FPS kategorisine baktığımızda kimse
Call of Duty'nin ve Activision'ın bu konuda
en iyi veya " en iyilerinden biri" olduğunu inkar edemez herhalde, özellikle "Modern Warfare" den sonra iyice FPS pazarına kendini kabul ettiren
CoD serisi Electronic Arts'a ecel terleri döktürüyor. Aslında biraz da Electronic Arts'ın bazen başarısızlıklarına sevinmiyor değilim. Geçtiğimiz dönemlerde
"tekelleşme" yolunda hızlı adımlar atarak oyun endüstrisini tehlikeye sokan EA'in bir kaç derse ihtiyacı vardı kanımca... EA'in, Medal of Honor'ı ilk çıkardığı zamanları hatırlayın, ne kadar el emek göz nuru oyunlardı, bir de son çıkan oyunlarına... Amacım kesinlikle EA'i karalamak değil yanlış anlaşılmasın, anlayamadığım tek nokta neden bu denli büyük bir şirket biraz daha emek ve harcama yaparak daha iyi yapıtlar ortaya çıkarmıyor?
Herneyse lafı fazla uzatmadan oyunumuzu tanıtmaya geçiyorum. EA'de şu sıralar bir hareketlilik olduğunu kabul etmeliyim. İlk önce Medal of Honor serisini
"sil baştan" yapmaya karar verdiler, ardından da güzel bir çizgisi olan Battlefield serisinin son çıkan oyununun devamını çıkarmaya hazırlanıyorlar.
Mart ayının başında çıkacak olan Bad Company 2, birinci oyunun kaldığı yerden devam edecek.
İlk Bad Company'de oyuna gelen en büyük yenilik hiç şüphe yok ki
yıkılabilen bina ve duvarlardı. Bir duvara bomba atın, BUM! ve ortada duvar adına bir şey kalmadı... Oyuna gerçekçilik katmak uğruna böyle bir özellik gerçekten harika sonuçlar doğurabiliyor. Ancak ilk oyunda her duvarın yıkılmadığını görünce insanın hevesi kırılıyordu diyebilirim. Aslında ilk olarak bu özelliği
Red Faction oyununda görme şansı bulmuştuk. Çıtayı
Red Faction: Guerilla oyununda iyice yükselten THQ ve geliştirici Volition, Bad Company 2'ye ilham oldu diyebiliriz. Bad Company 2'nin geliştirici ekibi DICE
"Destruction 2.0" adını verdiği yeni teknoloji sayesinde ikinci oyunda daha fazla yıkım yapabilme şansına sahip olunacağının müjdesini vermişti. Bu yıkımın eskisinden daha gerçekçi ve daha iyi olacağı ancak yine de Guerilla kadar olamayacağı itiraf edildi. Battlefield serisinin baş yaratıcısı
Karl-Magnus Troedsson bu konuyla ilgili; "Yeni getireceğimiz yıkım teknoloji diğer rakiplerimizin yaptığı kadar gelişmiş olmayabilir." dedi ve; "Ancak diğer bir yandan biz
Bad Company 1'de de yaptığımız gibi bir bölüme 10,000 ağaç koyabiliriz. O yüzden,
miktar kalitenin kendisidir" diyerek bu enterasan mücadeleye farklı bir bakış açısı getirmeyi tercih etti.
Bu kadar yıkım muhabbetinden sonra oyunun konusuna geçelim diyorum. Aranızda
Three-Kings (Üç Kral) filmini izleyenler var mı? Eğer var ise
Bad Company'nin bu filmden esinlendiğini kesinlikle anlamışsınızdır. Preston ve arkadaşları ile ilk oyunda paralı askerlerin altınlarının peşine düşüyorduk. İkinci oyunda da bu tarz aktiviteler yaşayacağız, ancak DICE'den yapılan açıklamaya göre oyundaki karakterlerin değişebileceği yerlerine farklı isimler veya misafir oyuncular gelebileceği yönünde oldu. Şimdiye dek bize açıklanan ve gösterilen içeriklerden yola çıkar isek;
DICE, Abkhazi kasabası adında geçen bir bölüm gözler önüne sermişti. Karla çevrili dağları ve mümkün olduğunca açık arazisiyle yine görsel şölen sunan bu bölümde önce keşif gezisine başlanıyor daha sonra Bad Company kardeşler, donmuş bir gölün üzerinden geçerek, Rusların bir kamyona birşeyler doldururken gizlice seyretmelerine tanık oluyorlar. Ardından Sarge, birinin boğazını kesince ortalık yine tanıdığımız bildik, Battlefield savaş alanına dönüşüveriyor, pencerelerden atılan RPG'ler, gelişigüzel atılan bombalar ve yine insanlar değil silahlar konuşuyor...
İkinci oyun ile ilgili konuşmadan önce bence ilk oyunu ve eksi yönlerini biraz hatırlamalıyız. Bad Company 1'de bana göre
en büyük eksiklik yapay zekaydı. 4 kişilik bir ekip kurulmuş ama, kendinizi savaş alanında bir hayli yalnız hissediyordunuz. İlk oyunu oynarken bazen diğer üçüne bakarak
"Ne işe yarıyor bunlar?" diye izlediğim zamanlar oluyordu, ve gerçekten hiçbir katkıları olmadığını görünce bir süre sonra onların varlığına aldırış bile etmiyorsunuz. Aynı şey düşmanlar içinde geçerli, on-rail oyunlardaki gibi rahatça vurabilme şansı bulduğunuz düşmanlar, ölmek için kendilerini önünüze atıyorlardı. Yakın mesafeden vurmayı kaçırmadığınız sürece sizleri öldürmeleri epey zordu. Oyundaki bu büyük eksikliği DICE'da görmüş olacak ki oyunun
en çok uğraştıkları kısmın yapay zeka olduğu yönünde birleştiler ve bu konuyu şöyle açıyorlar; "
Yapay zeka'nın geliştirmeye çalıştığımız en büyük kısmının yanınızdaki silahdaşlarınızın etrafınızda nasıl hareket edeceğini belirlemek oluyor. A
na karaktere yani kontrol edilen karaktere yakın olmalarını sağlamaya çalışıyoruz, tabi yine lider siz olacaksınız ve sizi takip edecekler. Koşarak sipere yatmalarını, saklanmalarını ve çok akıllıca hareket etmeleri için uğraş veriyoruz, aynı şey düşman yapay zekası için de geçerli..."
Yapay zekanın her oyunda önemli olduğu konusunda hemfikiriz... İlk Bad Company'de herhangi bir göreve başladığınızda insan ister istemez, Splinter Cell veya Metal Gear Solid'deki gibi biraz gizli hareket ederek boğaz kesmek istiyor. Ancak gelin görün ki ilk Bad Company'de gizlilik adına hiç bir şeyle karşılaşamadık. Arkasından 100 metre öteden eğilerek usulcana gittiğiniz bir düşman, kahinmiş gibi bir anda arkasına dönüp size ateş etmeye başlayabiliyor, haliyle mermi sesi geldi mi civardaki uyuyan, çorbasını içen, uyuklayan tüm düşmanlar kapıyorlar silahı düşüyorlar peşinize, bildiğiniz gibi bir kez çatışma başladı mı herkesi öldürene kadar durmak yok... Ölünce belirlenen ışınlanma noktasından tekrar alana dönerek yarım kalan işinizi bitiriyorsunuz. Ancak oyunda daha önce de bahsettiğim gibi vuruş hissinin de zayıf olmasını katarsak çatışmalardan pek zevk alınmıyor. Bu konudaki hatalarını da kabul eden DICE yöneticileri, ilk oyundaki düşmanların "telepatik" güçlerinin kaldırılacağını ve mesafe ve ses algılama detaylarının geliştireleceğini belirtti. Düşmanların çevrede olup bitenlere daha hassas olacağı da üzerinde çalışılan bir diğer konulardan... Düşmanlar örneğin duvarda bir delik görünce, bunun nereden geldiğini araştırmaya yani sizi aramaya başlayacak. Eğer DICE'ın bu dedikleri gerçekleşirse daha gerçekçi ve istenen Tek kişilik oyuncu modlu Battlefield oyunu gelebilir gibime geliyor...
Tek kişilik oyuncu modundan, çok oyunculu moda geçmeden önce bir şeye de değinmeden edemeyeceğim. Bad Company'de açık arazi olunca insanın Sniper (Uzun menzilli) tüfeği alıp herhangi bir kasabadaki düşmanları uzak mesafeden öldüresi geliyordu. Ancak buna ne zaman kalkışsam, kasabada tek bir düşman göremedim, sanırım düşmanlar kasabaya yaklaşınca yükleniyorlar... Bu da ikinci oyunda düzelmesini umduğum bir başka konu...
EA, oyunun beta sürümünü geçtiğimiz günlerde çıkartarak Bad Company 2’nin multiplayer modu hakkında daha iyi bir fikir edinebilmemizi sağladı. Sadece Rush modunda oynanan demoda, Amerika veya Rusya ordusundan birini tercih ederek Port Valdez adlı haritada oyunumuza başlıyoruz. Soğuk ve kar temasını benimsemiş haritada limanı kontrol etmek için mücadele veriliyor, demonun PC versiyonu 32 oyuncu desteklerken, konsol versiyonlarında bu rakam 24’e düşüyor. 5 kara ve 3 hava aracı kullanabildiğimiz harita Alaska’da geçiyor ve oyun görsel açıdan bekleninin oldukça üstünde görünüyor.
Demoda nedense ilk gözüme çarpan sağlık sisteminin Call of Duty’de olduğu gibi ortadan kaldırılmış olması oldu. Üst üste hasar almadığınız sürece ölmüyorsunuz. Önceki Battlefield’lerde Medic rolünü üstlenenen silahdaşlarını iyileştirmekten haz alan oyuncular için kötü bir haber olmalı… Daha önce bahsettiğim “Destruction 2.0” motorunu kullanan Bad Company 2’nin bunu olabildiğince muhteşem kullanması gözümden kaçmadı. Oyunu oynarken nereye siper alsam alayım kendimi çatışma anında güvende hissedemedim. Her an bir bomba atılacak veya bir tank ateş edecekmiş gibi geliyor. Oyunda patlayıcıları ve bombaları doğru kullanabilenlerin avantajlı duruma geçebileceklerini söylemek yanlış olmaz. Ağaçların bile kırılabildiğini söylesem oyunun nedenli gerçekçi bir yıkım sistemi üzerinde kurulduğunu kanıtlar herhalde…
Oyuna başladığınız ilk saatte çoğu diğer online FPS’de olduğu gibi önce oyunu kavramaya çalışıyorsunuz. Tabii bu süreçte alışkanlık kazanan diğer oyuncular tarafından öldürülmek de bu işin bir parçası oluyor. Yüzlerce metre öteden size sıkılan sniper mermisi ile, tank topu ile parçalara ayrılarak veya kurulmuş ağır makineli tüfeklerle ölmeniz an meselesi… Multiplayer moduna biraz daha hazır başlamanız açısından önce oyundaki ilk 2 seçim ekranından bahsetmek istiyorum. İlki silah “özelleştirme” ekranımız… Gerçi oyunun beta sürümü olduğu için çoğu şey kilitli veya hazır değil ancak buradaki sistem aynen Modern Warfare 2’de olduğu gibi işliyor. Savaş alanında yaptığınız katkılar, yeni silahlar ve özelleştirmeler açıyor. Modern Warfare 2’de ki harika “perk” sistemine benzeyen bu özelleştirmeler içerisinde, daha fazla silah taşıma, silahınızla daha iyi nişan alma veya mermilere dayanıklı olma gibi birçok “yetenek” mevcut… Tam sürümde daha ne gibi özelliklerin olacağını çok merak ediyorum doğrusu…
Bad Company 2’de bulunan bir diğer özellik ise tabi ki "sınıf seçimi" oluyor. Modern Warfare 2 ile arada ki en büyük farklardan biri kesinlikle bu olan BC2’de ki ekipmanlar önceki oyunlarda da olduğu gibi birbirinden farklı 4 ayrı sınıfa ayrılıyor, bunları sıralarsak; Assault, Engineer, Medic ve Recon… Hepsi birbirbirini tamamlayan sınıflar ve ekipmanlar bu sınıflara dağıtılmış vaziyetteler. Örneğin; sniper tüfeği mi kullanmak istiyorsunuz, o zaman “Recon” sizin sınıfınız.. Experience yani tecrübe puanları da seçtiğiniz sınıfta yaptığınız ilerlemeler sonucunda o sınıfa has özelleştirmeler açıyor. Yani Medic ile oynarken bir Enginneer silahı açmanız imkansız… En doğru seçim 2 sınıfı kendinize belirlemek ve oyunun genelinde bunları tercih etmek olacaktır. Yoksa 4 sınıf ile başa çıkmak epey zor görünüyor. Araçların içinde kazandığınız tecrübe puanları ise farklı bir kategoride sayılıyor. Araç tecrübe puanları ile araçlara has özelliştirmeler kazanabiliyorsunuz. (Daha iyi zırh vs..)
Her sınıfın farklı bir rolü var. Beta da en çok dikkatimi çeken çoğu kişinin Recon sınıfını seçip, sniper tüfeğiyle bütün gün sıkılmadan pusu yapmaları oldu. Recon sınıfı kesinlikle sadece bundan ibaret değil, en basiti DICE bu sınıfa C4’ler de koymayı tercih etmiş. C4’ler ile tankları havaya uçurmak oldukça kolay. Takım arkadaşları tanklar tarafından atomize olurken sniper’ların oldukça pasif kalması oyuna kötü bir hava katıyor. Oyunda yakın çatışmalarda ikincil silahınız olan pistol’ları çekmekten asla çekinmeyin. “Pistol”lar oldukça etkili ve tepkimelerinin çok fazla olmaması sayesinde oldukça güven sağlıyorlar. Oyundaki tüm sınıflarda ilk kazanacağınız silahlar bir pompalı tüfek ve yarı-otomatik tüfek oluyor. Daha sonra sınıflar arası uçurum gittikçe artıyor.
Oyunun şu anda beta versiyonu çılgınlar gibi oynanıyor ve ilk izlenimlerim oyunun harika olduğu yönünde... Tam sürümde ne gibi yenilikler olacak bilemiyorum ancak bundan daha iyi olamazdı diye düşünüyorum. Bad Company 2, Tek-kişilik oyuncu modunun henüz nasıl olacağını bilemiyoruz ancak bu beta sürümü gösterdi ki Modern Warfare 2’ye çok büyük bir rakip geliyor ve hatta daha da ileri giderek sıkı bir Modern Warfare oyuncusu olmama rağmen Bad Company 2 multiplayer’ının daha başarılı olacağını tahmin ediyorum. Oyunun şimdilik tek noksan olarak gördüğüm ve düzelmesini umduğum nokta konsol versiyonlarındaki 24 kişilik oyuncu limiti olması olmuş. DICE büyük ihtimalle oyunda lag olmaması için böyle bir uygulama koymuş ancak Battlefield gibi koca bir alanda oynanan bir oyun için bu sayı biraz düşük geldi. Tam sürüm çıkınca bu konuda bir gelişme olmasını umuyoruz ve sabırsızlıkla 2 Mart için beklemeye geçiyoruz. Bu arada Beta sürümünün tadını çıkaranlar için beta denemesinin 25 Şubat’ta biteceğini hatırlatıyorum.Hala betayı oynamayanlara ise tek bir sözüm var; Bir şans verin… Kesinlikle pişman olmazsınız.
Yorumlar
Lincourt
29.01.2010 15:00:02
Dün Xbox 360 betasını deneme fırsatı buldum ve çok beğendim. PS3 betasını da oynamıştım. Xbox 360'ı da oynayınca oyunun oldukça keyif verici olduğunu bir kez daha anladım. Özellikle gerçek savaş hissi ve paraşütle atlama gibi küçük detayları ile oyun oldukça ön plana çıkmayı başarmış.
Kısacası DICE gene yapmış yapacağını
sahafiec
29.01.2010 15:01:17
inceleme için teşekkürler.
orkunvemosi
29.01.2010 15:09:38
Bence ilkinden daha iyi olacak gibi gözüküyor
el_turco_06
29.01.2010 15:12:22
evet dogru tespıt arcade adam oldurme oyunu degıl GERCEK SAVAS OYUNU
bınaların yıkıması tank kullanımı parasutle atlama ucak heıkopter kullanımı vs...
Lincourt
29.01.2010 15:36:35
Dün betasını oynuyordum. Karşıdan bir helikopter geliyor. Bu sabit roket atarı bir ateşledim. Bir tanesi direk atladı zaten roketin geldiğini görünce. Ardından ekranda triple kill + Vehicle bonusu alınca çok mutlu oldum.
Oyun gerçekten savaş atmosferi yönünden oldukça iyi. Paraşütle atlama dışında atlarken ateş edebilme de cabası :D
hellteam
29.01.2010 16:14:06
Bu fizik olayı bu oyunda can alıcı seviyede güzel .Betası çıktı ama biz full unu bekliyoruz
Ama oynanabilirlik benim açımdan çok önemli çıkınca görücez
Kénan
29.01.2010 16:16:27
2 Mart gelse de doysak oyuna
canpii
29.01.2010 16:34:13
singlesini çok merak ediyorum.. mw2 kadar olacağını sanmıyorum single olarak ama inş utandırır oyun bizi.. iyi bi rakip gelirse mükemmel olur piyasa için..
-Fß!-
29.01.2010 17:08:05
Güzel olacak inşallah
dIsAstEr
29.01.2010 17:12:02
Oynadıkça oyunda bazı enayilikler buluyorsunuz, genelde oyun beğenildi ama deli gibi de hatalar var veya özellikler. İyi ki beta işine girdiler, bu hatalarla ve özelliklerle çıksaydı bu oyun yama manyağı olurduk, başarısını bile etkilerdi serinin.
Mertcan.
29.01.2010 21:24:05
Modern Warfare 2'yi bitirdim , çok zevkli , hayatımda oynadığım en kaliteli oyunların özellerindendi , multiplayer da oynuyorum çok zevkli fakat bir süre sonra eski tadı çıkmıyor gibi , yani hep aynı şeyler sanki , sıkılma yok da çeşitlilik azalıyor.Ama Bad Company 2 çok daha çeşitli gibi geldi gözüme , belki de yeni diye öyledir ama çok ciddi bir rakip bence.
maydo72
30.01.2010 19:57:42
Bu yazının inceleme yazısı ile uzaktan yakından alakası yok sen Bad company 1 i oynayıp 2 deki olmasını dilediğin şeyleri yazmışsın. Bad company hakkında bir makale olabilir ama ön incelemeyi(zaten başlık dikkatimi çekti bu neyi incelemiş diye onun için okudum) bırak demoyu bile oynamadan inceleme yasızı diye dilek ve temennilerini yazmışsın.
drejtc
30.01.2010 23:30:43
quote:
Orijinalden alıntı: Lincourt
Dün betasını oynuyordum. Karşıdan bir helikopter geliyor. Bu sabit roket atarı bir ateşledim. Bir tanesi direk atladı zaten roketin geldiğini görünce. Ardından ekranda triple kill + Vehicle bonusu alınca çok mutlu oldum.
Oyun gerçekten savaş atmosferi yönünden oldukça iyi. Paraşütle atlama dışında atlarken ateş edebilme de cabası :D
bende betasını oynadım helikopter felan yoktu herkese ayrı betamı veriyolar ne
Umutcan
31.01.2010 02:33:14
Battlefield serilerinde her zaman takım oyunu önde olmuştur. Özellikle bir clan oyuncusuysanız ve sesli iletişim kuruyorsanız oyundan
maksimum zevk alabilirsiniz. Konsollar için diyemeyeceğim ama, şu an bana göre pc'de takım oyunu en iyi oyun halen battlefield 2'dir.
5 senelik oyun fakat halen ilk günkü zevk ile oynayabiliyorum. Ama merak ettiğim bir konu da var, battlefield 3 çıkması gerekiyordu,
bad company serileri acaba bir ara oyun niteliğinde mi ? Battlefield 3 çıkış tarihi hakkında bir veri bulamadım.
Bad company 2'de battlefield 2'ye göre bazı şeylerde kısıtlamalara gidilmiş. Örneğin uçaklar yok, squad birim sayısı düşürülmüş.
Oyun biraz daha cod serilerine benzetilmiş/benzetilmeye çalışılmış gibime geldi. Ben bf2'den kırpma yapılmadan çok daha güzel yenilikler
yapılmasını/eklenmesini beklerdim açıkcası.
diavoloo
31.01.2010 09:24:38
psn e 2 şubattamı geliyordu arkadaşlar?
lord_general
31.01.2010 11:19:31
quote:
Orijinalden alıntı: drejtc
quote:
Orijinalden alıntı: Lincourt
Dün betasını oynuyordum. Karşıdan bir helikopter geliyor. Bu sabit roket atarı bir ateşledim. Bir tanesi direk atladı zaten roketin geldiğini görünce. Ardından ekranda triple kill + Vehicle bonusu alınca çok mutlu oldum.
Oyun gerçekten savaş atmosferi yönünden oldukça iyi. Paraşütle atlama dışında atlarken ateş edebilme de cabası :D
bende betasını oynadım helikopter felan yoktu herkese ayrı betamı veriyolar ne
Evet aynı beta. Oyun 4 aşamalı 4 aşamada bitince atackerslar kazanıyor bak şöyle. 1. bölge var 1.bölgeyi atack yapanlar ele geçerince 2. bölgeye çekiliyor def.lar 2. bölge ele geçince 3. bölgeye geçkiliyorlar. 3. bölgede H yazan yerde apache bulunuyor. Tek kullanmanı önermem;) 3. bölge ele geçince son bölge olan 4. bölgeye geri çekiliyorlar yani öldüklerinde orda doğuyorlar falan . 4. bölgede de black hawka benzer bir helikopter var. Bunu tek sürmen bi anlam ifade etmiyor 2-3 kişi öneririm sürmeni.Hadi iyi oyunlar :)
ilkermurat
31.01.2010 11:44:26
Battlefield: Bad Company 2...O KADAR...(ARAÇ BAŞI 500.000 POLİGON
Maximum_Carnage
31.01.2010 11:48:05
quote:
Orijinalden alıntı: diavoloo
psn e 2 şubattamı geliyordu arkadaşlar?
4 Şubat.
LPTRASH
31.01.2010 18:37:21
İnceleme güncellenmiştir arkadaşlar :)
*Levent Polater
diavoloo
31.01.2010 22:05:49
quote:
Orijinalden alıntı: Maximum_Carnage
quote:
Orijinalden alıntı: diavoloo
psn e 2 şubattamı geliyordu arkadaşlar?
4 Şubat.
eyvallah hocam..
Phermat0n
02.02.2010 19:26:29
Şu an en çok beklediğim oyun bu açıkçası.BETA'yı oynamak istemedim ama Mart'ı sabırsızlıkla bekliyorum.
FadeToßlack
02.02.2010 21:22:21
Şimdiden merak eden arkadaşlara açıklamada bulunayım;oyunun betasını oynamış biri olarak gerçekten bir başyapıt olduğunu söyleyebilirim.Onca hataya ve kaplama sorununa rağmen mükemmel bir haz alıyorum oyunu oynarken.Tam sürümünde bu hataların giderileceğini bilmek ve grafiklerinin daha iyi olacağını bilmek beni oyundan daha da fazla haz almama neden oluyor çünkü beta haldeyken bile muhteşem bir oyun.
Betasında sadece bir harita olmasına rağmen her roundda oyunu ne kadar oynarsam oynayayım ilk kez oynadığım zamanki kadar eğlence veriyor,ki oyunun başında saatlerimi öldürmüş biriyim.
Outrage
15.02.2010 19:44:37
inceleme için teşekkürler
at_anger
16.02.2010 00:46:23
EA in mahvetmediği nadir serilerden biri.. başından beri seviyorum bu oyunu (2142 hariç)
MrStark
16.02.2010 03:51:40
at_anger
hiç te değil en azından bad company e laf söylenmez o seriye diğer battlefield lara karışmam fakat herkes bilir bad company serisi aşırı sağlamdır.
2.oyun inaılmaz olmuş multi olarak aşık oldum yani çok gerçekci savaş ortamını hiç böyle yaşatan başka bir oyun daha görmedim.
fallen_angel17
16.02.2010 04:06:06
Oyun muthis arkadaslar, Beta direk mala gidiyor.. Deneyin
U_şen
16.02.2010 09:52:32
Kral öldü (mw2) yaşasın yeni kral (bf2)
delgado505
16.02.2010 11:24:47
Rahatlıkla şunu söyleyebilirim bu oyun cod 6 ile yarışır...
psone
16.02.2010 23:15:56
ps3 de çıkmış xboxda da çıktımı .ps3'e oyunu alıcak param yok
ACND
17.02.2010 12:37:02
ben niye şu apache leri indiremiyorum acaba
sakalak
24.02.2010 16:21:22
ntsc çıkmış region kilitli 6.58 gb 2010-02-24 13:22:05
ne şans var ne güzel full sürümde multi atacaktık.
GencayA
24.02.2010 21:13:43
Yaa ben fpsleri hiç sevemedim fpsten başka oyun yok piyasada
Dante
24.02.2010 21:14:39
quote:
Orijinalden alıntı: at_anger
EA in mahvetmediği nadir serilerden biri.. başından beri seviyorum bu oyunu (2142 hariç)
EA değil de Dice yaptığı için mahvedilmiyor oyun. Yapımcı EA olsa çoktan mahvedilmişti.
ViяTuË
25.02.2010 00:21:44
quote:
Orijinalden alıntı: GencayA
Yaa ben fpsleri hiç sevemedim fpsten başka oyun yok piyasada
nie bir çok rpg oyunu var ac2 u2 gow3 geliyo daha ne olsun tadınmez yenmez oyunlar bunlar
ATESOGLU
25.02.2010 14:27:41
sabırsızlıkla bekliyorum
SyLaR25
25.02.2010 16:12:59
quote:
Orijinalden alıntı: ViяTuË
quote:
Orijinalden alıntı: GencayA
Yaa ben fpsleri hiç sevemedim fpsten başka oyun yok piyasada
nie bir çok rpg oyunu var ac2 u2 gow3 geliyo daha ne olsun tadınmez yenmez oyunlar bunlar
Bilmişlik yapmak istemem ama onlar rpg degil tps.
hougras
25.02.2010 22:55:30
şimdi bu oyun tam olarak ayın kaçında çıkıyor. 1 marttamı çıkacak? önsiparişim var ondan merak ettim
fod
25.02.2010 23:07:48
quote:
Orijinalden alıntı: hougras
şimdi bu oyun tam olarak ayın kaçında çıkıyor. 1 marttamı çıkacak? önsiparişim var ondan merak ettim
2 martda cıkıcaktı ama bir süre önce yapımcı 5 marta erteledi ,steamde 5 martta cıkıcak
yani gelecek cuma
hougras
25.02.2010 23:41:59
quote:
Orijinalden alıntı: fod
quote:
Orijinalden alıntı: hougras
şimdi bu oyun tam olarak ayın kaçında çıkıyor. 1 marttamı çıkacak? önsiparişim var ondan merak ettim
2 martda cıkıcaktı ama bir süre önce yapımcı 5 marta erteledi ,steamde 5 martta cıkıcak
yani gelecek cuma
yine erken gelirmi acaba bu oyunda diğerleri gibi çıkış tarihinden önce falan
angaraeski
01.03.2010 18:17:20
Yav dostlar bu oyun bildiğimiz zamanındaki bayrak yerleştirme battlefield'ı mı yoksa call of gibi bi hikayesi falan varmı?