Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Watch Dogs'un Yeni Videosu Yayınlandı!


    Ubisoft'un geçtiğimiz gün Twitter üzerinden sözünü verdiği üzere, Watch Dogs'un yeni videosu yayınlandı. 
 
   Oyunun yeni videosuna baktığımızda ilk olarak ctOS güvenlik sistemlerinden suçlu Aiden Pearce hakkında bir uyarıyla karşılaşıyoruz. Ardından ise Pearce'ın güçlerini tanıyoruz. Oyun içinden sahnelerle hazırlanan videonun sonunda bizi iki farklı sürpriz bekliyor.
 
    Videonun sonunda Watch Dogs'un DEDSEC isimli koleksiyoncu paketi ve oyunun çıkış tarihi gösteriliyor. 21 Kasım'da çıkacak olan oyunun koleksiyon paketinde özel görevler, harita, artbook ve soundtracklerin haricinde 23 cm.'lik bir de figür yer alıyor. Videoyu aşağıdan izleyebilirsiniz.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
watch dogs ubisoft ubisoft montreal ps3 xbox 360
Counter Strike 2.Beta Testi Bugün Başlıyor BS: Infinite DLC'sinde Yeni Bir Eşimiz mi Olacak?
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

:::LOSTPLANET:::

2.5.2013 23:11:31

0
içerik güzelmiş alınır bu koleksiyon sürümü

any77

2.5.2013 22:47:27

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Hümiyettin

______________________
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Bu mesajımı hatırlıyorum, aslında gta'yo sevmiyorum derken yanlış yazmışım, gta4'ten öncekileri sevmiyordum. Ama gta5 hoşuma giden bir oyun. Yani zaten hatırlıyor musun bilmiyorum ama watch dogs yokken gta5'i ne kadar övdüğümü... Slaytlar hazırladım, tüm ekran görüntülerini birleştirdim. Neler neler yaptım. Bu arada gta güzel oyun demek istedim biraz da. Gta benim tarzım bir oyun değil. Ama kaliteli bir yapım olduğunu söylemeye çalıştım. Yani cidden sıkıldım artık sizden. Yahu bırakın beni, görende beni oyun delisi biri zannedecek. Ben dahili bileşenler bölümüne gidiyorum, alıntı yapma artık!!! Hadi görüşürüz...

Hümiyettin

2.5.2013 22:23:00

+2
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL//

Bir şey diyip, konuyu kapatacağım. Ben gta'yı seviyorum evet. Nerede gta'ya kötü oyun demişim. Aksiyonun az olması gta'yı sevmememi mi gösterir. Hayır gta'yı çok çok beğenen biriyim. Ama watch dogs'u gta'dan daha çok beğeniyorum. Yoksa oha artık, gta hiç kötü oyun olur mu? Ben sadece watch dogs'un bana daha çok hitap eden bir oyun olduğunu düşünüyorum. Doğru gta'yı severim, o da güzel oyun. Hala sözümün arkasında duruyorum. Gta'da aksiyon wd'ya göre daha az dedim diye gta'ya kötü demiş mi oluyorum? Oyundan anladığın aksiyon mudur. Ben yukarıda açıkladım zaten, wd bana daha uygun bir oyun, bir çok özelliğini de yazdım. Zaten daha yeni bir oyun, oyunu çıkmadan öldürmeyin, doğmadan öldürmeyin diyorum. Sonuçta gta zaten senelerden beri çok iyi bir oyun serisi, wd ise ŞUAN için iyi gidiyor. Sözümün arkasındayım, gtada güzel oyun ama BANA GÖRE WD daha iyi . Şu sıralar zaten çok oyunlarda dolandım, of. Oyun Allah oyun. Benim ne işim var burada. Dahili bileşenler bölümüne kaçayım biraz ben. Fazlada meşgul etme beni, konu kapansın burada. Benden bu kadar, kapa konuyu... Haklısın, takıntılıyım, kötüyüm, sözünün eri biri değilim, şimdi gta'nın fotolarına bakmaya devam et...
______________________
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

any77

2.5.2013 22:08:06

-1
quote:

Orijinalden alıntı: bkaakco Affınızı diliyorum ancak dayanamıyorum artık: @\\RivenDeLL//, konuştukça batıyorsun kardeşim bence sen vazgeç bu işlerden. Bir aksiyon oyunu için "aksiyon yok" demek ya fanboyluğun bir göstergesidir ya da oyundan anlamamanın. Bir de "GTA'yı da severim, o da iyi oyun" tarzında yorumlar yapıyordun geçen gün. Bari sözünün arkasından dur. Yoksa oyuna ne dersen de umrumda değil, ancak çok abartıyorsun her şeyi, takıntılısın. Cümle sayısını artırarak da milletin kafasını karıştırıyorsun. Başka da bir şey demiyorum sana.
Bir şey diyip, konuyu kapatacağım. Ben gta'yı seviyorum evet. Nerede gta'ya kötü oyun demişim. Aksiyonun az olması gta'yı sevmememi mi gösterir. Hayır gta'yı çok çok beğenen biriyim. Ama watch dogs'u gta'dan daha çok beğeniyorum. Yoksa oha artık, gta hiç kötü oyun olur mu? Ben sadece watch dogs'un bana daha çok hitap eden bir oyun olduğunu düşünüyorum. Doğru gta'yı severim, o da güzel oyun. Hala sözümün arkasında duruyorum. Gta'da aksiyon wd'ya göre daha az dedim diye gta'ya kötü demiş mi oluyorum? Oyundan anladığın aksiyon mudur. Ben yukarıda açıkladım zaten, wd bana daha uygun bir oyun, bir çok özelliğini de yazdım. Zaten daha yeni bir oyun, oyunu çıkmadan öldürmeyin, doğmadan öldürmeyin diyorum. Sonuçta gta zaten senelerden beri çok iyi bir oyun serisi, wd ise ŞUAN için iyi gidiyor. Sözümün arkasındayım, gtada güzel oyun ama BANA GÖRE WD daha iyi . Şu sıralar zaten çok oyunlarda dolandım, of. Oyun Allah oyun. Benim ne işim var burada. Dahili bileşenler bölümüne kaçayım biraz ben. Fazlada meşgul etme beni, konu kapansın burada. Benden bu kadar, kapa konuyu... Haklısın, takıntılıyım, kötüyüm, sözünün eri biri değilim, şimdi gta'nın fotolarına bakmaya devam et...

bkaakco

2.5.2013 21:24:00

-1
Affınızı diliyorum ancak dayanamıyorum artık: @\\RivenDeLL//, konuştukça batıyorsun kardeşim bence sen vazgeç bu işlerden. Bir aksiyon oyunu için "aksiyon yok" demek ya fanboyluğun bir göstergesidir ya da oyundan anlamamanın. Bir de "GTA'yı da severim, o da iyi oyun" tarzında yorumlar yapıyordun geçen gün. Bari sözünün arkasından dur. Yoksa oyuna ne dersen de umrumda değil, ancak çok abartıyorsun her şeyi, takıntılısın. Cümle sayısını artırarak da milletin kafasını karıştırıyorsun. Başka da bir şey demiyorum sana.

Hümiyettin

2.5.2013 18:10:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL//

Diyorum ya, Aksiyon gta'da var, ama watch dogs'ta daha da var diye. Of, anlatamadım demek istediğimi! Yani watch dogs gta'dan daha çok senaryo odaklı. Gta'da da senaryo var ama watch dogs'ta herşey senaryo üzerinden ilerliyor diye düşünüyorum. Şu şehri hackleme olayını anladın değil mi? Zaten WD biraz da bilim kurgu'ya kaçıyor. Person of interest, aksiyon işte ...
Tamam her neyse artık çıkınca göreceğiz.

any77

2.5.2013 17:46:06

0
quote:

Orijinalden alıntı: Hümiyettin Okumamıştım onu. WD grafik olarak daha önde. GTA V ise ortalama üstü bir grafiğe sahip. Nasıl aksiyon yok GTA' da ?
Diyorum ya, Aksiyon gta'da var, ama watch dogs'ta daha da var diye. Of, anlatamadım demek istediğimi! Yani watch dogs gta'dan daha çok senaryo odaklı. Gta'da da senaryo var ama watch dogs'ta herşey senaryo üzerinden ilerliyor diye düşünüyorum. Şu şehri hackleme olayını anladın değil mi? Zaten WD biraz da bilim kurgu'ya kaçıyor. Person of interest, aksiyon işte ...

Hümiyettin

2.5.2013 17:39:18

0
Okumamıştım onu. WD grafik olarak daha önde. GTA V ise ortalama üstü bir grafiğe sahip. Nasıl aksiyon yok GTA' da ?

any77

2.5.2013 17:29:40

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Hümiyettin

Kaplamalar falan o kadar iyi olmasa bile GTA V' in fizikleri iyi. Aksiyonlu senaryoda var. Aksiyondan fazlası var hatta. Son trailerdaki uçak sahnesi mesela. Hackleme özelliği evet farklı bir özelliklik. Her ne kadar saçma olsada. Tek akıllı telefon üzerinden şehri yönetebilmek mantıklı değil. Tekdüze olacak gibi geliyor bana.
Tek telefonla şehri yönetme konusunda, oyunun senaryosunu okumamışsın sanırım. ctOS adında chicago şehrini yöneten ana bilgisayar var. Bu pc ile tüm şehirin sistemlerini kontrol edebiliyorsun. İnsanların beynindeki düşünceleri bile öğrenebilecek kapasitede olan bir pc bu. Ve biz bu pc'yi zamanında hacklemişiz. Bu ctOS pc'sine virüs bulaştırmışız, yani hacklemişiz. Ve pc'yi de bir telefon gibi cihazdan kontrol ediyoruz. Bence gayette mantıklı. Aksiyon konusuna gelirsek, gta'da aksiyon yok, fizik grafik yok demiyorum. Sadece watch dogs'ta daha önde diyorum . Gta aksiyonlu olabilir ama watch dogs daha başarılı bu konuda . Dediğim gibi gta5'te güzel oyun. Ben sadece watch dogs'un artılarını saydım.

Hümiyettin

2.5.2013 17:24:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL//

Grafikler evet bir neden ama oyunda en çok beğendiğim özellik hack'lemenin bulunması. Ayrıca oyun gta'ya göre daha aksiyonlu ve daha çok senaryo odaklı geliyor. Yani bana göre iyi bir şey. Grafikten başka birşey yok diyorsunuz ama yapmayın, yazıktır. Grafikten başka bir şey olmayan oyunlar bu kadar popüler olsaydı crysis3'ün goty seçilmesi gerekirdi. Demek ki grafikten başka şeyler de var . Kısaca watch dogs'u sevmemin nedenleri: - Aksiyonlu senaryo - Yenilikçi hack'lemenin bulunması, başka hiç bir oyunda olmayan bir özellik, merak uyandırıcı... - Grafikler - Fizikler Mesela gta'da bunlar yok. Ama gta'da çok güzel oyun. Yani ki oyununda artı eksisi var, kimine göre wd'nin artıları daha iyi, kimine göre de gta'nın... Tartışılacak bir şey yok...
Kaplamalar falan o kadar iyi olmasa bile GTA V' in fizikleri iyi. Aksiyonlu senaryoda var. Aksiyondan fazlası var hatta. Son trailerdaki uçak sahnesi mesela. Hackleme özelliği evet farklı bir özelliklik. Her ne kadar saçma olsada. Tek akıllı telefon üzerinden şehri yönetebilmek mantıklı değil. Tekdüze olacak gibi geliyor bana.

any77

2.5.2013 17:18:32

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Hümiyettin

Bu yorumunuzdan belli WD' un sevilme nedeni. Şu grafiklerle gelmese bu kadar konuşulmaz bu oyun. İlk defa bir açık dünya oyunda böyle grafikler var. Başka bir artısı yok. ''Çevre detayı olarak watch dogs önde. Çevre detayı, yani grafik işte. Watch dogs'taki kadar ince elenip sık dokunmuş yollar, sokaklar görmedim ben ''
Grafikler evet bir neden ama oyunda en çok beğendiğim özellik hack'lemenin bulunması. Ayrıca oyun gta'ya göre daha aksiyonlu ve daha çok senaryo odaklı geliyor. Yani bana göre iyi bir şey. Grafikten başka birşey yok diyorsunuz ama yapmayın, yazıktır. Grafikten başka bir şey olmayan oyunlar bu kadar popüler olsaydı crysis3'ün goty seçilmesi gerekirdi. Demek ki grafikten başka şeyler de var[:'(]. Kısaca watch dogs'u sevmemin nedenleri: - Aksiyonlu senaryo - Yenilikçi hack'lemenin bulunması, başka hiç bir oyunda olmayan bir özellik, merak uyandırıcı... - Grafikler - Fizikler Yani şu grafiklerle ister gta gibi silahla, ister hackleyerek. İkisini aynı anda kullanmak çok eğlenceli olur diye düşünüyorum. Open world oyun ve bu grafikler. Grafiklerin yanında diğer özelliklerde bulununca tercih sebebim oluyor, he gta güzeldir ayrı mesele. Mesela gta'da bunlar yok. Ama gta'da çok güzel oyun. Yani ki oyununda artı eksisi var, kimine göre wd'nin artıları daha iyi, kimine göre de gta'nın... Tartışılacak bir şey yok...[:'(]

Hümiyettin

2.5.2013 17:10:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL//

Sabrımı mı deniyorsun bilmiyorum ama ben gta'ya kötü mü diyorum Allah aşkına? Watch dogs'a iyi dedim diye mi bütün olanlar. Ne var yani, watch dogs daha çok senaryo odaklı. Bu kesin bir şey zaten. Ben senaryoyu sevebilirim, sizler ise eğlenmeye bakabilirsiniz. Burada anlaşılamayacak bir şey yok ki? Gta ve watch dogs, ikiside güzel oyunlar, ve ikisinide oynayacağım. Ama watch dogs'u da yerin dibine sokmanın alemi yok? Ayrıca hangi mesajıma cevap yazdın, alıntı yap da anlayayım, böyle yazma, hangi mesajıma cevap yazdığını anlayamıyorum. Eğer şu gta4 mesajıma karşılık bir cevap verdiysen, gta4'e kötü veya gta5'e iyi demedim ki? Sadece watch dogs'un en çok benzediği gta, gta4 dedim???
Bu yorumunuzdan belli WD' un sevilme nedeni. Şu grafiklerle gelmese bu kadar konuşulmaz bu oyun. İlk defa bir açık dünya oyunda böyle grafikler var. Başka bir artısı yok. ''Çevre detayı olarak watch dogs önde. Çevre detayı, yani grafik işte. Watch dogs'taki kadar ince elenip sık dokunmuş yollar, sokaklar görmedim ben ''

any77

2.5.2013 17:06:01

-2
quote:

Orijinalden alıntı: Hümiyettin Sen GTA V videolarını nerenle izliyorsun ?
Sabrımı mı deniyorsun bilmiyorum ama ben gta'ya kötü mü diyorum Allah aşkına? Watch dogs'a iyi dedim diye mi bütün olanlar. Ne var yani, watch dogs daha çok senaryo odaklı. Bu kesin bir şey zaten. Ben senaryoyu sevebilirim, sizler ise eğlenmeye bakabilirsiniz. Burada anlaşılamayacak bir şey yok ki? Gta ve watch dogs, ikiside güzel oyunlar, ve ikisinide oynayacağım. Ama watch dogs'u da yerin dibine sokmanın alemi yok? Ayrıca hangi mesajıma cevap yazdın, alıntı yap da anlayayım, böyle yazma, hangi mesajıma cevap yazdığını anlayamıyorum. Eğer şu gta4 mesajıma karşılık bir cevap verdiysen, gta4'e kötü veya gta5'e iyi demedim ki? Sadece watch dogs'un en çok benzediği gta, gta4 dedim???

bkaakco

2.5.2013 16:07:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: Hümiyettin Sen GTA V videolarını nerenle izliyorsun ?
Ben artık o şahsın hiçbir yorumunu ciddiye almıyorum. Buna gerek de duymuyorum. İstediğini desin.

Hümiyettin

2.5.2013 15:45:33

0
Sen GTA V videolarını nerenle izliyorsun ?

Man Down

2.5.2013 09:59:05

0
23 santimlik figür :D

any77

1.5.2013 19:52:01

-1
quote:

Orijinalden alıntı: porsux Ben bu oyunu klasik gta çizgisinden çok gta 4 de benzetiyorum haksızmıyım beyler ? gta 4 te ilk oynamaya başladığımda ilk dikkatimi çeken animasyonlarıydı adamın yürüyüşü gerçek gibi gelmişti wd dede benzer bir his yaşadım yani sanki gta 4 dün devam oyunu gibi biraz senaryo bazında değişikliğe gitmişler sadece seçimleri bize bırakmışlar. bu aşamada düşünüldüğünde gta 5 ile wd arasındaki savaş yeni nesil eski nesil oyuncular arasındaki savaş gibi olacak. aynı gta 4 dü beğenmeyen gta sa sever arkadaşlar gibi.. bana gta 5 daha cazip geliyor ama yeni nesilin şokunuda wd ile bünyeme yedirebilirim :D
Benim de demek istediğim tam da buydu işte. Ama watch dogs'a da gta sa'daki gibi kırsal alanlar eklerlerse (biraz zor ama olabilir) o zaman işte gta diye bir şey kalmaz. Dediğin çok doğru. Yeni nesil daha çok aksiyon ve hikaye istiyor. Eski nesilde şehirde dolaşıp fantezi yapmak. Ben senaryo odaklı bir aksiyon oyunu isterim. Yani boş boş şehirde dolaşıp ne halt yapacağım. Watch dogs'ta ikisini de yapabileceğiz gibi geliyor bana. Eski nesil boş boş şehirde dolaşmaktan hoşlanıyor nedense. Yani gta4'ü de beğenmez onlar. Çünkü open world'den anladıkları şehirde mal mal dolanmak... Ne var biraz aksiyon olsa, bir amaç olsa... Watch dogs'un en çok benzediği gta, gta4. Ama gta4'ten biraz daha aksiyonlu ve senaryolu. Aynen, adamın yürüyüşü gerçek gibi WD'da. Gta4'e hackleme eklemişler, şehri daha iyi yapmışlar olmuş watch dogs, he grafik ve fizikleri de ilerletmişler. Ya zaten ikiside open world oyunu. Tabi ki benzeyecekler birbirlerine. Ama watch dogs gta'dan her konuda önde. Grafikler ve dinamikler daha iyi. Gta'dan daha aksiyonlu. Senaryo person of interest zaten, inanılmaz. Diziyi izlerdim zaten watch dogs üstüne off, benim için tadından yenmeyecek . Tahmin ediyorum gta'da olup da watch dogs'ta olmayacak olan tek şey ergenlerin p***o yerlerinde dolanmaları olacaktır . Yani kısaca gta'da olup da watch dogs'ta olmayan bir şey göremedim[:'(]. Belki watch dogs gta'dan daha çok senaryo odaklı olacak ki bu güzel bir şey, tek fark o oluyor. Grafik ve fizik de daha iyi olunca watch dogs kesinlikle doğru tercih. Bir düşünün, oyun güzel olmasaydı, ubisoft bu kadar ded sec ve vigilante gibi paketler hazırlar mıydı? Hangi oyununda var böyle kapsamlı bir paket. Demek ki özenilmiş bir yapım var ki ortada bu tür paketlerin satılacağını düşündüler...

porsux

1.5.2013 17:47:17

-1
Ben bu oyunu klasik gta çizgisinden çok gta 4 de benzetiyorum haksızmıyım beyler ? gta 4 te ilk oynamaya başladığımda ilk dikkatimi çeken animasyonlarıydı adamın yürüyüşü gerçek gibi gelmişti wd dede benzer bir his yaşadım yani sanki gta 4 dün devam oyunu gibi biraz senaryo bazında değişikliğe gitmişler sadece seçimleri bize bırakmışlar. bu aşamada düşünüldüğünde gta 5 ile wd arasındaki savaş yeni nesil eski nesil oyuncular arasındaki savaş gibi olacak. aynı gta 4 dü beğenmeyen gta sa sever arkadaşlar gibi.. bana gta 5 daha cazip geliyor ama yeni nesilin şokunuda wd ile bünyeme yedirebilirim :D

Cpt. Miller

1.5.2013 14:54:04

0
Dandik geliştirici olduğu için, FarCry 3 metascore 88, Assasin's Creed 3 metascore 80, bunlar open world oyun değil mi ? Watch Dogs ve Assasin's Creed 4: Black Flag 90'dan aşağı kalmaz. Rockstar open world tarzında oyun yapmada uzmansa, 2K Games'in Mafia serisini hiç yapmamış kabul ediyorum.

any77

1.5.2013 14:40:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Beyler bunu gta 5 ile kıyaslayamazsınız neden dersiniz ubisoft gibi dandirik bir geliştiricisi var ve sen burda gta 5 ile watch dogs u karşılaştırarak yılların uzmanı rockstara hakaret etmiş oluyosun şimdi ben bunu yazdım gerizekalı cevat kafalı bir herif çıkacak mal gibi ;grafiklere bak sana ;diyecek işte oyun sektörü bu hale geldi
Sonra neden ülke gelişmiyor, neden eğitim sistemi böyle, neden bizden eğitimli iş adamları çıkmıyor, neden eğitim seviyemiz düşük... Ubisoft ve dandirik kelimelerini aynı cümle de kullandın? İki oyunda iyi olacak, watch dogs veya gta5, ikisinden biri diğerinden daha iyi olamaz. Çünkü oyunlardaki amaçlar çok farklı şeyler. Farklı oyunlar...

BSC Misafiri

1.5.2013 14:05:15

0
Video açılmıyor :-(

BSC Misafiri

1.5.2013 14:04:13

-2
Beyler bunu gta 5 ile kıyaslayamazsınız neden dersiniz ubisoft gibi dandirik bir geliştiricisi var ve sen burda gta 5 ile watch dogs u karşılaştırarak yılların uzmanı rockstara hakaret etmiş oluyosun şimdi ben bunu yazdım gerizekalı cevat kafalı bir herif çıkacak mal gibi ;grafiklere bak sana ;diyecek işte oyun sektörü bu hale geldi

digimon52

1.5.2013 00:23:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL//

Şaka yaptığınızı biliyorum zaten, gta konusunda yazdıklarınızı da biliyorum. Sazan değilimdir . Ama hocam yalan da değil hani. Gta güzel olabilir ama bu ounda güzeli gta'dan farklı ve yaşayan bir şehir var oyunda ... Çevre detayı olarak watch dogs önde. Çevre detayı, yani grafik işte. Watch dogs'taki kadar ince elenip sık dokunmuş yollar, sokaklar görmedim ben .
watch dogs hem bu nesile hem diyer nesile cikiyor pc icin alsan baska bir dert :) sonucda ps3 ve xbox360 versiyonu oynanis göremedik o zaman gta5 seviyesinde bir oyun diye düsünüyorumayrica dünyasi nekadar büyük ? hem gta´da yapdiklarimizin hatti hesabi yok o yüzden WD kisitlanmis olacak ayni bu smile gibi ---> bir sey göremicez :) sadece lansmandaki pahali pc´den en güzel oynanis kismini gördük WD oyununda. agizim acik kalmadi degil yani. watch dogs, Ac serisi gibi her sene cikmaz ise güzel bir oyun olacakdir. bakalim

any77

1.5.2013 00:09:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: digimon52

saka yapdim lan yazacagini biliyordum GTA EN IYISI GTA5 FOREVER :D .Watch dogs ile GTA5´in cevre detaylarina bak ;) gta´da gercek sosial bir düya var. fakat bu nesile cikmasi gercekden soru isareti ----> ? fakat ikisinide oynayacagim ve keyfime keyif katacagim.
Şaka yaptığınızı biliyorum zaten, gta konusunda yazdıklarınızı da biliyorum. Sazan değilimdir[:'(] . Ama hocam yalan da değil hani. Gta güzel olabilir ama bu ounda güzeli gta'dan farklı ve yaşayan bir şehir var oyunda[:'(]... Çevre detayı olarak watch dogs önde. Çevre detayı, yani grafik işte. Watch dogs'taki kadar ince elenip sık dokunmuş yollar, sokaklar görmedim ben[:'(].

digimon52

1.5.2013 00:05:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL//

Aynen hocam, gta'dan farklı bir oyun. Şu adam mezarın başında dikilip sinirleniyor ya. Çok sağlam bir senaryo geliyor benden demesi. Yaşayan bir şehir var işte oyunda. Şu videonun sonlarına doğru polis kovalamacası olan sahne zaten beni benden aldı ...
saka yapdim lan yazacagini biliyordum GTA EN IYISI GTA5 FOREVER :D .Watch dogs ile GTA5´in cevre detaylarina bak ;) gta´da gercek sosial bir düya var. fakat bu nesile cikmasi gercekden soru isareti ----> ? fakat ikisinide oynayacagim ve keyfime keyif katacagim.

bkaakco

30.4.2013 23:34:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL//

Hocam hep aynı şeyler doğru fakat videoyu tekrar izledim de, sanki oyunda bir gta havası var gibi geldi bana. Videonun sonlarına doğru bir polis kovalamacası varya. İşte orada ve ondan sonra oyun gta'ya dönmeye başlıyor. Silahları çıkarıyor, sanırım bazuka ile filan dağıtıyor etrafı. Süper vallahi . Bir izleyin o son kısımlarını. Senaryo olarak benim anladığım bu karakterimizin yakınını biri öldürüyor sanırım. Videoda mezarın başında duruyor çünkü. Bizde bunun intikamını alacağız gibi. Person of interest...
Neyse ne, en iyisi çıkışı beklemek.

any77

30.4.2013 23:33:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: bkaakco Tek temennim o zaten oyun hakkında. GTA'nın kalitesi az çok belli zaten, Rockstar hiçbir GTA'yı kötü yapmadı. Watch Dogs'u daha çok merak ediyorum bu yüzden. Ama ne yalan söyleyeyim WD biraz fos çıkacak gibi his var içimde. Hep aynı şeyleri göstermeleri tedirgin ediyor beni. Yoksa beni bilen bilir zamanında WD'yi GTA V ile aynı kefeye koymuş adamım ben. Hatta ikisini de almayı düşünüyordum, ayrım da yapmıyordum kesinlikle. Fanboyluk yapmıyorum yani. Neyse bu kadar karşılıklı konuşma yeter sonra sopa yemeyelim bazı üyelerden veya adminlerden.
Hocam hep aynı şeyler doğru fakat videoyu tekrar izledim de, sanki oyunda bir gta havası var gibi geldi bana. Videonun sonlarına doğru bir polis kovalamacası varya. İşte orada ve ondan sonra oyun gta'ya dönmeye başlıyor. Silahları çıkarıyor, sanırım bazuka ile filan dağıtıyor etrafı. Süper vallahi . Bir izleyin o son kısımlarını. Senaryo olarak benim anladığım bu karakterimizin yakınını biri öldürüyor sanırım. Videoda mezarın başında duruyor çünkü. Bizde bunun intikamını alacağız gibi. Person of interest...

any77

30.4.2013 23:24:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: digimon52

tam tersini deseydim keske wtch dogs ,gta ile kiyaslanamaz demek istedim zaten. yoksa acik dünya oyunu olma konusunda 1´ci, üstelik gercekci cete, mafia, bilemedin gangster ( gangister) oyunu :D Oyun Mimari yapisina laf bile söylenmez. gercekden yasayan bir dünya farkli farkli insanlar var.
Aynen hocam, gta'dan farklı bir oyun. Şu adam mezarın başında dikilip sinirleniyor ya. Çok sağlam bir senaryo geliyor benden demesi. Yaşayan bir şehir var işte oyunda. Şu videonun sonlarına doğru polis kovalamacası olan sahne zaten beni benden aldı ...

digimon52

30.4.2013 21:51:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: \RivenDeLL//
tam tersini deseydim keske wtch dogs ,gta ile kiyaslanamaz demek istedim zaten. yoksa acik dünya oyunu olma konusunda 1´ci, üstelik gercekci cete, mafia, bilemedin gangster ( gangister) oyunu :D Oyun Mimari yapisina laf bile söylenmez. gercekden yasayan bir dünya farkli farkli insanlar var.

any77

30.4.2013 17:56:32

0
Aslında videoyu tekrardan izledim de şimdi, aynı gta'nın iyi grafiklisi gibi olmuş. Karakterlerin haraketleri, polisler, motorlar, arabalar filan aynı gta'da kine benziyor. Gta 5 gibi kırsal alanlar oyuna eklenseydi tadından yenmezdi ama iyi olmuş. Watch dogs 2 geldiğinde oyuna eklenecek bir şey kalmaz çünkü. Yani demek istediğim aynı gta'nın iyi grafiklisi gibi olmuş. Çok benziyorlar. Hatta aradaki tek fark hack'lemenin bu oyunda daha çok ön planda bulunması ...

any77

30.4.2013 17:06:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: digimon52 Dikkatli bakarsaniz Assasin´s Creed´e cok benzedigini görürsünüz özellikle menü leri falan. sirf assasin creed ile oynamamak icin bu oyunu alicam ekim´de insAllah. Ayrica Gta bu Oyun ile kiyazlanamaz.
Yapımcı aynı olunca benzer olacağı kesin zaten. Gta ile kıyaslanamaz diyorsunuz, oyun daha çıkmadan nedir bu? Gta çok daha iyi olabilir ama gta ile kıyaslanacak bir oyun varsa, o da watch dogs olur ...

BSC Misafiri

30.4.2013 17:05:55

-1
Şu oyun GTA ile niye kıyaslanıyor anlayamıyorum hala. GTA V de muhteşem olacak, bu oyun da nokta

BlodShot7

30.4.2013 16:37:43

+1
WTF !!! Person of Interest.

Cpt. Miller

30.4.2013 15:16:49

0
WD open world olmasının dışında, GTA'den biraz daha farklı bir oyun. Ubisoft bu oyun için uğraştı, güzel olacağı kesin.

Hümiyettin

30.4.2013 14:03:22

0
quote:

Orijinalden alıntı: bkaakco

Benim de anlatmak istediğim bu işte.
Konu kilit + üye ban + server off

bkaakco

30.4.2013 13:54:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: Hümiyettin Zaten bu oyunu çekici yapan grafikleri. Bence millet bu yüzden bu kadar ilgi gösteriyor. O hack olayı falan değil. Hep hack olursa tekdüze olur. Açık dünya oyun özelliklerinide taşımalı. Açık dünyada böyle grafikleri ilk defa gördüğümüz için çok ilgi çekti. İnşallah iyi olur. Bu tür oyunları sevdiğim için kötü çıkmasını istemem.
Benim de anlatmak istediğim bu işte.

Hümiyettin

30.4.2013 09:10:11

+1
Zaten bu oyunu çekici yapan grafikleri. Bence millet bu yüzden bu kadar ilgi gösteriyor. O hack olayı falan değil. Hep hack olursa tekdüze olur. Açık dünya oyun özelliklerinide taşımalı. Açık dünyada böyle grafikleri ilk defa gördüğümüz için çok ilgi çekti. İnşallah iyi olur. Bu tür oyunları sevdiğim için kötü çıkmasını istemem.

digimon52

30.4.2013 00:25:33

0
Dikkatli bakarsaniz Assasin´s Creed´e cok benzedigini görürsünüz özellikle menü leri falan. sirf assasin creed ile oynamamak icin bu oyunu alicam ekim´de insAllah. Ayrica Gta bu Oyun ile kiyazlanamaz.

bkaakco

29.4.2013 23:16:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL//

Heh şöyle. Bak doğru söylüyorsun. Her seferinde hack her seferinde hack. Anladık hac anladık, bize değişik bir şey göster ubisoft! Eğer sürekli hack olursa gerçekten tek düze olur. Gta tarzı yapabilirlerse güzel olacak[:'(]. E3'te değişik şeyler göstermezlerse bende beklentimi azaltacağım oyundan. Ama her şey oyun çıkınca belli olur zaten. Oyunlar çıkmadan bu kadar yoruma gerek yok. Bir çıksın bütün oyunlar, ona göre bakalım[:'(]...
Tek temennim o zaten oyun hakkında. GTA'nın kalitesi az çok belli zaten, Rockstar hiçbir GTA'yı kötü yapmadı. Watch Dogs'u daha çok merak ediyorum bu yüzden. Ama ne yalan söyleyeyim WD biraz fos çıkacak gibi his var içimde. Hep aynı şeyleri göstermeleri tedirgin ediyor beni. Yoksa beni bilen bilir zamanında WD'yi GTA V ile aynı kefeye koymuş adamım ben. Hatta ikisini de almayı düşünüyordum, ayrım da yapmıyordum kesinlikle. Fanboyluk yapmıyorum yani. Neyse bu kadar karşılıklı konuşma yeter sonra sopa yemeyelim bazı üyelerden veya adminlerden.

any77

29.4.2013 23:12:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: bkaakco

Bütün videolarda hackerlığı gözümüze sokmalarını beğenmiyorum. Oyun çok tekdüze gibi duruyor. E3'te görüğümde ben de hayran kalmıştım oyuna, belliydi ki değişik bir şeyler var. Ancak sonraki videolara ve resimlere baktım ki hep hackerlık hep hackerlık. Doğrusu artık ilgimi çekmiyor. Biraz farklı şeyler olsa belki ilgimi çekerdi de hep aynı şeyi gösteriyorlar.
Heh şöyle. Bak doğru söylüyorsun. Her seferinde hack her seferinde hack. Anladık hac anladık, bize değişik bir şey göster ubisoft! Eğer sürekli hack olursa gerçekten tek düze olur. Gta tarzı yapabilirlerse güzel olacak . E3'te değişik şeyler göstermezlerse bende beklentimi azaltacağım oyundan. Ama her şey oyun çıkınca belli olur zaten. Oyunlar çıkmadan bu kadar yoruma gerek yok. Bir çıksın bütün oyunlar, ona göre bakalım ...

