Hearthstone Betadan Çıktı The Elder Scrolls Online Karakterleri, PC - Konsol Arasında Transfer Edilemeyecek

Bethesda Elder Scrolls Online'da Aylık Ödemeyi Savunuyor

12.03.2014 10:17 - Samet Basri Taşlı


    The Elder Scrolls Online yakında çıkmaya hazırlanırken, oyunu deneyen bir çok kişi aylık ücret ile ödeme yönteminden şikayetçi. Yayıncı Bethesda ise oyununun 15$ ücreti hak ettiğini savunuyor.
 
     Halkla İlişkiler yardımcı başkanı Pete Hines bu konu ile ilgili olarak "Oyun için alacağımız desteğin oldukça kuvvetli olacağını ve ödediğiniz dolarların hakkını verebileceğini hissediyoruz. Ayrıca size içerik desteği sağlamak konusunda ise kendimizden oldukça eminiz." açıklamasını yaptı.
 
     Ayrıca Pete Hines, Elder Scrolls Online'ın free-to-play modele geçmesi durumunda, "daha düşük bir oyun" olacağına inandığını söyledi.Yeni içeriklerin komik şapkalar veya yeni silahlar olmayacağını özellikle belirten Hines, bu içeriklerin gerçek olacağını, dikkate değer ve sanki bir DLC gibi düzenli olacağını söyledi. 
 
     "Bu devasa bir 'İstediğin yere git, istediğin şeyi yap' oyunu ve biz bu tür bir tecrübenin aylık ücret vermeye değer olduğuna inanıyoruz." diyen Hines "Oyun için en iyi ve en havalı tecrübeye ev sahipliği yapabileceğini düşüğündüğümüz şekilde çıkartmak istiyoruz. Bu da bir çok insanı, bir çok içerik yaratıcısını çalıştırıp, düzenli olarak yeni içerik gelmesini sağlamak demek; her dört haftada, beş haftada veya altı haftada bir. İlginizi çekip oynamak isteyeceğiniz içerikler." açıklaması ile, bütün oyunculara hitap eden içerikler eklemek istediklerini belirtiyor.
 
     Elder Scrolls Online önümüzdeki Nisan ayı başlarında PC için çıkıyor. Konsol versiyonu ise Haziran ayında oyuncuların beğenisine sunulacak.
 

Kaynak Gamespot
Tweet
mmorpg the elder scrolls zenimax online studios mmo bethesda
Hearthstone Betadan Çıktı Paylaş The Elder Scrolls Online Karakterleri, PC - Konsol Arasında Transfer Edilemeyecek
YORUMLAR 45
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
AristocraticaL* - 15.3.2014 09:04:03 0
Saçma düşünüyorsunuz. Parası b.k olan binlerce troll var ve ne yazık ki parası olmayan ve adam gibi oyun oynayan bir sürü kişi oynayamıcak şimdi. Bazı şeyleri basit düşünmemek yada genelleme yapmamak gerek.
furkanfc - 14.3.2014 19:06:19 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Visee

Çok haklı. Size en basitinden 2 tane MMO örneği vereceğim.

Birincisi hepimizin bir zamanlar bağımlısı olduğu Knight Online;
Bedava olarak piyasaya sürüldü. Çok beğenildi bedava olduğu için her insan üye oldu her türlü hileler çıktı kullananlar oldu ve şimdi ki hali belli.

İkincisi yine en basit örneklerden birisi WoW;
Bildiğimiz gibi aylık 15$ kadar ücreti var (öyle hatırlıyorum). Oyun kaç yıldır mükemmelliğini sürdürüyor.

Bu iki örnek şöyle çökertilebilir;
Ko ile WoW un yapımcıları belli. Birisi K2 gibi salak bir firma diğeri koskoca Blizzard. Yönetim farkı da ortaya konulabilir. (Eksi yiyebilirim ama benim görüşüm böyle)

Örneklerinde haklısın ama guild wars ve guild wars 2 gibi bir oyunda örnek verilebilir.. Aylık ücretleri yok inanılmaz içeriği var ve sürekli güncelleniyor ne hile var nede kalitesizlik .. Bana göre şuan dünyanın en iyi devasa online oyunu.. Wow demiyorum onlar efsane bende oynadım yıllarca ama GW2 da aynı kalitede.. Sat oyunu 150 tlye aylık ücret isteme zaten deli gibi kazanıcaksın bu tamamen aç gözlülük.. 15 dolar yılda bir sürü para ediyor..
BitirimAbi - 14.3.2014 16:47:13 0
bana göre bi mmo'nun kalitesi oyuncu çokluğundan öte oyuncuların davranışları,staff(yönetici)ların oyuna verdiği değer,hilesizlik ve oyunun güzelliğidir.Bir oyunu oynayan az diye ona kalitesiz demek haksızlık olur bence.ancak oyuncuların azlığı staffların oyuna verdiği değeri düşürür diye düşünürsek bu olabilir.Dediğine oranla gw2'için ben olsam ''aslında bu oyun kaliteli ama değeri bilinmiyor.Oynayan kalmamış''
[__Zahid__] - 13.3.2014 19:29:30 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BitirimAbi

p2p iyidir kaliteyi arttırır.bu oyun hak ediyormu onu çözemedim ama.

evet kaliteyi artırır ama oyuncuların kalitesini artırır çünkü parası olmayan oynayamaz. heleki çocuklar hiç oynayamaz. ama bu oyunun kalitesini azaltır. çünkü oyuncusu olmayan oyun kalitesizdir. şuan 100 oyuncusu var diyelim. hepsi gelen ilk 30gün beleşle oynuyolar. yaklaşık olarak bu 100 kişinin 10u süreleri bitince oyunu bırakır. kalan 90 kişininde 30u 2-3 ay sonra bırakır. kalan 60 kişininde 20-30 kişisi 1 yıl sonunda bırakır. geriye kalan 30-40 kişi oynamaya devam eder. bu her oyunda böyledir. ilk zamanlar tıksa basa oyuncu dolu olur ama zamanla iyice oyuncular azalır. bunun için biyerden sonra f2p sisteme geçilirki oyun iyice dibe vurmasın. örneğin guildwars2 nin ilk 6 ayı çok ama çok fazla oyuncu vardı, boş bi map yoktu heryer insan doluydu. şimdi giriyorum çölde tek başına kalmış insan misali boş boş dolanıyorum koskoca mapte.
BitirimAbi - 13.3.2014 18:58:48 0
p2p iyidir kaliteyi arttırır.bu oyun hak ediyormu onu çözemedim ama.
Visee - 12.3.2014 23:27:32 0
Çok haklı. Size en basitinden 2 tane MMO örneği vereceğim.

Birincisi hepimizin bir zamanlar bağımlısı olduğu Knight Online;
Bedava olarak piyasaya sürüldü. Çok beğenildi bedava olduğu için her insan üye oldu her türlü hileler çıktı kullananlar oldu ve şimdi ki hali belli.

İkincisi yine en basit örneklerden birisi WoW;
Bildiğimiz gibi aylık 15$ kadar ücreti var (öyle hatırlıyorum). Oyun kaç yıldır mükemmelliğini sürdürüyor.

Bu iki örnek şöyle çökertilebilir;
Ko ile WoW un yapımcıları belli. Birisi K2 gibi salak bir firma diğeri koskoca Blizzard. Yönetim farkı da ortaya konulabilir. (Eksi yiyebilirim ama benim görüşüm böyle)
FantasyFiRe - 12.3.2014 19:03:22 -2
alıntı:

Orijinalden alıntı: odegilde

150-160TL Bethesda Elder Scrolls Online Satın alıp her ay 15$ ödemek yerine 150TL BF4-Titanfall Daylight Darksouls 2 alınabilir.Bir firmanın böyle itici bir açıklama yapması gerçekten çok kötü Bethesda kazandığın saygıyı kaybediyorsun.

arakadaşım ne kadar saçmaladığının farkında mısın ? Elder online rakibi bf4 veya titanfall değil bu oyun mmo-rpg yani en büyük rakibi wow. Adam açıklamasında üstü kapalı wow'u hedef almış zaten wow'a da aylık 40tl ödüyor oynayanlar ve oyunda ne dövüş dinamiği ne adam gibi grafik ne de doğru düzgün fizik motoru var. Ahiri zamandan kalma mmo yu adamlar ek paket diye çoluk çocuk avutur gibi pandalar, ayıcıklar koyarak aynı oyun motorunu cilalayarak satıyorlar. Elder online dan çok umutluyum piyasaya adam gibi mmo-rpg şarttı o da çıkıyor wow'un cacık çoluk combalak işi içeriğine aylık 40tl vereceğime buna veririm bin kat daha iyi
[__Zahid__] - 12.3.2014 18:36:08 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Dovahkiin

alıntı:

Orijinalden alıntı: [__Zahid__]

bırak pay2play i bu saatten sonra buy2play bile olsa kurtarmaz. hiç şüphem yok f2p olacak bu oyun. guildwars 2 bile b2p ile anca idare ediyo ve hala oyuncu azlığından şikayet ediyo. hiç kusura bakmasınlar, kimse bu oyunu 6 aydan fazla para vererek oynamaz. ben bile buy2play olan gw2 ye 3 ay dayanmış biri olarak, eso f2p olursa anca 4-5 ay oynarım. ayrıca archeage çıkınca zaten kimse eso ya para falan kaptırmaz.

GW2'de oyuncu azlığı olduğu nereden çıktı? Sürekli yedek server'a düşüyorum yoğunluktan.

oyuna girdiğimde bir kişiyle bile karşılaşmıyorum çünkü.eskiden ana baba günü olan yerler şimdi ıssız kalmış.
Babblebabble - 12.3.2014 17:29:03 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: mete19

aylık ücret nedir ya, parasını verirsin oynarsın her ay paramı verilir bu oyuna, bana özel bedava verseler yine oynamam bu oyunu.

Aynen
Dovahkiin - 12.3.2014 17:28:07 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: [__Zahid__]

bırak pay2play i bu saatten sonra buy2play bile olsa kurtarmaz. hiç şüphem yok f2p olacak bu oyun. guildwars 2 bile b2p ile anca idare ediyo ve hala oyuncu azlığından şikayet ediyo. hiç kusura bakmasınlar, kimse bu oyunu 6 aydan fazla para vererek oynamaz. ben bile buy2play olan gw2 ye 3 ay dayanmış biri olarak, eso f2p olursa anca 4-5 ay oynarım. ayrıca archeage çıkınca zaten kimse eso ya para falan kaptırmaz.

GW2'de oyuncu azlığı olduğu nereden çıktı? Sürekli yedek server'a düşüyorum yoğunluktan.
BSC Misafiri - 12.3.2014 17:28:01 0
Ancak olaya şu yönden bakacak olursak. Hiç sorun etmeden aylık ücret ödediğimiz WOW a yıllık 480 lira bayılıyoruz. Bu fiyatın içine her 2 yılda bir çıkan DLC leri dahil değil. ESO için ise sadece normal oyunu almak için para ödeyeceğiz, DLC ler ise aylık ödemek zorunda olduğumuz 15 dollar ın içinde olacak. Ve yılda toplam 400 ediyor. Sonuç olarak WOW dan daha ucuz olacak bir oyunla karşı karşıyayız. Üstelik adamlar WOW gibi 2 yılda bir değil de 6 haftada bir sürekli ve derin içerikli DLC ler çıkaracağız diyor. Eğer dedikleri doğru çıkarsa, zaten WOW dan sıkılmış ve Elder Scrolls serilerinin hayranı olan ben, ESO yu kesin oynarım.
BSC Misafiri - 12.3.2014 17:27:31 0
tmm alırım ama hisselerin %10 unu alırım
hot mustard - 12.3.2014 17:03:20 0
Bu oyunu Titanfall, Battlefield ile karşılaştıranlar olmuş, bununla yetinmeyip 5 yıllık hesap yapıp bunu oynamassam 5 yıla bilgisayar alırım diyen bile olmuş(allah akıl fikir versin). Arkadaşım MmoRpg oyuncusu değilseniz zaten aylık ödemenin oyuncuya sağladıkları konusunda hiçbir fikriniz yok demektir, o yüzden susun lütfen. Kendinizi bu sitedeki bütün oyunlara saçma sapan yorumlar yapmak zorunda hissetmeyin, kimse size aferin demez.
pcrex - 12.3.2014 16:47:34 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: michael01

Bir de şu var oyunu 5-6 yıl oynadınız yıllık 400*4 1600 dolar +500dolar(ilk yıl oyun dahil)
2100 dolar oldu.Bu oyunu oynamayıp 5 yıl sonunda elinizde 2100 liralık pc olur yada gider 400 dolara konsol alırız yanına da tv filan alırsınız üstüne elinizde para da kalır ps5 ya da xbox 123 bile alabilirsiniz. Sadece basit bir hesap yaptım.5-6 sonra oyunun kapanıp kapanmayacağı belli değil 2100 dolar yatırım yapıp boşa gitmesi var birde 2100 dolara sayısız oyun oynamak var.Seçim oyuncuların Zorla kimse oyunu aldırmıyor.


2100$ nasıl buldun birader, ya senin hesapta yanlışlık var yada benim kaçırdığım bir nokta var. 2100$ değilde 2100TL olmasın o.
Gabe Logan - 12.3.2014 16:42:22 0
Komikmiş Pete kardeş
[__Zahid__] - 12.3.2014 16:39:49 0
bırak pay2play i bu saatten sonra buy2play bile olsa kurtarmaz. hiç şüphem yok f2p olacak bu oyun. guildwars 2 bile b2p ile anca idare ediyo ve hala oyuncu azlığından şikayet ediyo. hiç kusura bakmasınlar, kimse bu oyunu 6 aydan fazla para vererek oynamaz. ben bile buy2play olan gw2 ye 3 ay dayanmış biri olarak, eso f2p olursa anca 4-5 ay oynarım. ayrıca archeage çıkınca zaten kimse eso ya para falan kaptırmaz.
Guest-56D7221EF - 12.3.2014 15:32:02 +1
Daha kendi dediğine kendi inanmıyordur oyunu kimse oynamayacak ki f2p olucak oyun boşuna kafa yormaya gerek yok.
einhander - 12.3.2014 15:31:00 0
"Oyun için alacağımız desteğin oldukça kuvvetli olacağını ve ödediğiniz dolarların hakkını verebileceğini hissediyoruz"

bu iş hissetmekle olmaz
BSC Misafiri - 12.3.2014 15:29:58 0
5-6 yıl mı 5-6 ay oynarlar ancak kim bu oyunu 6 yıl oynucak kadar körü körüne devam eder
F2P bile olsa
mete19 - 12.3.2014 15:19:08 +1
aylık ücret nedir ya, parasını verirsin oynarsın her ay paramı verilir bu oyuna, bana özel bedava verseler yine oynamam bu oyunu.
BSC Misafiri - 12.3.2014 15:08:45 +1
guild wars 2 bile b2p iken bu oyunun p2p olması saçma okadarda ahım şahım bir oyun değil gw 2 buna bin basar hiç olmazsa b2p olabilirdi
senjido - 12.3.2014 14:32:21 +2
zaten düşük bir oyun bethesda kardeş
M@rtin - 12.3.2014 14:21:22 -2
Bence kesinlikle hak ediyor.

Sadece başlangıç olarak 10$ olabilirdi 3 aylık sonuçta ilk aylarda çok fazla fix gelecek buglar olacaktır.


3. Betaya da giriş yapı cam hafta sonu Özelikle söylüyorum Questler o kadar eğlenceli ver birbirinden bir o kadar farklı ki tadın dan yenmiyor.
michael01 - 12.3.2014 13:57:52 +3
Bir de şu var oyunu 5-6 yıl oynadınız yıllık 400*4 1600 dolar +500dolar(ilk yıl oyun dahil)
2100 dolar oldu.Bu oyunu oynamayıp 5 yıl sonunda elinizde 2100 liralık pc olur yada gider 400 dolara konsol alırız yanına da tv filan alırsınız üstüne elinizde para da kalır ps5 ya da xbox 123 bile alabilirsiniz. Sadece basit bir hesap yaptım.5-6 sonra oyunun kapanıp kapanmayacağı belli değil 2100 dolar yatırım yapıp boşa gitmesi var birde 2100 dolara sayısız oyun oynamak var.Seçim oyuncuların Zorla kimse oyunu aldırmıyor.
resh_aykut - 12.3.2014 13:45:13 +3
Biri şu yapımcıyı bi 'silksin'
BSC Misafiri - 12.3.2014 12:49:26 +2
Oyunu 1 sene oynamanın bedeli 500 tl civarı o kadar edeceğini düşünmüyorum
BSC Misafiri - 12.3.2014 12:49:10 +1
örnek vericek olursam Guild Wars 2 aylık ücret olmamasına rağmen okadar çok yeni içerik yeni eventler çıkarıyorki şaşırılıcak nitelikte, en çok etkilendiğim yanı ise oyun parası ile marketten gem alabiliyorsun yani sadece dolar vererek tüklirası vererek gem alma zorunluluğu sunmuyor size
BSC Misafiri - 12.3.2014 12:49:05 -1
Herkez kendi malını en iyisi sanar bu 1.Ayrıca sen kimsinde aylık ücret alıyon sen wow musun bu 2. Millet seni oynıycana gider wow yada gw2 oynar buda 3.Bethe$da zaten oyunu arkadaşlarında dediği gibi 1 yıla kalmaz ya f2p olur yada warhammer gibi kapanır gider.
acsar33 - 12.3.2014 12:20:13 0
bizde oynamayız
olur biter
michael01 - 12.3.2014 12:12:00 0
15*12=180 dolar yaklaşık 400 lira yıllık oynama ücreti
kendiside 100 lira olsa 500 liraya oyunu 1 yıl oynarsınız.
huseyincarnege - 12.3.2014 12:02:40 -1
madem aylık üçreti
savunuyorlar oyunu bedava yayınlasınlar ve aylık üçretide 5dolar yapsınlar :S
InViSiBLePLaYeR - 12.3.2014 11:46:10 +2
Oyuna o kadar para veridikten sonra neden 1 aylık oynama çıkıyor içinden anlamıyorum.Bu oyunu insanlar oynayacaklar alışma süreleri 1 ay zaten oyuna ee o kadar para veriyorsun en az bir 3 ay oynatta oyunu insan devam edip etmeyeceğine karar versin
altunuz - 12.3.2014 11:35:08 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: TheStarBox

Bu oyun engec 1 seneye f2p olur.Ahada buraya yaziyorum.


Aynen.Yoksa fazla dayanmaz bu oyun
TheStarBox - 12.3.2014 11:17:41 -1
Bu oyun engec 1 seneye f2p olur.Ahada buraya yaziyorum.
- The Stig - - 12.3.2014 11:11:46 +2
Bence boyle firmalar ve oyunlar kazanmali. Adamlarin yaptigi az buz bir sey degil.

herkes parasini ve fiyatini konusuyor. Durupta etrafina bakmayi ve buna benzer kactane oyun oldugu dusunulmuyor..

adamlar yapmis. Simdide serverler icin gelisimi icin ve diger ivir ziviri icin oyunu kaliteli tutmak ve elbette para kazanmak icin bu isi yapiyorlar.

ben cok sevindim boyle kaliteli bir oyunun abuk subuk oyuncularla dolmayacagi icin.

normalde 30 dolari veren oyunda olup, kendini oyuncu zannettigi icin etraf oynamayi bilmeyen, coluk cocukla dolacakti.

fiyat biraz fazla gelebilir kimselere, ama kimse kusura bakmasin bence en dogrusunu yapmis adamlar.
efealidemir - 12.3.2014 11:04:03 +1
Aylık ücret sadece aldığınız desteği artırır onun haricinde trollere bi etkisi yok.Kimseyi al diye zorlamıyolar ama bethesda nın satış politikasını savunmak bence yanlış.
voqka35 - 12.3.2014 10:55:40 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: odegilde

alıntı:

Orijinalden alıntı: voqka35

@odegilde
1-)Oyun 150-160 TL değil, şuan itibarı ile 105 TL kinguin sitesinde.
2-)Bu 105 TL içinde 30 günlük oynama süresi mevcut.Böylece oyun 75 TL oluyor.
3-)BF4 hala kendine netcode bug haritası çıkarmakla uğraşıyo,ESO 2007'den beri geliştirilmekte ve geçen hafta megaserverlarda 1000 vs 1000 savaşlar oldu.
4-)Aylık ücret sisteminin herkesin hak vereceği gibi trollcüleri tamamen olmasa da çoğunu uzak tuttuğunu ve oyunu daha keyifli yaptığını hepimiz biliyoruz.
5-) Kimseye zorla aldırmıyorlar.
Hayırlı Günler.


Skyrim Online'ın sorunsuz çıkacağına bukadar eminsin yani.Ben playstore fiyatını söyledim.BF4 Netcode hatası elbette var hangi FPS oyununda yok ? BF4'teki hata düzeltilicek diye açıklama yapıldı ama ben netcode diye açılan konular dursun diye böyle bir açıklama yaptıklarını düşünüyorum.Trollcü dediğin insanlar oyunun herşeyin eğlencesindedir ve videolarını izlerken bile eğleniyorum.Bazen benimde çoğu oyunda trollük amaçlı yaptıklarım oluyor.Trollük bir noobluk değil bir eğlence çeşidi.Sonuçta oyunlar bizi eğlendirmek için varlar.


Ya işte onu diyorum sen Playstore fiyatını söylüyorsun ama bunu belirtmiyorsun 150 TL derken.Ben 75 TL fiyat gösteriyorum yani az değil yarı yarıya.Ayrıca ben tüm trollcülerden bahsetmedim zaten yorumumu bir daha okursan, tamamen olmasa da dedim, o diğer kısım beni de eğlendiriyor fakat ben 13 yaşındaki çocuklardan vb. şeylerden bahsettim.Ayrıca ben ESO değil BF oyuncusuyum.Elbette her oyunda böyle buglar vardır ama bunu bir tek söyleyen ben değilim adamlar aceleden sanki bize Alpha sürümünü kakaladılar oyunun.Ben kendi adıma konuşuyorum bunlar yüzünden soğudum oyundan sürekli bir şeyler düzeltilecek demekten onlar yorulmadı ben yoruldum.Ne yazık ki ön sipariş vererek aldığım oyunu premium üyeliğimle dahil 100TL gibi komik fiyata satışa çıkardım.Ama ben senin görüşlerine de saygı duyuyorum kardeşim.İyi oyunlar.
Hoid - 12.3.2014 10:54:48 -1
Bu tür oyunlarda ilk parayı verdikten sonra insan verdiği paranın hakkını istiyor arkadaşlar . Kendinizi zorluyorsunuz ben bu parayı verdim devam etmem içinde bana buna değecek bir şeyler göster diyorsunuz . WoW da da böyle diğer paralı oyunlarda da öyle sizi tatmin edecek bir şey yakaladınız mı bırakamıyorsunuz . TSO yu da uzunca bir zaman oynadım grafikler ve tasarımlar bildiğiniz SKYRİM konu anlatım şeklide öyle fakat büyü çeşitliliği grafikler ve online arenası gerçekten tatmin edici . Fakat bulduğunuz eşyalar ve görevler tatmin edici değildi buda betayla alakalı olsa gerek . Skyrimi seven ve ahh keşke bunun online ı olsa diyenler için bulunmaz nimet olarak görüyorum .

Aylık ücretin iyi bir tarafı da şu oluyor . Trollerden , çocuklardan ve en önemlisi kendini bilmez insanlardan olabildiğince arınmış oluyor oyunlar . Buda oyunun seviyesini arttırıyor nasıl ki WoW da birisi size hakaret ettiği zaman bunu bildirdiğiniz anda gerekli işlem uygulanıyorsa bunda da böyle olacaktır çünkü aylık ücreti olan oyunlarda support kısmı inanılmaz gelişmiş oluyor müşteriyi madur etmemek için ellerinden geleni yapıyor firmalar .

İşin özeti oyunda sizi tatmin edecek bir şey bulduğunuz anda aylık vereceğiniz parayı görmüyorsunuz . Sigara kullanmayan alkol kullanmayan bir hardcore oyuncu rahatlıkla verebilir bu ücretleri . Yanılmıyorsam 3-4 paket sigara (duman) parası ...
altunuz - 12.3.2014 10:50:52 +1
Beyler oyun güzel bir şeye benziyor ama bu aylık ödeme ile tutmaz tutmasın zaten.Hem normal oyun alır gibi fiyatını ver hemde her ay 15$ ver.Bana göre oyun dediğin şeyi alırsın canın sıkıldığı zamanlar bir iki tek oynayıp stres atarsın bu ise tam tersi
odegilde - 12.3.2014 10:48:02 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: voqka35

@odegilde
1-)Oyun 150-160 TL değil, şuan itibarı ile 105 TL kinguin sitesinde.
2-)Bu 105 TL içinde 30 günlük oynama süresi mevcut.Böylece oyun 75 TL oluyor.
3-)BF4 hala kendine netcode bug haritası çıkarmakla uğraşıyo,ESO 2007'den beri geliştirilmekte ve geçen hafta megaserverlarda 1000 vs 1000 savaşlar oldu.
4-)Aylık ücret sisteminin herkesin hak vereceği gibi trollcüleri tamamen olmasa da çoğunu uzak tuttuğunu ve oyunu daha keyifli yaptığını hepimiz biliyoruz.
5-) Kimseye zorla aldırmıyorlar.
Hayırlı Günler.


Skyrim Online'ın sorunsuz çıkacağına bukadar eminsin yani.Ben playstore fiyatını söyledim.BF4 Netcode hatası elbette var hangi FPS oyununda yok ? BF4'teki hata düzeltilicek diye açıklama yapıldı ama ben netcode diye açılan konular dursun diye böyle bir açıklama yaptıklarını düşünüyorum.Trollcü dediğin insanlar oyunun herşeyin eğlencesindedir ve videolarını izlerken bile eğleniyorum.Bazen benimde çoğu oyunda trollük amaçlı yaptıklarım oluyor.Trollük bir noobluk değil bir eğlence çeşidi.Sonuçta oyunlar bizi eğlendirmek için varlar.
pcrex - 12.3.2014 10:42:18 +1
"Bu devasa bir 'İstediğin yere git, istediğin şeyi yap' oyunu ve biz bu tür bir tecrübenin aylık ücret vermeye değer olduğuna inanıyoruz."

peki oyuncular inanıyor mu bakalım. ben oyunu aldım 6 ay boyunca para ödedim oynadım. sonrasında para ödemedim, oynayamicakmıyım. öncesinde ödediğim o kadar para ne olacak?
yapımcıları bu gibi alışkanlıklardan uzaklaştırmak lazım. zaten dlc lerle yeterince yoluyorlar. wow gibi bir sistemin tekrar tutacağını sanmıyorum.
voqka35 - 12.3.2014 10:41:14 0
@naklan mikro ödemeler için bu haberi okumanı tavsiye ederim kardeşim.Belki fikrin değişebilir o konuda.

http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-The_Elder_Scrolls_Onlineda_Mikro_Odemeler_Var-41131.htm
voqka35 - 12.3.2014 10:39:05 +1
@odegilde
1-)Oyun 150-160 TL değil, şuan itibarı ile 105 TL kinguin sitesinde.
2-)Bu 105 TL içinde 30 günlük oynama süresi mevcut.Böylece oyun 75 TL oluyor.
3-)BF4 hala kendine netcode bug haritası çıkarmakla uğraşıyo,ESO 2007'den beri geliştirilmekte ve geçen hafta megaserverlarda 1000 vs 1000 savaşlar oldu.
4-)Aylık ücret sisteminin herkesin hak vereceği gibi trollcüleri tamamen olmasa da çoğunu uzak tuttuğunu ve oyunu daha keyifli yaptığını hepimiz biliyoruz.
5-) Kimseye zorla aldırmıyorlar.
Hayırlı Günler.
Vernon Schillinger - 12.3.2014 10:36:22 +1
Pis aç gözlü erif'Hem oyuna para iste,hem de aylık para iste ve bu kadar şey yetmezmiş gibi oyun içi makro satışlar yap.Bunlara taviz veren insanlar çok saf ya da enayidir.Bu oyun bir sene için neredeyse 1000 lira harcanmayı hak etmeyecek kadar kötü.Beta rezil rüsvaydı,beğenenler vardı ama wow oynamış nesile hitap etmiyor diye düşünüyorum.
odegilde - 12.3.2014 10:27:04 +6
150-160TL Bethesda Elder Scrolls Online Satın alıp her ay 15$ ödemek yerine 150TL BF4-Titanfall Daylight Darksouls 2 alınabilir.Bir firmanın böyle itici bir açıklama yapması gerçekten çok kötü Bethesda kazandığın saygıyı kaybediyorsun.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
The Elder Scrolls Online
+ TAKİBE
AL
61 kişi bu oyunu takip ediyor.