Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

The Witcher 3'ün Konsollardaki Teknik Özellikleri


     The Witcher 3: Wild Hunt'ın 3 saatlik bölümü yabancı basın tarafından oynandı ve oyuna ait bazı videolar yayınlandı. Oyunun basına gösterilen PC sürümünün GTX 980 ekran kartı, Intel Core i7-4790 ve 8 GB Ram ile oynandığı rapor ediliyor. Ayrıca oyunun High ayarlarda gösterildiği Ultra ayarlarda oynatılmadığı da belirtiliyor.
 
    Alman Gamestar dergisinin açıklamalarına göre The Witcher 3: Wild Hunt'ın Playstation 4 sürümü 1080p ve 30 fps'de çalışacak. Oyun PS4'te PC'deki High ayarlardan daha az keskin kaplamalar sunacakmış. Yine de normal bir uzaklıktan TV'ye bakınca PC'deki High ayarlarla PS4 sürümü arasındaki fark neredeyse belli olmuyormuş.
 
    Diğer taraftan The Witcher 3'ün Xbox One sürümünün 900p ve 30 fps'de çalıştığı belirtilirken, bu sürümün de Playstation 4'ten daha düşük kaplamalar sunduğu vurgulanıyor. Renkler de PS4 sürümünde daha netmiş. Ancak yine de yetkililer, Xbox One sürümü üzerinde çalışmaların devam ettiğini de belirtmiş.
    
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak neogaf the witcher the witcher 2 the witcher 3: wild hunt cd project red cd project redengine 3 pc xbox xbox 720 playstation 4 rpg aksiyon rpg
Planetside 2, Guinness Rekorlar Kitabı'na Girdi The Witcher 3'ten Sabrınızı Zorlayacak Bir Oynanış Videosu + Detaylar
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Barxxx

28.1.2015 16:16:00

0
Sonuçta tv ekranına bakıldığında high dan ayırt etmek zor da yazıyor yani low ya da medium olmayacağı kesin high da bence gayet iyi

SeriEksiledim

27.1.2015 18:07:15

-6
xbox one da oyunlar nedense oyunlar bazen daha iyi gözüküyor NOT: PC kullanıcısıyım hemen eksilere boğmayın.

BSC Misafiri

27.1.2015 16:12:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: kartanx tahminimce ps4 de pc deki medium ve high karsıık anti alasing 0 olacaktır ve bir ton özellik kapalı olacaktır.
Ps4 dert mi oldu sana garibim, takmışsın kafayı ikidir sayıklıyorsun :D

İdrak İstimlak

27.1.2015 10:45:26

+1
High ayarlarda rahat rahat acacak pc miz var ama su ps4 icin medium high arasi acacak deyip burun kiviranlara da guluyorum. Goren herkeste bu oyunu ultra ayarlarda acacak pc var zannedecek.

hakande84

27.1.2015 10:42:59

0
Abi bana yorumunda tek garip gelen şeyi söyleyeyim. Bu arada bu sadece senin yorumuna değil genel olarak birçok kullanıcıya cevabım olacak. İyi olur CD Projekt, kötü olur distribütör. GTA V için Rockstar hakkında söylediklerine katılırım. Fakat 200 TL'yi Rockstar koymadı ki? Ayrıca CD Projekt de 59 TL'yi koymadı. Bunları distribütör koyar. Kimdir bu distribütörler? Şu anda Bilkom ve Aral var. Donanım konusundaki düşüncelerine kısmen katılıyorum. Ancak The Witcher 3 her zaman iyi sistemler üzerinde çalıştı. Bir de şu var tabii onu da atlama. Bu oyunu high ayarda açarak konsolda da nasıl duracağını göstermeye çalıştılar. Normalde GTX 980 ile ultra ayarda oynamanda sorun çıkacağını düşünme. Bazı yanlış yorumlar var konuyla ilgili. Önerilen sistem zaten ultra ayar için olur. Eğer es kaza yapamazlarsa ciddi eleştiri alırlar zaten. Son olarak sıkıntını anlıyor ve kısmen hak veriyorum. Fakat hemen öküzün altında buzağı aramamak lazım. Çıksın hep birlikte eleştirelim.

natrak

27.1.2015 10:22:01

-4
tahminimce ps4 de pc deki medium ve high karsıık anti alasing 0 olacaktır ve bir ton özellik kapalı olacaktır.

stun

27.1.2015 06:18:42

0
sonunda.... %50 donanım farkı nimetlerini alıyoruz...

BSC Misafiri

26.1.2015 23:51:46

0
Yv arkadas oyunu gtx 980 de ultrada oynamiyorsaniz bana kalkio optimizasyon falan demesin yine yerlerde.. Yanliz ps4 1080p ve high ayarlarda olmasi cok sasirtti beni ben pc ye almayi dusunuyordum bu sartlarda ps4 surumu almak cok mantikli keske bide turkce olsaydi

natrak

26.1.2015 23:37:54

0
ultra gösterilmemisisn sebebi sony ve microsofttur.

BSC Misafiri

26.1.2015 23:08:27

0
Önerilen ekran kartı 2 GB GTX 770 dediler ama eminim bu oyunu ultra da ancak 3 GB GTX780 ya da 4 GB GTX970 açar. CD Projekt 3 ay ertelemeyi boşuna yaptı. Optimizasyon özürlü olacak bu da.

halflıfe

26.1.2015 23:03:17

0
beyler boşuna tartışmayın bende gtx 780 kullanıyorum masaüstünde ama şu bir gerçek nvidia ne zaman burnunu soksa bir oyuna o oyun uçuk kaçık sistem gereksinimleri istiyor.Fakat bu kart sattırma olayını cd Project gibi durmadan oyuncu dostuyum diyen şirket yapınca insanın zoruna gidiyor.Oyun fiyatını 59 tl ye düşürmekle oyuncu dostu olunmaz ne yapayım ben 59 tl lik oyunu 2000 tl lik kartta bile ultra açmıyorsa gerçek oyuncu dostu rockstardır gidip gta 980 iste kimse bir şey demez oynamak isteyen paşa paşa gider alır fakat adamlar o kadar mütevazi sistem gereksinimleri istediki 1500 tl lik pc de bile çalışır oyun şimdi sattığı oyun 200 tl diye rockstarı mı eleştiriyim. Son olarak Allahtan nvidia rockstarı kandıramıyor o da tok satıcı olmasın dan kaynaklı herhalde yoksa titan z isterdi

SavasLordu

26.1.2015 22:37:18

0
Ps4 farki 1080p 900p nedir neeee olacak xb1 hali O

2K

26.1.2015 22:31:36

-1
High ayalar derken oyunda Very High ya da Ulta High ayaları var mı acaba eğer en yüksek ayar High ise ve konsollar ile PC arasındaki tek fark sadece daha az keskinlik olacaksa böyle gözüken bir oyun için konsolların başarısıdır.

hakande84

26.1.2015 22:13:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: OnrGrTR
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

alıntı:

Orijinalden alıntı: OnrGrTR

kimse kusura bakmasın ama kalkıpta 4790 ve 980 ile birlikte bir oyun high detay seviyesinde ise ben bunu lafımı ederim..


kıskanmaya gerek yok.


sanırım beni anlamadın benim burada isyanım cd projekt e ya bilerek pc deki ultra ayarları vermediler oyunu deneyenlere yada büyük bir optimize sıkıntısı var eğer 4790 ve 980 ile ultra veremeyen bir oyun kusura bakılmasın ama büyük bir optimize sıkıntılıdır demektir sakın yanlış anlaşılmasın ben burada kesinlikle witcher a bir lafım yok oyun çok iyi olacak eminim lakin yine pc odaklı bir firmadan optimize sıkıntılı bir oyun görmek beni azda olsa üzmüyor değil..
High ayarda vermelerinin sebebi bence ultra ayarların hala optimizasyonla çok daha iyi görsel sunacak olması. Bu oyun için kaldırmadığından değil bence ultra ayarların tamamlanmasını bekledikleri için göstermediler.

kav1nsky

26.1.2015 21:57:19

0
Herkese Ubisoft EA Activision gibi insanın burnundan getiren firimalar gerek. Daha çıkmasına 3 ay olan oyunu optimizasyon yüzünden linç ediliyor. Yahu zaten adamlar zaten optimizasyon sorunlu olmasın diye ertelemedi mi? Oyun çıkınca özürlü bir performansı olursa oturur hep birlikte eleştririz. Steamde oyun fiyatları olmuş 170-180 aral desen 200 den aşağı inmiyor. Bu adamlar 59 liraya şu oyunu veriyor hala oyuncu düşmanı hain ilan ediliyor. Ücretsiz gelecek 16 tane dlc var öteki yandan da. Millete yaranılmaz. Satmayacağını bile bile Witcher 2'ye resmi Türkçe yama bile koydular. Şu oyunu keşke EA yapsa, fiyatını 180 liraya dayasa üstüne bir de 120 lira season pass eklese. İnsanlar bundan anlıyor.

OnrGrTR

26.1.2015 21:51:54

+1
quote:

Orijinalden alıntı: okananlar Şimdi bir oyun böyle sistem isteyipte birde gtx 980 gibi bir kartlada ultrada oynanmıyorsa diyecek fazla bir şey yok.. Kasten kart sattırmak için yapılan hileler.. Zamanında crysisin yaptığı gibi..
amd tarafını zaten ayırmak lazım çünkü oyun nvidia taraflı çıkacağı zaten belli olan bir durum bunun yanı sıra şuan nvidia tarafında amiral kartlar bakımından şuan başı 980 çekmekte ana seriyi düşündğümüz de yani kart sattırmalık bir durum yok tamamen ya bir strateji var yada uyarlama sıkıntısı

OnrGrTR

26.1.2015 21:36:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri
alıntı:

Orijinalden alıntı: OnrGrTR

kimse kusura bakmasın ama kalkıpta 4790 ve 980 ile birlikte bir oyun high detay seviyesinde ise ben bunu lafımı ederim..


kıskanmaya gerek yok.
sanırım beni anlamadın benim burada isyanım cd projekt e ya bilerek pc deki ultra ayarları vermediler oyunu deneyenlere yada büyük bir optimize sıkıntısı var eğer 4790 ve 980 ile ultra veremeyen bir oyun kusura bakılmasın ama büyük bir optimize sıkıntılıdır demektir sakın yanlış anlaşılmasın ben burada kesinlikle witcher a bir lafım yok oyun çok iyi olacak eminim lakin yine pc odaklı bir firmadan optimize sıkıntılı bir oyun görmek beni azda olsa üzmüyor değil..

okanikus

26.1.2015 21:28:18

+2
Şimdi bir oyun böyle sistem isteyipte birde gtx 980 gibi bir kartlada ultrada oynanmıyorsa diyecek fazla bir şey yok.. Kasten kart sattırmak için yapılan hileler.. Zamanında crysisin yaptığı gibi..

BSC Misafiri

26.1.2015 21:26:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: OnrGrTR kimse kusura bakmasın ama kalkıpta 4790 ve 980 ile birlikte bir oyun high detay seviyesinde ise ben bunu lafımı ederim..
kıskanmaya gerek yok.

BSC Misafiri

26.1.2015 21:25:35

0
kimse üzülmesin belki ultra ayarlarda nesil atlatılıyordur :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

musAKka

26.1.2015 20:41:02

0
Biraz matematik yapalım; GTX980 ile High'da 60 FPS sabit veren bir oyun, GTX980'in yarı performansında bir kartla da 30FPS sabit verir. Yani bu da en fazla GTX670 ya da GXT760 gibi bir kart ile High ayarlarda 30FPS sabit görsellik elde edilebilecek anlamına geliyor. Bu bir başarıdır ya da değildir, kişiden kişiye değişir. Ama daha oyunun çıkmasına zaman varken ve adamlar zaten bu süreyi optimizasyona ayırmışken erken konuşmamak gerekir. Bu arada haberde neden Ultra çalıştırılmadığı da söylenmemiş. Bunun sebebi FPS'nin zaman zaman 60'ın altına düşmesi olabilir; ya da oyunun Ultra seviye grafik ayrıntılarının daha tamamlanmamış olmasından dolayıdır. Sonuçta biliyoruz ki bazı oyunların ultra detay grafikleri oyun çıktıktan sonra patch ile oyuna ekleniyor. Bu yüzden dediğim gibi erkenden kesin yargılarda bulunmamak en iyisi.

OnrGrTR

26.1.2015 20:34:17

+1
kimse kusura bakmasın ama kalkıpta 4790 ve 980 ile birlikte bir oyun high detay seviyesinde ise ben bunu lafımı ederim..

Sp4rtacus

26.1.2015 20:30:55

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Bromdr

Senin pcin kaldırmıyacak ve oynayamayacaksın diye niye firmaya,seriyi kirletmeye çalışıyorsun burda?Yok sonyden para almışmış yok downgrade yemişmiş.Senin gözlerin bozuk herhalde git mi göster doktora.
İmzamdaki sistemin yarı haline bile sahip olamayan bi bebe mi söylüyor bunu? AMD'nin en üst seri kartı ve GTX 970 seviyesinde bi kartla bu oyunu Ultrada 60 fps oynayamayacaksam e ben ne anladım bu 5 aylık optimizasyon sürecinden? Ps4 fanboyluğu yapma bana burda.

KuvvetMira27

26.1.2015 20:28:17

+1
ps4 bu oyun minumu seviyede çalışacak diyolardı eğer ps4 gösterdikleri pc de gtx 980 eş değer bir görüntü veriyorsa üstelik hıgh seviyede konsol daha mantıklı geliyo bugün sadece gtx 980 konsoldan 400-500 lira fazla kafamda deli sorular ???? ben pert oldum ultrada titan lazım galiba.....

Project Scorpio

26.1.2015 20:27:09

-1
Dx12 ve 300bin server Witcher da aktif değil patch ile 1080p 60fps değerler bekliyorum..

StrangerLovely

26.1.2015 20:21:01

-1
Arkadaş bi' durun hele dönekliğin sınırını zorluyorsunuz. Daha 1-2 ay önce "pc'cileri düşündüler o yüzden erteliyorlar" deyip oyuncu dostu ilan edenler iki saniyede Cd Projekt red haindir bilmemnedir diyor bu nasıl ikiyüzlülük?

Harpooner

26.1.2015 20:06:50

0
Beklenen PC>PS4>Xbox One sıralaması oldu net farklarla, esas sıkıntı PC de optimizasyon sorunu ciddi gibi görünüyor. Bugün kaç kişide 970-980 var ki, high da 60 fps oyanayabilecekler belli yani, inşallah düzeltirler, güzel markalarını zedelemezler.

lostrock

26.1.2015 19:54:09

0
lan yeter bu saçma tartışma konsollar grafikleriyle değil oyunlarıyla ünlüdür örnek ps2 zamanına göre son derece güçsüz bir konsoldu evet inanmıcaksınız ama öle malesef fakat dünyada en çok satan konsol oldu bu pc cilerin grafik pornosu tartışmalarına konsolcuları çekmeye çalışmayın ey adminler. ZELDA der susarım.(Nokta)

Promathia

26.1.2015 19:34:47

0
Hiç boşuna heveslenmeyin gtx 980 görüp görebileceğiniz en performanssız kart şuan büyük ihtimalle driver problemlerinden dolayı gittim aldım ve pişmanım belki inanmayacaksınız ama FFXIV A realm reborn da en kalabalık şehirde 30-40 fps World of warcraft da Warspearda 14-20 fps Watch Dogs da 30-40 fps alıyorum :) Ama kalkıp 3D mark da fire strike da extremede 15.000 puan alıyorum böyle dengesiz bir kart hiç kimseye tavsiye etmiyorum :)

Bromdr

26.1.2015 19:30:49

-2
quote:

Orijinalden alıntı: Sp4rtacus Hani PC'ye önem verecektin CD Project? Kendi bacağına sıkmaya devam ediyorsun. Güyaa 5 ay optimizasyona ayıracaz demişlerdi ama GTX 980 ile bile High'da 60 fps aldığınızı söylüyorsunuz, Ultra bile değil... Şaka gibi ya... Ultra - 60 fps'de oynamak için SLI GTX 970 falan mı yapmamız gerek neyin kafasını yaşıyorsunuz arkadaş? İlk gösterilen videodaki gibi değil zaten downgrade yemiş basbayağı oyun!!! Sony'den kaç para aldınız onu söyleyin önce, oyuncu düşmanı tipik bi firma işte! Asıl 5 ay'larını PC için değil de konsol için optimizasyona harcayacakları belli oldu.
Senin pcin kaldırmıyacak ve oynayamayacaksın diye niye firmaya,seriyi kirletmeye çalışıyorsun burda?Yok sonyden para almışmış yok downgrade yemişmiş.Senin gözlerin bozuk herhalde git mi göster doktora.

Dovahkiin

26.1.2015 19:26:17

-3
quote:

Orijinalden alıntı: Barxxx PS4 PCnin high ayarıysa gayet iyi üstelik 1080p
"PS4'te PC'deki High ayarlardan daha az keskin kaplamalar sunacakmış." Medium da olabilir low da olabilir, high'dan düşük olduğu kesin sadece...

Barxxx

26.1.2015 19:05:41

-1
PS4 PCnin high ayarıysa gayet iyi üstelik 1080p

BSC Misafiri

26.1.2015 18:58:57

+2
Makinede gtx 980 takili iken gidip hala oyunu highda acarak gosteriyorlarsa daha optimizasyon adina bir halt yapmamislar demektir. Umarim mayisa kadar adam akilli bir seyler yaparlar.

Quirah

26.1.2015 18:54:57

0
Arkadaşlar oyunların Ultra ayarları genelde en son dönemde ekstra cilalamalarla elde edilir. Adamlar Xbox One sürümünün bile son hâline gelinmediğini söylüyor. Daha dört ay var oyunun çıkmasına.

Sp4rtacus

26.1.2015 18:51:30

0
Hani PC'ye önem verecektin CD Project? Kendi bacağına sıkmaya devam ediyorsun. Güyaa 5 ay optimizasyona ayıracaz demişlerdi ama GTX 980 ile bile High'da 60 fps aldığınızı söylüyorsunuz, Ultra bile değil... Şaka gibi ya... Ultra - 60 fps'de oynamak için SLI GTX 970 falan mı yapmamız gerek neyin kafasını yaşıyorsunuz arkadaş? İlk gösterilen videodaki gibi değil zaten downgrade yemiş basbayağı oyun!!! Sony'den kaç para aldınız onu söyleyin önce, oyuncu düşmanı tipik bi firma işte! Asıl 5 ay'larını PC için değil de konsol için optimizasyona harcayacakları belli oldu.

BSC Misafiri

26.1.2015 18:41:35

+1
yazsalarmış bide oyunu ps4 den alın diye bune böle yok dah iyi kaplama vurgulanıyor falan

luganoguz

26.1.2015 18:34:49

+1
quote:

Orijinalden alıntı: halflıfe

hocam sana katılıyor hani cd Project diğer firmaların yaptığının daha da beterini yaptı oyun piyasaya çıkmadan 5 ay önce sistem gereksinimi ve konsol değerlerini açıkladı bu açıkça biz oyunun daha iyi şekilde daha çok kartta çalışması için hiç bir şey yapmayacağız kat üreticilerinin ekmeğine yağ süreceğiz anlamına gelir bir firmanın bunu yapmaya hakkı var mıdır pek tabi vardır sevmessen oyununu almassın fakat biz oyuncu dostuyuz diyen bir firmanın bunu yapmaya işte hakkı yoktur.Gerçi buradanda hiç bir firmanın oyuncu dostu olmadığını öğrenmiş olduk
Aynen hiç bir firma dost değil onu anladım artık.

freshmind

26.1.2015 18:32:57

-2
PS4'ten ben bile bu kadarını beklemiyordum helal olsun PC'de fanı fosurdayan 660 ile uğraşacağıma büyük ihtimal riske girmeden ps4'te atılacağım bu maceraya.

halflıfe

26.1.2015 18:28:02

+2
quote:

Orijinalden alıntı: luganoguz Cd project de adam değilmiş onu anladım.
Sebebi de highta oynatacak karta minumum demeleri pcye önem veriyoruz deyip önem falan vermeyip milleti salak yerine koymaları.(önem verseler optimizasyon yapıp hayvan gibi kartlar istemezlerdi)
Sanki grafikler şuanki oyunlardan uçuyoda o kartları istiyosun cd project... gta daki grafiklerden hiç farkı yok, adamlar önerilenlerde gösteriyor senin minumumda gösterdiğini...
hocam sana katılıyor hani cd Project diğer firmaların yaptığının daha da beterini yaptı oyun piyasaya çıkmadan 5 ay önce sistem gereksinimi ve konsol değerlerini açıkladı bu açıkça biz oyunun daha iyi şekilde daha çok kartta çalışması için hiç bir şey yapmayacağız kat üreticilerinin ekmeğine yağ süreceğiz anlamına gelir bir firmanın bunu yapmaya hakkı var mıdır pek tabi vardır sevmessen oyununu almassın fakat biz oyuncu dostuyuz diyen bir firmanın bunu yapmaya işte hakkı yoktur.Gerçi buradanda hiç bir firmanın oyuncu dostu olmadığını öğrenmiş olduk

luganoguz

26.1.2015 18:21:26

+2
Cd project de adam değilmiş onu anladım. Sebebi de highta oynatacak karta minumum demeleri pcye önem veriyoruz deyip önem falan vermeyip milleti salak yerine koymaları.(önem verseler optimizasyon yapıp hayvan gibi kartlar istemezlerdi) Sanki grafikler şuanki oyunlardan uçuyoda o kartları istiyosun cd project... gta daki grafiklerden hiç farkı yok, adamlar önerilenlerde gösteriyor senin minumumda gösterdiğini...

betadragon

26.1.2015 18:17:15

+3
Demek gene optimizasyon yok the witcher 2 de aynı halde çıkmıştı halada aynı

Shingo Yabuki

26.1.2015 18:16:11

0
Farklar beklenenden düşük ama 3. parti için normal tabiki... Ciddi optimizasyondan sonra iki farkta baya bir açılabilirdi. Oyunun ps4'ün hakkını vereceğini umut ediyorum sadece.

BSC Misafiri

26.1.2015 18:06:49

-3
Xbox one'da 900p de ps4teki 1080p den daha iyi kaplamalar vardır

BSC Misafiri

26.1.2015 18:05:47

0
şimdi kardeşim siz niye kalkıp gtx 980 ile oynuyorsunuz high-end ekran kartı o yani yayınlanan videodan anlaşıldıgı üzere yapımcı güvenmiyor normal bi gtx 760 a 770 e yada gtx 650 ye eğer güvenseydiler öyle her insanin alamayacağı gtx 980 ile oynamazlardı oyun kesinlikle optimize sorunlu olacak..

halflıfe

26.1.2015 18:05:24

-1
kısacası pc>ps4>x1 demişler bende bir pc oyuncusu olarak tabi görmeden bir şey diyemem çok fark yok demişler habere göre gerçekten öyleyse ps4 iyi iş çıkarmış demek isterim fakat onu da görmek lazım unity gibi umarım 24 fps de oynatmaz bence x1 daha stabil olabilir ps4 göre 30 fps yi vermede

pcrex

26.1.2015 18:01:16

0
pc de ultra grafiklerde oynasaydılar keşke. optimizasyon yerinde değil ki ondan highda oynamış olmalılar. daha 3 ay var önlerinde, sorunsuz bir oyun bekliyoruz.

There goes your life

26.1.2015 18:00:46

0
qqqq

Megathrone26

26.1.2015 17:59:14

-1
Sabırsızlanıyorum ya hadeyin

Wayward Son

26.1.2015 17:57:44

+1
GTX 970 ile gayet çatır çatır oynanır, hele bi alak önce.

mementopolis

26.1.2015 17:56:57

-5
Kimse Kavga etmesin bence Hersey olmasi gerektigi gibi olmus.

There goes your life

26.1.2015 17:55:03

0
ps4 iyi iş çıkarmış

klongs

26.1.2015 17:54:42

0
şimdi buralar ps4 %6234242 daha güçlü xbox oneden pc ciler 132123213 tl harcasalar anca ps4ü geçerler 30 fps daha sinematik bi kere tmm mı .s .s .s diyen sonycilerle dolacak.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
The Witcher 3: Wild Hunt
+ TAKİBE
AL
173 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız