RE: Revelations, Resident Evil 6 Adını Taşımalıydı

Talha Aynacı

Karakter tasarımındaki başarı gerçekten de göz kamaştırıcı.

 
     Öncelikle Resident Evil: Revelations'ın Nintendo 3D'de yayınlanan demosunu az önce oynadığımı ve oyunun eski serilerdeki o harika atmosferini yakalamış olduğunu söylemeliyim.
 
     Oyunun yönetmen koltuğundaki ismi Masachika Kawata, Nintendo CEO'su Satoru Iwata ile gerçekleştirdiği bir konuşmada Resident Evil: Revelations hakkında iddaalı açıklamalarda bulundu. Kawata'ya göre Revelations bir spin-off yani serinin bir yan oyunu olarak görülmemeli., hatta serinin ana konusuna dahil olarak Resident Evil 6 ismini almalıydı:
 
"Belki de bunu söylememeliyim ama bitirdiğim oyuna şöyle bir baktığımda neden üstüne bir numara koymadığımızı anlayamıyorum. Tepeden tırnağa gerçek bir Resident Evil oyunu, lütfen keyfini çıkarın."
 
     Kawata ayrıca Resident Evil 4'ü överken, oyunun yapım aşamasının başından itibaren hayal kırıklığına sebep olacak hiçbir havanın olmaması için çalıştıklarını da sözlerine ekledi:
 
" İlk aklıma gelen tam anlamıyla bir Resident Evil oyunu yapmaktı. El konsoluna port edilmiş bir oyun yapmaktan ziyade kendime böyle bir hedef seçtim. Residen Evil 4 serinin modelini değiştiren bir oyundu ancak ben serinin köklerine dönmek istedim. Sizi gerçekten de ürkütecek, gerecek bir Resident Evil yapmak üzerine bir ekip kurduk."
 
    Sayın Kawata'yı tebrik ediyoruz. Oyun atmosferiyle, eski serinin o ürkütücü atmosferini vermekte başarılı bir iş çıkarıyor.