Ghost of Tsushima Üç Buçuk Yıldır Geliştiriliyor

Gazali Çetinkaya

 
   inFamous serisinin geliştiricisi Sucker Punch yeni IP'si Ghost of Tsushima'yı dün akşam Paris Games Week 2017 PlayStation Media Showcase esnasında resmi olarak duyurdu ve geliştirici stüdyo PlayStation kanalında yayınlanan röportajda birkaç bilgi paylaştı.

   Sucker Punch tarafından belirtilene göre Ghost of Tsushima'nın geliştirme süreci inFamous: Second Son'ın bitmesinden hemen sonra başladı ve yaklaşık olarak üç buçuk yıldır geliştiriliyor.
 
   Ayrıca geliştirici stüdyo dün akşam paylaşılan görüntülerin oyun motoru tarafından gerçek zamanlı olarak render edildiğini de doğruladı.

   Ghost of Tsushima gizlilik elementleri içeren feodal Japonya'da geçen samuray temalı bir açık dünya aksiyon macera oyunu. Sucker Punch açık dünyada oyunculara daha fazla özgürlük sunacağını söylüyor.

   Ghost of Tsushima Tanıtım Yazısı:

   Yıl 1274. Samuray savaşçıları Japonya'nın efsanevi savunucularıydı, ta ki korkunç Moğol İmparatorluğu Tsushima adasını tahribat edip yerel nüfusu fethedinceye kadar. Son kalan samuraylardan biri olarak savaşmak için küllerden yükseliyorsun. Ancak şerefli taktikler seni zafere götürmez. Japonya'nın özgürlüğü için Samuray geleneklerinin ötesine geçmelisin.
 
   Ghost of Tsushima PlayStation 4 için geliştiriliyor. Çıkış tarihi henüz açıklanmadı.