bkaakco

29.4.2013 23:07:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL//

Sabrını mı zorluyorum ben. Sinirlenmenin alemi yok ki? Sanal bir şey için mi sinirlenilir. Güzel güzel konuşmak yerine neden sabrını zorlayayım. İstediğini yazmana bir şey demiyorum, yazarsan yaz, bana ne? Bana bir zararın yok sonuçta. Ama bazı konularda ÖN YARGILI olduğunuzu belirttim. Size göre gta daha güzel olabilir. Göreceli bir kavramdır da zaten . Ama tek söylediğim ön yargı... İstersen almazsın. Yapımcılara da küfredersin, söversin. Bu beni bağlamaz. İstersen bana da et, ben duymak istediğimi duyarım ama dediğim gibi, bakış açınızı değiştirin. Gta 5 çok güzel bir oyun olacak. Gerçekten, hatta en güzel gta oyunu olacağına eminim. Zaten hemen alacağım, orijinal kutulu olarak. Ama şu oyun hakkında en ufak bir bildi dahi yokken neden bu kadar ön yargılı olduğunuzu öğrenmeye çalışıyorum. Belki kötü bir oyun olacak, bu belli değil. Belki de güzel olacak, o da belli değil. Ama şu oyuna şu an için kötü demek de haksızlık olur. Bana uymuyor dersiniz. Okuyan, bilgi edinmeye çalışanlara yanlış bir izlenim oluşturuyor. Ben sadece söylüyorum, yazacağınızı yazarsınız. Kimse gelip de size "Buraya yazamazsın!" da demez, diyemez zaten . Tekrar tekrar söylüyorum, yazacağınızı yazarsınız, kimse bir şey diyemez ama sadece burada tatlı tatlı konuşalım. Neden sinirleniyorsunuz hemen. Karşıt fikirlere saygı duymak gerekir. Ben hiç sinirli değilim şu an emin olun. Sizi sakinleştirmeye çalışıyorum. Ben aslında neyi beğenmediğinizi sordum. Beğenmedim diyemezsiniz demedim ki? Soruyorum, neyi beğenmediniz. Belki benim atladığım bir şey vardır. Söyleyin belki bende farkına varırım. Belki bilmediğim bir şeyler öğrenebilirim ...
Bütün videolarda hackerlığı gözümüze sokmalarını beğenmiyorum. Oyun çok tekdüze gibi duruyor. E3'te görüğümde ben de hayran kalmıştım oyuna, belliydi ki değişik bir şeyler var. Ancak sonraki videolara ve resimlere baktım ki hep hackerlık hep hackerlık. Doğrusu artık ilgimi çekmiyor. Biraz farklı şeyler olsa belki ilgimi çekerdi de hep aynı şeyi gösteriyorlar.

any77

29.4.2013 22:54:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: Technobreaker

Yahu sanane sana mı düştü Watch_Dogs'un avukatlığını yapmak? Herkes beğenmek zorunda değil, bu konu açıldıysa da herkes görüşünü yazabilir. Bitti.
1- En sevmediğim söz "Bitti" sözüdür . Neyse, yazabilirsiniz doğru. 2- Yukarıdaki yazımı okuyun

any77

29.4.2013 22:53:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: bkaakco

Sabrımı zorlama güzel kardeşim. Ben sana laf demiyorum ancak senin de yaptığın şey oyunu sahiplenmekten, fanboyluktan başka bir şey değil. İstersen WD'nin yapımcısı ol yazacağımı yazarım ben.
Sabrını mı zorluyorum ben. Sinirlenmenin alemi yok ki? Sanal bir şey için mi sinirlenilir. Güzel güzel konuşmak yerine neden sabrını zorlayayım. İstediğini yazmana bir şey demiyorum, yazarsan yaz, bana ne? Bana bir zararın yok sonuçta. Ama bazı konularda ÖN YARGILI olduğunuzu belirttim. Size göre gta daha güzel olabilir. Göreceli bir kavramdır da zaten . Ama tek söylediğim ön yargı... İstersen almazsın. Yapımcılara da küfredersin, söversin. Bu beni bağlamaz. İstersen bana da et, ben duymak istediğimi duyarım ama dediğim gibi, bakış açınızı değiştirin. Gta 5 çok güzel bir oyun olacak. Gerçekten, hatta en güzel gta oyunu olacağına eminim. Zaten hemen alacağım, orijinal kutulu olarak. Ama şu oyun hakkında en ufak bir bildi dahi yokken neden bu kadar ön yargılı olduğunuzu öğrenmeye çalışıyorum. Belki kötü bir oyun olacak, bu belli değil. Belki de güzel olacak, o da belli değil. Ama şu oyuna şu an için kötü demek de haksızlık olur. Bana uymuyor dersiniz. Okuyan, bilgi edinmeye çalışanlara yanlış bir izlenim oluşturuyor. Ben sadece söylüyorum, yazacağınızı yazarsınız. Kimse gelip de size "Buraya yazamazsın!" da demez, diyemez zaten . Tekrar tekrar söylüyorum, yazacağınızı yazarsınız, kimse bir şey diyemez ama sadece burada tatlı tatlı konuşalım. Neden sinirleniyorsunuz hemen. Karşıt fikirlere saygı duymak gerekir. Ben hiç sinirli değilim şu an emin olun. Sizi sakinleştirmeye çalışıyorum. Ben aslında neyi beğenmediğinizi sordum. Beğenmedim diyemezsiniz demedim ki? Soruyorum, neyi beğenmediniz. Belki benim atladığım bir şey vardır. Söyleyin belki bende farkına varırım. Belki bilmediğim bir şeyler öğrenebilirim ...

K.Dot

29.4.2013 22:19:17

0
Ps4' ün çıkışına yetişiyor desenize

bkaakco

29.4.2013 21:57:25

0
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL//

Doğru beğenmek zorunda değilsiniz ama beğenilmeyecek bir yanı da yok. Gta'yı seviyor olabilirsiniz ama sırf gta'ya rakip diye sevmemezlik yaptığınız çok belli oluyor. Oyunun 4-5 bilgisi açığa çıksa beğenmedim dersiniz ama şuan ki görünüşe göre oyun inanılmaz gidiyor. Nesini beğenmediniz. Gta'da yaptığın şeyleri belki oyunda yapamayacaksın o kadar. E3'te göreceksiniz gta'cılar, e3'te bombalar yağacak arka arkaya. Gta5 ise her gta'da olduğu gibi yenilikçi olmayacak. Witcher3 ve watch dogs çok yenilikçiler. Bf4 için aynı şeyi söyleyemem ama o da fps dalında iyi işler çıkarıyor. Şu hem nick altındaki gta5, imzada gta bilmem ne. Bu kadar da bir oyuna sarılmayın. Her tarafınız gta resimleriyle dolmuş . Dediğim gibi gta'yı seversiniz, zaten sevilen bir oyun ama gta'ya rakip diye oyuna çamur atmak gereksiz. Neyi var ki şu oyunun. Hacklemek var. Onu beğenmiyorsan hack'lemeden yakalarsın gta'daki gibi adamları... Daha doğru dürüst bir bilgi yokken direkt beğenmedim diyorsunuz. Ben zaten iyi gidiyor diyorum. İyi olmuş, kesinlikle kötü gibi şeyler demiyorum. Neyse, böyle iğneleyici sözler yazmayın, özellikle de watch dogs konusuna...
Sabrımı zorlama güzel kardeşim. Ben sana laf demiyorum ancak senin de yaptığın şey oyunu sahiplenmekten, fanboyluktan başka bir şey değil. İstersen WD'nin yapımcısı ol yazacağımı yazarım ben.

any77

29.4.2013 21:54:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: bkaakco

Videoyu da oyunu da beğenmiyorum. Beğenmek zorunda da değilim, bu kimseyi bağlamaz.
Doğru beğenmek zorunda değilsiniz ama beğenilmeyecek bir yanı da yok. Gta'yı seviyor olabilirsiniz ama sırf gta'ya rakip diye sevmemezlik yaptığınız çok belli oluyor. Oyunun 4-5 bilgisi açığa çıksa beğenmedim dersiniz ama şuan ki görünüşe göre oyun inanılmaz gidiyor. Nesini beğenmediniz. Gta'da yaptığın şeyleri belki oyunda yapamayacaksın o kadar. E3'te göreceksiniz gta'cılar, e3'te bombalar yağacak arka arkaya. Gta5 ise her gta'da olduğu gibi yenilikçi olmayacak. Witcher3 ve watch dogs çok yenilikçiler. Bf4 için aynı şeyi söyleyemem ama o da fps dalında iyi işler çıkarıyor. Şu hem nick altındaki gta5, imzada gta bilmem ne. Bu kadar da bir oyuna sarılmayın. Her tarafınız gta resimleriyle dolmuş . Dediğim gibi gta'yı seversiniz, zaten sevilen bir oyun ama gta'ya rakip diye oyuna çamur atmak gereksiz. Neyi var ki şu oyunun. Hacklemek var. Onu beğenmiyorsan hack'lemeden yakalarsın gta'daki gibi adamları... Daha doğru dürüst bir bilgi yokken direkt beğenmedim diyorsunuz. Ben zaten iyi gidiyor diyorum. İyi olmuş, kesinlikle kötü gibi şeyler demiyorum. Neyse, böyle iğneleyici sözler yazmayın, özellikle de watch dogs konusuna...

bkaakco

29.4.2013 21:46:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL//

Oyunu mu, videoyu mu? Video beni de tatmin etmedi ama videoda gösterilen neyi beğenmedin. Diyorum ya, sizle çok mesajlaştık. Neden olumsuz bir yorum ekliyorsunuz hemen konuya!!! Şu videoda oyun hakkında olumsuz yprumda bulunulacak bir şey yok ki? He videoyu yetersiz bulursun o olur ama videodan oyun hakkında kötü bir yorum yapılamaz. Yani mükemmel şeyler var videoda. Neresni beğenmediniz. Af edersiniz ama fanboyluk göstergesi yani bunlar...
Videoyu da oyunu da beğenmiyorum. Beğenmek zorunda da değilim, bu kimseyi bağlamaz.

any77

29.4.2013 21:41:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: bkaakco Beğenmedim. Grafiklere lafım yok ama, onlar kusursuz.
Oyunu mu, videoyu mu? Video beni de tatmin etmedi ama videoda gösterilen neyi beğenmedin. Diyorum ya, sizle çok mesajlaştık. Neden olumsuz bir yorum ekliyorsunuz hemen konuya!!! Şu videoda oyun hakkında olumsuz yprumda bulunulacak bir şey yok ki? He videoyu yetersiz bulursun o olur ama videodan oyun hakkında kötü bir yorum yapılamaz. Yani mükemmel şeyler var videoda. Neresni beğenmediniz. Af edersiniz ama fanboyluk göstergesi yani bunlar...

-Sniper-

29.4.2013 21:33:22

+1
Oyun konusu ve atmosferi itibariyle beğenimi kazandı.Gta ya rakip oyunların gelmesi iyi oluyor.Rekabet her zaman kaliteyi arttırır.

Straight X Edge

29.4.2013 21:06:37

0
Sağlam geliyor

bkaakco

29.4.2013 21:00:42

-2
Beğenmedim. Grafiklere lafım yok ama, onlar kusursuz.

any77

29.4.2013 20:31:53

0
Şu oyunu çok merak ediyorum yahu. Yani bildiğin gta'nın iyi grafiklisi olmuş. Süper olacak şu oyun...

rambocuk

29.4.2013 20:27:44

0
O hatunla iş birliği yapmak için bile oynanır :D far cry 3 den sonra ubisofta güvenim büyük oranda arttı ac sersine göz yumuyorum ekmek parasıdır diyorum

MantarTheGreat

29.4.2013 18:39:00

0
Oldboyda ki amca ile, Ejdarha dövmeli kızda ki abladan başka yeni bir şey göremedim. Grafikler yine akıyor.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Watch Dogs ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
296 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız