"Etkilemek için Binaları Yıkmaya Gerek Yok"

Gökhan Yılmaz

Sadece grafikler ve yıkım değil, fikirler de oyuncuları etkileyebilir.

 
     Payday 2'nin oyun yönetmeni David Goldfarb açıklamalarıyla gelecek olan bazı oyunlardaki özelliklere değindi. Oyunculara eğlenceli ve ilgilerini çekecek bir shooter oyunu sunmak için illa da şaşalı parlak manzaralar ve bol patlamalı sahneler sunmanın gerekli olmadığını söylüyor.
 
     Payday: The Heist'in başarısı yönetmene doğru yolda ilerlediği konusunda güven vermiş ve günümüz popüler oyunlarının karşısında harika fikirlerle durabileceğini göstermiş.
 
     "Bence insanları etkilemek için illa da binaları patlatıp çökertmeye gerek yok. Dünyanın farklı şeylere ihtiyacı var. Payday: The Heist oldukça farklı ve eşsizdi. Herşeyin risklerden kaçınarak birbirini taklit ettiği bu pazarda farklı bir şeyler ortaya koymanın avantajları var."