Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Battlefield 3 - Ekran Kartı Performans Testi

Steam'deki sistem analizi kullanıcıların yalnızca %16'sının PC'lerinin Battlefield 3 için hazır olduğunu gösteriyor.
 
    Battlefield 3, Beta için istediği sistem gereksinimleriyle gösterdi ki çoğu PC kullanıcısının Battlefield 3 ile başlayan yeni nesle (biraz öyle) ayak uydurmak için sistemlerini yenileme vakti geldi.
 
    Bu yönde Steam'in kullanıcıları üzerinde yaptığı sistem istatisiği de Battlefield 3'ün istediği önerilen sistem gereksinimleri şartına %84'lük bir kısmın uygun olmadığını ortaya çıktı. Şu anda Battlefield 3 ile ortaya çıkan kriz, 2007 yılında PC'lerde baş gösteren "Crysis Etkisine" benzetiliyor. Ekran kartı pazarı ve tartışmaları Battlefield 3 ile yine kızışıyor. Peki Battlefield 3'ü hangi ekran kartı ve hangi model en iyi şekilde çalıştırıyor? Belki bununla ilgili aşağıda yapılan testler bizi biraz olsun aydınlatabilir. Çeşitli donanım uzmanlarının Battlefield 3 ile ilgili yaptıkları ekran kartı performans testleri sonucu aşağıdaki durum ortaya çıkıyor:

 
 
 
GTX 580/AMD 6990: Maksimum ayarlarda oynanabilir, hatta çift monitör desteği de sağlayabilir.

GTX 570/AMD 6970: Maksimuma yakın performans, çift monitör desteği sağlaması kolay değil. 3D efektleri, ayarları biraz kısmadan sağlamak zor.

GTX 560/AMD 6870: Anti-aliasing'i düşürmeniz gerekiyor. Kalabalık sunucularda shader'ları da aşağıya çekmeniz gerekebilir.

GTX 460/AMD 5830: Anti-aliasing'i büyük ölçüde kapatmalısınız. Yumuşak gölgelendirme (Soft shadows) veya diğer atmosfer efektlerini de kaldırmanız gerekebilir.

GTX 8800/AMD 3870: Şu seçenekleri ya kapaltmalı ya da azaltmalısınız: atmospheric bloom, atmospheric smoke, high-dynamic range lighting, soft shadows, ambient occlusion, anti-aliasing, ve motion blur.

    Oyunu 3D Vision veya bir diğer adıyla 3D teknolojisiyle oynayıp seçenekleri ultrada tutmak için 2 adet GTX 580 kullanmanız gerekiyor.

    Görüldüğü gibi sistemleri hazır olmayanların Battlefield 3, cebini fena hâlde yakacak. Eğer bir de sıkı bir performans istiyorsanız, GTX 570 veya AMD 6970'den aşağısı kesmiyor...
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Gamersnexus ekran kartı performans testi anket steam Battlefield 3 DICE EA games PC PS3 Xbox 360 FPS Patrick Bach
Counter-Strike: GO'dan PS3 Oynanış Videosu Halo: Reach'te 53.Haftanın Fiyaskoları
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

21.7.2013 17:08:41

0
İŞLEMCİ : INTEL(R) CORE (TM) 2 DUO CPU E4600 @ 2.40 Ghz 2.40 Ghz 2 GB RAM WINDOWS 7 ULTİMATE 32 BİT 1 GB DDR3 128 BİT HD 6570 ASUS EKRAN KARTI BU SİSTEMLE BATTLEFİELD 3 MULTİPLAYER OYNAYABİLİR MİYİM ? YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM ?

BSC Misafiri

29.1.2013 00:12:48

0
ya bnm ekran kartı gigabyte gt 630 acaba çalıştırırmı ?

egeadam123

26.3.2012 19:07:55

0
Ya benım bılgısayar vısta :( işlemticisi 2.00 ghz 4gb ram ekran karttı 1gb ve atı mobility 3650 BATTLEFİELD 3 AÇILIRMI BİDE Battlefield TM nerden siliyoruz

Vernon Schillinger

24.3.2012 20:18:15

0
Crossfire hd 6850 580den daha iyi performans veriyor ve daha az mahileyete patlıyor.Yaklaşık 2 adet 6850 600tl ama gtx580 1000tl.Tek problem ekran kartlarına uygun soğutma sistemi onuda 600wat power suplyle çözersiniz.

unal43

22.3.2012 09:23:22

0
cpu:intel i5 2500k 3.3Ghz ram:2x2 4gb 1333mhz hyperx kingston vga:VTX Radeon hd 6850 x edition 256 bit Oyunu hangi düzeyde oynayabilirim

aypc

28.12.2011 09:01:33

0
arkadaşlar 35-40 fps hız bu oyun için yeterli.akıcı ve takılmadan oynarsınız.bu hızı şu anda high detayda 4870 bile verir..gerisini siz düşünün.biraz aa yı kısacaksınız o kadar...

BSC Misafiri

20.10.2011 23:59:56

0
çogunuz kendinizi kandırıyorsunuz sisteminiz yetmediginden ki bende dahilim en yüksek ayara onayamıcagmızı düşünüp triplere giriyorsunuzki bende dahilim :D sonuçta neymiş battlefield 3 herkesin pc sine uygun olmucak buda nedemek oluor her pc sahibi olan battlefield 3 almıcak yani buda battlefield 3 satışını etkilicekmi hayır asla :D yani sonuç itibariyle aglayın beyler :S :D yapca bişi yok yaşasın cod wm3 adam eşit hak yapıyor ya helal :D

BSC Misafiri

10.10.2011 02:08:54

0
amd phenom II X6 2.80 ghz 6 gb DDR3 1333 mhz ram nvidia GTX 560 kartta grafikler ultra ve anti aliasing 4x te hiç kasmadan oynadım internet hızım saniyede yaklaşık 830 kb, gtx 560 ta nasıl AA düşürmeniz gerekiyor yazıyor anlamadım

Viky

5.10.2011 21:45:03

0
Aynen öyle.Sadece milleti ekran kartı aldırmaya zorluyorlar....

I3uRocKSiyoN

2.10.2011 15:28:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri bunların hepsi fasa fiso bu oyun cıktıgı zaman gts450 ile 1920 1080 çözünlürlüte belkide aa kapatarak yüksek high ayarlarda oynarım bunların hepsi reklam baska bişey deil suan badcompayn 2 1920 1080 çözünürlükte herşey sonda aa da 4x de oynuyosam 30 35 fps arası bu oyunuda bu ayarlarda oynarım o yönden bu tabloya fazla kanmayın sadece reklam amaclı ekran kartı satıs politikası haber için teşekkürler
Katılıyorum dostum bad company 2yi hangi ayarda nasıl oynarsak battlefield 3'ü de o ayarda oynayabileceğimiz söleniodu bu tabloya takılmamak lazım sonuçta herkes kendi sisteminin hangi ayarda oynatabileceğini az çok bilir

ghostweb

2.10.2011 12:57:12

0
bad company ile filan kıyaslamayın şu oyunu ya bf3 çok ciddi anlamda sistem istiyor. özellikle ekran kartınızın şöyle bir 250-300 tl lik olması lazım. betasını oynuyorumda intel quad core 2 4 çekirdek, 4 gb ram i ati 4650 1 gb. 1440x900 tüm ayarlar lowda hafif kasıyor. dediğim gibi benim ekran kartı dandik.

I3uRocKSiyoN

30.9.2011 17:26:46

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Key

bu oyuna 5850 bile yeter bence....[:'(] boşuna kart tuzagina düşmeyin...oc yapın yetmezse birazcik[:'(]
ne 5870'i 5570 ile bile süper oynanır bc2 hiç kasmadı 1280x1024 en yüksek ayarda [:'(]

Key

30.9.2011 16:33:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri ohh be hd 6970 im var :D yırrtık paçayı (gene iyiyiz hacı) :D
bu oyuna 5850 bile yeter bence....[:'(] boşuna kart tuzagina düşmeyin...oc yapın yetmezse birazcik[:'(]

BSC Misafiri

30.9.2011 05:58:32

0
ohh be hd 6970 im var :D yırrtık paçayı (gene iyiyiz hacı) :D

Key

30.9.2011 01:52:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: -Deadmau5- Büyük monitörün dezavantajı bu işte ben şimdi 6850 ile 1920x1080 oynamak zorundayım, kesin kasar herhalde
ben betayı denedım sorun yok gayet akici bence..[:'(]

Kurohige

29.9.2011 21:37:00

+1
9600 gt ile medium oynanır mı acaba:D

okan_20

29.9.2011 16:08:50

0
Gene de Nvidia'yı tebrik etmek gerek sürücü güncellemesi yapıldıktan sonra %38 lik performans artışıyla %16 lık dilim kurtuldu :D

kamil3406

29.9.2011 09:05:10

+1
HD 6370m MOBİL BİR KARTTIR VE BC2 Açmaz diyen arkadaşıma inat bc2 aldım ortalama 60-70 Fps patlamalarda felan 30 Fps Fraps kayıttayken 35 Fps felan oluyordu tabiki ekstrem ayarlarda değil bu sonuç 1366x768 medium 2xAA battlefield 3 dede bazı ayarlardan kısarak en az 40 50 Fps alacağım kanaatindeyim bu tablo çok saçma maksat kart satmak :)

I3uRocKSiyoN

28.9.2011 18:22:59

0
çook saçma ben amd athlon II x4 640,2gb ddr3,2gb hd 5570 ile bad company 2 yi 1280x1024 ayarda en yüksek ayarda hiç kasmadan oynadım ne işş

Ducard

28.9.2011 18:09:40

+1
çok abartılmış.

blizzard3

28.9.2011 01:55:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: saameet06 Forever Counter Strıke Global Offancive :D
al işte dam basında saksagan vur beline kazmayı :)

