Eski Rockstar Patronunun Açık Dünya Oyunu Everywhere, Unreal Engine Oyun Motoruna Geçiş Yaptı

Gazali Çetinkaya

 
Açık dünya oyunu Everywhere, oyun motorunu değiştirdi. Amazon'un Lumberyard motorundan Epic Games'in Unreal Engine oyun motoruna geçiş yaptı.

Everywhere, eski Rockstar North başkanı ve Grand Theft Auto oyunlarının baş yapımcısı Leslie Benzies tarafından kurulan Build A Rocket Boy adlı stüdyo tarafından geliştiriliyor. Oyun üzerindeki çalışmalar 2017'de Leslie Benzies ve diğer iki eski Rockstar North çalışanı Matthew Smith ve Colin Entwistle ile birlikte başladı. Kasım 2020 itibarıyla Edinburgh ve Budapeşte stüdyolarında toplamda 400'den fazla çalışan bulunuyor.
 
Leslie Benzies oyun motoru değişikliğiyle ilgili olarak "Geride bıraktığımız dört yılda Build A Rocket Boy'da harika bir ekip kurduk ve oyunun geliştirme süreci iyi bir şekilde ilerledi. Everywhere artık Unreal Engine üzerinde çalışıyor. Oyun motorunun teknolojisi son iki yılda çok gelişti ve Epic Games'in yol haritası, önümüzdeki yıllarda oyun sektöründe ön sıralarda yer alacak bir oyun oluşturmamız için bize harika bir fırsat sunuyor." diye belirtti. 
 
Oyunun çıkış tarihi ve çıkış yapacağı platformlar belli değil.