar bir kere CRYSİS sadece Türkçe dil desteğiyle bile COD:BOPS u geçer.BOPS da güzel oyun ama bir çizgi üzerinde "arkadaşlarını" takip ederek gidiyorsun.Oysa Crysis 2 de herşey sadece senin yeteneğin.Crysis 2nin bir güzel yanıda ne yapacağına senin karar vermen oyunun değil.BOPS da adamları illaki öldürmen gerekiyor yoksa oyun da yapılacak birşey olmaz ama C2 de istersen görünmez olup arkalarından dolaş ister hepsini öldür senin yeteneğine ve tarzına kalmış ayrıca handi Cod oyununda böyle iyi grafik ve detay var ayrıca C2 de düz bir çizgi üzerinde gitmiyor sağı solu araştırarak gide biliyorsunuz son olarak hangi COD oyununda Nanosuit 2.00 gibi bir şaheser var.Crysis 10 milyon değil 60-70 milyon satar!!!!!!!!!!!!!!

BSC Misafiri

7.6.2011 00:20:04

0
CYRSIS CYRSIS CYRSIS CYRSIS !!!!!!!!

BSC Misafiri

7.6.2011 00:07:33

0
Ben cyrsıs 2 oyunun hayranıyım cyrsıs 1 ve warheadı bitirdim 2'yi de bitirdim ama oyun EA yani ( Electronıc Arts ) olunca güzel oluyor ayrıca cyrsıs oyunun full konuşma yazılar türkçe olması harika bir özellik

BSC Misafiri

5.6.2011 13:40:52

0
evet beyler dier yorumda yazdıgım gibi cod 12 mi çıkcak demistim cod cıvıtmaya basladı bile buda link buyrun : http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Call_of_Duty_Elite_Duyuruldu-16053.htm adamların yaptıgı yorumlarıda okuyun cod malesef artık cok para isteyen bir oyun oldu ve o kadr parayı hak edecek bir oyun deil ;)

BSC Misafiri

30.5.2011 14:14:20

0
Bak agalar Şimdi bu kadar crysis'e laf ediyosunuz binevii cryteke laf ediyosunnuz ama ayıp değil mi harkes cod bo ya süper dio ben cd cilere gitmeden önce böyle bir oyundan haberim yoktu ancak crysis çıkmaya başladığından beri hiç oyunu unutmadım ve piyasadan düşmedi ben hiç black ops un reklama çıktığını görmedim özellikle crysis call of duty nin her yaptığı hatayı yapmıyor black ops ta bir bakıyosun rehinsin bi bakıyosun denizin üstünde bir helikopterdesin resmen ışınlanıyorsun crysis de böle bişe yok her zaman kaldığı yerden devam ediyor hem hiç bu kadar ağır bi oyunun türkçe dublaj olduğuna ınanamıyorum yine türkçe olduğuna dua edelim arkadaş demişsinki crysisi milyarlık bilgisayarlar kaldırıyor al benim pc hp g62 ve pc im her konuda harika sadece oyun konusunda düşük performansda ve 1.400 tl ye aldım demekki süper bilgisayara gere yokmuş değil mi ? yani sonuçta böle bi oyunun hakkını yemeyelim crysis 2 yi alacağım gün aynı yerde black ops u gördüm 109 lira yazıyordu arkadar niye 2

BSC Misafiri

27.5.2011 10:51:12

0
black opsu nah yakalar. black ops1 günde 2rekora imza attı.çıktığı ilk gün 47 milyon adet sattı ve 12 milyon kere(kaçak) indirildi

BSC Misafiri

20.5.2011 10:42:07

0
cevat abim oyun çok güzel elinize sağlık çok iyi fakat konu ve oyun hakında 2 pürüzü düzeltseniz daha iyi olur.şimdi eleştirimi yapacağım alınmayın; 1.pürüz:ALCATRAZ karaterini,PROPHET nasıl tanıyor onu anlamadım. 2.pürüz:ALCATRAZ karakteri oyun boyunca hiç konuşmuyor,tek laf etmiyor.Af edersiniz ama burada saçmalamışsınız tamam bu karakteri birincideki NOMAD'e benzetmişsiniz ama NOMAD en azından konuşuyor. Bu pürüzleri eğer 3. oyunu çıkartırsanız düzeltin. Grafikler çok süper tabiki olucak oyunda bir kaç hata var.herkes diyo bu niye böyle şu niye şöyle falan filan.Tabi olcsk bunlsr millet 4 4'lük oyun yapamaz. onun için oyununuza saygı duyuyorum.

BSC Misafiri

14.5.2011 20:42:03

0
crysis 2 yi oynadım çook güzel bir oyun hem grafik açısından hemde hikayesi bakımından mükemmel ve bence black ops'dan kat kat daha iyi ayrıca black ops'u satış konusunda geçeceğinede inanıyorum

zeytunk

11.5.2011 22:41:58

0
cevat abimiz bize türkiyeye black opsun yarı fiyatı denecek şekilde black opstan daha degerli daha kaliteli bi oyun sunuyo ama biz hala black opsla kıyaslama hatası yapıyoruz ya tabi muhakkak yorum olacak ama en azından emege türkiyeye oyuncuya saygımızdan oyunu almamız gerek ben aldım küçükte olsa türkçe ses oyuna saygı

BSC Misafiri

10.5.2011 02:33:10

0
Arkadaşlar oyunu bitirmem 1 günümü aldı. grafiklerine birşey dediğim yok. çok kaliteli bir oyun ve oynamasıda çok zevkli; fakat senaryo bana çok kısa geldi. serinin 3. sü çıkarsa çok güzel olur. COD uda oynadım ama crysis serisi bağımlılık yapıyor. cod da sadece görev bitiriyorsun ama türkçeleştirilmiş bir oyunun verdiği zevki hiçbir COD serisinin vericeğini düşünmüyorum. birde şunu düşününki bu oyun evrensel bir oyun. reklam yapılmadı diyen arkadaşlar diğer ülkelerde ne reklam yapıldı nerden biliyorlar acaba. Oyunada Türkiye'den yeterli ilgi olacağını sanmıyorum. bunu dememdeki sebep ise adamlar satışlarda orjinal ürün satışlarını baz alıyor. Şunu kabullenin ki ülkemizde kişi başına düşen milli gelir bir oyuna 70 lira vermemize olanak sağlamıyor. Bencil düşünmeyin siz ayda asgari maaşın çok üzernde maaş alıyor olabilirsiniz. ama ne yazıkki sineğin yağını hesap eden vatandaşlarımızda var. (o vatandaşlarda oyunu internetten indirenler oluyor) Bu oyun belki rekor kırar ama bizim ülkemizd

BSC Misafiri

1.5.2011 17:56:36

0
bakın arkadaşlar 10 yıllık oyun deneğimimde en sevdiği oyunlar cod serisindendir ama hakkı yemeyin kabul edinki crysis da böyle reklam yapsa yada bir sürü oyunu olsa BO u rahat geçer siz de kabul edin bence crysis çok daha eğlenceli ve zor bir oyun grafik açısından da bo a basar bendede black ops var almamın sebebi senarya idi şu anda rafda duruyor hem bi bakın oyun film gibi eğer siz bu oyunu anlamıyosanız yuh inşallah 3 çıkar sizi bilemem bence harika bir oyundu ama zevkiniz yoksa bilemem hee bida eğer ezikseniz BO oynarsınız acayip kolay bi oyun bana göre ama sizi bilmem benden bu kadar okuduğunuz için solun

BSC Misafiri

30.4.2011 12:32:08

0
crysis worhed gibi çok eğlendiğim bir oyun farcry,call of duty black ops da güzel ama crysis 2 görüntüleriyle gerçek gibi ve türkçesi oyuna heyecan katıyor crysis 2 nin 100000 satışın üzerine çıkacağına inanıyorum ve oyunu alıp bitirin öylr yorum yapın

zeytunk

15.4.2011 18:12:34

0
crysıs ıkı 10 bı de numara bi oyunnn

tarkolar

29.3.2011 11:28:52

0
bütün yorumları okudum ancak kimse şuna dikkat etmiyor. neredeyse hiçbir cod serisi 100 tl nin aşağısına inmiyor. millet varsa yoksa sistem sistem demiş. mw2 çıktığında 150 tl falan buluyor. D&R zaten pahalı satan bir yer orada 200 tl yi falan buluyor. en ucuz 120 tl desek bile crysis 2 ttnet ile 60 tl ayrı 67 tl. bir mantık ta burada var. cod 1 i bile nostalji oyun serisinde 30 40 liraya satıyorlar mantık mı bu

BSC Misafiri

22.3.2011 21:10:32

0
Crysis tek kelime ile muhteşem. Crysis 2'nin de tek bir eksiğine şikayet ediyorum oda ''Limited Edition'' un Türkiye'de zor bulunması. Görüntü kalitesine zaten laf etmeye cesaret eden yok. Hikaye güzel. Seslendirme süper. Harita sandbox tarzı(örn: Just cause, Mercenaries, Prototype) olacaksa sadece Nanosuit ile gezmek bile yeticektir. Black Ops.'tan iyi bir oyun olduğunu sanmıyorum. Biliyorum :D Bir de sorum olucak. TTNET'ten Crysis 2'yi Ön Sipariş ettim(Çoğu kişi hata yaptığımı söyledi ama) bu gelicek olan oyun ve CD-Key Limited Edition için midir? Herkes Türkiyede yok diyor ama sitedeki DVD Cover da Limited Edition Cover'ı vardı. Eğer Li. Ed. geliyorsa çok mutlu olcam. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler

BSC Misafiri

12.3.2011 17:00:29

0
bence o kadar satar ben call of duty serisini pek beğenmiyorum. (zevksiz demeyin) bence crysis onu bile geçer ben eminim.

BSC Misafiri

10.3.2011 18:00:27

0
crysis 2 yi bitirdim black ops u da bitirdim ama crysis 2 kesinlikle daha quzeldi...cod da sana bir tek yol vermis sadece ordan gidebiliorsun senaryoyu fazla onemsemeyin senaryo manyaı olan gitsin bir savaş filmi izlesin...oyunun tadını çıkarın biraz crysis de sana farklı taktikler veriliyor ama black ops da boyle bir şey yok sana ne verilmişse onu yapıcaksın...black ops çeşitlilik yonunden crysis 2 nin yanından bile gecemez cod un adı var ve artık devir değişior cod un 7. oyunu oldu ama crysis daha 2. oyunu yeni çıkarıor...cod artık kac oyun daha çıkarıcak? crysis 2-3-4-5 çıkıcak demiş roportaja cevat yerli EA da bunu destekliyormus bu arada cod 12. oyunumu yapcak.Yapsada hiç satmaz çunku artık SIKAR...bu arada crysis 2 yi dusuk ayarda oynarsan çoğu pc kaldırır benim pc:ekran kartı Nvidia 8500 gt rram:2 GB işlemci:intel core 2 duo anakart:asus p5vd2-vm dusuk ayarda bile grafikleri cod black opsu gecer...

BSC Misafiri

30.1.2011 10:22:36

+1
Bu black opsta ne buluyolarsa hep aynı senaryo hep bı rehıne yada onemlı bırılerını kurtarıoruz oyun senaryosuna gore bunda barı nano gıysı uzaylılar war en oneölısıde oyun tamamen TÜRKÇE o konusmalar o kufurler adamı oyuna baglıo saten Crysıs seri bence COD BO yu gecmesse bunun en buyuk nedenı yetersıs reklam ornegın bırının traileri dk bırınn 8dk bence daha ayrıntılı bır trailer lasım gerekirse tw lere bıle reklam lasım Bence Crysıs sın ılk serısındekı oyun efectlerı bıle COD BO yu katlar katlar bırakr :D:D:D ıyıkı warsın CRYTEK iyiki warsın EA GAME

darkroyal7

29.1.2011 02:35:18

-1
16 milyon kişi tetris oynuyoruz..... aptal ya.. senin sevmedıgın bı oyunu sevıyoruz... buna saygı duyman gerek ... cevat yerlıden bır açıklama geldı hatırlarsan... oyuncu crysisi oynarken... senaryoyu.. hıkayeyı unutuyordu... diyordu.... bunu kendı agızıyla cevat yerlı soyledı... bana akıl verırıken....beynının gerı kalanı sana yetıcekmı onu bı hesapla...

darkroyal7

29.1.2011 02:29:50

-1
quote:

Orijinalden alıntı: soneday

Ben C++ , oyun programlama ve birçok programlamayı iyi bilirimki,buda ingilizce bildiğimi ve oyunların algorizmasını iyi bildiğimin kanıtıdır.. Oyunu "oyun" olarak oynarsan,yarım saatte adam öldüremezsen o oyuna küfür edersin çünkü sen,oyunu easy seçip,20 adamın içinde rastgele silaha sıkarsan 100 tane bile öldürüsün ama Crysis'de bunu yapamazsın,Crysis'de tamamen farklı dilde yazılmış bir yapay zeka frameworku vardır,bunu oyuncak ile oynayanlar anlayamazlar. Cod blackopsdaki yapay zekayı inceledim biraz,rakipler tamamen oyuncuya ateş etmeye programlanmış çok aptal bir zeka ile programlanmışlar,onların zekasından 1+1 bile toplanmaz. Ama Crysis deki rakipler ve düşmanlar tamamen oyunun senaryosuna göre haraket eder,bir ada içinde seneryoyu oluşturarak sana giderler,belki bilirsin deniz kenarında bi çatışma yaşıyorduk,orada telsizden gelen ihbar ile harakete geçip yerlerini alıp silah başına geçiyorlardı yani senaryo hangi kısımdaysa adamlar orada oluyorlar Ama codda,oyuncu(sen) hangi konumdaysan,rakipler ona göre haraket ediyor,diyelim sen 157x654 karesindesin,158x655 karesine geldiğin zaman aptal yapay zeka bunu tespit edip rakipin sana ateş etmesini sağlıyor Akıl fikir gönderiliyor... %01 (error %01.'de takıldı)
soneday.... ben oyunu zorda oynadım.... senı ve ıng bılmenlemı hava atıyorsun:? bnde ıng uzerıne okuyorum......kendını dahımı zannedıyorsun... kendını fazla beğenmissin....crysisin... oynanışıyla.... codun oynanışı karşılaştırılamaz bıle... bn bukadar aptalca bırşey gormedım.. crysisin başlarındamı ne bı yer vardı... uzunca bır yol... barıkat kurulmuş.. onun onunde yeşil alan... ve orada askerler vardı ... bı ara orada takılı kalmıştım..... ben her o. yeşilliklere daldıgımda.. ateş ettgımı farkettıklerınde.... bana saldırıya gelırken bıle rotaları... var aynı guzergahtan ateş etmeye gelıyorlardı...... birde codun.. silahları... nişan alışı.. vuruşu..... crysisden daha iyi ...... cod 2 de bile bu böyle.. ...

BSC Misafiri

28.1.2011 13:16:33

+1
MERHABA ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI OKUDUM VE COGUNU SACMA BULDUM.BENDE OYUN OYNAMASINI COK SEVİYORUM.CRY1 BİTİRMEM SADECE 2 GUN CRYSİS 2 BİTİRMEM SADECE 1 GUN SÜRDÜ VE EN ZOR SEVİYEDE VE HİLESİZ. BIRAKALIM BÖYLE SACMA DÜŞÜNCELERİ CEVAT BEY YADA DİGERLERİ OLMASAYDI BİZ BU OYUNLARIN ZEVKİNE VARAMAZDIK. BEN İYİ HATIRLIYORUM CRYSİS 2 OYNAMAK İÇİN PC İÇİNİ TAMAMEN DEĞİŞTİRDİM. VE CRYSİZ 3 CIKACAGINI DUYDUĞUMDAN BERİ KENARA BELLİ BİR MİKTAR ATIYORUM. 2 PAKET SİGARA İÇİYORSAM 1 PAKETİNİ KENARA KOYARAK ŞUAN İNTER 4,8GT İŞLEMCİ SAHİBİ OLDUM. SİZDE ÖYLE YAPIN BOŞ KONUŞMAYIN VE EMEGE SAYGI DUYUN BİRAZ BU OYUNDA EMEGI GECEN HERKESE BASARILAR DİLER TEK TEK TEŞEKKÜR EDERİM

crysis8

28.1.2011 10:22:23

0
[:(]

crysis8

28.1.2011 10:14:52

0
Crysis 3 Kulağa HoşGeliyor :)

Lyc

28.1.2011 10:12:08

+1
quote:

Orijinalden alıntı: darkroyal7

codda grafık yok.. sen nerden çıkardın grafık oldugnu . ve butun cod serılerının oynanışı çok gzldır... crysısın... sılahları.. vuruşu bı garıptı.. yarım saatte adam olduremıyordun.. adam gıbı nişan alamıyordun... '' adam oldur ılerle dıyorsun.... sen git ing ogren... konuyu takıp et... adam oldur ılerle mıymış.. bır bak...
Ben C++ , oyun programlama ve birçok programlamayı iyi bilirimki,buda ingilizce bildiğimi ve oyunların algorizmasını iyi bildiğimin kanıtıdır.. Oyunu "oyun" olarak oynarsan,yarım saatte adam öldüremezsen o oyuna küfür edersin çünkü sen,oyunu easy seçip,20 adamın içinde rastgele silaha sıkarsan 100 tane bile öldürüsün ama Crysis'de bunu yapamazsın,Crysis'de tamamen farklı dilde yazılmış bir yapay zeka frameworku vardır,bunu oyuncak ile oynayanlar anlayamazlar. Cod blackopsdaki yapay zekayı inceledim biraz,rakipler tamamen oyuncuya ateş etmeye programlanmış çok aptal bir zeka ile programlanmışlar,onların zekasından 1+1 bile toplanmaz. Ama Crysis deki rakipler ve düşmanlar tamamen oyunun senaryosuna göre haraket eder,bir ada içinde seneryoyu oluşturarak sana giderler,belki bilirsin deniz kenarında bi çatışma yaşıyorduk,orada telsizden gelen ihbar ile harakete geçip yerlerini alıp silah başına geçiyorlardı yani senaryo hangi kısımdaysa adamlar orada oluyorlar Ama codda,oyuncu(sen) hangi konumdaysan,rakipler ona göre haraket ediyor,diyelim sen 157x654 karesindesin,158x655 karesine geldiğin zaman aptal yapay zeka bunu tespit edip rakipin sana ateş etmesini sağlıyor Akıl fikir gönderiliyor... %01 (error %01.'de takıldı)

darkroyal7

28.1.2011 01:52:25

-1
quote:

Orijinalden alıntı: soneday Ya arkadaşlar,cod oyunmu Allah'ınızı severseniz,,, Cod'da ne senaryo var ne oynanış,sadece grafik var,gerisi bi işe yaramaz Cod çıktığından beri tek senaryosu,"adam öldür ilerle" tarzıdır.. Ama crysis böyle değil,çok farlı ve sıradışı konusu vardı ve oynanınışı daha süper ötesiydi.İstedğiniz gibi gez,arabaya bin,drift yap,dağ bayır gez et..Herşey sınırsız limitsizdi.İster görev ister gezme,bir adada al arabayı tankı gez,ilerle görev yap,seneryoyu takip et vs ..siz hala cod ve crysisi karşılaştırıyorsunuz,akıl fikir diyorum artık. cod crysis'in önünden bile geçemez...cod'u sevenler hala tetris oynayanlardır ve oyunu "oyun" olarak görenlerdir
codda grafık yok.. sen nerden çıkardın grafık oldugnu . ve butun cod serılerının oynanışı çok gzldır... crysısın... sılahları.. vuruşu bı garıptı.. yarım saatte adam olduremıyordun.. adam gıbı nişan alamıyordun... '' adam oldur ılerle dıyorsun.... sen git ing ogren... konuyu takıp et... adam oldur ılerle mıymış.. bır bak...

BSC Misafiri

28.1.2011 01:44:38

+1
Ya şu çok bilenler nerden biliyosunuz COD:Black ops kadar satmıyacağını? COD'un tüm serilerini oynadım şu "Warfare" ile başlayan serinin son üç oyununu(World at war dışında )oynayanlara sorarım COD:Black ops da daha farklı ne gördünüz çok merak ediyorum.. ben söyliyim biraz daha geliştirilmiş grafikler değiştirilmiş harita başka .. ama senaryo.. Crysis kadar özgün kaç tane oyun gördün farklı hikayede ve senaryoda vede modern savaş oyunu olarak ?Diğerleri zaten COD la ortak olan özellikleri. Daha oynamadan eleştiryosunuz adamları satmazsa demekki dünyada nitelikli oyuncu yokmuş derim ben.. COD u eleştirmiyorum tabi kimse yanlış anlamasın..

BSC Misafiri

27.1.2011 23:48:01

0
sanırım halen crysis 2 yi ati x1600 ekran kartı ile oynamayı hayal edenler var sanırım :)

BSC Misafiri

27.1.2011 23:44:49

0
adam szin askerlik arkadaşınız değil :) ayrıca black ops u hanginizin bilgisayarı rahatlıkla kaldırdı?

zeytunk

27.1.2011 21:57:27

+1
crysıs bütün savaş oyunlarına bin barpı bin basar arkadaslar en azın dan hangi oyun da son cözünürlükte oyadıgınıza bakın crysıs mı black ops mu peh black ops ne kı crysısın yanın da black ops tarıh olarak crysıs bırden cok cok yenı olmasına ragmen normal bı ekran kartıyla oynanıyo crysıs ı eskı oldugu halde bırak son ayarları normal ayarda ksmalar oluyo bu oyuun kalıtesıdır beyler bu benım düşüncem bişi idda etmiyorum xd

fahdlan

27.1.2011 20:52:05

+1
Modern Warfare2 süperdi , Black Ops uda oynadım ama o kadarda iyi değildi , grafikleri hoşuma gıtmedi DX9 gibi , veya dahada eski ,,, Crysis'den bahsediyoruz beyler uyanın , bence diğer iki oyunada her anlamda bin basar ( bu benım fıkrım , kım ne derse desin değişmez) hemn adamlar çalışıyor ve grafik motoru geliştiriyor , diğerleri ne yapmış , aynı tas aynı hamam devam etmiş .. adam vur , ilerle oyunu bitir ... crysis'deki özgürlüğü hiç bir oyunda görmedim ben , istediğim kadar dolasıyordum , manzara izliyodum ,, diğer iki oyundada böyle bir şansınız oldumu hiç yahu, 2011 deyiz , ne yapacaklardı bazı beyefendılerı memnun etmek için pentium3 e fx5500 mi oyun cıkaracaklardı... EL İNSAF ...

Lyc

27.1.2011 19:52:08

+1
Ya arkadaşlar,cod oyunmu Allah'ınızı severseniz,,, Cod'da ne senaryo var ne oynanış,sadece grafik var,gerisi bi işe yaramaz Cod çıktığından beri tek senaryosu,"adam öldür ilerle" tarzıdır.. Ama crysis böyle değil,çok farlı ve sıradışı konusu vardı ve oynanınışı daha süper ötesiydi.İstedğiniz gibi gez,arabaya bin,drift yap,dağ bayır gez et..Herşey sınırsız limitsizdi.İster görev ister gezme,bir adada al arabayı tankı gez,ilerle görev yap,seneryoyu takip et vs ..siz hala cod ve crysisi karşılaştırıyorsunuz,akıl fikir diyorum artık. cod crysis'in önünden bile geçemez...cod'u sevenler hala tetris oynayanlardır ve oyunu "oyun" olarak görenlerdir

BSC Misafiri

27.1.2011 17:35:55

0
arkıdaşlar crysıs 1 .2 sini oynadım bu oyun tek kelimeyle muhteşem call of duty black opsa bin basar ya şu cevat yerliyi taktir ediyorum 3`üdeçıkcakmış inşalah çıkar

Stygián

27.1.2011 15:13:25

0
Satışları yüksek olacaktır.Gerekli reklam yapıldı.İlk oyunun başarısı ortada bu otomatikman + güven sağlıyor ayrıca oyuncular CryEngine'i , oyunun kalite düzeyini daha fazla tanıdı beklenti oldukça yükseldi.Sistem gereksinimine gelince olay sadece PC olayı değil İşin içinde PS3 ve Xbox da var o yüzden çok aşırı etkilemez.Hele Multiplayer'ı da kaliteli olursa çok fazla satar ama COD:BO kadar satar mı pek sanmıyorum COD kendini kanıtlamış bir seri ama Black Ops'dan kat kat daha kaliteli bir oyun olacağı kesin.Ama ben, beklenenin çok üzerinde bir satış patlaması olasılığını yüksek görüyorum.Geçebilir de...

jdfbj

27.1.2011 14:27:08

0
Arkadaşlar , Ben bütün yorumları okudum bazıları Satar , bazıları satmaz demiş ama şöyle birşey var ; Black Ops Neden Fazla Sattı ? Black Ops'nin fazla satması hem insan aklında kalıcı bir etki yaratan CoD'un adı hemde Seneryo güzelliği.Codun tüm oyunlarının sonunda mutlaka en iyi arkadaşınız veya herhangi bir kişi ölüyor , bunu en fazla Black Ops'de hissettik. Crysis 10 Milyonu Geçebilirmi ? Eğer sistem gereksinimleri cep yakmayacak bir biçime gelirse o zaman 10 Milyonu geçebilir , Çünkü oyunun grafikleri , maplar , karakterler vs. hepsini detaylamışlar. Bu yorumlar benim öz eleştirim , Bakalım gerçekten geçebilecekmi ,ama ben fazla olasılık vermiyorum fakat berabere kalabilirler çünkü oyun ''Full'' türkçeleştirilecek ,buda ona + puan kazandırabilir ...

bat-333

27.1.2011 13:52:40

0
Olmayan popülerliğini yavaş yavaş kazanıyor. Konsollara çıkacak, en iyi 3D, en iyi grafik derken hem de reklam oluyor. Satabilir. Türkiye'de umarım iyi satar bu sefer.

BSC Misafiri

27.1.2011 08:27:33

0
crysis2 yanında blacops oyun mu be 15 mılyon sattıysa 5 mılyonu isminden dolayı sattı basıt bi savaş oyunu crysis az satsa dahi en iyi oyundur

Xerias

27.1.2011 00:06:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: sendemail tamam cevat abi , sen bilmem kacbin liralık bılgısayarların anca kaldıracagı oyun yap sonra da satış basarısı bekle, blackops neredeyse commodore 64 te bıle calısacakken bekleyelım de crysıs satsın...satsın satmasına ama hem ne o oyle hep fps hep fps, aynı motorla pekala gta tarzı veya baska turler yapabılecekken ,hababam uzaylı ıstıla edıo ,et olmus 35 tl benzın 4 tl işsizlik yuzde 14 ,,yuru crysıs :))
Black Ops'u hiç oynamadın sanırım, tam bir optimizasyon özürlüsü oyun. İlk çıktığında adam akıllı oynayamadık oyunu.

darkroyal7

26.1.2011 22:42:31

0
beyler pc lerınız kaldırmıyor dıye... sallamayın....herıf onları konsol satışlarından beklıyor zaten..... birde... black opsa yetişmelerı ımkansız..

The_Rahip

26.1.2011 21:47:47

0
İkinci oyunun başarılı olacağını ve en kısa süre içersindede üçüncü oyunun resmi olarak duyurulacağını düşünüyorum.

gageracer

26.1.2011 21:18:55

0
önceki açıklamalarında da kesin çok başarılı olacak demiştiniz cevat bey hadi başlayın o zaman 3.ye:D

BSC Misafiri

26.1.2011 19:58:50

0
cod un adı var. Crysis kesinlikle çok daha iyi bir oyun

BSC Misafiri

26.1.2011 19:58:40

0
crysis kim CoD kim..Cevat bey sen önce crysisin bi sistem gereksinimlerini düşün belki CoD 4 kadr satar ..

BSC Misafiri

26.1.2011 19:10:00

0
arkadaşlar bence hiç belli olmaz satabilir çünkü cryengine 3 motoruyla geliyo artı sistemi az istiyo

M3rett0

26.1.2011 17:42:23

0
Yok yahu bırak black opsu 10 milyon bile satmaz bence.6-7 milyon en fazla.

BSC Misafiri

26.1.2011 17:07:35

0
beyler yanlız oyun harika satmaz en çok Modern Warfare 2 kadar satar oda en çok..

waltran

26.1.2011 17:06:46

+1
crysis ve senaryo :) yine eskidi kadar oynayış yönünden yapmacık bir oyun çıkarsa ki büyük ihtimal öyle olacak bence. 5 m satarlarsa dua etsinler.

ilyasburak

26.1.2011 16:38:28

0
adamlar sana mı oyun cıkarıyor allahın fakırı alacagın 2000 lıralık pc onun lafını bıle yapıyon.oyle bır oyun cıkar kı cevat mınımum 8 gb ram ıstesın anasını satayım

sendemail

26.1.2011 16:31:58

0
tamam cevat abi , sen bilmem kacbin liralık bılgısayarların anca kaldıracagı oyun yap sonra da satış basarısı bekle, blackops neredeyse commodore 64 te bıle calısacakken bekleyelım de crysıs satsın...satsın satmasına ama hem ne o oyle hep fps hep fps, aynı motorla pekala gta tarzı veya baska turler yapabılecekken ,hababam uzaylı ıstıla edıo ,et olmus 35 tl benzın 4 tl işsizlik yuzde 14 ,,yuru crysıs :))

BSC Misafiri

26.1.2011 16:24:47

0
ölme eşşeğim ölme. cevat abimizin çok büyük hayalleri var galiba. başına taş düşmüş olsa gerek

Kenan0172

26.1.2011 16:00:33

0
Aslında Crysis COD a kafa tutacak kadar hatta daha iyi bir oyun ama COD kadar popülerliği yok maalesef.. 10 milyon civarında bir satış yapabilir düşüncesindeyim :)

.:SyLaR:.

26.1.2011 15:31:45

0
Dagıtıcı EA olunca crysis 7 nin senaryosu hazır deseler şaşırmam.

qrznBot

26.1.2011 15:09:23

0
Black Ops'un o kadar satmasının tek nedeni CoD markası. Crysis BO'nun satıs rakamlarını(Bence) fazlası ile hak ediyo.

CaSsErDoDo

26.1.2011 14:52:23

0
Oldu cevat reis sen bizim pc lere gtx480 koy biz senin oyunu birak 10 milyon 50 milyon sattiririz. Black ops gibi satmasini ise ancak hayalinde gorursun

BSC Misafiri

26.1.2011 14:44:25

0
Ben olsam ben de beklerdim, haklı

Y

26.1.2011 14:37:43

0
.

ZafeerTR

26.1.2011 14:35:06

0
Crysis 2, en aşşa CoD 4 kadar satsın ona bile şükretsin. Modern Warfare 2 bile yanılmıyorsam 24 milyonlarda. Yok artık, Hakkı Bulut :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Crysis 2
+ TAKİBE
AL
243 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız