Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Killzone: Shadow Fall, PS4 için Duyuruldu!


     Sony'nin en iyi serilerinden bir tanesi olan Killzone, PS4'te Shadow Fall adlı yeni oyunuyla boy gösterecek.
 
     Videoyla tanıtımı yapılan oyunun gerçekten muazzam göründüğünü söyleyebiliriz. Grafik ve çevre olarak oldukça güzel görünen oyun, 'işte yeni nesil bu' dedirtecek bir kaliteye sahip. Oynanış olarak önceki Killzone'lara benzeyen oyun, daha çok fizik ve grafikleriyle ön plana çıkacak. Bu alanda oldukça başarılı olacağına şüphe yok!

Bu haberin bağlantısı
URL
Guerilla Playstation 4 Sony Killzone 4 FPS
PS4'ün En Önemli Silahlarından Biri Gaikai Olacak Sony'den Yeni Nesle Yeni Yarış Oyunu
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

PsiKoman

21.2.2013 22:25:18

0
Yeni nesil konsolda böyleyse bilgisayarı tahmin bile edemiyorum.Allah Allah nidalarıyla bilgisayar için yeni nesili bekliyorum.

BlackBeasT

21.2.2013 22:03:48

+2
PS4de crysis 4 gördünmüz mü ? PS4de killzone 4 ile karşılaştırmasını yapıyorsunuz.Cevat yerli ne yapsın şimdiki konsolların kısıtlı ve sınırlı sistemine Multi platform çıkan oyunu daha nasıl ev konsola optimize etsin ,adam bu yüzden isyan ediyor sadece o değil bütün yapımcılar mevcut ev konsollarından şikâyetçi Bak ne diyorum sen PS4 parasını denkleştir ,killzone 4 oynamaya başla sonra kıyasla ,8 yıllık PS3 ile neyin havası neyin konsolucusu oldun da burda neyden dem vuruyorsun en kral exc oyunu 720p oynuyorsun NaN ,hayatından PC sistemi topladınmı ?günümüz grafik kalitesini ne noktalara geldğinden bir haber ? PS4 görünce uuww demene şaşırmamak lazım PS4 resmi olarak satşışa çıksın ben alırım problem değil ,oyun seçenekleride hardcore olsun konsolcumu olacğız o zaman ne alakası var.Oyuncu olarak bakmak lazım peki sen PS4 alabilirmisin kendinize konsolcu yakıştırması yapıyorsunuz , senin açından PS4 alamazsan para yetişmezse ortalık konsolcu diyelim o halde

Mr.Lazyy

21.2.2013 20:38:36

0
Şöyle bir yorumlara baktım da ilkokul seviyesinde muhabbetler über,süper,grafik,Cevat Yerli,Crysıs konsol ve PC birbirinden ayıramamak Birde güya teknoloji takipçilerisiz. Pehhhh yirim böyle kafayı arkadaş

cihandark

21.2.2013 18:04:51

-1
quote:

Orijinalden alıntı: hik75 <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: cihandark<br><br>ilginç olan konsolu görmedik hadi o kutu joystick'i gösterdin bari eline alıp az oynasaydın da bizde ''aa hakkaten adam real time oynuyor'' diyebilseydik bizimi yiyion lan sony yoksa :P</blockquote><br><br>kardes dikkatli bakmadin galiba gece hangi oyun oldugunu unuttum killzone'du galiba onda oynamisti hatta kontrolcünün arkasinda oyuna bagli renk degistirip kirmizi olmustu..
ben oynanan oyun görmedim kardeş killzone girdiğinde tam ekran video geldi video bittikten sonra adam elinde joystick ile göründü bunu diyosan beni tatmin etmedi yani genelde oyun eğer biri tarafından oynanıyorsa görüntünün herhangi bir köşesinde joystick ile cebelleşen bir arkadaş görünürdü :P

musAKka

21.2.2013 17:50:51

+1
quote:

Orijinalden alıntı: cihandark yav herşeyi geçtimde bir tane adamda eline joystick alıp oyun oynamadı onu bırak cihazı dahi göremedik joystick'i gördük bende dedim herhalde alıp oyniycaklar ama nerde o yüzden benim için birçokşey havada kaldı sonuçta bende müşteriyim xbox 720 yada ps4'e terfi edicem neye göre alıcam ben bu konsolları xbox desen daha tanıtım bile yapmadı ps4 bi joystick 5-6 görüntü yayınladı oyun falan oynayanda olmadı daha önce bu tür keklemelere maruz kaldık sonuçta
PS3'ün çıkışında Killzone açısından bir kandırmaca olmuştu, haklısın. Ama dünkü oynanışta kandırmaca olduğunu düşünmüyorum. Sony tüm bilgilerini bir kerede sunmak yerine belli aralıklarla ortaya çıkarmayı tercih ediyor, yani doğru olanı yapıyor. Bu süreçte sürekli yeni haberlerle, yeni duyurularla gündemdeki popülerliğini üst düzeyde tutacaktır. Baksana; herkes merak içerisinde. Eğer herşey ortaya çıksaydı 2 ay sonra PS4'ten bu kadar bahsedilir miydi?

cihandark

21.2.2013 17:40:52

-1
yav herşeyi geçtimde bir tane adamda eline joystick alıp oyun oynamadı onu bırak cihazı dahi göremedik joystick'i gördük bende dedim herhalde alıp oyniycaklar ama nerde o yüzden benim için birçokşey havada kaldı sonuçta bende müşteriyim xbox 720 yada ps4'e terfi edicem neye göre alıcam ben bu konsolları xbox desen daha tanıtım bile yapmadı ps4 bi joystick 5-6 görüntü yayınladı oyun falan oynayanda olmadı daha önce bu tür keklemelere maruz kaldık sonuçta

musAKka

21.2.2013 17:25:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: numenorian O zaman konsola yapılan bu sataşmalar niye şu sayfadaki crysis kelimesini bir say bakalım benimde evimde pc'im var hemde konsolum var oyun için konsolu açarım diğer işlerim için pc'yi şimdi ben sana ne diyeyim bilemedim sapla samanı karıştırmak bu mu asıl bu karışımı yapan konsollarla pc mimarisini bir tutanlardır. pc 12 gb ram i7 işlemciler sadece o an oynanan oyunlar için mi güç tüketiyor ne lahana turşusu bu kaç kişi masa üstü bılgısayarını evde kullandığı dev ekran tv ye bağlı kullanıyor ben eminim ki hayatında hiç konsolun olmamıştır o yüzden bu rahatlığı anlaman olanakasız. hadi diyelim ps4 fiyatı 1350 tl tamam bana bu paraya 7 sene gidicek senin dediğin gibi über, süper, ultra, very ultra crysis3 grafiklerini verebilecek bir sistem toplarmısın en önemlisi oyunlarda beni konsoldaki kadar eğlendirebilecek özel exc. oyunlar var da biz mi görmedik.
Konudaki "Crysis" kelimesi kadar "Cevat Yerli nerede?" diye soranlara da aynı şeyi söylemen lazım. Millet hemen Killzone'un grafiklerini görünce adama laf sokmaya çalıştı ama adamın söyledikleri zaten PC grafikleri ile ilgiliydi -ki dün gördüklerimiz bu söylenenleri doğrular nitelikteydi. Bir konsol için çok üst düzey, ancak bir PC'ye göre grafiksel anlamda çok fark yaratmayan bir oyun gördük. Açıkçası ne "PS4'ün teknik özellikleri çok kötü, onun yerine PC toplarım" diyenleri, ne de "PS4, PC'yi ezip geçti, grafikler über" diyenleri pek ciddiye almıyorum. Bana göre de bu kadar yüzeysel şekilde karşılaştırılmamalı. PS4'ü çok beğendim ve bir terslik olmazsa alıp PS3'ümün yanına koyacağım ama bu PC'yi bırakacağım anlamına da gelmiyor. İkisinin yeri çok ayrıdır.

Krauser ll

21.2.2013 17:03:17

0
hazımsızlığın böylesi görülmedi

numenorian

21.2.2013 16:54:28

-1
O zaman konsola yapılan bu sataşmalar niye şu sayfadaki crysis kelimesini bir say bakalım benimde evimde pc'im var hemde konsolum var oyun için konsolu açarım diğer işlerim için pc'yi şimdi ben sana ne diyeyim bilemedim sapla samanı karıştırmak bu mu asıl bu karışımı yapan konsollarla pc mimarisini bir tutanlardır. pc 12 gb ram i7 işlemciler sadece o an oynanan oyunlar için mi güç tüketiyor ne lahana turşusu bu kaç kişi masa üstü bılgısayarını evde kullandığı dev ekran tv ye bağlı kullanıyor ben eminim ki hayatında hiç konsolun olmamıştır o yüzden bu rahatlığı anlaman olanakasız. hadi diyelim ps4 fiyatı 1350 tl tamam bana bu paraya 7 sene gidicek senin dediğin gibi über, süper, ultra, very ultra crysis3 grafiklerini verebilecek bir sistem toplarmısın en önemlisi oyunlarda beni konsoldaki kadar eğlendirebilecek özel exc. oyunlar var da biz mi görmedik.

stun

21.2.2013 16:28:38

-1
gelmişler crysis 3 ile karşılaştırıyorlar.. crysis 3 grafıklerini pc de verebılen bir oyun.. crytek konsolda ne verebilmişki siz karşılaştırma yapıyorsunuz... yeni nesil konsol bir önceki konsolla karşılaştırılır..ve editörlerin yazdıklarıda çok dogrudur ..yeni nesil harbi harbi geliyor... kz -infamous videoları çok çok çok iyiydi..

karakas1996

21.2.2013 16:22:56

0
videoları izleyemiyorum bende mi sorun var yoksa bu site bunu bilerek mi yapıyor

hitman047

21.2.2013 14:30:14

0
bir pc'ci olarak ps4'ü ilk gün alacağım muhhteşemmmm

Krauser ll

21.2.2013 14:21:42

+1
pc ciler gelmiş yine size tek cevabım:

cihandark

21.2.2013 13:52:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: numenorian BSC misafirleri dağılın bi bitmediniz kocaman yazıcam artık ARKADAŞIM PC İLE KAR-ŞI-LAŞ-TIR-MA dün akşam tanıtılan o oyunların hepsini ps4 oynatıcak yani pc nin 3 te 1 boyutunda bir cihaz ve tek görevi oyun oynatmak artı diablo gibi oyunlarında konsola geldiğini gördüğümde pc ye kocaman bir el sallayasım geldi <img src="http://resim.donanimhaber.com/upfiles/smiley/bye2.gif" align="middle" border="0" alt=""> <img src="http://resim.donanimhaber.com/upfiles/smiley/bye2.gif" align="middle" border="0" alt=""><br> Ben bu grafikler ile bilmem kaç senedir zaten oynuyordum falan filan 1. cisi senin o grafikleri yakalamak için en az 1500 tl-2000tl gibi bir para harcaman lazım 2. cisi o grafiklerle oynayabileceğin piyasada topu topu 5-6 tane oyun vardır. 3.cüsü sen 24'' mönitorunde oynarken millet ps4'ü (yuzde 80'i) en az 42' tvlerinde oynucak 4. cüsü tüm bunlara 500-600 dolar gibi bir paraya sahip olabilcek 5.cisi dün akşam ki yapımları gördün ps4 un duyurusunda bu kadar çok oyun tanıtılıcağını beklemezdim yani sony exc. olayına daha da önem verecektir ve siz pc oyuncuları yapımcılara saydırmaya devam ediceksiniz.ps3 de resistance'n ilk oyununa bakın ben seriyi merak ettiğimden en başından başladım ve ohaa bu ne bu makinenin çıkış oyunu bu mu dedim (grafiksel anlamda ki yaş problemli bsc misafirlerinin pek anlamadığı atmosfer çok başarılıydı gerçi siz oyundan da anlamıyonuz nese ) resistance 2 ye geçtiğimde daha dolo dolu sahneler daha detaylı karakterler nasıl böyle bir sıçrama olmuş dedim aynı makine aynı sistem resistance 3 te ise daha detaylı kaplamalar,karakterlerin mimikleri , video geçişleri vs. artık oyuna göre tavan yapmıştı demek istediğim zamanla ps4 te de bu gelişmeyi görebeliriz.<br> <br> Adamlar yolunmuş kaza çevirdi milleti her ay yeni bir ekran kartı bu nedir ya .Nvidia gtx260'ı çıkardığında gtx460'ı çıkarmak için bir sene daha bekleyip gtx560 serisinin özelliklerinde bir 460 çıkaramaz mıydı sanki hadi çıkardı da ne oldu oyunlar halen konsol portu <img src="http://resim.donanimhaber.com/upfiles/smiley/bandit.gif" align="middle" border="0" alt=""> ps3 7 sene önce almış bir adam suyunu çıkara çıkara çatır çatır oynadı <img src="http://resim.donanimhaber.com/upfiles/smiley/ok.gif" align="middle" border="0" alt="">
ben snaa ne yazsam bilemedim ps4 çıkış fiyatı 499 pound yani eşittir 1375TL yurtdışı fiyatı bizde 1750 tl olur o 2000TL ile canavar gibi bir pc toplarsın ps4 falanda tanımaz ayrıca elinde geliştirilebilir bir cihaz olur (upgrade imkanı) ayrıca ps4 gibi tek görevi oyun oynamak değil oyun dışında birçok işide yapabilirsin pc illa 24 monitörde oynanmaz lcd tv bağlarsın hdmı arayüzünden ki artık güncel her ekran akrtında hdmı arayüzü var ve merak etme pc'den aldığın görüntü çok daha iyi olur en son olarak pc platformunun korsan oyun darbesine bu kadar dayanması bile şaşırtıcı sen sapla samanı birbirine karıştırma kardeşim konsol seven konsol alır pc seven pc hatta birçok insanın şu anda hem 1 konsolu hemde 1 veya birkaç tane pc'si var ama özelliklerini karşılaştırmaya kalkarsan altında kalırsın pc'nin :P

cihandark

21.2.2013 13:40:06

-2
burada killzone shadow fall grafiklerine süper diyip crysis 3'e dandik grafikleri var diyenlerin %99'u evlerinde casper kullanıyor hani şu 2 gb hiçbir listede bulunmayan ekran kartı olan sis chipsetli pcler :P

numenorian

21.2.2013 13:39:11

0
BSC misafirleri dağılın bi bitmediniz kocaman yazıcam artık ARKADAŞIM PC İLE KAR-ŞI-LAŞ-TIR-MA dün akşam tanıtılan o oyunların hepsini ps4 oynatıcak yani pc nin 3 te 1 boyutunda bir cihaz ve tek görevi oyun oynatmak artı diablo gibi oyunlarında konsola geldiğini gördüğümde pc ye kocaman bir el sallayasım geldi Ben bu grafikler ile bilmem kaç senedir zaten oynuyordum falan filan 1. cisi senin o grafikleri yakalamak için en az 1500 tl-2000tl gibi bir para harcaman lazım 2. cisi o grafiklerle oynayabileceğin piyasada topu topu 5-6 tane oyun vardır. 3.cüsü sen 24'' mönitorunde oynarken millet ps4'ü (yuzde 80'i) en az 42' tvlerinde oynucak 4. cüsü tüm bunlara 500-600 dolar gibi bir paraya sahip olabilcek 5.cisi dün akşam ki yapımları gördün ps4 un duyurusunda bu kadar çok oyun tanıtılıcağını beklemezdim yani sony exc. olayına daha da önem verecektir ve siz pc oyuncuları yapımcılara saydırmaya devam ediceksiniz.ps3 de resistance'n ilk oyununa bakın ben seriyi merak ettiğimden en başından başladım ve ohaa bu ne bu makinenin çıkış oyunu bu mu dedim (grafiksel anlamda ki yaş problemli bsc misafirlerinin pek anlamadığı atmosfer çok başarılıydı gerçi siz oyundan da anlamıyonuz nese ) resistance 2 ye geçtiğimde daha dolo dolu sahneler daha detaylı karakterler nasıl böyle bir sıçrama olmuş dedim aynı makine aynı sistem resistance 3 te ise daha detaylı kaplamalar,karakterlerin mimikleri , video geçişleri vs. artık oyuna göre tavan yapmıştı demek istediğim zamanla ps4 te de bu gelişmeyi görebeliriz. Adamlar yolunmuş kaza çevirdi milleti her ay yeni bir ekran kartı bu nedir ya .Nvidia gtx260'ı çıkardığında gtx460'ı çıkarmak için bir sene daha bekleyip gtx560 serisinin özelliklerinde bir 460 çıkaramaz mıydı sanki hadi çıkardı da ne oldu oyunlar halen konsol portu ps3 7 sene önce almış bir adam suyunu çıkara çıkara çatır çatır oynadı[sm=ok. pc oyun makinesi değil bu kadar basit crysis in grafikleri güzel açıkçası ben dün akşam ki killzone ile aman aman bir fark göremedim ama o oyunu bir konsolun çalıştırdığını görmek beni heyecanlandırdı.Artık şurda crysis yazını görünce midem bulanıyor atmosferi yok konusu yok önüne geleni indir ateş et şarjör değiştir aferim size gidin dandik grafiklerle bir gow oynayın biraz rdr ile at koşturun mgs oynayın ondan sonra konuşalım.

NACa01

21.2.2013 13:36:47

-1
son olarak ta yanlış duymadıysam BSC ekibi bile bu videonun başındaki görsel hakkında yok canım bu kadarını en üst seviyede pc bile kaldıramaz dedi.. tabi videonun başı ne kadar oyunun kendi görüntüsü o bilemiyeceğim tabi .. yani bur da demek istediğim video harika ve pc fanboy u olmasanız sizde etkilenirdiniz .. oyun videodaki gibi olursa oda inanılmaz olacak ..

NACa01

21.2.2013 13:22:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri crysis 3 ü evlerindeki hesap makineleri ile oynamaya çalışmış olan arkadaşlar killzone3 ün ne olduğu belli olmayan videosunu görünce ağızlarının suyu akmış :))) ben pc imde kilzone3 ün bu videosunda gösterilenden çok daha fazlasını 1.5- 2 yıldır deneyim ediyorum siz neyin kafasındasınız la? :D kilzone3 değil crysis3 crysis2 dx11 e bile kafa tutamaz bunu yazın bir yere... ekran kartımla döverim sizi konsolcuklar... :)))
şuan ki video killzone 4 değil mi ?.. killzone 3 ile crysis 3 karşılaştırıyorsan biz bile bu kadarını yapmıyoruz yani .. eski oyunla yeni çıkan oyunu karşılaştıran beyin buraya mesaj atmayı nasıl başarmış şaşırdım .. killzone 4 demek istedim dersen önce oyunun adını doğru öğren hiç bilmediğin oynamadığın oyun hakkında fazla dırdır etme biz crysis oynadık ona göre yorum yapıyoruz ..

aykut291

21.2.2013 13:15:23

+1
Naughty Dog bu Konsolla ne yapacak acaba :D

BSC Misafiri

21.2.2013 13:02:40

-1
crysis 3 ü evlerindeki hesap makineleri ile oynamaya çalışmış olan arkadaşlar killzone3 ün ne olduğu belli olmayan videosunu görünce ağızlarının suyu akmış :))) ben pc imde kilzone3 ün bu videosunda gösterilenden çok daha fazlasını 1.5- 2 yıldır deneyim ediyorum siz neyin kafasındasınız la? :D kilzone3 değil crysis3 crysis2 dx11 e bile kafa tutamaz bunu yazın bir yere... ekran kartımla döverim sizi konsolcuklar... :)))

BSC Misafiri

21.2.2013 13:02:39

0
7 dakikalık videoyu 1080p kalitede izledim. Oyun aşmış.

BSC Misafiri

21.2.2013 13:02:37

0
Buradaki çoğu insan oyunda kutuların içinden geçmekten memnun olduğu için onlara göze güzel görünen herşey yeter. Boşuna bişeyler açıklamaya çalışmayın, bilenler biliyor, bilmeyip bilmek isteyen öğreniyor, bilmek istemeyen ise böyle muhteşem demeye devam ediyor.

BSC Misafiri

21.2.2013 13:02:29

0
Durun bi daha konsol ilk oyunu ps3 ilk ciktinda girafikleri güzel oyunlar cikmişti bana göre güzeldi şimdiki oyunlarla o zamanki oyunlari karşilaştirdimizda arasinda ucurum var yani bekleyin derim ben şahsen pc satip ps4 alicam pc girafikler daha güzel ama beyler artik oyun oynanicaksa bir konsol şart ki özelikle ps almayi terci ederim ps deki ip ler hiç bi yerde yok cünkü

BSC Misafiri

21.2.2013 13:02:24

-1
Birisi de ''PC halen en iyisi'' yazmış. Arkadaşlar 10 senelik PC oyuncusuyum, bu güne kadar PC ye çıkmış tüm oyunları oynadım neredeyse online strateji oyunları hariç; konsol oyunlarına kıl olurdum. Konsolcuları sevmezdim. Peki neden? Hep ön yargı. Geçen sene God of War 3 oynama fırsatı yakalamıştım bi dostumun sayesinde; Böyle bi dünya yok arkadaşlar. Playstation 3 oyunlarındaki atmosfer, efektler çok ayrı. Her şey çözünürlük ve detay değil diyordum, killzone 3 ve uncharted 3 ile tanıştım, bu sefer de konsolda kaplama ve detayların ne kadar geliştirilmiş ve göz doyurucu olduğunu gördüm. Pc'de de Playstation 3'te de ne oyunlar ne grafikler gördük arkadaşlar, ama bu apayrı bişey görüyosunuz sizde. Yani ps4'te ki şu grafiklere ''kötü, olmamış, bunu herkes yapıyo'' tadında yorumlar yapanlar ya Cevat yerlinin arkadaşları akrabaları ya da en son PC'de Mario bitirmiş.. Bu nasıl bi PC fanboyluluğudur nasıl bi gözdür arkadaşlar objektif olun biraz. Şu yansımalar, kaplamalar, keskin gölgelendirme ve ışık sistemi hangi oyunda var. Eminim burdaki insanların çoğunun hayatı oyun oynamakla geçmiştir, insaf biraz bilmiyor değilsiniz ki..

BSC Misafiri

21.2.2013 13:01:49

+1
Cevat görmesin.

ps3-tr

21.2.2013 13:01:14

-1
Pc fanboylarına diğecek tek bişeyim var YAW HE HE

cihandark

21.2.2013 12:30:15

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri @cihandark<br><br>Ağır pc fanboyu olduğunu hepimiz anladık yeter daha fazla bagirma. Eğer ki 7970m in kirpilmis haliyle bu grafikleri verebiliyorsa sen pc çiginde 680 ine ağla. Kaldığı gpu verilen degerleri 7970m ile tam olarak aynı hiç de kırılmamış. Fanboyluk yapmanın hiç bi
bana fanboy diyen arkadaş capcomun oyunu deep down için yaptığım yorumu ilgili başlığa girip bakabilirsin deep down hem killzone shadow fall'dan daha iyi gözüküyor hemde yeni nesile yakışır grafikleri var sonuçta bu oyunda ps4 için çıkış yapıyor senin 7970m ile aynı dediğin gpu defalarca kırpılmış versiyonu olduğu (senin dediğin gibi kırılmış değil ) asıl fanboyluk yapan sensin ilk önce mobil gpu nedir kırpılmış nedir masaüstü gpu ile mobil gpu arasındaki farkları bir öğren öyle fanboy dersin bana

BSC Misafiri

21.2.2013 12:14:25

0
@cihandark Ağır pc fanboyu olduğunu hepimiz anladık yeter daha fazla bagirma. Eğer ki 7970m in kirpilmis haliyle bu grafikleri verebiliyorsa sen pc çiginde 680 ine ağla. Kaldığı gpu verilen degerleri 7970m ile tam olarak aynı hiç de kırılmamış. Fanboyluk yapmanın hiç bi

kratos_03

21.2.2013 11:10:08

0
Çoğu kişi gereksiz yere crysis ile karşılaştırmışlar. Crysis pc nin tüm nimetlerini kullanan bir oyun. Benim için grafik yapısının değişmesiydi o da oldu. Tabiki ilk oyunları bu seviyelerde olacak. Gpu da gayet yeterli ram de. Yok efenmim 7970 gücünde değil yok efendim 7970m seviyesinde hiç değil. Arkadaşlar 7 senedir anlayamadınız mı pc Gpu ile ps3 Gpu su aynı oranlarda kullanılmıyor. Bu arada 7970m Gtx 570 ten güçlü Gtx 580 den biraz güçsüzdür. Oyun testlerine bakabilirsiniz. (http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-7970M.72675.0.html)

NACa01

21.2.2013 10:38:38

0
ben şahsen etkilendim .. killzone serisine bayılıyorum benim için süper oyun olmuş ...

Venom Snake

21.2.2013 09:46:51

0
Grafikelrden ben pek etkilenmedim,zaten oyunun önce PS3 için geliştirildiği ardından PS4'e portlandığı belli,bu cihazın kapasitesi bu değil,Deep Down'da görebildiğimiz üzere animasyon film kalitesinde oyunlar bizi bekliyor. Ayrıca PS3'ün çıkan ilk oyunlarıyla,şimdi oynadığımız oyunları bir karşılaştırın aradaki uçuruma bir bakın.Geliştiriciler cihazı irdeledikçe eminim ağzımızı açık bırakacak şeyler görürüz.

David Attenborough

21.2.2013 07:54:54

0
Pc halen en iyisi...

bloodTime

21.2.2013 07:35:51

-1
valla bencede beklediğimiz kadar iyi grafikleri yok yani crysis 3 kadar diyemem ...girerken şehir görüntüsü vardı heycanlandım gerisi ps4'ğün altında kalmış sanki...birileri hemen pc fanboyları diye laf etmiş alakası bile yok ...video önümüzde hatta ben ''ooo kıllzone ps4 çin gelmiş '' diye daldım video'ya ama beklediğimi göremedim... bi arkadaşta daha %50'si filan kulanılmış diyor nerden duydu bilmiyorum ama hala ps3 çıkışıyla ps4 çıkışını karıştırıyor millet....bugun yeni nesil konsolların kapasitesini dolduracak grafikler ve teknoloji mevcut en azından büyük bir bölümü harcanabilir... nyse oyun cıksın da o zaman daha iyi anlaşılır.

BlackBeasT

21.2.2013 04:54:14

0
AMD 7970 gpu değil 7970m mobil gpusu senin amd 7970 ne kadar güç çektiğinden haberin var mı ? yük altında 250watt

cihandark

21.2.2013 04:24:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: deerhunter1980 suradaki bazi yorumlara bakiyorum daha hala pc icin fanboyluk yapan insanlar goruyorum.Neyin derdindesiniz? Neyin pesindesiniz be kardesim? Surada gosterilen oyunlarin grafik gucunu daha once hangi oyunda gordunuz de konsollarin donanimiyla Alay eder gibi konusuyosunuz.Yapmayin.Bu oyunun da Video olduguna inanmiyorum,tamamiyle bir oynanis videosu bu.Dikkat ettiyseniz tuslara bas ekrani cikiyor daha ne yapicaklardi adamlar. Crysis 3 den fark goremeyen arkadas buradaki cok dusuk Video kalitesinde dahi inanilmaz farklar var ve bide 1080p izlersen bu videoyu anlarsin farki cok acik. x86cpu,7970 benzeri gpu ve 8gb ddr5 konsolun donanimina diyecek hic bisey yok.Gayet yuksek seviye bir pc ile kafa kafaya.
7970 mobil gpu'nun kırpılmış versiyonu neye denk geliyor farkındamısın sen kardeşim mobil bile değil kırpılmış versiyonu yani bilmesek sana inancaz :P kendi ağzınla söyledin masaüstü bir 7970 kullanan oyuncunun crysis 3 grafik deneyimi ile killzone shadowfall deneyiminin grafiksel sonucu crysis 3 tarafında olacaktır

cihandark

21.2.2013 04:17:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

dagilin lan Adam x86 7970 ve 8gb ddr5 i begenmemis.Video ustunden artislik yapmayin puhahahaha.Hadi bu Video digerleri ne? Hani gtx660 la gelicekti bak birden 7970 olu vermis
bir ''cell'' işlemcisi vardı ne oldu hala %100'ü kullanılmamış bari kalan yüzdelik kısmını birilerine versinlerde onlar kullansın nasılsa ps4 çıkıcak işlerine yaramaz sony'de anladı gerçekleri yapımcılar isyan etti tabii xbox'a hoop port et yada pc mantığında olduğu için kolayca yap oyunu bitsin ps3'e yeniden otur baştan yap oyunu ortada ne cell kaldı ne başka birşey sony'de yola geldi power pc açıkladı resmen ps4 diye şimdi ''xbox bildiğin pc işte'' yorumları yapan arkadaşları görmek istiyorum

deerhunter1980

21.2.2013 04:14:57

-1
suradaki bazi yorumlara bakiyorum daha hala pc icin fanboyluk yapan insanlar goruyorum.Neyin derdindesiniz? Neyin pesindesiniz be kardesim? Surada gosterilen oyunlarin grafik gucunu daha once hangi oyunda gordunuz de konsollarin donanimiyla Alay eder gibi konusuyosunuz.Yapmayin.Bu oyunun da Video olduguna inanmiyorum,tamamiyle bir oynanis videosu bu.Dikkat ettiyseniz tuslara bas ekrani cikiyor daha ne yapicaklardi adamlar. Crysis 3 den fark goremeyen arkadas buradaki cok dusuk Video kalitesinde dahi inanilmaz farklar var ve bide 1080p izlersen bu videoyu anlarsin farki cok acik. x86cpu,7970 benzeri gpu ve 8gb ddr5 konsolun donanimina diyecek hic bisey yok.Gayet yuksek seviye bir pc ile kafa kafaya.

cihandark

21.2.2013 04:07:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: gamerasi

İyi de as olan atmosferdir. Crysis'ın yapamadığı da budur.
ama başlıkta öyle dememiş kardeşim ''grafik ve fizik ögeleri ile göz dolduruyor'' demiş

cihandark

21.2.2013 04:03:22

-1
yani şu crysis 3 videosuna baktım çokda ahım şahım sahneleri yok birde burada yayınlanan killzone videosuna baktım crysisdeki patlama efektleri otların hareketi ışıkların yansıması patlamalarda etrafa saçılan cisimlerin fizik etkileşimleri hiçbirinde killzone shadowfall daha iyi diyemiyorum hayır bi yandanda kendime inanamıyorum acaba benim mi kafam güzel burda birçok insan ''killzone shadowfall crysis 3'ü böler biçer'' falan demişte http://www.youtube.com/watch?v=Uk7O0FVN-38

TheBladeRunner

21.2.2013 04:01:04

-2
quote:

Orijinalden alıntı: CoolMnaiaC Bileşen olarak yeni nesil diye notebook oradan burdan çalınmış donanımı ile geliyor.Sistem olarak amdx86 olması PC portların stabilize sorunu çözülmüş olur.2000$ pclerimizin düşük devirde yada kapatımız fanları artık çalıştırız..haha Durum şu PS4$Killzone4:Shadowfall paraya acıma önce TV sephasında yerini alsın sonra gel de ki "ağa PS4 işte bu" video üzerinden artislik yapmayın NaN...
dagilin lan Adam x86 7970 ve 8gb ddr5 i begenmemis.Video ustunden artislik yapmayin puhahahaha.Hadi bu Video digerleri ne? Hani gtx660 la gelicekti bak birden 7970 olu vermis

musAKka

21.2.2013 03:57:59

+4
Canlı yayında Killzone: Shadow Fall'un oynanışını izlerken hayran kaldım, çok beğendim. Ama bu hayranlığımın sebebi olağanüstü grafiklerinden dolayı değil, bu seviyedeki grafikleri çalıştıranın bir konsol cihazı olmasıydı. Açık konuşmak gerekirse aynı video bugün PC için tanıtılsaydı "grafiksel açıdan" bu kadar fazla etki yapmazdı çünkü cidden PC açısından çok da fark yok. Ha, atmosfer vs. derseniz o apayrı bir konu zaten. Teknolojinin ne kadar hızlı ilerlediğinin farkında olmuyoruz bazen. Bundan yaklaşık 7 sene önce Xbox360 çıktığında insanlar konsola The Elder Scrolls: Oblivion'ı aldılar ve grafiklerine hayran kaldılar (ki ben de onlardan biriydim). Garip olan ise, insanların "Oblivion'un grafikleri inanılmaz derecede güzel. PC bu grafikleri kaldıramaz, anca 2-3 sene görür" şeklindeki açıklamalarıydı. Fakat durum pek öyle olmadı, sadece birkaç ay sonra PC'ye çıkan Oblivion'ın grafikleri Xbox360 grafiklerinden çok daha iyiydi. Daha birkaç ay sonrasını bile öngörmekte zorluk yaşarken 8-9 ay sonra çıkacak oyunun ve o zamanın grafiklerini bu kadar kesin dille yorumlamamalıyız diye düşünüyorum.

BSC Misafiri

21.2.2013 03:57:45

0
Yüksek poligonlu modeller, şehir, uzak çizim, ışıklandırma müthiş. Samaritan'dan aydınlık ve çok daha iyi grafikleri var.

aterikasedi

21.2.2013 03:53:16

-3
Crysis 3 = PS3 , Killzone 3 = PS4. Problem ?

gamerasi

21.2.2013 03:47:30

-1
quote:

Orijinalden alıntı: cihandark ya bu videoyu 3 kere seyrettim neresi çok muhteşem grafiklerle dolu anlayamadım cidden anlayamadım isterseniz fan boy vs vs deyin isterseniz eksileyin etrafa bakıyorum bi ışıklandırma falan arıyorum yada olağanüstü fizik etkileşimleri bulamıyorum he atmosferi iyi derseniz ona bişiy diyemem
İyi de as olan atmosferdir. Crysis'ın yapamadığı da budur.

BlackBeasT

21.2.2013 03:45:25

0
Bileşen olarak yeni nesil diye notebook oradan burdan çalınmış donanımı ile geliyor.Sistem olarak amdx86 olması PC portların stabilize sorunu çözülmüş olur.2000$ pclerimizin düşük devirde yada kapatımız fanları artık çalıştırız..haha Durum şu PS4$Killzone4:Shadowfall paraya acıma önce TV sephasında yerini alsın sonra gel de ki "ağa PS4 işte bu" video üzerinden artislik yapmayın NaN...

NACa01

21.2.2013 03:35:39

-2
arkadaşlar dikkat edin bu konsolun ilk oyunu yani..ps4 %50 kullansalar nasıl bir şey ortaya çıkar. son olarakta crysis 3 gördük aldığı puanlardan .. bu videoyu izleyen herkes Killzone nenin crysis 3 ezip geçtiğini görür .. bu arada cevo bir yönden katılıyorum .. yeni nesil oyunları görünce şaşıracak sınızdedi.. gerçektende ben şahsen çok şaşiırdım . ama tek farkla o crysis 3 daha iyisi olmayacak diye şaşıracaksınız dedi ben çok çok daha iyisi olabiliyormuş diye şaşırdım :)

cihandark

21.2.2013 03:32:41

0
ya bu videoyu 3 kere seyrettim neresi çok muhteşem grafiklerle dolu anlayamadım cidden anlayamadım isterseniz fan boy vs vs deyin isterseniz eksileyin etrafa bakıyorum bi ışıklandırma falan arıyorum yada olağanüstü fizik etkileşimleri bulamıyorum he atmosferi iyi derseniz ona bişiy diyemem

CrazyToonz

21.2.2013 03:31:30

+1
Bu konsolu alıcam. Net.

K.Dot

21.2.2013 03:26:06

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Sir Pinky Bir Crysis 3 değil...

aykut291

21.2.2013 03:19:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: Sir Pinky Bir Crysis 3 değil...
Hoşgeldin Sir Pinky! ya tamam he he Crysis 3 daha iyi Ps4 berbat hayatının bir dönemi mutlu ol.

TheBladeRunner

21.2.2013 03:19:51

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri laa bunun neresi crysis 3 ten iyi gözküyo pcde very highdda oynaynda bi sonra gelin allahım ya rabbim
ben high da degil ultrada oynuyorum.Diyecegim tek sey su goruntulerin ki ciktigi Zaman oyun cok daha iyi gozukecektir maalesef Crysis 3 yanina dahi yaklasamaz.Capcom un tanittigi oyuna da zaten artik diyecek hic bisey yok.Hos geldin PS4

B3lmondo

21.2.2013 03:15:47

0
Bu neydi arkadaş!!!

Project Scorpio

21.2.2013 03:12:03

-4
Bir Crysis 3 değil...

aykut291

21.2.2013 03:10:40

0
Süper söyliyecek birşey bulamıyorum.

veterangamer

21.2.2013 02:42:38

-1
Crysis 3 gbi bir rezaletten sonra yeni killzone ilac olduu..cevaaat pilini pirtini topla karadenize geri donup misir ekmegi falan yaap hadi bakim..

BSC Misafiri

21.2.2013 02:42:11

-1
ne oldu cevat yerli kapak sana ! ayrıca bu daha çıkış oyunu daha duuur 3-4 sene sonrasını

BSC Misafiri

21.2.2013 02:42:09

+1
laa bunun neresi crysis 3 ten iyi gözküyo pcde very highdda oynaynda bi sonra gelin allahım ya rabbim

Uncy

21.2.2013 02:36:27

0
...

BSC Misafiri

21.2.2013 02:31:32

-1
Pc oyuncusuyum ama bu cevata kapak olsun crysis 3 ü şişirdide şişirdi yok yeni nes gibi goruncekmiste yok ps 10 gibi goruncek hehe tama. Cevat

BSC Misafiri

21.2.2013 02:30:12

0
Yok böyle grafik. Tech demolardan daha iyi görünüyor.

K.Dot

21.2.2013 02:25:39

-1
"Yeni Nesil Oyunlar Crysis 3 Gibi Görünecek"

TheBladeRunner

21.2.2013 02:17:11

-2
Cevat bey baka agla agla baska bisey demiyorum
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Killzone: Shadow Fall
+ TAKİBE
AL
22 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız