Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

The Crew Geliştiricileri Oyunun 30 FPS'de Çalışmasını Hedefliyor


     İkinci betasıyla birlikte daha çok oyuncunun beğenisine sunulan The Crew, bildiğiniz gibi şu an PC'de 30 FPS'ye kilitli olarak çalışıyor. Yapımcı ekip tarafından yapılan açıklamaya göre, oyunun konsol sürümleri için de 1080p çözünürlükte 30 FPS akıcılığı düşünülüyor.
 
     Ayrıca PC'de, oyunun 'C:\Users\\Documents\The Crew' klasörü içindeki 'PCScalability.xml' dosyasında 'framerate' ayarını bularak, 30 olarak belirlenen değeri 60'a kadar çıkartabiliyorsunuz. Ancak 120 veya 144 FPS ile kullanmak istediğinizde, otomatik olarak 60'a ayarlanıyor.
 
      The Crew PC'de üçlü monitör desteği de sunuyor. Yani oyunu 5760x1080 çözünürlüğünde oynayabilirsiniz.

Bu haberin bağlantısı
URL
xbox one ps4 the crew pc yarış open world fps
Microsoft'un PAX Prime'a Götüreceği Oyunlar Belli Oldu Razer, Oyun İndirimlerini Takip Edebileceğiniz Razer Cortex'i Duyurdu
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

MiyopBey

29.8.2014 16:09:49

0
İşte en sevdiğim bakış açısı

Clanox

29.8.2014 16:07:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: pastadanadam

Killzone Shadow Fall, Multipllayer'da 60 FPS'yi yakalamak için çözünürlükte farklı bir teknik kullandı diye olay oldu. Ünlem işaretli haberler çıktı. Sony'e dava açıldı, kutusunda 1080p yazıyor diye. Red Dead Redemption PS3'de 720p değildi. Kimin umurunda olmuştu? Oyun çıktığında "Red Dead Redemption PS3'de 720p değilmiş!" gibi bir haber var mıydı? Red Dead Redemption'ın da kutusunda 720p yazıyor. Kim Rockstar'a dava açtı? 20 yıl öncede değil 4 yıl önceydi bu? Ne oldu bu 4 yılda da artık, 900p bile kabul edilmiyor, ciddi şekilde 120 FPS isteyenler adamlar olabiliyor? Yeni nesilden anlaşılan sadece çözünürlük müdür? Bu durumda 3-4 yılda bir yeni konsol çıkması lazım? Küçücük ekranlarda 1080p, 4K'da isteyenlerde herkes. Crysis serisini mahveden de herkes. MW2'nin adı sadece "Modern Warfare 2" iken ilgilenmeyip, Call of Duty Modern Warfare 2 olunca ilgilenenlerde herkesti. Bir tanecik video izleyip, Watch Dogs'u GTA'ya rakip yapanda, Watch Dogs daha iyi diyende herkes. Sadece popüler oyunları oynayıp, duyulmamış harika oyunların bitmelerine neden olanlarda herkes. Kendi sevdiği türün dışındaki bütün her şeye "Çöp" diyende herkes. Multisi yok diye para vermeden korsan oynayıp sevilen oyunların bitmesine neden olanlarda herkesin içinde. "4g telefon satın alır mısınız?" anketine "Benimki zaten 4G" diyen iPhone 4 kullanıcılarıda herkesin içinde. Bazen herkesin aynı fikirde olması iyi olmuyor. Ayrıca konsol, kasa toplarken "Hangi parça daha iyi" diye zaman harcamamak için, Steam, Origin, Uplay vb birden fazla platformla uğraşmamak için, format atmakla, driverlar yüklemekle vs uğraşmamak için, bir parçası bozulduğunda, kasayı açıp sadece o parçayı söküp garantiye göndermemek için, multiplayer maçlarda çok daha az hileciyle karşılaşmak için, o maçlarda çoğunluğun aynı kontrolör aynı çözünürlük ve aynı FPS ile eşit şekilde oynaması için, klavye + mouse + kontrolör yerine bir tek kontrolörle cihazı kullanabilmek için, rahatça oturma odasına koyabilmek için, arkadaşlarıyla kolayca split screen oyunlar oynayabilmek için, oyun satın alırken sistem gereksinimlerine bakmamak için, alıp yıllarca kullanmak için, alınır. Konsollar amaç sadece oyun oynamaksa alınır bu kadar basit.
Hayırdır dükkanın filan mı var nedir bu retro hastalığı ?