BSC Misafiri

27.9.2011 23:40:25

0
Yuh!Ne yaptınız abi siz ben inanmıyorum buna.

BSC Misafiri

27.9.2011 23:40:11

0
Benim anlamadığım reklam meklam diyorsunuzda yukarıtaki tabloda 2 üreticinin de kartları var hangisinin reklamı ? Onu geçtim dice salakmı böyle bir açıklama yapabilir mi "biz accayip oyun yaptık ama insanların oynayacak makinaları yok" o bakımdan elbette düşük sistemde oynanabilirlik taraftarı açıklamalar yapıyorlar. sonucen iş her zaman ki gibi aynı yere geliyor evet oyunu iyi-kötü her kez oynayacak. ama rahatlık = lüks = daha fazla maliyet su götürmez bir gerçek. Bu durumda konsolcular elbette bi taraflarını yırtar baksanıza kartların bi tanesi konsolla aynı para nerdeyse onlarda haklı siz oyunu low - medium oynayacaksanız onlardan ne farkı kaldı ? Önemli olan Aynı maliyetteki tüm platformlarda aynı kaliteyi sağlamak. Ne yazıkki bunu sağlayamıyorlar. Hadi 700 tl (ortalama konsol fiyatı) lik bir pc kurun da oynayın bakalım.Bu bakımdan pc de oyun para tuzağından başka bir şey değil. Parayı sokakta bulmuyoruz ki bi tarafımıza sürelim. Ben aldığım zevke bakarım varsın biraz kötü olsun murtazanın pc sisinden ben aradaki farkla 5 oyun daha hatta kaç 5 oyun daha alırım.

terribilis

27.9.2011 21:13:10

0
Ya bırakın bu yalanları ya sayfa 5'teki video da adamın oynadığı ekran kartı 128 bitlik hemde i3 işlemci hiç kasmadan oynanıyor. Millete ekran kartı aldırmak için neler yapıyolar ya.

LimeLight

27.9.2011 19:51:08

0
nerenizden sallıyorsunuz bunları :D:D Siz ucun ucun çıkmamış Hd 7000 i koyun istersiniz :P ama biraz değil çok abartılı olmus...

terribilis

27.9.2011 17:28:39

0
Bence tamamen reklam yapmışlar ilk söylenen sistem gereksinimlerinde gtx 460 vardı önerilen hem de sonra gtx 560 oldu şimdi de 580'den bahsediyolar.

-Deadmau5-

27.9.2011 12:45:48

0
Büyük monitörün dezavantajı bu işte ben şimdi 6850 ile 1920x1080 oynamak zorundayım, kesin kasar herhalde

gokhans19

27.9.2011 11:27:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: gokhans19 Directx 11 ile oynayacaklar için gerçektende buna yakın sistemler gerekecek ama dx 10 ile açıp oynanır bu kadar basit. Bu tip sistem gereksinimleri genelde pekte doğru olmuyor. Optimizasyon iyi olduğu sürece daha düşüklerdede rahatlıkla çalışacaktır. Nice minimum çift çekirdek isteyen oyunu tek çekirdekte highda oynadık. Maksat millet kart satın alsın oyun başlangıcında bu markaların reklamları döner zaten.
Buna ek olarak tabi birde driver durumu var. Oyun piyasaya çıktığında düşük görünen ekran kartlarında yayınlanacak yeni sürücüyle %20-30lara varan performans artışı olacaktır. Sonuçta şuan bf3 performansı için yazılmış ciddi bir ekran kartı sürücüsü yok.

BSC Misafiri

27.9.2011 11:26:52

0
atı radeon hd 6470 m Oynanırmı

gokhans19

27.9.2011 11:23:58

+1
Directx 11 ile oynayacaklar için gerçektende buna yakın sistemler gerekecek ama dx 10 ile açıp oynanır bu kadar basit. Bu tip sistem gereksinimleri genelde pekte doğru olmuyor. Optimizasyon iyi olduğu sürece daha düşüklerdede rahatlıkla çalışacaktır. Nice minimum çift çekirdek isteyen oyunu tek çekirdekte highda oynadık. Maksat millet kart satın alsın oyun başlangıcında bu markaların reklamları döner zaten.

BSC Misafiri

27.9.2011 04:38:03

0
atı radeon hd 6470 m Oynanır mı?

Key

27.9.2011 03:05:12

0
bence 6850 ler rahatlikla bu oyunu oynatir... biraz oc ile zaten 980mhz gpu 4700mhz bellek ler ile akariz bu oyunda agaaaa...boşuna kart almayin beyler overclockada gerek olmayabilir aslinda ama denildigi kadar var ise dedigim hizlar yeterli gelcektir kanimca nemzaman çikacak torrentlerden cekeriz yine..

nForcer

27.9.2011 01:49:08

-1
Bence Kepler mimarili Nvidia ekran kartlarını bekleyin. Çünkü bu kartlar piyasaya çıkınca BF3'ü yüksek ayarlarda kaldırabilen ekran kartları daha uygun fiyatlardan alınabilir olacak. Bu zamanlarda ekran kartı almak akıl kârı değil. Şahsen GTX 570'e 700 küsür lira bayılamam.

QbLaY!!!

27.9.2011 00:36:17

0
bu nedir abicim ya :S

BSC Misafiri

26.9.2011 22:50:56

0
Şimdi 1.5 sene önce 380 tl bayıldığım HD4850 1gb kartım ile ben 1024x768 No aa No af low ayarlarda mı oynuycam ? Yada 1000 tl para ödeyip ekran kartı mı alıcam+bunun yanına cpu'ya 600 tl + 6gb ram'e 150 tl den fazla verip+ ohooo +++++ diye gider daha. Tamam oyunu dx11 3d en yüksek grafiklerde oynamak istiyorsak bunları almamız şart. Ancak 100 tl lık oyun ıcın 2000 dolarlık sistem kurulmaz. 700 tl verırrm konsolumda oynarım. Oyun oynuycaz savaş similatör satın almıycaz. Olmadı Dice olmadı.

BSC Misafiri

26.9.2011 22:50:36

0
DİCE'ın reklam bütçesini nereden sağladığı anlaşıldı. Ekran kartı üreticilerinden :))

BSC Misafiri

26.9.2011 22:49:08

+1
quote:

tamam şimdi elindeki klavyeyi yavaşca yere bırak
hahahahaha yerdeyim şuan :D:D:D

automatik

26.9.2011 22:27:42

0
ekran kartı kiralama diye bir olay var mıdır acaba? hani konsol kiralanır yazıyor ya bazı yerlerde o hesap

M3rett0

26.9.2011 22:07:10

0
Mesela Ac:Brotherhood'da öyle ps3'te de oynadım Pc'de de ve yayınlanan videolara baktığım da pc'de medium ayarın konsoldan biraz daha iyi olduğunu görüyorum.

Mactavish-

26.9.2011 22:01:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: DoubloN

tamam şimdi elindeki klavyeyi yavaşca yere bırak
adam dice da çalışıyor ona göre

DoubloN

26.9.2011 20:47:08

+1
quote:

Orijinalden alıntı: M3rett0 Pc'de medium ayar zaten konsoldan daha iyi
tamam şimdi elindeki klavyeyi yavaşca yere bırak

bambam30

26.9.2011 20:27:49

-1
desene düşük grafiklerde bitiricez oyunu bide ön sipariş verdik iyimi :/

TangoEchoKilo

26.9.2011 19:50:06

+1
bu nasıl bır iştir arkadas gtx 460 low ise ben bunda bir bit yenigi ararım.ekran kartı uretıcılerı oyun şirketlerı ıle anlasıyormu nedır.

Firaristt

26.9.2011 18:04:33

0
Sistem hazır bekliyoruz :)

BSC Misafiri

26.9.2011 17:28:08

+5
BF3 cüler ağlarlar şimdi :D Call of un büyük bir özelliğide bu her oyuncuya hitap ediyor sadece %16 lık kesime değil :)

M3rett0

26.9.2011 16:28:57

0
PC'yi de büyük ekrana takabilirsin.Rahatlık dersen ben de rahatlık için PC'de oynuyacağım zaten.

Mactavish-

26.9.2011 16:01:14

0
ben konsola orjinal cdsini aldım bide arkadaş maddi durumdan dolayı pc sine 5770 alıyor konsol alamadığından dolayı bide onun için ayrı pc ye key alıcam 64 kişi ayrı güzel olur pc de ama genelde konsolda oynucam rahatlık ve büyük ekran için :)

M3rett0

26.9.2011 15:47:05

-1
Şu kendini zeki sanan veletleri temizlersek iyi olur. Ultra'da oynatabilen %16'sı diyor Pc'de medium ayar zaten konsoldan daha iyi %60'ı rahat oynatır zaten.35 imlyonun %60'ı ne yapar gençler yuvarlak 19-20 milyon yapar. Ayrıca bu sistem gereksinimlerinin tuttuğu bir oyun görmedim daha henüz.Ekran kartı satışları artsın diye yüksek veriliyor genelde.Yani ultrada oynayacak %16 değil en az %25-30'dir.

saameet06

26.9.2011 15:39:57

+1
Forever Counter Strıke Global Offancive :D

BSC Misafiri

26.9.2011 15:23:51

-1
oyunu oynamak icin 1000 liralık kart lazım konsola devam

bloodTime

26.9.2011 15:15:30

+3
konsoldaki o grafikleri normal pc'de açacak merak etme...iyi dediğin 720p ...zaten pcyi kasan AA ve 1080p ve dx11'dir...alfayı rahatça oynuyorlar...uzayda oynamıyorlar bildiğimiz sistemlerler oynuyolar... bu haberde de kesin bilgi yok ...sistem gereksinimleri verilmiş aslında konuşmak bile saçma...şimdiye kadar önerilen sistemlerde full grafik ayarında daima yüksek performansla oynamışızdır bilen bilir.... bazıları sanıyor ki hd 9800 gt ve 3870 gibi kartlar bu oyunu açamayacak ...yok böyle bi şey merak etmeyin...Oyun çıktıgında görürüz şimdi bazıları bilmeden konuşuyor aldırmayın fazla...

Tancredi

26.9.2011 15:05:09

-1
Pc oyuncuları konsolun kötü olduğunu söyleyeceklerine,paraları bayılıp bir ekran kartı alsınlar kendilerine,konsolda hiç yoktan iyi bir grafikte oynayacağız biz !

MertLIVE

26.9.2011 14:23:27

-1
Bu durumda yine konsol önde.

BSC Misafiri

26.9.2011 14:18:54

0
YAŞASIN KONSOLLL...

BSC Misafiri

26.9.2011 14:18:52

+1
Çok rahat oyantır kardeş merak etme HD 4800 serisi. Low'da rahat rahat oynatır en az.

BSC Misafiri

26.9.2011 14:18:39

0
bende nvidia 550 gtx var acaba yeter mi

AnduriLXx

26.9.2011 14:18:38

+1
gtx 560la full+full oynamazsam adam degilim [8)]

Mactavish-

26.9.2011 13:56:24

+1
beyler bence şişirme bir haber dx 11 olabilir bunlar şimdi oyunun ana platformu pc adamlar konsollarda bile harika bir iş çıkardı 5770 gtx460 gibi kartlar konsollardan daha güçlü kartlar sen bu kadar pc övüp en az bu kartlarlda oyunu performanslı oynatmazsan millet küfür eder

Nicegame!

26.9.2011 13:46:43

-1
Arkadaşlar i5 hd 5770 4 gb ram.Ayar kısmak gerekir mi ?

saameet06

26.9.2011 13:25:25

0
nedense tabloda 4800 serisine yer verılmemıs ılgınc . Neyse 4850 CF bu oyunu high ayarda oynatmazsa yazıklar olsun senın yaptıgın optimisazyona EA.

BSC Misafiri

26.9.2011 13:16:32

0
pc satışları bu sistem gereksinimlerinden sonra yerler sürünecek böyle sistem istiyen bir oyunu piyasaya sürmek zaten yanlış nasıl bir pazarlama stratejileri vardır anlamadım

ultra_storm

26.9.2011 12:44:22

0
Merak etmeyin arkadaşlar 560 gtx ti ultra ayarda oynatmaya yetecektir hatta artacaktır 450 gts 550 gtx gibi ekran kartı olanlarda very highde aa x2 de falan oynayacaklardır 1080 p'de.

Zaym1n

26.9.2011 12:17:28

+1
bende hd6850 var gelecek ay hd6950 alıcam ama tabi alınca o.c yapıcam ve hd6970 seviyesine çekicem o yüzden rahatım gibi geliyo bana :) ayrıca ben bu tür testlere pek güvenmiyorum ya da önemsemiyorum diyim şöyle ki ben sistemimi ilk aldığımda crysis 2 veya crysis warhead'i max grafikte iyi performans vermez ya da kasar gibi yorumlar okumuştum hd6850 için ama c2 de aşşağı yukarı 40-50fps arası oynuyorum crysis warhead'i yine 40-50fps civarı bazen düşüşler olabiliyo tabi ama onun dışında rahat oynuyorum bunun dışında gta 4 en yüksek ayarlarda ama view distance 25 de 30-35fps seviyesinde yani kasar ya da iyi oynamayazsın yorumunu aldığım her oyunu rahat oynuyorum sonuç olarak düşüncem şu ki bu testlerde ya 50 fps nin altına düşünçe rahat oynanmaz gözüyle bakılıyo ya da en ufak bi takılmada bu kart iş görmez grafikleri düşürelim gibi bişey düşünüyolar ama ben şundan eminimki hd6850 ile high da rahat oynanır zaten 29 eylülde olacak açık betada anlıycam rahatmı değilmi diye

BlackBeasT

26.9.2011 11:08:07

0
Battlefield 3 Alpha Gameplay MAXED On ATI HD 5770 & Core i3 530 @ 2.9 Ghz PC specs: ►ATI Radeon Sapphire HD 5770 1GB GDDR5 ►Intel i3 530, 2.933GHz ►DDR3 4GB (2x2GB) Kingston 1333MHz ►ASUS P7H55-M Pro ►HDD Seagate 1TB 7200rpm ►CORSAIR 550W, VX Series ►Logitech MX518 ►SteelSeries QcK fnatic / Razer Goliathus ►Roccat Kave 5.1 Surround ►Thermaltake V3 Black Edition ► Windows 7 Ultimate 64bit ►Samsung SyncMaster 2043SN - 1600x900 Whats your FPS? -When playing its about 40-60 (all maxed) -When recording its around 35 (all maxed) What do you use to record? -I use FRAPS as my recording software. Haberdeki tablo balon

mgsmus

26.9.2011 11:00:54

+1
quote:

Orijinalden alıntı: YouR@ck Bu oyunu tarihi eser konsollara uyarlamaya çalışacaklarına PC de optimisazyona çalışsalardı 6850 de bile rahat oynanırdı. Para konsollarda tabi kim takar pc oyuncularını :@
Kaliteli bir oyun konsola uyarlanırken genellikle kırpılır. PC versiyonu üstün versiyondur. Ana platformu PC olan bir oyunun -ki yeni, iddalı ve PC odaklı bir oyun motorunun da tanıtım silahı olan bir oyunun- neden konsol için feda edildiğini düşünüyorsunuz? Oyun konsoldan PC ye aktarıldığı için kalite düştü, optimizasyon sorunları var deseniz anlarız. Üstelik oyun daha çıkmadı ama siz sanki oyun çıkmış da 6850'de denemişsiniz de pek bi verim alamamışsınız gibi konuşmuşsunuz. Hatta "iyi optimize edilmemiş" bile demişsiniz. Elinizde leaked versiyonu filan varsa biz de ön sipariş öncesi heyecanı yatıştırmak için faydalanmak isteriz. Bunları yazdım çünkü diğer bir konudan okuduğum kadarıyla sizin amacınızı ve konsolara bakış açınızı biliyorum. Burada sorun Avatar kalitesinde oyun yapmak değil, oyunu satın alan olabildiğince çok insanın olabildiğince yüksek detayda ve kalitede oynayabilmesini sağlamak. Hepimizin bilgisayarı var ama hepsi ferrari değil, arkadaşımınki ferrari, komşumunki citroen, benimki beyaz şahin (modifiyeli). Şimdi ben (trafiğe kapalı alanda) 220 yapamıyorsam sebebi sektörün motorsiklete yönelmesi mi?

BSC Misafiri

26.9.2011 11:00:46

0
Alphayı HD4890 ekran kartıyla HIGH ayarda çok rahat oynamış biri olarak söylüyorum tamamen şişirme bir haber. Bu oyun konsol portu değil pc platformu eğer alphada böyle stabilse tam sürümü siz düşünün

BSC Misafiri

26.9.2011 11:00:34

0
banada abartılı geldi 560ti la ultrada oynarım ben nasıl olsa full hd ekranım yok.

BSC Misafiri

26.9.2011 11:00:31

0
ANTİALİASİNG VE V-SYNC Yİ Bİ KAPAT BAKALIM MAXİMUM DA OYNUYON MU OYNAMIYON MU GTX 460 LA BİLE OYNARSIN FAZLA ABARTMIŞLAR BUNLAR. NE YANİ ŞİMDİ BENİM GTX 470 800MHZ CORE CLOCK 3.8 GHZ RAM HIZI 320 BİT VERİYOLU EKRAN KARTIM BUNU HİGH DA OYNATAMAZ MI NEDİR YANİ...

BSC Misafiri

26.9.2011 11:00:22

0
laptopta ayni olmaz ya bu,6990-da ultra biraz zor

Cpt. Miller

26.9.2011 10:56:01

+4
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm Siz inanmayın alpha videolarında görmedinizmi oynayanların %90'ı yüksek ayarlarda akıcı oynuyor.Bu haber reklam olabilir.
Kimbilir Nvidia ve Ati kart sattırmak için böyle bir tablo hazırlanması için belki para bile ödemiştir. :) GTX 460 ve 5850 ayarı ekran kartları high'da rahatlıkla oynatıcaktır, daha üst model ekran kartları için zaten söylenecek birşey yok. 5770 ve GTS 450'den yüksek ayarlarda fazla birşey beklemeyin, 8800 GT 512mb olduğundan bellek dolması yüzünden belki ani fps düşüşleri yaşatabilir. Tahminime göre 8800 GTX, GTX 275 ve 285'i olanlarda sorun yaşamazlar. Sistemde en azından Q6600 oc ve üzeri işlemci gerekiyor. 4gb bellekden daha azına sahip olanlar yine ümitlenmesinler.

hell77

26.9.2011 09:49:51

+2
6950 ile çok rahat oynarız bu oyunu meraklanmayın .Alfa modunu seyredin en azından GTX 460 ile 1080p full grafikte rahat rahat oynuyor eleman.

Crynet

26.9.2011 08:45:19

+1
Nvdia Gtx 580 1.387TL Yani 1milyar Civarında okadar kaliteli bi ekran kartına gerek yok adam akıllı bitane Nvdia 450 Alın :) Oda Oynatır Nvdia Gtx 580 1.387TL Kimsenin alıcanı sanmıyorum alacaklar olurda şuanlık türkiyede satış olmucaktır..

Rayquaza

26.9.2011 08:36:30

0
Benim HD5770'de nasıl bir performans verir merak ediyorum.Baktın olmuyor 700-800 tl yi gözden çıkarıcaz

assassinferhad

26.9.2011 08:04:36

0
Bence ben GTS 450 -le MEdium to High ayarlarda rahat oynarim. Tabi AA ve bazi digerlerini bir az kisarsam.

ultra_storm

26.9.2011 07:38:21

+3
Siz inanmayın alpha videolarında görmedinizmi oynayanların %90'ı yüksek ayarlarda akıcı oynuyor.Bu haber reklam olabilir.

furkanakgul

26.9.2011 07:35:24

0
benim 6870 MSI ın hawk modeli hız aşırtılmış model inşallah kaldırır max da. :()

ortamkaos

26.9.2011 07:29:43

0
sittin sene kaldırmaz benim pc bu oyunu :D

musti545

26.9.2011 06:45:08

0
gtx 570 @900 mhz le gtx 580 olur o ada bana havada karada yeter

Babblebabble

26.9.2011 06:14:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri bunların hepsi fasa fiso bu oyun cıktıgı zaman gts450 ile 1920 1080 çözünlürlüte belkide aa kapatarak yüksek high ayarlarda oynarım bunların hepsi reklam baska bişey deil suan badcompayn 2 1920 1080 çözünürlükte herşey sonda aa da 4x de oynuyosam 30 35 fps arası bu oyunuda bu ayarlarda oynarım o yönden bu tabloya fazla kanmayın sadece reklam amaclı ekran kartı satıs politikası haber için teşekkürler
Aynen bende HD5770 var kartlarımız eşit performansta zaten.1920x1080 DX10 HBAO kapalı AA 1x herşey High'da 30-55 fps arası sıkıntısız oynamıştım.Zaten HD5770 ile Alpha'yı 40-60 FPS arası oynamışlar Medium'da.High'da da oynayan var hatta ama tabiki gözle görülür takılmalar ve yavaşlamalar var.Sonuçta Medium'da oynatıyor.Konudaki fotoğrafa göre her ayarı kapatıp minimum ve low arasında oynamak gerekiyormuş.Yok daha neler. Hem gördüğüm kadarıyla grafik ayarlarıda çok ayrıntılıymış böyle olması gerçekten çok iyi.Çünkü bloom,smoke,hdr,soft shadows,ambient occlusion ve aa'yı kaparım rahatsızlık duymadan.Tüm ayarlar Medium'da da oynayabilirim.Alpha'da ki Medium ayarlardaki grafik bile süper görünüyordu ve fps iyiydi hemde 1920x1080.Tam sürümde performansıda arttıracaklarını söylediklerine göre kim bilir bakarsın 40-60 fps arası değil 50-70 fps arası oynarız.

BlackBeasT

26.9.2011 06:09:35

+2
GTX 560/AMD 6870: Anti-aliasing'i düşürmeniz gerekiyor. Kalabalık sunucularda shader'ları da aşağıya çekmeniz gerekebilir. Liste anormal abartılı geldi GTX 560/AMD 6870 orta-yüksek E.Kartı sınıfında HD6870 fiyatı'da düşmüşken alınası 1 kart lakin EA yetmez diyor..:D Be adam GTX 580/AMD 6990: Maksimum ayarlarda oynanabilir, hatta çift monitör desteği de sağlayabilir ise sen bu oyunu nasıl 5 yıllık kısıtlı oyun konsoluna optimize ettin ? bu adamlar PC ver. için oyuna sistemi kastıran farklı codelar ekledikleri aklıma geliyor.Kaplama yüksek ,ışık ve post efectler ,DX11 unsurlarına abansan bile GTX 560/AMD 6870 hayli hayli yeterli olması gerekir. O halde BF3 2005'de çıkmış Consol'da oynamak isteyenleri EA kandırıyor.MP 24 kişiye sabitlemek ile oyun konsolunda grafik ve görsel efectlerden ödün vermeden performans artışı sağlıyorsa PC için yukarıda ki E.Kartı taplosu hiç öğle demiyor.

alito

26.9.2011 04:32:48

0
listede gtx590 'ın olmaması ilginç

HalloweeN*

26.9.2011 03:18:00

0
HD4870 2GB kart var, tabloya bakacak olursak low-medium arası oynarım gibi gözüküyo :D Ama sanmıyorum o kadar kötü olacağını..AA kapatırım, belki biraz da gölgelerden kısarım, 1280x1024 çözünürlükte oynarım diye düşünüyorum..Umarım yanılmam :)

BSC Misafiri

26.9.2011 02:41:16

+1
gtx 590 aldim ve eş değer parcaları aldim önce 29 eylülde betasını test edelim bbfc 2 gibi olursa almam korsan indirip sadece single oynarim ama çok hosuma giderse alırım.kimse ksura bakmasın türkçe tublaj ve türkçe oyun olmadıktan sonra bedava indirmek varken orjinala para vermem ama istisnalar kaydeyi bozmaz sadece cod a para veririm cikan bütün codlarıda orjinal aldim bütün cıkan dlc leride aldim zombiler dahil.modern warfere 3 1000 tl olacak orjinal param varsa onuda alirim

İyi İsim

26.9.2011 02:10:37

+3
Bu oyunu tarihi eser konsollara uyarlamaya çalışacaklarına PC de optimisazyona çalışsalardı 6850 de bile rahat oynanırdı. Para konsollarda tabi kim takar pc oyuncularını :@

BSC Misafiri

26.9.2011 01:56:20

0
Dayrek 10'da oynarım bende:)

turbo-powwer

26.9.2011 01:31:11

0
Abartma haberler bunlar inanmayın. Bunlar DX 11 dir çok yüksek ihtimal . Ha olmasa bile yinede abartılı geldi bana . Bırakın GTX 460 ı 1366x768 pixel de high da GTX 260M bile 30 fps de oynatacaktır hadi belki biraz OC lazım olabilir . Ps3 te bile böyle olunca bu sistem yetermi yetmezmi tartışması bana göre bitmiştir .

BSC Misafiri

26.9.2011 01:27:14

0
bu ayarlar dx11 için dx10 çeker FULL HD detayda high oynarız nolucak üzülmeyin arkadaslar aplha testlerinde sonuclar fena değildi gene diyorum bu dx11 efektlerinde böle kartlar isticek

DanT-e

26.9.2011 01:10:39

0
Ah be DICE 'çok' güzel oyun yaptın ama 'çok' abarttın ne bu 6990 Herkezde sizdeki pc'mi var sandın :D :D

AnduriLXx

26.9.2011 01:07:40

+2
arkadaşlar full göz korkutma yaa çocuk inanmaz hatta dur yeğenim güldü

ultr4slan

26.9.2011 01:04:09

0
BUnlar Dx11 için mi ?

Erdo4

26.9.2011 00:59:39

+1
Oha, saçmalığa bak... Herkesin evinde GTX 4x...6x var mı sanıyorsunuz acaba? Bende efsane kart olan GTX 285 AMP var. Babalar gibi MAX ayara dayıyıp oynayacağım Allah'ın izniyle.. Bu kadar da abartmayın.. 8800-9800 GT yada ATI 48x serisi olanlar ne yapsın o zaman, LOW'da mı oynasın? Daha neler...

Guest-BB2CECC18

26.9.2011 00:58:01

0
Gtx560 ve eşdeğer donanımlar ile en yüksek ayarlara yakın seviyede performans alıanbilir.

BSC Misafiri

26.9.2011 00:49:51

0
Bu teste göre yüksek ayarlarda oynamak için bayağı bir meblağ ödememiz gerekiyor. İlla ki ultrada oynatacak diye enthusiast seviye kartlara para çar çur etmem ben şahsen. Sonuçta iyi bir grafik-performans ayarı istiyorsanız hangi ayarlardan feragat edeceğinize ve oyunda görsel olarak göze çok fazla batmayan ayarları kısarak ekran kartı üzerinde ki yükü hafifletmek en iyi seçenek bence. Şu anda bu tabloya bakarak sakın hayal kırıklığı falan yaşamasın kimse. GTX460-560 amd 5800-6800 serisi ekran kartı olanlar Full HD 2-4x AA ve ayarlar medium high arası ender olsada 1-2 ayarıda low yaparak yeterince iyi performans alabilirler düşüncesindeyim.

BSC Misafiri

26.9.2011 00:41:13

+1
bloodtime yorumunun altına imzamı atarım aynen biraz abartılı geldi banada önerilen sistem gtx560 buda demek oluyorki oyunu rahat bir şekilde oyanatabilir üstelik ps3 ve xbox gibi donanımı düşük cihazlara bu kadar iyi oyun yapan adamlar kalkıpta gtx 460 ta bu oyunu oynatamaz hale getirmezler inş çünki kendileri her zaman pc nimetlerinden bahsettiler bir zahmet bizde gtx 460 takılı makinemizde oyananmaz can sıkıcı bir oyun optimizasyonuyla karşı karşıya kalmayız çünki bu oyundan beklentilerimiz çok büyük.

ultra_storm

26.9.2011 00:36:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri bunların hepsi fasa fiso bu oyun cıktıgı zaman gts450 ile 1920 1080 çözünlürlüte belkide aa kapatarak yüksek high ayarlarda oynarım bunların hepsi reklam baska bişey deil suan badcompayn 2 1920 1080 çözünürlükte herşey sonda aa da 4x de oynuyosam 30 35 fps arası bu oyunuda bu ayarlarda oynarım o yönden bu tabloya fazla kanmayın sadece reklam amaclı ekran kartı satıs politikası haber için teşekkürler
Bencede ya saçma olmuş 8800 gtx minimumda nasıl oynatır :D

Acness

26.9.2011 00:35:28

0
mobility kartlarda olay nedir acaba ?

BSC Misafiri

26.9.2011 00:35:10

0
bizim gtx 460 gariban kaldı:) overclockla 1ghz mi ypsak ne oyun resmen uçmuş...ama güzel olsunda biim olsun

BSC Misafiri

26.9.2011 00:35:06

0
bunların hepsi fasa fiso bu oyun cıktıgı zaman gts450 ile 1920 1080 çözünlürlüte belkide aa kapatarak yüksek high ayarlarda oynarım bunların hepsi reklam baska bişey deil suan badcompayn 2 1920 1080 çözünürlükte herşey sonda aa da 4x de oynuyosam 30 35 fps arası bu oyunuda bu ayarlarda oynarım o yönden bu tabloya fazla kanmayın sadece reklam amaclı ekran kartı satıs politikası haber için teşekkürler

ultra_storm

26.9.2011 00:33:42

+1
Abartılmış ya burada şu linkten bakabilirsiniz ultra ayarlarda 560 gtx ti en az 40 fps de oynatıyor alphada: http://gamegpu.ru/Action-/-FPS-/-TPS/Battlefield-3-Alpha-test-GPU.html

OtoburPirana

26.9.2011 00:30:49

-4
Önerilen sistem de 6950 yazıyor, maksimum ayarlarda oynayabilmek için de yeterli olmayacaktır bence sadece yüksek ayarda oynamaya yetecektir. Çünkü bende 6850 var BC2 bile maksimum ayarlarda bazen fps düşüşleri oluyor. BF3 ü yüksek ayarda stabil oynatması imkansız olur herhalde.

xenferious

26.9.2011 00:27:10

0
gtx 260 da nasıl olur ki ?

bloodTime

26.9.2011 00:25:44

0
oynanabilir ne demek oluyor ...rahatlık nedir mesela bana göre 50 60 fps testlere göre kaç fps?...sistem toplamak isteyenler bence bu habere fazla takılmayın sistem gereksinimleri ortada ...

XrX8

26.9.2011 00:20:39

0
Zaten battlefield bu sefer herkeze ekmek kazandırcak işletim sistemi bilgisayar parçası derken bizimde cebimizi yakıcak

laserion

26.9.2011 00:20:14

+2
Sizin verdiğiniz tablo sanki biraz uçuk olmuş gibi tavsiye edilen minimum olmayan sistemlerde GTX460 tavsiye ediliyordu yani o ayardaki bir kart ile oyunu yüksek çözünürlükte akıcı oynayabiliyoruz.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 3
+ TAKİBE
AL
510 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız