"Konsollar için Crysis 2 İmkansız Görünüyordu"

Levent Polater

crysis25

 
    Crytek CEO'su Cevat Yerli bu seferde Crysis 2'nin konsollardaki durumuyla ilgili konuştu. 
 
    CVG'ye konuşan Yerli, konsollara Crysis 2'yi geliştirken bazen bunun "imkansız" gibi göründüğünü ancak üstesinden gelerek ortaya "başyapıt" çıkardıklarını söyledi.
 
    “En başlarda, 3D bilgimiz ve tecrübemiz yeterli değildi. Bugün ise teknolojiye ayak uydurduk ve bunu PC üzerinde olan deneyimimizle birleştirerek adım adım yeni oyun motorumuzu geliştirdik." 
 
    "Üstün bir tekniğe ulaştığımızda 'bunu nasıl konsollara getireceğiz' diye sormaya başladık. Teknik departmanıma 'Başka seçeneğimiz yok, bu olacak, Nasıl yapacağız?'dedim."
 
    “Bu süreçte her imkansız görünüp bana neyi yapıp yapamayacaklarını söylediklerinde, başka bir çözüm yolu bulun dedim. Böyle olunca yeniden düşünmelerini sağladım. Sonuç olarak öncekinden çok daha iyi bir PC oyunu çıkarmayı başardık." 
 
    Tatil sezonuna göz kırpan Crysis 2, PS3, Xbox 360 ve PC'ye çıkacak. Cevat Yerli'nin önceki röportajlarının derlenmiş haline buradan ulaşabilirsiniz.  

 
Kaynak