Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Steam'de En Çok Hangi Oyunları Oynuyoruz?


    Türkçe dil desteğinin ardından Türk Lirası desteği de sunarak ülkemizde de oldukça popülerleşen Steam'de ne tarz oyunların en çok oynandığı malumunuz. Peki bu istatistikleri sadece Türk oyuncuları göz önüne alarak listelersek nasıl bir sonuç çıkar?
 
    SteamSpy'ın verileri dikkate alınarak yapılan listeleme, son iki hafta içerisinde Türkiye'den bağlanan Steam oyuncularının en çok oynadıklarını içeriyor. Listenin en başında %62.14'lük devasa bir oranla en çok oynanan oyun Counter-Strike: Global Offensive karşımıza çıkıyor. Devamı ise aşağıdaki gibi,
 
1- Counter Strike: Global Offensive
2- Dota 2
3- H1Z1
4- Unturned
5- Euro Truck Simulator 2
6- Team Fortress 2
7- Counter Strike (1.6)
8- Rocket League
9- Payday 2
10- Garry's Mod
11- Speed Runners
12- Grand Theft Auto V
13- Football Manager 2015
14- The Elder Scrolls V: Skyrim
15- Mount & Blade: Warband
16- Smite
17- Left 4 Dead 2
18- Trove
19- Counter Strike: Nexon Zombies
20- Robocraft

Bu haberin bağlantısı
URL
Counter Strike: Global Offensive counter-strike valve psn xbox live arcade ps3 xbox 360 pc mac steam fps multiplayer
Rise of the Tomb Raider'ın Season Pass İçerikleri Belli Oldu PS4 Oyuncularının %80'i Herhangi Bir Uncharted Oyunu Oynamamış
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Babblebabble

20.3.2017 16:13:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: v. Persie Cs de çok eleştirdiğiniz CoD daki vuruş hissinin yarısı yok.
Eski CoD oyuncusuyum (yeni CS) ve sonuna kadar katılıyorum.Ama maalesef CoD kendi ayağına sıktı.Birden fazla geliştirici, her sene bambaşka oyunlar, bambaşka kurgular vs.Oyuncu kitlesi bilye gibi ordan oraya dağılıyor sürekli.Bence serinin istikrarını bozan en büyük şey bu.Aslında Valve'ın CS GO'da yaptığı gibi, MW benzeri bir online CoD yapıp tüm oyuncu kitlesini orada toplayıp parasını oradan kazansa, hem onlar için hem de oyuncu kitlesi için daha hayırlı olurdu.Biz de (şahsen ben) seve seve oynardık.Valve gibi yapsınlar skin, şapka, zırh, eldiven vs aynı şekilde CoD'da da satardı. Asıl konuya dönersek, arkadaşlar bunu inkar etmenin bir anlamı yok.Lafı gelmişken söylemek zorunda hissettim kendimi... Nerede, hangi oyunu oynarsak oynayalım Türk topluluğu olarak en az Ruslar ve Polaklar kadar toksik insanlarla doluyuz.CS'yi 2014'te bıraktıktan sonra 2 ay önce geri döndüm ve bakıyorum hala aynı ortalık.Sadece biraz daha yumuşamış.Daha dün akşam arkadaşımla girdim (nova smurf- belçikalı kendisi) ben de MG1.Bizim takıma iki tane bizden geldi Türk.İkisi de DMG.Daha ilk round'da adamı yanlışlıkla vurdum ve kusura bakma yanlışlıkla oldu da dedim.Adam geldi beni öldürdü. Ve zavallım kicklemeye çalışıyor üstelik.Pre-made girmiş, beni de tek zannetti heralde.Şimdi siz böyle yaparsanız, böyle toksiklik yaparsanız size maç verirler mi? Vermedik tabii ki.Dedim sen düzgünce özür dilemeden bu oyun oynanmayacak.Israr etti kendisi.Biz de maçı verdik.Uzun lafın kısası, rastgele insanlarla eşleşip oynuyorsunuz oyunu.Böyle centilmenlik dışı, eşkiya eşkiya hareketler yapmaya gerek yok.Akıllı olun azcık.Tüm aynı tarz hereketlerde bulunanlara duyrulur.Girersiniz, adama maç vermezler.Loss'unuzu alıp dönersiniz lobiye.

LEVENT evren

11.3.2017 18:30:16

0
https://www.youtube.com/watch?v=5YImzNqQBik https://www.youtube.com/watch?v=MoMl0eqfLGU ROBOCRAFT oynayan varsa süper etkili tesla aracı ve taramalı robot nasıl yapılır bu videolar biraz yardımcı olacaktır. ve kanalımda astroneer diye bi uzay oyunu var no man sky dan daha eğlenceli koloni kuruyoruz başka gezegenlere gidiyoruz işte linkleri : https://www.youtube.com/watch?v=fcXjzFppXUA https://www.youtube.com/watch?v=mhVF6KNzcvg https://www.youtube.com/watch?v=zelr_-ysI2Q&t=65s https://www.youtube.com/watch?v=H7on9_HnV-A&t=25s https://www.youtube.com/watch?v=MCC_qdJNt9k&t=25s videolarımı izleyip beğenirseniz abone olmayı ve beğenmeyi unuztmayın.

Lifad

9.10.2015 21:53:42

0
1.6 hala ilk 10'da #oldbutgold

Patren

9.10.2015 11:32:41

0
h1z1 beni şaşırtmadı ülkece zombi oyunlarını seviyoruz

BSC Misafiri

8.10.2015 22:08:25

0
PC oyuncuları bu nesli Counter Dota 2 ile geçirecek anlaşıldı. Sonucun değişeceğini sanmıyorum.

mrhksc

8.10.2015 16:08:37

+3
Arkadaşlar kusura bakmayın ama ben kendi adıma bıktım. Şu siteye açılan her konu altında bir saçma tartışma, bir ben senden üstünüm ısrarcılığı ya da PC konsolu döver, konsol PC yi döver... Bi bitmediniz. Yahu adamlar sadece ve sadece istatistik paylaşmışlar bir fikrimiz olsun diye, zira oyun dünyasını şu ya da bu şekilde takip eden insanlarız. Neden bu tip şeyleri sadece okuyup geçmiyoruz da herkes kendi doğrusunu dikte etmeye çalışıyor. O diyor böyle, bu diyor böyle. Kimisi ekonomik çıkarımlarda bulunmuş, kimisi moba, kimisi espor ile ilgili bişeyler iddia etmiş... "Söylemiş" olsak böyle şeyleri problem yok ama herkes kendi fikrini benimsetmeye çalıştığı için "söylemiş" olmak "iddia" etmeye dönüşüyor. Biraz sakin arkadaşlar.Kendi adıma MOBA türünden nefret ederim, ama o oyunu oynayanlara oyundan anlamıyorlar demiyorum, ya da X oyununa 20TL yi reva görmezken, başkasının hiç haketmedğini düşündüğü bir oyuna 180TL de verebiliyorum. Tamamen zevk meselesi. Bırakın kim ne oynarsa oynasın, bırakın biri konsolda alsın hazzını,diğeri pc de. Kasmayın kendinizi de, şuraya gelip amacı "sadece" birşeyler okumak olan insanları da... Saygılar...

bkaakco

8.10.2015 15:12:59

0
Sadece ETS 2 oynuyorum.

esmerbuyucu

8.10.2015 12:23:39

-5
quote:

Orijinalden alıntı: Dovahkiin 5-10 liraya alınan oyunla yüzlerce saat eğlenebiliyorsun tabii konsolcuların çekememesi normal. Siz bug festivali 5-6 saatte biten oyunlara 250 lira vermeye devam edin. Oyun kültürü çoh önemli.
Senin o 5-6 saat dediğin oyunlar dediğin 5-10 tllik oyunların 50-60 saatine bedel.

gerçekoyuncu11

8.10.2015 12:21:30

+5
biri bana burada tartışılmak istenen konuyu anlatırsa sevinirim gerçekten bu konunun AAA oyunla ne alakası var işte gta v de var listede daha baba AAA oyun mu var.Emin olun bu listeye bf serisi de girer fakat steam de yok yani bf seriside mi AAA değil burada tartışılması gereken oyunlarının oynanış süreleri mgs oynuyorum demiş mgs nin online modu daha pc ye çıkmadı oynadın btitrdin oyunu ondan sonra ne yapacaksın durmadan aynı bölümü mü oynayacaksın tabi ki açacaksın steam hesabını counter varsa counter h1z1 varsa h1z1 oynayacaksın en uzun senaryolu oyunlardan biri witcher 3 tür 100 saat oynadın bitirdin ondan sonra ne yapacaksın ki açıp bir oyunun online modunu oynayacaksın burada oyun kültürüyle ne alakası var bu işin şimdi hemen gelipte işi pc ci konsolcu olayına vurmayın benim de var ps4 üm hemde gtx 770 ekran kartlı bir pc im fakat senaryolu AAA oyunlar tüketildikten sonra ne yazık ki en azından hemen tekrar oynanmıyor.Mecbursun gidip bir online oyun alıp durmadan onu oynamaya.

Dovahkiin

8.10.2015 10:05:09

+7
5-10 liraya alınan oyunla yüzlerce saat eğlenebiliyorsun tabii konsolcuların çekememesi normal. Siz bug festivali 5-6 saatte biten oyunlara 250 lira vermeye devam edin. Oyun kültürü çoh önemli.

fewertyx

8.10.2015 09:57:56

0
Arkadaş yukarıda ne yazdıysa hepsine katılıyorum kaldı ki onun yorumunu okumadan birebirini ben yazmıştım [:'(][:'(]

KarapathiaN

8.10.2015 04:09:19

+1
Vay bee bizim millet artık COD oynamıyor, bu da bir gelişme...

Guest-7A1E308D7

8.10.2015 01:57:08

+9
Yanlış anlaşılmasın ama tabii isteyen yorumumu okuduktan sonra eksiyi basabilir. Bir kere kimseyi sırf CS: Go, Dota veyahut H1Z1 oynadığı için hor göremeyiz. Ben liseye giderken ilk oynadığım oyun Command & Conquer idi, devamında Red Alert, Warcraft, Starcraft vesaire oynayarak büyüdüm. Şimdi genç arkadaşların önünde çok daha fazla seçenek var, kaldı ki ülkemizde yaşayan çoğunluğun maddi durumu belli, insanların günde kaç saat çalıştıkları, ne kadar paralara neler alabildikleri de belli. Dolar almış başını gidiyor, gerçek anlamda bir oyun bilgisayarı toplamak en az 3-4bin lira paradan geçiyorsa tabii ki insanlar ortalamanın bile altında bir bilgisayarın dahi çalıştırabileceği oyunları tercih ediyorlar. Çünkü çalışması daha kolay oluyor, zaten elde olmayan sebeplerden dolayı güncel oyunları oynayamıyor, şimdi biz bu adamı neden 3bin saat CS: Go oynadın diye suçlayamayız. Konsollara zaten hiç girmiyorum onlar cihaz olarak ucuz olsalar da onların da oyunları ateş pahası. Sonuç olarak oyun oynamak bir EĞLENCE ama cebindeki paraya ve sahip olduğun boş zamana endeksli bir durum. İnsanların bu ülke de kazandığı paralar belli, yaşam şartları belli, tabii ki herkesin oyun oynamaya hakkı var ama işte her şey dönüp dolaşıp paraya geliyor. Bir Fallout 4 179 liraya çıkacak, nasıl alsın şimdi adam bu oyunu, bekleyecek 2-3 sene sonra indirimli halini alacak. Neyse yorum amacından çıktı, kusura bakmayın. Herkese iyi oyunlar :)

esmerbuyucu

8.10.2015 01:21:19

0
quote:

Orijinalden alıntı: kediterbiyecisi

bence dostum sen yanlış anlamışsın bir oyunun oynanma istatistiğinin fazla olması için o oyunun alınması lazım bunu etkileyen ise fiyatıdır cs nin fiyatı ile diğer AAA oyunların fiyatı arasında ciddi anlamda bir fark olduğundan arkadaş çok doğru bir çıkarım yapmış ;)
Ha 1 hesabından 20 saat oynamış ha 20 hesabından 1 saat gene aynı kapıya çıkıyor. Sonuçta sadece 1 hesapla oynandığı için bir şey farketmez. Tabi ki 20tllik oyun 200tllik oyundan daha çok satabileceği için daha çok oynanır. Zaten ben ona bir şey demedim.

kediterbiyecisi

8.10.2015 00:40:00

0
quote:

Orjinalden alıntı: esmerbuyucu
quote:

Orijinalden alıntı: weNM

Türkiye başlığını fark ettin öyle değil mi? Hangi oyun konsolda Türkiye'de ne kadar sattı görebiliyor musun? Komik rakamlar olduğu için pek hoşuna gitmeyecektir pek açıklamıyorlar çünkü.. Bir kişi birden fazla account açıp her birine csgo alabilir bu da doğal olarak CSGO'nun istatistiğini yükseltir. Yani bu rakamlar sahici rakamlar değil. MGSV PC'de hiç var olmayan bir oyundu bundan öncesinde ama ilk ayında Steam'de 700binin üstünde sattı birisi de bendim. Sen fazla konuşma bu konularda biz hangi oyunu alacağımızı biliriz.
Daha okuduğunu anlamıyorsun. Satın alma istatistiği değil oynama saati istatistiği. Diyelim ki satın alma istatistiği, Dota 2'nin ne işi var orada. Vah vah yazık.
bence dostum sen yanlış anlamışsın bir oyunun oynanma istatistiğinin fazla olması için o oyunun alınması lazım bunu etkileyen ise fiyatıdır cs nin fiyatı ile diğer AAA oyunların fiyatı arasında ciddi anlamda bir fark olduğundan arkadaş çok doğru bir çıkarım yapmış ;)

v. Persie

7.10.2015 23:57:09

-5
Cs de çok eleştirdiğiniz CoD daki vuruş hissinin yarısı yok.

esmerbuyucu

7.10.2015 23:28:32

-6
quote:

Orijinalden alıntı: weNM

Türkiye başlığını fark ettin öyle değil mi? Hangi oyun konsolda Türkiye'de ne kadar sattı görebiliyor musun? Komik rakamlar olduğu için pek hoşuna gitmeyecektir pek açıklamıyorlar çünkü.. Bir kişi birden fazla account açıp her birine csgo alabilir bu da doğal olarak CSGO'nun istatistiğini yükseltir. Yani bu rakamlar sahici rakamlar değil. MGSV PC'de hiç var olmayan bir oyundu bundan öncesinde ama ilk ayında Steam'de 700binin üstünde sattı birisi de bendim. Sen fazla konuşma bu konularda biz hangi oyunu alacağımızı biliriz.
Daha okuduğunu anlamıyorsun. Satın alma istatistiği değil oynama saati istatistiği. Diyelim ki satın alma istatistiği, Dota 2'nin ne işi var orada. Vah vah yazık.

neo-life

7.10.2015 23:15:45

+1
quote:

Orjinalden alıntı: mementopolis Steam de oyun kültürü diye bir şey kalmamış , varsa yoksa moba, e-spor. Sonra Half life, ah nerede vah nerede.twitch de de Yayıncılar terör estiriyordu oyunlar ile. Ben Mgs5 oynamaya devam ....
Hocam kusura bakmayın ama çok sığ ve egoistçe düşündüğünüzü düşünüyorum bir kere bu haber Türkiye için geçerli ve ne yazık ki herkesin AAA dediğimiz oyunlara 180 tl verebilecek durumu yok versebilse bile gidip bugün witcher 3 açacak bir bilgisayar en az 2500 tl ne bekleniyordu ki adam lisede okuyor 20 tl harçlık ya alıyor ya almıyor tabi ki gidecek indirim de 15 tl ye normalde 30 tl satılan multiplayer İngilizce gerektirmeyen oyunu alıp oynayacak lütfen artık bırakın her bu tip habere yok oyun kültürümüz ölmüş yok şu olmuş yok bu olmuş demeyi tabi ki adam gidip free to play oyun oynayacak lütfen herkesi kendiniz gibi düşünmeyin.

rtsbora

7.10.2015 22:41:18

-1
Listede GTA 5 ve Skyrim dışında AAA oyun yok. Ondan sonra neden bu oyunlara TR dil desteği gelmiyor diye eleştriyoruz.

i_lenker

7.10.2015 22:29:52

-3
Haha pc'de pc oyunları oynanır ne bekliyordunuz ki... batman, assassins creed gibi 5 saat oynanıp çöpe atılan oyunları mı? Listede üç tane konsol oyunu var, ikisi çok kaliteli açık dünya oyunu ki bu oyunlar pc'de tutar çoğu zaman. birisi de sürpriz bir oyun, rocket leaugue.

KortX

7.10.2015 22:24:12

0
quote:

Orjinalden alıntı: hayansame Euro truck simulator 2 Speed runners Gta5 Manager 2015 Skyrim Mount blade Robocraft Bence bunlar haric digerleri cop,rezil, zaman israfi, oynayanlarda oyundan anlamiyor xD oyun dunyasinin nasil .oka gittigi su tablodan bile belli... kendi sivri dusuncelerimdir, peh...
Payday 2 oynamamışsın sanırım. Ben başlarda yapamadığım zamanlarda oyunu sevmiyordum ama sonradan mantığı kavrayınca çok zevkli geldi. Denemeni tavsiye ederim. Oyunun tek sorunu multiplayerde adam gibi oyunculara denk gelme ihtimalin zor. Ama arkadaş çevren varsa oynayan, cidden çok zevkli oluyor.

Pete Dunham

7.10.2015 22:16:12

0
Unturned oynayan hiç görmedim. Türkiye'de fazla oynanmıyor demek ki.

tvdoynr

7.10.2015 22:01:45

0
Dayz'yi aldığıma binbir pişmanım Bu arada herkesin oyun zevkli farklıdır. Steam olmasa belki Pc bu kadar çok gelişemicekti nankörlüğe gerek yok ama bizi etkiliyormu evet peki nasıl tek kelime HL3

hayansame

7.10.2015 21:07:47

+1
quote:

Orijinalden alıntı: CrystalArrow

Anladık oyun zevkin var ama payday 2 severek oynadım tabi sen payday 2 deki haritaları gizli bir şekilde yapacak zekaya veya yetenege sahip degilsen begenmemiş olabilirsin ayrıca L4D2 de arkadaşlarımla severek oynadıgım oyunlardan biridir
Pardon payday 2yi gormemisim, oda guzel bir oyun. (Arkadaslarla keyifli olabiliyor) Bu arada Kabul ediyorum sivri karsi tarafi hice sayan bir yorum yapmis olabilirim. Ama senin kadarda seviyesiz bir msj atmamistim :) Ama su listeyi gorup yapici bir msj atmak gelmedi icimden...

mementopolis

7.10.2015 21:01:15

0
@weNM Evet öyle gözüküyor. Kardeşimde Cs oyunu oynar bolca maalesef. , Cod olmaması konsoldan Kaynaklı , BF4 olamamasıda origin'den dolayı onlarda kata biliriz bu listeye aslında be maalesef . Insan garibsiyor yapabileceğimiz bir şeyde yok zaten . Biz kendi değil onların istediği tarafa çekiliyoruz.(Bana kalırsa)

mahsur kalan adam

7.10.2015 20:57:36

-1
ilk 11 çöp fps moba kart mart nefret ediyorum

HIGHER

7.10.2015 20:49:59

-1
blacklight nerede:(((

Guest-BB4F8AD25

7.10.2015 20:48:11

0
quote:

Orjinalden alıntı: mementopolis
quote:

Orijinalden alıntı: weNM

Bahsettiğin kategoride 2 tane oyun var. 2 lan sadece, 20 tane oyundan 2 ve sen bütün Steam'i espor veya moba oynamakla şuçluyorsun, sen kimsin lan!?
Soruna mı gitti? . Haberde 62% denmesi bile yetti aslında. ÇOĞU da eski nerdeyse oyunların. Kimsenin oyununa da karıştığım yok velakin tablo daki manzara öyle diyor abisi.
Bak kardeşim AAA dedigimiz genelde 60 dolardan çıkan oyunları süreklilik açısından çok uzun degiller bu yüzden insanlar steam açtıgında önce csgo satınalıyor dota yüklüyorlar çünkü devamlılıgı var.AAA alan kesim daha az olması normal

weNM

7.10.2015 20:47:26

0
quote:

Orjinalden alıntı: mementopolis
quote:

Orijinalden alıntı: weNM

Bahsettiğin kategoride 2 tane oyun var. 2 lan sadece, 20 tane oyundan 2 ve sen bütün Steam'i espor veya moba oynamakla şuçluyorsun, sen kimsin lan!?
Soruna mı gitti? . Haberde 62% denmesi bile yetti aslında. ÇOĞU da eski nerdeyse oyunların. Kimsenin oyununa da karıştığım yok velakin tablo daki manzara öyle diyor abisi.
Türkiye başlığını fark ettin öyle değil mi? Hangi oyun konsolda Türkiye'de ne kadar sattı görebiliyor musun? Komik rakamlar olduğu için pek hoşuna gitmeyecektir pek açıklamıyorlar çünkü.. Bir kişi birden fazla account açıp her birine csgo alabilir bu da doğal olarak CSGO'nun istatistiğini yükseltir. Yani bu rakamlar sahici rakamlar değil. MGSV PC'de hiç var olmayan bir oyundu bundan öncesinde ama ilk ayında Steam'de 700binin üstünde sattı birisi de bendim. Sen fazla konuşma bu konularda biz hangi oyunu alacağımızı biliriz.

Guest-BB4F8AD25

7.10.2015 20:44:27

+2
quote:

Orjinalden alıntı: hayansame Euro truck simulator 2 Speed runners Gta5 Manager 2015 Skyrim Mount blade Robocraft Bence bunlar haric digerleri cop,rezil, zaman israfi, oynayanlarda oyundan anlamiyor xD oyun dunyasinin nasil .oka gittigi su tablodan bile belli... kendi sivri dusuncelerimdir, peh...
Anladık oyun zevkin var ama payday 2 severek oynadım tabi sen payday 2 deki haritaları gizli bir şekilde yapacak zekaya veya yetenege sahip degilsen begenmemiş olabilirsin ayrıca L4D2 de arkadaşlarımla severek oynadıgım oyunlardan biridir

mementopolis

7.10.2015 20:42:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: weNM

Bahsettiğin kategoride 2 tane oyun var. 2 lan sadece, 20 tane oyundan 2 ve sen bütün Steam'i espor veya moba oynamakla şuçluyorsun, sen kimsin lan!?
Soruna mı gitti? . Haberde 62% denmesi bile yetti aslında. ÇOĞU da eski nerdeyse oyunların. Kimsenin oyununa da karıştığım yok velakin tablo daki manzara öyle diyor abisi.

hayansame

7.10.2015 20:30:02

-13
Euro truck simulator 2 payday 2 Speed runners Gta5 Manager 2015 Skyrim Mount blade Robocraft Bence bunlar haric digerleri cop,rezil, zaman israfi, oynayanlarda oyundan anlamiyor xD oyun dunyasinin nasil .oka gittigi su tablodan bile belli... kendi sivri dusuncelerimdir, peh...

weNM

7.10.2015 20:18:24

-4
quote:

Orjinalden alıntı: mementopolis Steam de oyun kültürü diye bir şey kalmamış , varsa yoksa moba, e-spor. Sonra Half life, ah nerede vah nerede.twitch de de Yayıncılar terör estiriyordu oyunlar ile. Ben Mgs5 oynamaya devam ....
Bahsettiğin kategoride 2 tane oyun var. 2 lan sadece, 20 tane oyundan 2 ve sen bütün Steam'i espor veya moba oynamakla şuçluyorsun, sen kimsin lan!?

Vernon Schillinger

7.10.2015 20:12:17

+1
H1Z1 Dayz'ye darbe indirmiş.Daha da çekecekbu dayz yapımcıları.

Fuusrodah

7.10.2015 20:11:46

+3
Hayret DayZ yok ilk 20'de. Sonunda çaktı millet demek ki..

mementopolis

7.10.2015 20:11:39

+1
Steam de oyun kültürü diye bir şey kalmamış , varsa yoksa moba, e-spor. Sonra Half life, ah nerede vah nerede.twitch de de Yayıncılar terör estiriyordu oyunlar ile. Ben Mgs5 oynamaya devam ....
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Counter Strike: Global Offensive
+ TAKİBE
AL
108 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız