AC 3'de Harita Boyutu, Sağlık Sistemi ve Dövüşmek

Talha Aynacı


   Assassin's Creed III'ün getirdiği radikal yenilikler ve serinin bürüneceği yeni görünüm hakkında Ubisoft Montreal yepyeni bilgiler paylaştı.
 
   Takipçilerimizin hatırlayacağı gibi, AC III'de dövüş sistemi tam anlamıyla baştan aşağı inşaa edileceği ve oyunun daha keyifli bir dövüş sunacağı daha önceden belirtilmişti.Yapımcılar dövüş sistemine ek olarak yeni silahlar ve yenilenmiş "sağlık sistemi" hakkında bilgilere de yer verdi:
 
"Tepeden tırnağa değiştirdiğimiz dövüş sisteminde oyuncu stratejileri, düşman tipleri, animasyonları ve kamera açıları da yenilendi. Ana karakterimiz Connor'ın dövüş sistemi çift elli silah kullanma temeline dayanıyor. Tomahawk ve bıçak veya suikastçı kılıcı ve bıçak gibi farklı pek çok kombinasyon olabilir. Sağlık sistemini de yeniden tasarımladık. Daha önceki oyunlarda yer eden sağlık ünitesini kaldırdık ve yerine dinlenerek iyileşme özelliğini getirdik.  Böylece Connor dövüş esnasında iyileşemeyecek ve ancak köşeye geçip soluklandığı zaman kendine gelebilecek. Bu da size düşmanlarınızla dalaşırken iki kez düşünmenizi sebep olabilir. Assassin's Creed III'ün sahip olduğu harita, AC: Brotherhood'a kıyasla 1,5 kat daha büyük. Ekonomik ilişkileri tamamiyle ortadan kaldırdık. Ayrıca Assassin's Creed: Revelations'da gördüğümüz bomba imal etme özelliği de bu oyunda yer almayacak."