Halo: Reach ve Halo 3 Arasındaki Grafiksel Fark

Alkan Adakaner


 
     Oyuncuların büyük bölümü yeni bir oyun motoru kullanması nedeniyle Halo: Reach'in serinin Xbox 360'taki diğer oyunları Halo 3 ve ODST'den çok daha iyi olmasını bekliyordu.
 
      Seriyi hemen hemen her yönüyle beğenen hayranlarının belki de tek şikayetçi oldukları nokta grafiksel olarak bir gelişimin gösterilememesiydi. Yeni oyun motoru kullanan Reach ile birlikte grafiksel olarak çok daha iyi bir oyunla karşılaşacağımızı her ne kadar videolardan anladıysak da, Bungei forumlarındaki karşılaştırmalar bu farkı daha iyi ortaya koyuyor.
 
      Silah tasarımlarda poligon sayısının artması hem gerçekçiliği arttırmış, hem de renk paleti daha düzgün hale gelmiş; ayrıca Halo 3'teki AA eksikliği de giderilmiş görünüyor. En iyisi aradaki farka siz karar verin. Resimlerin üstüne tıklayarak büyütebilirsiniz.