BioWare, Anthem 2.0 Güncellemesinden Yeni Detaylar Paylaştı

Gazali Çetinkaya

Bioware, bu yılın başlarından beri Anthem'i baştan aşağı yenileyecek büyük bir güncelleme üzerinde çalışıyor. Az sayıda kişinin projeye katkıda bulunması sebebiyle de süreç epey bir yavaş ilerliyor. Loot sistemindeki değişiklikler Temmuz ayında detaylandırılmıştı ve üç ay sonra Bioware güncellemeden yeni bilgiler paylaştı.
 
Stüdyo yönetmeni Christian Dailey, Javelin yapılarının yeteri kadar tatmin edici olmadığı yönündeki geri bildirimleri dikkate aldıklarını ve bu konuda değişiklikler yaptıklarını belirtti.
 
Silahlar birincil ve ikincil olmak üzere yeniden nitelendirildi. Oyunun mevcut Component sisteminin yerini yeni Mod ve Artifact slotları aldı. Yetenekler üzerinde daha kolay ince ayar ve özelleştirme yapılabilmesi sağlandı.
 
 
Her bir Javelin mech kostümü yetenek ağaçları aracılığıyla seviye atlatılabilir ve bu da ek yetenekler ve pasif güçlendirmeler sağlar. Ayrıca her bir sınıfın benzersiz ve güçlü Artifact'lere erişimi var. Artifact'ler, istatistik değiştiricilerden başka bir şey olmadığı düşünülen Component sisteminin yerini alan yeni bir sistem ve Javelin ve Freelancer'ları birbirinden ayıran süper güçlü teknoloji parçaları. Her Javelin türünün kendi sınıfına göre farklı Artifact'i olacak. Örneğin, Ranger'ın roketatarı Skyfell Launcher'a yükseltilebilecek. 
 
Kullanıcı arayüzü de daha sade olacak bir şekilde yenilendi ve biraz Destiny'i andırıyor. 
 
 
Daha fazla bilgiyi blog.bioware.com adresinde bulabilirsiniz.
 
Güncellemenin ne zaman yayınlanacağını henüz belli değil.