Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Dragon Age : Origins Artılar Eksiler Videosu

29 Kasım 2009 Ersin Kılıç 70 İzlenme Sayısı: 35111 Video süresi: 05:12 Artılar - Eksiler
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Ferelden'in kaderi sizin elinizde

dargon age: origins dragon age bioware rpg
Call Of Duty: Modern Warfare 2 Video İnceleme Oyun Dünyasında Bu Ay ( Aralık 09 )
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

RedBearded

22.6.2014 23:21:45

+1
quote:

Orijinalden alıntı: neslihan 33 En güzel rpg oyunu bence
Yıl 2014 olmuş hala İlk Dragon Age oyununu bayıla bayıla oynuyorum varmı böyle bişey ya :D Acaba daha kaç yıl oynamaya devam edicem :D

neslihan 33

3.4.2014 18:40:32

0
En güzel rpg oyunu bence

DH Misafiri

9.1.2012 19:41:25

0
oyunda hayvan öldürme var mı?

Guest-F97E00D06

21.12.2011 23:32:13

+1
Arkadaşlar bu oyunun değerini bilin ben her ırkta her klasta tek tek bitirdim ve zevk aldım çünkü başlangıçta yaptığınız her değişik tüm diyaloglara ve ilerleyişe etki ettiği için her seferinde tüm yan görevlerle birlikte bitirirken hiç sıkılmadım. Hele karakterlerin, party üyelerinin konuşmalarını duyabilmek için çoğu görevi farklı partilerle bitirmişliğim bile vardır. Diablo filan bunun yanında oyundan bile sayılmaz, skyrimi bile ezecek performansa sahip.

Powermove

25.11.2010 14:56:00

0
Video güzel olmuş tebrikler. Ama izlerken ister istemez insan içinden "dur kardeş sakin ol yavaş anlat ne acelen var" diye geçiriyor.

Minekop

23.11.2010 14:44:13

0
Teşekkürler

=ROAcH=

23.11.2010 09:46:36

0
pardon birader ama bana japon çizgi filmi dediklerinden alışkanlık olmuş yoksa dragon age den sonra rpg sever oldum

Faramir

13.9.2010 17:01:31

0
Bence artı çok eksi yok.

yigidola

13.9.2010 02:49:12

0
Video için teşekkürler.Çalışmalarınızın devamını dilerim. :)

erco35coast

1.9.2010 18:27:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri bunda japon katkısı varmı acep bilirsiniz japon çizgifilmlerinde kan acaip fazla adama ufak bi kesik atıyolar foşşş adam kovayla kan çıkarıyo
arkadaşım 1.si o japon yapımlara anime deniyor 2.si ise abartılı anlatım dedikleri şey asya film ve anime kültüründe fazlası ile var çünkü 1 adama karşı 1000lerce adam geliyor ne yapacak tek tek 1 er saat mi dövüşecek ona bakarsanız spartacus dizisini izleyenler asıl abartının ne oldugunu anlarlar... birde DA:O oyunu bir türkçe yamaya kavuşsun işte o zaman benim için dünyanın en iyi oyunu olacak... :D gokyabgu ve ekibi saolsun...

VII_outLaw

1.9.2010 14:09:34

0
son yılların en iyi rpg oyunu derim...

BSC Misafiri

3.8.2010 21:22:53

0
bunda japon katkısı varmı acep bilirsiniz japon çizgifilmlerinde kan acaip fazla adama ufak bi kesik atıyolar foşşş adam kovayla kan çıkarıyo

YusufTimur

9.7.2010 21:12:41

0
Öncelikle saf rpg oyunlarını ayırmak gerek mesela Dragon Age , Baldur's Gate , İcewind vs vs .. bunlar saf rpg oyunlarıdır ve her biri de baba oyundur . Bunun yanında Oblivion , Morrowind , Demon's Souls gibi Action Rpg ler vardır bunlarda old school oyunlara göre daha sınırlı seçimler vardır taktiksel oynanış 2. plandadır . Action Rpg oyunları Rpg'ye yeni başlamış oyuncular için türü sevdirici bir özelliğe de sahip ama bu demek değil ki old school seven biri Demon's Souls oynamaz . Misal ben son günlerde sürekli Demon's Souls oynuyorum En kaliteli Rpg olarak halen Diablo'yu gösterenler var bu oyunun gerçek bir Rpg oyunu olduğunu nasıl düşünüyorlar hayret . İçinde kısmi Rpg ögeleri bulunduran kes biç üzerine kurulu bir oyundur bu . Fakat tabi ki kötü bir oyun değildir Diablo 2 yi epey oynamıştım ben ama kesinlikle baba Rpg'ler yanında adı anılmaz Arsenic Lost Odyssey ve Demon's Souls'u Dragon Age ile karşılaştıramazsın türleri tamamen farklı keza aynı şekilde Fable de . Unutmadan Dragon Age'yi konsolda oynamayı pek tavsiye etmiyorum bu tarz oyunlar her zaman pc de oynanmalı . 20 adet büyüyü gamepad ile kontrol etmek ne kadar verimli olabilir ki ? Ve tabi ki izometrik kameranın olmayışı da büyük eksik .

Sentez*

9.7.2010 16:40:15

0
puanı biraz fazla bence

TombRaider9

22.5.2010 03:29:05

0
Aynı Online Oyunlar Gibi Çok Güzel Bir Oyun Zaman Katili Aynı Zamanda

V

8.2.2010 14:20:04

-1
Acikcasi RPG de devrim bekliyorum artik.Sıktı bu tip firmalardan cikan ayni konsept,oynanis,sunum,menuler bile ayni artik,Bana gore bu oyunlar bosa zaman kaybi,insanin beynini kemiriyor o gorev senin bu level benim sonu gelmicek gibi kısır dongusel kendi icinde devinim vs. vs.

kandoR21

8.2.2010 13:05:21

0
Ben de kendimce oyunun artılarını eksilerini yazayım; Her önününe gelenden görev alınca, bir müddet sonra quest bölümünde karmaşa oluyor. Ana görevlerin farklı bir işaretle belirlenmesi iyi olurdu. Hack'n Slash seven biri olarak, keşke biraz daha eşya, silah vs çeşidi olsaymış diyorum. Para sistemi iyi bir dengeye sahip gibi (2 birimli olsa daha anlaşılır olabilirmiş). Backpack adlı eşya ile inventory kapasitesini 10'ar 10'ar arttırabilmeniz güzel. Ancak, ileride level yükseltince giymek için beklettiğniz birçok eşyayı kullanamadan oyunun bitmesi de üzücü oluyor. Evet, bir süre sonra ara yükleme sürelerinin uzaması gerçekten de sıkıcı. Satıcılarla vs girdiğimiz diyaloglardaki seçimlerimizin hikayeye doğrudan etki etmesi ve bunun başarılı bir şekilde yapılmış olması takdire değer. Ancak mesela, Brazilian daki satıcının karşısındaki sandığı illa açacağım, içinde ne var meraktan ölüyorum derseniz (size verdiği yan görevi yapsanız dahi) bir daha sizinle alışveriş yapmıyor. Önce satmazsan satma biz de başkasından alışveriş ederiz diye hava yapabilirsiniz ama tüm bir oyunun tadı kaçabiliyor. Çünkü tüm oyunda sınırsız elfroot (health potion için gerekli) satın alabileceğiniz tek satıcı kendileri. Bu Küstürdüm Barışamam olayı bendenizin 2. defa başladığında bir müddet sonra sinirle save dosyasını silip tekrar başlamasına sebep olmuştur. Oyun bittiğinde inventory deki eşyalara, o güzelim karakterinize öylece bakakalıyorsunuz. Keşke sürekliliği olsaymış dedirtiyor. İstediğiniz yerde, zamanda (combat esnası hariç) save edebilmeniz çok iyi olmuş. Bir seçim yapıp olayların istemediğiniz boyuta gelmesi gibi durumlarda geriye gidip farklı seçimlerde bulunabiliyorsunuz. Müzikler, grafikler, hikayenin geçtiği ortam canlandırmaları gayet başarılı ve birbirleriyle uyumlu. Halen Sacred 2'de severek karakter kasan biri olarak, yüksek topuklu ablayla mızrakla ışın tabancası yan yana, dışarda fare içeride son teknoloji devasa robot kesmek gibi tezatlar yok diyebilirim. Sürükleyici, üzerine iyi düşünülmüş ve büyük övgüleri hakeden, orijinal almak için ek paketini beklediğim oyun.