Technics

29.8.2014 12:11:43

0
quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik Video ağır çekim olduğu için ona takılma. 120-240 hz farkı değil aslında Eizo'daki. Benim konunun da 81. sayfasında yazmıştım bunu. Eizo'nun monitörü 240 hz değil aslında. Daha doğrusu 240 hz ama ezber bozucu şekilde 120 FPS. Diğer 120, her kare arasına eklenen siyah kare olduğu için toplamda 240 ediyor. Normal 120'den farkı, blur olmuyor bunda. BenQ da yazılımsal olarak Blur Redection diye bir uygulamayla buna çözüm buldu.

Sony ve Panasonic 5 senedir tvleri için bir teknoloji üzerinde çalışıyorlardı. Splash media player vardır bu yazılım da aynı düşüncenin sentezi. 25 fps bir film düşün. her 2 frame in arasında ki görüntü tahmin edilip araya siyah kare değil gerçek görüntü işleniyor. Eizo meizo siyah kare koyacağına böyle işlerle uğraşsa daha güzel şeyler olur. Splash media playeri kullanmadıysan şiddetle öneririm. 60 Fps ye çıkartır sıradan filmleri bile. Ben bugüne kadar film izlememişim dersin.

bocekgrafik

28.8.2014 12:55:16

0
Video ağır çekim olduğu için ona takılma. 120-240 hz farkı değil aslında Eizo'daki. Benim konunun da 81. sayfasında yazmıştım bunu. Eizo'nun monitörü 240 hz değil aslında. Daha doğrusu 240 hz ama ezber bozucu şekilde 120 FPS. Diğer 120, her kare arasına eklenen siyah kare olduğu için toplamda 240 ediyor. Normal 120'den farkı, blur olmuyor bunda. BenQ da yazılımsal olarak Blur Redection diye bir uygulamayla buna çözüm buldu.
quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik Üstte 3 kare var ve alttakinde de siyah karelerle birlikte 6 kare var hani. Alttakinde siyahları da sayıldığı için 240 hz denmiş. Üsttekindeki mantık, kare yineleme sırasında bir sonraki kareye geçiş aşamasında öncekinden geçiş yapılıyor klasik olarak. İşte bu sırada, ne kadar azaltılmışta olsa blur etkisi oluşuyor. Ama Eizo'nun teknolojisindeki (alttakindeki) durum farklı. Bir sonraki karenin gösteriminden evvel, önceki karenin görüntülenmesi kesiliyor, sonraki ondan sonra gösteriliyor. Daha doğrusu bu iki kare arasına siyah kareler atılmış. Bunu, ampülün saniyede 50 sefer yanıp sönmesi ama bizim aradaki sönmeleri görmediğimiz/algıladığımız şekilde anlamak mümkün. Eğer Backlight Blinking denilen bu teknoloji, burda anlatıldığı gibi çalışıyorsa, G-Sync'ten daha iyi olsa gerek. Özetle: Ekrana yansıtılan (bizim gördüğümüz) yine 120 kare (yani 120 FPS) ama siyahlar da kareden sayıldığı için 240 hz olarak geçiyor. Normalde hz=FPS olarak biliriz ama burda durum değişmiş. hz/2=FPS olmuş. Maksat eğer mükemmel netliği yakalamaksa ki öyle, gayet başarılı görünüyor.

Technics

28.8.2014 12:20:28

0
abi videoda 120 hz monitör bile 20 hz gibi geldi bana. aslına bakarsan eizo dan bile nefret ettim o derece

bocekgrafik

28.8.2014 11:31:08

0
120 hz monitör kullanan adamsın. Mesajını okuyan da "Herhalde 60 hz monitörü olduğu için böyle yazdı" diyecek...

Technics

28.8.2014 11:21:04

0
böcek bu videoya bakınca ben oyun oynamaktan da vazgeçebilirim

_Dominic_Toretto_

27.8.2014 15:57:30

0
Aynısını düşündüm, o halde PC için çıkartmayacaklar. Oynamak isteyen de konsol alacak. PC oyunculuğu iyi durumda değil. Bu ekran kartları niye çıkıyor ? Berbat optimizasyonlarla oyunlar çıkartıyorlar. Donanım sattırmak adına türlü naneler yiyor geliştiriciler. Şu donanım uğraşım/tutkum olmasa, 1 Lira harcamicam şu PC'ye. Konsol alıp keyfime bakıcam da işte. @soniczeki Konu bir dosyayı açıp 60 yazmak değil, şunu bir anlamadınız gitti.

bocekgrafik

27.8.2014 15:53:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_ PC oyununda FPS kilidi koymanın mantığı nedir ?
"Oyunu gidin konsolda oynayın" diyorlar herhalde...

Dictattor

27.8.2014 14:53:18

0
Midnight Club LA bundan bin kat daha iyi duruyor hala.

_Dominic_Toretto_

27.8.2014 14:48:30

+1
PC oyununda FPS kilidi koymanın mantığı nedir ?

Dark matter

27.8.2014 14:10:47

+2
Monitörü 60 hz e getirdiğimde 120 hz in farkını masaüstünde bile hissediyorsun.Hemde baya.Oyunlarda zaten söylememe gerek yok.4k monitörler var ve 60 hz olayı yüzünden almayı pek düşünmüyorum.Zaten 4k çözünürlük hala çok pahalı bir uğraş.Malum 4k monitör alınca ekran kartıda kuvvetli olması lazım.780 slı veya 290 cf min lazım.Bu dediklerimde giriş seviyesi için.nvidia 900 serisi ve amd de buna karşılık gelen serisi gelince yavaştan 4k oturmaya başlar ve 120 hz lik 4k monitörler çıkmaya başlayabilir.32'' lik monitöre direk geçerim.28'' artık standart geliyor : )

İdrak İstimlak

27.8.2014 02:24:29

-2
Oyun hakkında çok ön yargılıydım ama fizikler, çevre ile etkileşim süper olmuş. Yarışlarda keyifli duruyor, trafik falan beklediğimden daha yoğun çıktı. Kapalı beta iyi kötü bu oyunun kaliteli bir yapım olacağını gösteriyor. Ubisoft'tan beklemezdim açıkçası...

MiyopBey

27.8.2014 02:17:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: rambocuk

Arkadaşım yeni nesil konsol çıktı standartı en kötü 1080 p 60 fps olmak zorunda 2015 e ramak kalmış hala eski nesil konsol gücünde oyun çıkması köt bişey 20 yıl önce umrumuzda değildi fps çözünürlük evet ama yıl 2015 arkadaşım hala eski nesil konsol tadında oyunlar görmek istemiyor kimse bu yüzden herkez şikayetçi bu kadar basit yeni nesil konsol sadece exc oyunu için alınır bu kadar basit
Killzone Shadow Fall, Multipllayer'da 60 FPS'yi yakalamak için çözünürlükte farklı bir teknik kullandı diye olay oldu. Ünlem işaretli haberler çıktı. Sony'e dava açıldı, kutusunda 1080p yazıyor diye. Red Dead Redemption PS3'de 720p değildi. Kimin umurunda olmuştu? Oyun çıktığında "Red Dead Redemption PS3'de 720p değilmiş!" gibi bir haber var mıydı? Red Dead Redemption'ın da kutusunda 720p yazıyor. Kim Rockstar'a dava açtı? 20 yıl öncede değil 4 yıl önceydi bu? Ne oldu bu 4 yılda da artık, 900p bile kabul edilmiyor, ciddi şekilde 120 FPS isteyenler adamlar olabiliyor? Yeni nesilden anlaşılan sadece çözünürlük müdür? Bu durumda 3-4 yılda bir yeni konsol çıkması lazım? Küçücük ekranlarda 1080p, 4K'da isteyenlerde herkes. Crysis serisini mahveden de herkes. MW2'nin adı sadece "Modern Warfare 2" iken ilgilenmeyip, Call of Duty Modern Warfare 2 olunca ilgilenenlerde herkesti. Bir tanecik video izleyip, Watch Dogs'u GTA'ya rakip yapanda, Watch Dogs daha iyi diyende herkes. Sadece popüler oyunları oynayıp, duyulmamış harika oyunların bitmelerine neden olanlarda herkes. Kendi sevdiği türün dışındaki bütün her şeye "Çöp" diyende herkes. Multisi yok diye para vermeden korsan oynayıp sevilen oyunların bitmesine neden olanlarda herkesin içinde. "4g telefon satın alır mısınız?" anketine "Benimki zaten 4G" diyen iPhone 4 kullanıcılarıda herkesin içinde. Bazen herkesin aynı fikirde olması iyi olmuyor. Ayrıca konsol, kasa toplarken "Hangi parça daha iyi" diye zaman harcamamak için, Steam, Origin, Uplay vb birden fazla platformla uğraşmamak için, format atmakla, driverlar yüklemekle vs uğraşmamak için, bir parçası bozulduğunda, kasayı açıp sadece o parçayı söküp garantiye göndermemek için, multiplayer maçlarda çok daha az hileciyle karşılaşmak için, o maçlarda çoğunluğun aynı kontrolör aynı çözünürlük ve aynı FPS ile eşit şekilde oynaması için, klavye + mouse + kontrolör yerine bir tek kontrolörle cihazı kullanabilmek için, rahatça oturma odasına koyabilmek için, arkadaşlarıyla kolayca split screen oyunlar oynayabilmek için, oyun satın alırken sistem gereksinimlerine bakmamak için, alıp yıllarca kullanmak için, alınır. Konsollar amaç sadece oyun oynamaksa alınır bu kadar basit.

bocekgrafik

27.8.2014 01:49:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri @bocekgrafik, FPS ile HZ arasındaki farkı öğrenip öyle yorum yapsaydın keşke.
Sen TV kafasıyla yazıyorsun belli ki. Monitörlerde FPS=hz'dir. Belli kimin bildiği.

Dictattor

27.8.2014 01:02:37

0
Oyun asiri kotu, 100FPS'de olsa oynanmaz...

BSC Misafiri

27.8.2014 00:22:25

-2
@bocekgrafik, FPS ile HZ arasındaki farkı öğrenip öyle yorum yapsaydın keşke.

BERATTAN

26.8.2014 23:19:42

0
isteyen olursa beta key fazla aldım bir tane

Lion_Army

26.8.2014 22:28:17

0
Abi ben ps4 aldım en büyük iki sebebi oyunların pc'ye geç çıkması ve şu meşhur bana sistemi sattıran optimizasyon özürlü oyunlar... Yanlız 60fps ile 85fps arasındaki fark bariz belli,ps3'de The last of us oynadım ne güzel oyun dedik bi güzel oynadık 720p 30fps, şimdi ps4 'de 1080p 60fps de oynuyorum demek ben hala oynadığımı zannediyorum 60 ile 85 arasında bu kadar bariz fark varken 120'de oynamak mükemmel olur yada sende var zaten oluyodur... Ama şu bi gerçek ps3'de oynarken ara sıra frame düşmeleri kasılmalar oluyodu oyunda ama şimdi ps4'de yağ gibi akıyo...

bocekgrafik

26.8.2014 21:55:37

+3
Bilmeyenler için, 60-85-120 FPS farkına dair güzel bir video. 60-85 farkının ne kadar bariz olduğunu söylememe gerek yok sanırım. Kendim ise şu anda 120 hz monitör kullanıyorum. İnanın 60 hz artık işkence gibi gelmekte. Ki oyunda ise 30 FPS'den bahsediliyor. Ubisoft'un PC'lerle daha fazla ilgilenmesi, oyuncuları bu şekilde bezdirip konsola yönlendirmek şeklinde mi olacaktı yoksa? Hele bir de oyunu sistemin anasını ağlatacak şekilde optimize etmeden de çıkardılar mı tamamdır iş.

winxperror

26.8.2014 20:10:36

0
Bu 2008 grafikli oyun NEXT-GEN'de 30FPS ise , bu oyunu PC'de oynamak için gerekecek PC'yi hayal bile edemiyorum.

rambocuk

26.8.2014 17:52:22

+1
oyunu denedim grafik olarak bir hayli zayıf 2008 de yapılmış bir oyun gibi onun dışında eğlenceli

bocekgrafik

26.8.2014 17:35:17

+2
quote:

Orijinalden alıntı: soniczeki

Çokmu zor bi dosyayı açıp 60 yazmak
"Neden FPS limiti koymak gibi gereksiz bir iş yapıyorlar?" diye Ubisoft'u eleştirmek yerine oyuncuları eleştiriyorsun...

bocekgrafik

26.8.2014 17:32:31

+4
quote:

Orijinalden alıntı: Ahmi524 Ubisoft PC'lerle daha iyi ilgilenecegini bizzat soylemisti. Boyle sacma isleri bize birakiyorar.
Evet, çok güzel ilgileniyorlar. Konsolda neyse de, PC versiyonunda FPS limiti koymak neyin kafası? Misal olarak 30 FPS limitli L.A. Noire oynarken gözlerim ağrıyor ama ortam olarak benzeri bir oyun olan Mafia II'yi 120 hz monitörde 90+ FPS ile oynarken bırakın göz yorulmasını, görüntünün yağ gibi aktığını görmek harika.

thief garrett

26.8.2014 17:31:23

0
almayacağım bu oyunu iki kere aynı zokayı yutmam watch dogs'tan sonra

BSC Misafiri

26.8.2014 16:53:31

-1
Arkadaşlar özellikle araba yarış oyunları multiplayer tabanlı ise FPS kısıtlaması olmak zorundadır. Çünkü arabanın motor hız kontrolleri FPS başına kontrol edilerek uygulanır. Yani bu da demektir ki FPS si yüksek oyuncunun arabası daha süratli ve çeviktir, yaklaşık 1-3 saniyelik fark yaratabilir ki bunlar yarışlarda önemli sürelerdir.

GoldPunch

26.8.2014 16:52:02

0
PC de 60 FPS kilidi olması daha çok üzdü.

alemci006

26.8.2014 16:39:48

0
arkadaşlar beta key veren bir site buldum site dışı link olmaması yazmıyorum özel mesajla iletişime geçebilirsiniz

neuronthe

26.8.2014 16:36:29

+2
Bizde paranın yarısını verelim o zaman

rambocuk

26.8.2014 16:11:08

+2
quote:

Orijinalden alıntı: pastadanadam 1080p'ymiş, 30 FPS'ymiş, 60 FPS'ymiş, banane ya. Banane arkadaş. Baktığımda görebileceğim çözünürlükte olsun, oynadığımda sorun olmayacak akıcılıkta olsun tamam, ben oyunlar ilgileniyorum, bana güzel bir oyun verin, ben onu istiyorum, banane sayılardan. Bana DLC gibi oyunlar satmayın, her yıl aynı oyunu yapıp yapıp satmayın, başka oyunların dinamiklerini kopyalayıp satmayın, ben bunu istiyorum, ilgilenmiyorum teknik konularla, teknik güçlerle ya. Yahu 10 yıl, 10 yıl(!) konsollarda 720p 30 FPS oynadık bir dünya oyunu. Kim hangi oyunu oynayamadı da, bu kadar büyüüüüük bir mesele yapılıyor bu? "Olmasın hep 720p'de kalsın " demiyorum tabi ki ama, oyundan çok, kaç FPS olacağıyla ilgilenmek nedir ya. Ya Zeus aşkına, şu manzaraya uzaktan bir bakın. Nolur yalvarıyorum. Oyun dünyasının ne kadar saçma, ne kadar dışkıdan bir hale geldiğine bir bakın. Okuduğunuz haberlere bir bakın, nolur ya. Yada tamam. Tamam hadi düşünelim. Şimdi, bir çok oyun PC'de 30 FPS'ye sabitlenmiş olarak geldi ve bu oyunların o kilidi açılıp 60 FPS'de oynanabildi. Ama bu oyunlar, 30 FPS sınırı olmayan bir çok oyundan daha iyi çalıştılar. Demek ki "Optimizasyonu yapamadık, o zaman 30 FPS'e sabitleyelim" demiyorlarmış. Optimizayonu yapamayan 30 FPS'de de yapamaz. Demek ki başka bir nedenleri var. Neden kimse bu açıdan bakmıyor da, Ubisoft PC'cilere komplo düzenliyormuş gibi davranıyor? Neden bu güç açlığı neden? Düşünüyorum, "Ulan" diyorum "Bi bildikleri vardır, kaçırdığım bir şey vardır" diyorum ama 5" ekranlı telefonlarda Full HD'yi geçtim 2K, 4K çözünürlük isteyen adamlar burada " 60 FPS şart" diyor. Offf of.
Arkadaşım yeni nesil konsol çıktı standartı en kötü 1080 p 60 fps olmak zorunda 2015 e ramak kalmış hala eski nesil konsol gücünde oyun çıkması köt bişey 20 yıl önce umrumuzda değildi fps çözünürlük evet ama yıl 2015 arkadaşım hala eski nesil konsol tadında oyunlar görmek istemiyor kimse bu yüzden herkez şikayetçi bu kadar basit yeni nesil konsol sadece exc oyunu için alınır bu kadar basit

BlackBeasT

26.8.2014 15:02:17

+2
Marka ismi ile üretilen Kapalı devre oyun konsolunu misyoner görevi üstlenmiş gibi her fırsatta öven açıklarını görmezden gelen şahıslar ajan gibiler La.. Aman dikkat beyler Oynanan oyunun farkındamısınız

MiyopBey

26.8.2014 14:33:19

-5
1080p'ymiş, 30 FPS'ymiş, 60 FPS'ymiş, banane ya. Banane arkadaş. Baktığımda görebileceğim çözünürlükte olsun, oynadığımda sorun olmayacak akıcılıkta olsun tamam, ben oyunlar ilgileniyorum, bana güzel bir oyun verin, ben onu istiyorum, banane sayılardan. Bana DLC gibi oyunlar satmayın, her yıl aynı oyunu yapıp yapıp satmayın, başka oyunların dinamiklerini kopyalayıp satmayın, ben bunu istiyorum, ilgilenmiyorum teknik konularla, teknik güçlerle ya. Yahu 10 yıl, 10 yıl(!) konsollarda 720p 30 FPS oynadık bir dünya oyunu. Kim hangi oyunu oynayamadı da, bu kadar büyüüüüük bir mesele yapılıyor bu? "Olmasın hep 720p'de kalsın " demiyorum tabi ki ama, oyundan çok, kaç FPS olacağıyla ilgilenmek nedir ya. Ya Zeus aşkına, şu manzaraya uzaktan bir bakın. Nolur yalvarıyorum. Oyun dünyasının ne kadar saçma, ne kadar dışkıdan bir hale geldiğine bir bakın. Okuduğunuz haberlere bir bakın, nolur ya. Yada tamam. Tamam hadi düşünelim. Şimdi, bir çok oyun PC'de 30 FPS'ye sabitlenmiş olarak geldi ve bu oyunların o kilidi açılıp 60 FPS'de oynanabildi. Ama bu oyunlar, 30 FPS sınırı olmayan bir çok oyundan daha iyi çalıştılar. Demek ki "Optimizasyonu yapamadık, o zaman 30 FPS'e sabitleyelim" demiyorlarmış. Optimizayonu yapamayan 30 FPS'de de yapamaz. Demek ki başka bir nedenleri var. Neden kimse bu açıdan bakmıyor da, Ubisoft PC'cilere komplo düzenliyormuş gibi davranıyor? Neden bu güç açlığı neden? Düşünüyorum, "Ulan" diyorum "Bi bildikleri vardır, kaçırdığım bir şey vardır" diyorum ama 5" ekranlı telefonlarda Full HD'yi geçtim 2K, 4K çözünürlük isteyen adamlar burada " 60 FPS şart" diyor. Offf of.

serkanay54

26.8.2014 13:43:11

0
Kapalı Beta da oyunu denemek isteyen olursa: K9GH-L4EM-CVUL-LJCA

rambocuk

26.8.2014 13:37:50

+1
Yeni nesil konsol sadece özel oyun için gerekli gibi artık en büyük zevki oyun olan biri parasına kıyıp iyi bir pc toplayıp yeni nesile doyabilir exc oyunlarıylada ps4 de akabilir 1080 p ve 60 fps standart olmaması yeni nesil konsolun en büyük hayal kırıklığı bakalım ilerde düzelicekmi

waltran

26.8.2014 12:45:25

+2
Böyle kısıtlamalar yaparak pc oyuncularını konsola yöneltmeye çalışıyorlar, zaten betadan gördüğüm kadarıyla oyunda grafik namına pek birşey yok neden 30da sınırlama gereği hissetmişler, konsolda da biraz uğraşıp 60 yapabilirler. Gerçi bu oyunu yüksek fpsde oynamanın anlamı yok yetenek isteyen bir oynanabilirliği yok gibi ama yüksek hz monitörü olan adama işkence olur.

uzrael1

26.8.2014 12:44:08

-3
ps3 sahipleri bu konuya girmesin bosuna nasilsa ps3 e cikmiyor oyun. Gerci ciksa bile online ina giremezler malum psn hacklendi yine Xbox 360 ta the crew de akariz artik. Aa unuttum birde horizon 2 geliyor 360

RushEpicsTR

26.8.2014 12:35:59

+4
Yaw arkadaş nedir bu pc oyuncularına kısıtlama yahu konsolada sahibiyim konsolu sadece özel oyunları pes ve splıt screeni için kullanıyorum. biz adam akıllı oynayalım diye 78* takalım yüksek hz monitör alaya çalışalım adamlar pc iyice ölsün diye 30 fps sınırı getiriyor bilen bilir 30 fps oyun 60 fps ye göre taıkılıyormuş hissiyatı verir. vesselam

BSC Misafiri

26.8.2014 12:31:58

+2
Next gen gelsin dedik dedik,gele gele 30 fps sınırıyla geldiler.60 fps 1080p standart olmalıydı günümüz koşullarında.

fierro35

26.8.2014 12:23:37

+2
Yüksek fps oynayalım diye gittik gtx780 aldik adamlar illana 30 fps de oyna diyor bi gidin ya işinize.Bu haliyle bedava verseler oynamam bu oyunu.

fierro35

26.8.2014 12:21:48

0
Yamadan sonra 60 fps kilidi açık olarak girdiğimde durmadan takılmalar oluyor.İllana 30 fps de oynatacak ama ben oynamıycam 30 fps de :) Ayni sorunu yaşıyan varmı

BSC Misafiri

26.8.2014 11:54:04

+3
Konsolları 60a zorlamak yerine 45e sabitleseler daha iyişeyler olabilir. Onun dışında 30 iyi 60 a gerek yok deyip saçmalamadan önce aradaki farkı görmenizde fayda var.

BSC Misafiri

26.8.2014 11:54:03

+2
O grafiklerle 30 fps ? Eyvallah ben almayayım ...

musAKka

26.8.2014 11:41:10

+2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Her oyun icin 30 normal bosuna niyr 60 degil diye dert etmeye gerek yok
Önceden bunu söyleyip daha sonra PS4'te bizzat The Last of Us'ta 30FPS ve 60FPS farkını görüp "60FPS iyiymiş yaaa" diyen sayısız oyuncu var. Olay iyice deneyimleyince anlaşılıyor. PC'de bir şekilde çözülse dahi yapımcının ille de oyuncuya ayar için takla attırması hoş değil.

Master_Evil

26.8.2014 11:35:04

+1
pcde yapmasınlar bari şu sınırlamayı

BSC Misafiri

26.8.2014 11:07:52

-4
Her oyun icin 30 normal bosuna niyr 60 degil diye dert etmeye gerek yok

Bowser Zeki

26.8.2014 10:48:33

0
Bi bakıma doğru :D

Guest-2D6B32B7D

26.8.2014 10:27:55

+4
ubisoft batıyorsun gittikçe

SIÇMOLİTAN

26.8.2014 10:20:24

+2
quote:

Orijinalden alıntı: soniczeki

Çokmu zor bi dosyayı açıp 60 yazmak
120,144,240 hz kullanan adam ne yapsın

Return to Monke

26.8.2014 10:20:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: soniczeki

Çokmu zor bi dosyayı açıp 60 yazmak
Bu boyle baslar. Taa nerelere kadar gider! Yakinda grafik ayarlarinda oradan yaptirirlar artik.

Bowser Zeki

26.8.2014 10:10:48

-7
quote:

Orijinalden alıntı: Ahmi524 Ubisoft PC'lerle daha iyi ilgilenecegini bizzat soylemisti. Boyle sacma isleri bize birakiyorar.
Çokmu zor bi dosyayı açıp 60 yazmak

Return to Monke

26.8.2014 09:48:41

+5
Ubisoft PC'lerle daha iyi ilgilenecegini bizzat soylemisti. Boyle sacma isleri bize birakiyorar.

keremec

26.8.2014 09:38:52

0
60 ideal.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
The Crew ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
78 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız