"Ubisoft The Last of Us'la Çekişmekten Korktu"

Samet Konuksal


      Bekleyenlerini uzun süredir bekleten oyunlardan I Am Alive'in ilk olarak kutulu olarak da satılacağı açıklanmıştı. Ancak bu durum, sonradan sadece indirilebilire çevirilmişti. Peki bunun altında yatan neden ne?
 
      Bu konu hakkında yankı yaratacak önemli bir iddia, PSM3 dergisinin söylenti köşesinden geldi. PSM3'e konuşan bir Ubisoft yakınının söylediğine göre kendilerinin bu hareketi yapmalarındaki en büyük neden, iki yıldır geliştirilmekte olan The Last of Us'la çekişmekten kaçınmak.
 
      İşte PSM3'de yer alan yazı;
 
"Ubisoft'a yakın bir kaynağın bize söylediğine göre I Am Alive'ın sadece indirilebilir olarak satılmasındaki nedenin altında The Last of Us'la aynı türde çekişmekten korkmak yatıyor. Kaynağa göre Ubisoft, The Last of Us'la birlikte raflarda çekişmenin kötü bir hareket olacağını düşünüyor."
 
      Aslında iki oyunun tahmini çıkış aralıklarına bakıldığında bu yazı biraz 'saçma' kalsa da, PSM3 pek de hafife alınacak kaynak değil.