Serbest Çağrışım

7.2.2010 15:10:27

0
Haritada gezerken karşımıza çıkan savaşlar oyunun bütünlüğünü bozmuyor hatta çoğunun hikaye ile alakası var.Kan efektlerinin abartıldığı konusuna bende katılıyorum.Bir kaç kurt ile savaştığımız zaman heryerimiz kan oluyor özellikle bir sahnede Anora'nın suratına kan fışkırıyor orayı görünce abartının ne derece olduğunu göreceksiniz.

DH Misafiri

3.2.2010 01:37:48

0
ben bısı bugun basladım oyuna ama ogre denen canavarı bı turlu yenemedım onun mutlaka bı yolur vardır solermısınız nasıl oldurcemı?

Knisath

3.2.2010 01:30:30

0
Video güzel olmuş yalnız bazı yanlışlar mevcut; İstediğiniz zaman NPC'leri değiştiremiyorsunuz belli zamanlarda bu değişim söz konusu oluyor. Harita da bir yere yolculuk yapıldığı zaman ara yerlerde karşılaşılan savaşlar sizin zorunlu olarak girdiğiniz şavaşlar olduğundan bu savaşlardan kaçma olasılığınız bulunmuyor.Yani savaşlara girip girmeme seçeneğimiz yok mecbur giriyoruz. Karakter yaratma ekranı detaylı değil malesef.Bu kadar kıt bir detaylandırma çok az RPG oyununda mevcut. Bunların dışında oyun müzikleri,grafikleri ve senaryosuyla yılın oyunudur. 3.Kez oyuna başladım sanırım 4 kez oynayıp bitireceğim.Bir çok son mevcut oyunda ve bir çok farklı başlangıç

DH Misafiri

2.2.2010 18:15:23

0
got3 yapan firmadan nefred ediyorum eldar scrolldan oyun paso bug dolu ikiside okadar geciyorun igilzcemde iyi ama bug cok gorevler bitiyor gec aciliyor

DH Misafiri

23.1.2010 14:06:01

0
Oyunu 117 saatte hemen hemen butun yan gorevleride bitirmeye çalışarak bitirdim son yıllarda en zevk alarak oynadıgım oyunlardan biri diyebilirim.Tek kotu yanı oyun bittikten sonra hardcore zorlukta baştan devam etmemek ve yapılmamıs gorevler varsa onların artık silinmesi.Oyun sonunda insan icinde biraz bosluk hissediyor diablo gibi olsa idi üst üste daha iyi itemlar bulmak icin oyunu oynardım.Her zorluk seviyesinin oyun bittikten sonra açılması ve daha iyi itemlar düsmeye baslaması aynen diablo gibi cok daha iyi olurdu.

DH Misafiri

23.1.2010 13:06:15

0
arkadaşlar bu oyun internetsiz oynanmıyor mu?

Wassermann

11.1.2010 19:19:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: xarmaster baldursgate den sonra oynadığım en iyi, en geniş seçenekli senaryolu oyunlardan birisi.. kurt ayı kesmekle bu işin alakası yok.. hack'n slash ile rpg oyunlarını karıştırmayın.. içinde her büyü, balta, kılıç olan oyun rpg oyunu değildir... bencede 2009'un en iyi oyunu diyebilirim.... uzun zamandır ilk kez bir oyunda aldığım kararların sonucunun ne olacağını düşünerek, hatta bazı kararları save dosyalarından yeniden yükleyerek oynadım...
kısa, öz ve güzel yorum. 2009'un en iyi RPG'si madalyasını bence de hakediyor. Yalnız başka bir konuda da belirtmiştim bana göre ilk ve en önemli eksisi, oyunda kötü karakter olarak ilerleyememeniz. Yanınızdaki elemanlara fırça çeker, aşalarsanız bi süre sonra sizi terkediyorlar. Bu tabii ki mantıklı ancak oyun sizi sürekli kötü olmaktan alıkoyuyor. Misal Alistair iyi huylu bi adam iken, Morrigan çoğu zaman aksi ve kötü niyetli tercihler yapıyor. Ama bir yere geliyorsunuz Alistair kötü düşünüyor, Morrigan iyi. Arkadaş bunun bir standartı yok mu, kimi üzüp kimi mutlu edicem bazen afallıyorum. İyi ki gift diye bir sistem oluşturmuşlar ki aranızın kötü olduğu elemanlara armağanlar vererek aranızı düzeltebiliyorsunuz. Yine reputation'dan bahsetmişken, Bioware daha önce BG'de olan reputation sistemini kaldırmış onun yerine, Mass Effect'de olan persuasion ve intimidation sistemlerini getirmiş. Dolayısıyla karşınızdakini tehdit ederek veya hoş sözlerle çoğu zaman istediklerinizi halledebiliyorsunuz ama bu sistem Mass Effect'deki gibi karakterinizi iyi veya kötü tarafa çekmiyor. Neden bu yapılmamış anlamıyorum, iyi veya kötü olduğum zaman buff veya debuff eklenebilir ve oynanış değiştirilebilir, npc'lerin bana karşı tavırları değişebilirdi. Bana göre başka bir eksiye değinmek gerekirse, oyunda zaman kavramı yok. Gece ve gündüz belirli zaman aralıklarına göre olmuyor tamamen yaptığınız görevlere göre rastgele değişiyor. Mesela bir görevde daha horoz ötmeden sabah saatlerinde bir karakterin chest'ini açıp içindekileri cukka yapmanız gerekiyor, ben ilk görevi okuduğumda görevi nasıl yapacağımı anlamadım sağa sola menulere, haritanın oraya bakıyorum saat yok, gün yazmıyor. Sonrasında farkettim ki, ben görev yapmaya köy dışına çıkıp geri geldiğimde otomatik olarak sabah oluyor ve o arada chest'i açtınız açtınız. Daha sonra orada hep gunduz olduğu için, hiçbir şekilde chest'in sahibi oradan uzaklaşmıyor. Yine farklı bir konuda değindiğim eksilerden biri ise, karakter yaratma ekranındaki yüz modelleri çeşitliliğindeki sığlık. Çok az yüz tipi var ve çene yanak yamultarak istediğiniz yüz tiplerine ulaşamıyorsunuz. Pis ifadeli kızgın bir adam oluşturmak oyunda imkansız ayrıca yine oyun içindeki karşınıza çıkan karakterler de bundan nasibini almış. Bir çoğu kazma gibi, nadir karakterlere özen gösterilmiş Morrigan gibi. Biraz da artılarına değinelim. Yeni gördüğüm Tactics sistemi de güzel oluşturulmuş, bu sistemle beraber yanınızdaki arkadaşlarınızın ne yapacağına karışmadan, daha önceden oluşturduğnuz taktikleri savaş alanında uygulatabiliyorsunuz, böylelikle siz sadece kendi karakterinize odaklanıyorsunuz. Bu sistem olmuş. Ayrıca şimdiden efsane olan WoW'dan da birçok sistem alınmış. Socket, rune sistemi ve enchant yapmak, dahası WoW'daki Rogue (Zehir, arkadan çalışma, görünmez olma) ve Warrior (Tank skilleri) sınıflarına çok benzeyen sınıflar oluşturulmuş. Yine WoW'daki Herbalism skill'i konmuş, bu özellik grubunuzda healer bulunmadan rahat ilerlemenizi sağlıyor. Tabii ki bunlar daha önce denenen ve başarılı olunan özelliklerdi, oyuna da güzel oturmuş. Artık BG'deki gibi büyüyü yapınca tekrar kullanabilmek için Rest yapmak durumunda değilsiniz, belli bir cooldown'u var Blizzard'ın sistemindeki gibi o süre bitince tekrar büyüyü kullanabiliyorsunuz. Güzel oyun olmuş, gene bir Bioware klasiği var karşımızda. Ah bir de karakterimiz konuşsaymış, allahtan Bioware bu hatayı SW: Old Republic'de yapmayacak ve oluşturduğumuz karakterlere seslendirme ekleyecek. Ek not olarak Gore ile ilgili karakterlerin üzerindeki kanlardan rahatsız oluyorsanız, options'dan kaldırabiliyorsunuz.

MechuLHayaL

11.1.2010 17:34:39

0
Yorum yapmıycaktım aslında ama yorumları gorunce gereklı oldugunu dusundum. RPG den hiç cakmayan daha oyunun ne amaclı oldugunu bılmeden yorum atıyorsunuz yasınızı merak ettım dogrusu.. Oyun adı ustunde rpg bır oyun bı arkadas dag bayır gezıyor bısıler kesıyosun demıs. Buda senın oyuna nasıl baktıgına baglı marem RPG oyununda hoslanmıyorsun bari buraya gelıp oyunu karalama dostum gıt mario oyna...!!!

xarmaster

14.12.2009 16:41:36

0
baldursgate den sonra oynadığım en iyi, en geniş seçenekli senaryolu oyunlardan birisi.. kurt ayı kesmekle bu işin alakası yok.. hack'n slash ile rpg oyunlarını karıştırmayın.. içinde her büyü, balta, kılıç olan oyun rpg oyunu değildir... bencede 2009'un en iyi oyunu diyebilirim.... uzun zamandır ilk kez bir oyunda aldığım kararların sonucunun ne olacağını düşünerek, hatta bazı kararları save dosyalarından yeniden yükleyerek oynadım...

Kalemistik

14.12.2009 02:05:47

0
bu oyunu ciddi şekilde almayı düşünüyorum eski bir wow oyuncusu olarak hemen ısınacağımı düşünüyorum oyuna. ama ingilizcem çok iyi değil sadece wow'dan stun nedir skill nedir gibi teknik terimlere baya bi alışığım bilmiyorum orta düzey wow ingilizcesi yeterli olur mu.

iCb4uC

11.12.2009 22:53:57

0
Oyunu tam anlamıyla oynanamış kişiler 3,5 köpek,ayı kesme diye yorum yapmışlar komikki ben öyle fazla görev görmedim.Rpg den anlamayan arkadaşlar gereksiz yorum atmasınlar bence.Bu oyun son yıllarda çıkan en iyi rpg bana göre.Gerek içeriği gerek senaryosu gerek grafikleriyle.Ufak tefek sistem sorunları ve grafksel hatalar bunu değiştirmez.Oyunda didik didik ettğim yerlere bile tekrar döndüğümde bilmediğm birşeyle karşılaıyorum.Kesinlikle oyunu bitirmek için oynamayın çok iyi araştırın ve görevleri eksiksiz yapmaya çalışın.Aldığnz zevk kat kat artıyor.

SouL InvictuS

9.12.2009 17:52:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: Challengermert kan işi sacma olmus videoda da dedigi gibi en küçü seyde kan var ayrıca kanlar bir türlü gecmek bilmiyor görüntü kirliliği yasatıyor kanlar
Köpeğe yalatabilirsin kanları.

Guest-1308D36D8

9.12.2009 17:46:15

0
kan işi sacma olmus videoda da dedigi gibi en küçü seyde kan var ayrıca kanlar bir türlü gecmek bilmiyor görüntü kirliliği yasatıyor kanlar

Rai-gy

2.12.2009 13:04:17

0
Neverwinter nights serisini oynamadıysanız oynayın.Pc'deki favori rpg oyunumdur diyebilirim.Özellikle karakter yaratma sistemi beni benden alır.

sgnr

2.12.2009 12:44:14

0
Bu oyun heryerde her sitede benzer puanlar almış bir oyundur. Eğer bu tarz oyunların hikayesini ve ilerleyiş biçimini anlamıyorsanız, bi zahmet çamurda atmayın. Çok başarılı bir oyun ama ne yazık ki CPU kullanımı çok yüksek ve sorun çıkartıyor. Bir çok kişide oyun donmasu sorunu var. Sağlam bir patch çıkartamadılar hala oyuna. DLC paketleride sorun yaratıyor.

ozguryzc

2.12.2009 12:10:06

0
Orijinalden alıntı: powerring aslında 2.5 sene metin2 oynadım fakat sacred 2 yi oynadıkdan sonra rpg lere soğudum diablo serisi ile işe başla ;) bu işin piri o tüm rpglere ön ayak olmuş bir oyundur

powerring

1.12.2009 21:22:29

0
tavsiyelerinizi dinliyorum ve ingilizcemi geliştirerek işe başlıyorum. aslında 2.5 sene metin2 oynadım fakat sacred 2 yi oynadıkdan sonra rpg lere soğudum

SouL InvictuS

1.12.2009 19:23:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: powerring rpg leri nasıl sevebilirim?
Fantastik kitap oku, yaşın kaç bilmiyorum ama genç yaşta başlamak ileride hayal gücünüde etkiliyor. Millet bir olaya boş boş bakarken sen işyerinde sinirden köpüren bir müdüre Hacı enrage olmuş, +2 attack aldı şimdi arkasına geçelim de arada kaynamayalım. diyebiliyorsun.

Leadri

1.12.2009 19:22:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: YodaTheMaster

pokemonu bırakarak
pokemon bırakılırmı yahu,onunla büyüdüm ben

Sulu Çor Kağan

1.12.2009 19:15:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: powerring rpg leri nasıl sevebilirim?
pokemonu bırakarak

Leadri

1.12.2009 19:04:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: powerring rpg leri nasıl sevebilirim?
üst düzey ingilizce ve bol fantastik kitap okuyarak

powerring

1.12.2009 17:33:04

0
rpg leri nasıl sevebilirim?

SouL InvictuS

1.12.2009 12:04:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: Lincourt Oyunda haritalar arasında çıkan savaşlara eksi vermedim. Yanlış anlaşılma olmuş ya da ben yanlış ifade etmiş olabilirim. Orada eksi not verdiğim harita sistemiydi. Yani bölgeler arası seyahati harita üzerinden değil de kendimiz gitsek daha iyi olurdu demek istemiştim. Yoksa tabi ki haydutlar, yaratıklar çıkacak karşımıza :)
Hmm şimdi oldu o zaman. Tek bir harita olsa idi Oblivion gibi ve sadece önemli büyük mekanlara loading gerekseydi zaten oyun daha bir harika olacaktı ama adamların programlama dilleri ne hikmetse büyük haritaya yetmiyor hiç bir oyunlarında.

Lincourt

1.12.2009 11:57:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka Eğer Aralık ayında büyük bir sürprizle karşılaşmazsak 2009'un en iyi oyunu benim için açık ara Dragon Age olacak. Ayrıca video için teşekkürler. Videoda oluşturulan human ırkı karakterinin de Lemmy Kilmister'a benzemesi gözümden kaçmadı.
Hakkatten benziyormuş Human Warrior - guard felan diyince direk aklıma böyle karakterler geliyor. İşin komik tarafı oyundaki babamız bizi Duncan ile tanıştırırken, bir ara hangisi bu karakterin babası diye düşünmeden edemedim

musAKka

1.12.2009 11:42:19

0
Açıkçası bana göre harita sisteminin bu şekilde işlemesi daha uygun olmuş. Aynı şekilde Morrowind'in ya da Risen'in de harita sistemi kendine göre daha iyi. Türler saf RPG olsa da kendi içlerinde farklılar, bence bu 3 yapımda da doğru harita sistemi kullanılmış.

Lincourt

1.12.2009 11:32:05

0
Oyunda haritalar arasında çıkan savaşlara eksi vermedim. Yanlış anlaşılma olmuş ya da ben yanlış ifade etmiş olabilirim. Orada eksi not verdiğim harita sistemiydi. Yani bölgeler arası seyahati harita üzerinden değil de kendimiz gitsek daha iyi olurdu demek istemiştim. Yoksa tabi ki haydutlar, yaratıklar çıkacak karşımıza :)

musAKka

1.12.2009 09:34:54

0
Eğer Aralık ayında büyük bir sürprizle karşılaşmazsak 2009'un en iyi oyunu benim için açık ara Dragon Age olacak. Ayrıca video için teşekkürler. Videoda oluşturulan human ırkı karakterinin de Lemmy Kilmister'a benzemesi gözümden kaçmadı.

SouL InvictuS

1.12.2009 09:12:36

0
Videoyu sonuna kadar izlememiştim. Şimdi farkettim ki haritadaki random encounterlara - ( eksi ) puan verilmiş. Bu kesinlikle yanlış bir davranış. Savaş içerisindeki bir ülkede nasıl tüm yollar güllük gülistanlık olabilir? Asıl eksi verilmesi gereken kamp yerinde uyurken baskın yemememiz ( sadece bir kere oluyor ). Oyunda eksi vermek isteniyorsa gerçekten dwarf seslendirmelerine verebilirsiniz ya da kendi yazdıkları lore ile bile çelişen hikaye öğelerine...

Sulu Çor Kağan

30.11.2009 20:47:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: waltran hiç sevmedim bu oyunu 5 yıl boşa uğraşmışlar
demi keşke gınayta yeni patch yapsalarmış.

Silver_Sky

30.11.2009 19:13:22

0
Bölgeler arası gezerken, karşımıza düşmanlar ya da tüccarlar çıkması neden eksi olsun ki ? Ortalık zaten karışmış, üç kağıtçılara, haydutlara gün doğmuş, sırf Grey Warden olduk diye bize ''ağamsın, paşamsın buyur geç'' mi diyeceklerdi ? biraz zorlama bir ''eksi'' olmuş bence bu.

DerelictHuman

30.11.2009 18:46:42

+1
quote:

Orijinalden alıntı: waltran hiç sevmedim bu oyunu 5 yıl boşa uğraşmışlar
Senin için yaptılar tabii oyunu, abinizi dinleyin bir dahaki sefere adam gibi oyun yapın len!

waltran

30.11.2009 18:29:04

0
hiç sevmedim bu oyunu 5 yıl boşa uğraşmışlar

Leadri

30.11.2009 17:31:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: Arsenic

Oyun gerçekten mükemmel yanlız direk 2000'lerin en iyi RPG'si demekte bazı RPG'lere haksızlık oluyor. Örneğin bir Lost Odyssey veya bir Demon's Souls kesinlikle bu oyundan kalite olarak aşağı değiller. Daha çok kaliteli RPG istiyoruuuz. Edit: Fable serisini unuttum, tam olarak RPG'nin karşılığı bir seri olmasa da hayatımın oyunu diyebileceğim iki oyundur.
OBLİVİON u unutmatalım lütfen

Arsenic

30.11.2009 16:30:43

0
quote:

Orijinalden alıntı: AnimePiggy

2000'lerin en iyi RPG'si diyebiliriz aslında...
Oyun gerçekten mükemmel yanlız direk 2000'lerin en iyi RPG'si demekte bazı RPG'lere haksızlık oluyor. Örneğin bir Lost Odyssey veya bir Demon's Souls kesinlikle bu oyundan kalite olarak aşağı değiller. Daha çok kaliteli RPG istiyoruuuz. Edit: Fable serisini unuttum, tam olarak RPG'nin karşılığı bir seri olmasa da hayatımın oyunu diyebileceğim iki oyundur.

DerelictHuman

30.11.2009 15:22:08

+1
2. oyunda düşünsene Orlesian İmp. vs. Ferelden ve Blight... Güzel şeyler çıkabilir...

JCB

30.11.2009 14:41:19

0
quote:

Orijinalden alıntı: Speed-Step :) bu tip oyunlar hep vakit katili geliyor bana. 3 ayı, 4 kurt kes derken bir kaptırıyorum kendimi bütün günüm oyun başında geçiyor...
Yapma be abi, haklısın belki vakit çalıyor olabilir ama bu oyun bu kadar basitleştirilecek bir şey değil Ha bu arada belirtelim diyar sadece Ferelden ile sınırlı değil, Ferelden sadece haritanın bir kısmını oluşturuyor bir sonraki oyunda daha geniş bir alana hükmedicez.

Katıksız Manyak!

30.11.2009 13:17:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: IhtiyarDelikanli mmorpg oyunu gibi dağbayır koşup canavar kesiyoruz daha kötüsü singleplayer olması
MMO 'lara RPG mi diyosun, RPG görmemişin sen

Mr.Blonde

30.11.2009 13:13:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: AnimePiggy

2000'lerin en iyi RPG'si diyebiliriz aslında...
RPG hakkında pek fazla birşey bilmem ama Diablo sanırım daha üstündü.Kendi zamanına göre

DerelictHuman

30.11.2009 12:49:06

0
quote:

Orijinalden alıntı: Gushi Ben çok beğendim oyunu.İncelemede çok açıklayıcı olmuş.Teşekkürler.. Peki Dragon Age Origins'e 2009'un en iyi RPG'si diyebilir miyiz?
2000'lerin en iyi RPG'si diyebiliriz aslında...

Mr.Blonde

30.11.2009 12:47:56

0
Ben çok beğendim oyunu.İncelemede çok açıklayıcı olmuş.Teşekkürler.. Peki Dragon Age Origins'e 2009'un en iyi RPG'si diyebilir miyiz?

DerelictHuman

30.11.2009 12:47:03

+1
quote:

Orijinalden alıntı: IhtiyarDelikanli mmorpg oyunu gibi dağbayır koşup canavar kesiyoruz daha kötüsü singleplayer olması
Sana yorum yapmıyorum...

blizzard3

30.11.2009 11:58:35

0
güzel incelem sol kardes bu türü sevenlerin kacırmaması gerek bir oyun bence

kmx

30.11.2009 11:44:51

0
Oyunu ps3 için alıp almamakta kararsızdım ancak inceleme ve grafikler beni tatmin etti. Gamespot da 9/10 puan vermiş FFXIII çıkana kadar oyalayacak oyunlardan

MGEDK

30.11.2009 11:03:59

+1
BSC nın incelemelerine bayılıyorum fakat çok bol keseden puanlama yapıyorsunuz... yine de inceleme için teşekkürler

0LDB0Y

30.11.2009 08:36:48

-1
mmorpg oyunu gibi dağbayır koşup canavar kesiyoruz daha kötüsü singleplayer olması

husNUKE

30.11.2009 06:12:09

0
ben arti - eksi tablosu gibi birşey çıkacak zannediyordum ama video pek bilgilendirici olmamış. Artısı eksisi ne öğrenemedim videodan. İnceleme güzel ama video başlağında inceleme değil artilar-eksiler yazıyor, ama içerik öyle değil. Yine de emeği geçenlere teşukkur ederim.

DerelictHuman

30.11.2009 04:06:13

0
RPG oyunları kolay kolay bitmez, zaten RPG bitirilmek için oynanmaz. Dragon Age'i 56 saatte bitirdim bu arada.

Katıksız Manyak!

30.11.2009 01:16:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: cengaver029 tamamen zaman öldürmeye yönelik birde torchlight diye bier oyun var 4 gündür bitmedi :Dbu türü sevmedim
hacı sevmen gerekmiyor Adamlar yüzyılın en büyük icadını yapmışlar sigaradan sonra. RPG

cengaver029

30.11.2009 01:11:30

+1
tamamen zaman öldürmeye yönelik birde torchlight diye bier oyun var 4 gündür bitmedi :Dbu türü sevmedim

pandoras

30.11.2009 01:08:36

+1
ah bide şu diablo3 çıksa ömrümüz yetecekmi oyunu görmeye bilemiyorum

Katıksız Manyak!

29.11.2009 23:26:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: Speed-Step :) bu tip oyunlar hep vakit katili geliyor bana. 3 ayı, 4 kurt kes derken bir kaptırıyorum kendimi bütün günüm oyun başında geçiyor...
sende karı kızı götür hacı o zaman Benim ilk işim morrigan ve leliana ile işi pişirmek oldu RPG oynuyosun sonuçta

Xerias

29.11.2009 21:15:05

0
Video için teşekkürler.Çalışmalarınızın devamını dilerim. :)

Speed-Step

29.11.2009 20:28:19

0
:) bu tip oyunlar hep vakit katili geliyor bana. 3 ayı, 4 kurt kes derken bir kaptırıyorum kendimi bütün günüm oyun başında geçiyor...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Dragon Age : Origins Sarper Seydioğlu 8 / 10 oy
KÜNYE
Dragon Age : Origins
+ TAKİBE
AL
10 kişi bu oyunu takip ediyor.
Editör Notu: Editörün Seçimi.
9,2 Puan
2.0
18
OY
7,2
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız