Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Far Cry 4'ün FOV Barına Sahip Değilseniz Oyunu Korsan Olarak Oynuyorsunuz Demektir

 
    Ubisoft'un geliştirdiği Far Cry 4 dün Amerika'da, yarın ise Avrupa'da resmi olarak piyasadaki yerini alacak. Far Cry 4, ön yükleme sırasında kırılmış ve oyunun korsan sürümleri Torrent ya da Warez sitelere düşmüştü. Ne yazık ki diğer tüm oyunlarda olduğu gibi Far Cry 4'te korsanın kurbanı olmuştu.

    Oyunun geliştiricileri, oyunun PC sürümüne ufak bir numara eklemişler. Far Cry 4'ün FOV (Field of View) barına sahip olmadan oyunu ön yükleme ile piyasaya sürdüler. Bu bar ise ilk güncelleme ile oyuna geri eklendi. Tabii güncelleme olmadan oyunun ön yüklemesini tamamlayan Crackerlar, oyunu anında kırıp Torrent olarak sürmüştü. Bu sürümü indiren oyuncular ise FOV barını göremediler. Bu durumda da oyunun geliştiricilerinin bu özelliği eklemediğini düşündüler.

    Daha sonra bu korsancı oyuncular, oyunun yönetmeni Alex Hutchinson'un Twitter hesabına mention yollayarak bu durumdan şikayetçi oldular ve FOV barının yokluğunu eleştirdişer. Ardından da Alex Hutchinson, attığı bir Tweet ile tüm şikayetleri noktaladı.

"PC oyuncuları! Eğer online olarak oyunun FOV barına sahip olmamasını eleştiriyorsanız... Oyunu korsan olarak edinmişsiniz."
 
    Yani Far Cry 4'ün ön yükleme ile piyasaya sürülen korsan sürümlerinde FOV barı eksik. Belki bilmediğimiz daha çok eksiklikler yer alıyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak VG247 Far Cry 4 Ubisoft Far Cry
Grand Theft Auto V'in Gece Satışında Silahlı Soygun! Super Smash Bros'un 3DS Sürümü için Bir Güncelleme Yayınlandı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

12.12.2014 20:00:44

0
Adam gibi Türkçe oyun yapsınlar uygun fiyatta satsınlar bende adam gibi gidip oyunu satın alayım ama bana Türkçe olmayan alakası bile olmayan dillerle piyasaya sürülmüş oyununu 190-200 liraya gibi bir fiyata satarlarsa kimse kusura bakmasın ben korsanın da korsanını oynarım bu gün Türkiye de playstation 4 konsolu 1650 liraya satılıyor oyunu ise 250 lira düşünün ben hadi diyelim ki çok sevdiğim oyunların arşivini yapmak istesem 5 oyun alsam bir konsol fiyatı yapıyor neredeyse bana kimse demesin şöyle böyle diye adamlar bize değer bile vermiyorlar Türkçe çıkarmıyorlar hiç alakası olmayan ülkelerin dillerinde oyun yapıyorlar isimlerini bile oyunun dil ayarlarına bakarken gördüğüm ülkeler var belki de oyunla alakası bile olmayan ülkelerin dilleri var sanki küfür edermiş gibi Türkçe yok ben neden oyunun fiyatını düşmesini bekleyeyim yada herkezden sonra oynayayım oyunu adamlar diyor işte anca siz artıkçısınız herşeye böyle en son sahip olursunuz diyorlar bizde hala adamları savunacağız değil mi kusura bakmayın arkadaşlar oynayamazsam bozuk çıkarsa siler atarım oynayabilirsem de oturur oynarım bizde böyle önce saygı duymayı öğrensinler adam olsunlar sonra gelsinler bizden birşeyler beklesinler

BSC Misafiri

23.11.2014 14:51:53

0
İlk güncelleme ne zaman yayınlandı ? Eğer oyun çıktıktan bir kaç gün sonra yayınlıyorsa adam oyununu guncellememis de olabilir...

onur89tr

21.11.2014 15:28:13

0
BSC de crack uzmanlarıyla dolu MaşaTanrı...

KortX

20.11.2014 18:56:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: hakande84 <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: KortX<br><br><blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: TraVeLL<br> <br> <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: X-FI<br> <br> Daha vardı eksiklikler, grafiksel hatalar gibi ama patch 1.3.0 ile düzeldi hepside.. Yani bilerek yapmışlar herşeyi. oyunun ana konusundada bahsettim. <img src="http://img.donanimhaber.com/image/s1.gif" alt="" align="middle" border="0"><br> </blockquote><br> FOV Barı ne oluyor ya nerede resim falan var mı<br> </blockquote><br> <br> Field Of View. FPS oyunlarında ekrandaki derinlik. Daha geniş alanı görmeni sağlıyor.<br> <br> <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: hakande84<br> <br> Adamlar haklı. Korsan oyun kullanımı bu sektörün sonunu getirecek. Parası olmadığı için almayan öğrenci adama lafım yok. Günde 5 paket sigara tüketip utanmadan param yok diyen adama, parası olduğu halde beleşçi ruhunu yenemeyen adama, beleş olsun mezar olsun diyen adama benim lafım. Aynı şey sizin başınıza gelse milleti sopalarla odunlarla kovalar, linç edersiniz. Kusura bakmayın ama bunun affı yok. Birçok yerde uygun fiyata oyun bulunurken burada bir de korsan güncellemeden bahsediyorsunuz. Yaptığınız şeyin suç olmasını geçtim hadi ülkede kanun yok adam gibi de insan hakkı çalmak olduğunu görmüyor musunuz? Hiç yoktan dijitalini alırdı insan.<br> <br> Bu yazıyı trollemek için yazmıyorum. <b>Yarın öbür gün o büyük oyun stüdyoları Türkiye'ye çöp bile göndermediğinde ağlamayın diyorum. Türkçe oyun oynayamıyorum, raflarda fiyatlar yüksek, oyunların hiçbirine crack ile çözüm bulamıyorum diyeceğiniz günler yakındır.</b>Raflar zaten pahalı. Ancak şunu göremiyoruz. Bu rafa giren ürün niye pahalı? Sadece satmaması nedeniyle tabii. Siz de bir ticari işletme olsanız fiyatı köklersiniz az müşteri gelirse. Aral'ı falan savunmuyorum ki zaten kendisini de günahım kadar sevmem. Ancak bizim zihniyetimiz de Aral'ın ideolojisiyle çakışıyor baktığınızda. O kar maksimizasyonuna bakarken bizlerin de çoğu beleşçiliğin maksimizasyonunu yapıyoruz. Taklit, korsan, adi mal tüketiminin en çok yapıldığı ülkelerden biriyiz. Free To Play oyunlar Avrupa'da yüzüne bakılmayan uyduruk oyunlar mertebesindeyken bizim memlekette dandirik League Of Legends için turnuva düzenleniyor. Herkes oyun oynasın kabul ama bu şekilde siz Türkiye'ye hiçbir katkı sağlayamazsınız. Gerçekten para yoksa çok ayrı bir konu. O insanlara saygım sonsuz. Ama parası olduğu halde kendini kandırana, oyuna para verilmeyecek birşey gözüyle bakanlara kesinlikle saygı duymuyorum, sonuna kadar da eleştireceğim kendilerini.<br> </blockquote><br> <br> <a target="_blank" href="http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Turkiye_Dijital_Oyun_Pazari_434_Milyon_Dolar_Hacminde-74668.htm">http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Turkiye_Dijital_Oyun_Pazari_434_Milyon_Dolar_Hacminde-74668.htm</a><br> <br> Şu haberi okudun mu bilmiyorum. Bu kadar da körü körüne savunma. Ben korsan kullanan adam değilim ama Türkiye'deki bu fiyatlara hala oyun alan varsa yazıklar olsun. Attığım haberde bakarsan Türkiye oyun pazarının da çok kötü olmadığı ortada. Türkçe niye çıkarmıyorlar ve bu fiyatlar neden yüksek acaba?</blockquote><br><br>Peki bana bu link'i gönderirken acaba içeriğini okuma zahmetine katlandın mı? Daha giriş cümlesi F2P ve MMO oyunları diye giriyor. Yani benim eleştirdiğim noktayı yine doğruluyor. Körü körüne savunmaktan ziyade zihniyetimizin ne kadar kusurlu olduğunu göstermeye çalışıyorum.
Rusya, Türkiye, Polonya, Beyaz Rusya, Çek Cumhuriyeti ve Ukrayna gibi Doğu Avrupa bölgesinde yer alan ülkelerde yapılan araştırmaya göre burada dijital oyun pazarının büyüklüğü 2.2 milyar dolar civarında. Rusya'da oyuncular 1.12 milyar dolar harcama yaparlarken, Türkiye'de 434 milyon dolar, Polonya'da ise 311 milyon dolarlık harcama yapılıyormuş. Bu genel bir cümle ona bakarsan. Sen de sadece bir cümlenin başını okuyup sonrasını okumuyorsun anlaşılan.

hakande84

20.11.2014 14:32:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: pcrex
alıntı:

Orijinalden alıntı: hakande84

Adamlar haklı. Korsan oyun kullanımı bu sektörün sonunu getirecek. Parası olmadığı için almayan öğrenci adama lafım yok. Günde 5 paket sigara tüketip utanmadan param yok diyen adama, parası olduğu halde beleşçi ruhunu yenemeyen adama, beleş olsun mezar olsun diyen adama benim lafım. Aynı şey sizin başınıza gelse milleti sopalarla odunlarla kovalar, linç edersiniz. Kusura bakmayın ama bunun affı yok. Birçok yerde uygun fiyata oyun bulunurken burada bir de korsan güncellemeden bahsediyorsunuz. Yaptığınız şeyin suç olmasını geçtim hadi ülkede kanun yok adam gibi de insan hakkı çalmak olduğunu görmüyor musunuz? Hiç yoktan dijitalini alırdı insan.<br><br>Bu yazıyı trollemek için yazmıyorum. Yarın öbür gün o büyük oyun stüdyoları Türkiye'ye çöp bile göndermediğinde ağlamayın diyorum. Türkçe oyun oynayamıyorum, raflarda fiyatlar yüksek, oyunların hiçbirine crack ile çözüm bulamıyorum diyeceğiniz günler yakındır. Raflar zaten pahalı. Ancak şunu göremiyoruz. Bu rafa giren ürün niye pahalı? Sadece satmaması nedeniyle tabii. Siz de bir ticari işletme olsanız fiyatı köklersiniz az müşteri gelirse. Aral'ı falan savunmuyorum ki zaten kendisini de günahım kadar sevmem. Ancak bizim zihniyetimiz de Aral'ın ideolojisiyle çakışıyor baktığınızda. O kar maksimizasyonuna bakarken bizlerin de çoğu beleşçiliğin maksimizasyonunu yapıyoruz. Taklit, korsan, adi mal tüketiminin en çok yapıldığı ülkelerden biriyiz. Free To Play oyunlar Avrupa'da yüzüne bakılmayan uyduruk oyunlar mertebesindeyken bizim memlekette dandirik League Of Legends için turnuva düzenleniyor. Herkes oyun oynasın kabul ama bu şekilde siz Türkiye'ye hiçbir katkı sağlayamazsınız. Gerçekten para yoksa çok ayrı bir konu. O insanlara saygım sonsuz. Ama parası olduğu halde kendini kandırana, oyuna para verilmeyecek birşey gözüyle bakanlara kesinlikle saygı duymuyorum, sonuna kadar da eleştireceğim kendilerini.


yazdıklarına hiç katılmıyorum. ticarette satılmayan ürünün fiyatı düşer nerede görülmüş yükseldiği, göster bana bir tane. PS4 ün korsanı yok, yani oynamak için insanlar oyunu satın almalılar. hani uygun fiyatlar nerede? 60$ oyun neden 250TL den satılıyor? PS3 korsanı çıkmasaydı şu an oyun fiyatları PS4 oyunları ile aynı olurdu. bu bizim milletimizden gelen bir sorun. kendi ülkemizi soymaya bayılıyoruz. bu gün elin ürettiği mala üreticisinden daha fazla kar koyarak insanlarına satan ve buna mecbur bırakan bir ülkede yaşıyoruz. steam fiyatlarına yapılan baskı ile nasıl yükseltildiğini biliyoruz. bu gün yurt dışından cep telefonu bile almana izin verilmiyor ki bazı mecralara para aksın diye. türk oyunculuğunun en büyük düşmanı aral game dir. inşallah batarlar. kutulu satışlar olmasa da olur, en azından dijitalden hak ettiği fiyatlardan oyun alınabilir. ayrıca League Of Legends ın sadece türkiyede popüler olduğunu sanıyorsan dünyadan haberin yok kusura bakma.
Bir de ek yapayım. Satılmayan ürünün fiyatı düşer ki zaten zamanla düşüyor. Bugün The Elder Scrolls Online rafta 49 TL'ye satılıyor. Sen oyuna daha fazla para verip daha erken oynuyorsun. Bunun maliyeti bu kadar yüksek olmalı mı? Olmamalı. Ancak bir dükkan düşün. Bütün ay sadece bir veya iki kişiye satış yapsın. O dükkanda satılan ürünün fiyatının çok yüksek olacağını tahmin etmek zor olmasa gerek. Yine de buna rağmen saçma sapan fiyatlar var rafta. Burada zaten aynı şeyi savunuyoruz. Ancak sen satmayan ürünü soruyorsun. Ben ilk giren üründen bahsediyorum. İşte bu fiyatlar da düşünce ne oluyor biliyor musun? Bunu getiren firmalar zarar ediyor. Komik ama gerçek. Yarın öbür gün gelmeyecek bu oyunlar. Veya başka bir dağıtıcı getirecek. Sektörün içine edilmiş vaziyette. Hem tüketici, hem Aral işi bu hale getirdi. İyi niyetli bir distribütör bugün piyasaya girse emin ol çok zorlanır. Niye biliyor musun? İlk aldığı satış raporunda bütün stoğunun ancak %3'ünün erittiğini gör

hakande84

20.11.2014 14:17:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: pcrex
alıntı:

Orijinalden alıntı: hakande84

Adamlar haklı. Korsan oyun kullanımı bu sektörün sonunu getirecek. Parası olmadığı için almayan öğrenci adama lafım yok. Günde 5 paket sigara tüketip utanmadan param yok diyen adama, parası olduğu halde beleşçi ruhunu yenemeyen adama, beleş olsun mezar olsun diyen adama benim lafım. Aynı şey sizin başınıza gelse milleti sopalarla odunlarla kovalar, linç edersiniz. Kusura bakmayın ama bunun affı yok. Birçok yerde uygun fiyata oyun bulunurken burada bir de korsan güncellemeden bahsediyorsunuz. Yaptığınız şeyin suç olmasını geçtim hadi ülkede kanun yok adam gibi de insan hakkı çalmak olduğunu görmüyor musunuz? Hiç yoktan dijitalini alırdı insan.<br><br>Bu yazıyı trollemek için yazmıyorum. Yarın öbür gün o büyük oyun stüdyoları Türkiye'ye çöp bile göndermediğinde ağlamayın diyorum. Türkçe oyun oynayamıyorum, raflarda fiyatlar yüksek, oyunların hiçbirine crack ile çözüm bulamıyorum diyeceğiniz günler yakındır. Raflar zaten pahalı. Ancak şunu göremiyoruz. Bu rafa giren ürün niye pahalı? Sadece satmaması nedeniyle tabii. Siz de bir ticari işletme olsanız fiyatı köklersiniz az müşteri gelirse. Aral'ı falan savunmuyorum ki zaten kendisini de günahım kadar sevmem. Ancak bizim zihniyetimiz de Aral'ın ideolojisiyle çakışıyor baktığınızda. O kar maksimizasyonuna bakarken bizlerin de çoğu beleşçiliğin maksimizasyonunu yapıyoruz. Taklit, korsan, adi mal tüketiminin en çok yapıldığı ülkelerden biriyiz. Free To Play oyunlar Avrupa'da yüzüne bakılmayan uyduruk oyunlar mertebesindeyken bizim memlekette dandirik League Of Legends için turnuva düzenleniyor. Herkes oyun oynasın kabul ama bu şekilde siz Türkiye'ye hiçbir katkı sağlayamazsınız. Gerçekten para yoksa çok ayrı bir konu. O insanlara saygım sonsuz. Ama parası olduğu halde kendini kandırana, oyuna para verilmeyecek birşey gözüyle bakanlara kesinlikle saygı duymuyorum, sonuna kadar da eleştireceğim kendilerini.


yazdıklarına hiç katılmıyorum. ticarette satılmayan ürünün fiyatı düşer nerede görülmüş yükseldiği, göster bana bir tane. PS4 ün korsanı yok, yani oynamak için insanlar oyunu satın almalılar. hani uygun fiyatlar nerede? 60$ oyun neden 250TL den satılıyor? PS3 korsanı çıkmasaydı şu an oyun fiyatları PS4 oyunları ile aynı olurdu. bu bizim milletimizden gelen bir sorun. kendi ülkemizi soymaya bayılıyoruz. bu gün elin ürettiği mala üreticisinden daha fazla kar koyarak insanlarına satan ve buna mecbur bırakan bir ülkede yaşıyoruz. steam fiyatlarına yapılan baskı ile nasıl yükseltildiğini biliyoruz. bu gün yurt dışından cep telefonu bile almana izin verilmiyor ki bazı mecralara para aksın diye. türk oyunculuğunun en büyük düşmanı aral game dir. inşallah batarlar. kutulu satışlar olmasa da olur, en azından dijitalden hak ettiği fiyatlardan oyun alınabilir. ayrıca League Of Legends ın sadece türkiyede popüler olduğunu sanıyorsan dünyadan haberin yok kusura bakma.
İyi de fiyat konusunda aynı konuyu farklı dilde anlatıyoruz. Aral ile alakalı değil ki benim savunmam. Beleşçi ne kadar adam var hepsinde bir mazeret var. Aral'ın milleti ne şekilde yolduğunu zaten millet söylüyor. Ancak dijital olarak bile alınan oyunlarda artık bahane aramasın kimse. Parası yoktur alamaz buna birşey demiyorum. Olup da almayan herkese lafım. Korsan oynamamalı öyle adam. League Of Legends'a gelince. Mesajımı net veremedim veya sen tam olarak anlayamadın bilemiyorum. League Of Legends, dünya üzerinde Türkiye'deki gibi etkili bir oyun değil. Büyük yapımlar tercih ediliyor daha fazla. League Of Legends F2P'den işi götürüyor. Oyun normal şartlarda paralı olsa yüzüne bakmaz kimse. Bunu söylüyorum. F2P oyunların hastalığı bu. Teknolojik açıdan oldukça geri bir oyun yapıp in game satın alım koyup sal piyasaya. Türkiye'de beleş oyun mantığıyla bu oyunu oynayan milyonlarca adam var. Yurtdışında ise tam tersi bir durum var.

hakande84

20.11.2014 14:11:30

-2
quote:

Orijinalden alıntı: KortX
alıntı:

Orijinalden alıntı: TraVeLL

alıntı:

Orijinalden alıntı: X-FI

Daha vardı eksiklikler, grafiksel hatalar gibi ama patch 1.3.0 ile düzeldi hepside.. Yani bilerek yapmışlar herşeyi. oyunun ana konusundada bahsettim.

FOV Barı ne oluyor ya nerede resim falan var mı


Field Of View. FPS oyunlarında ekrandaki derinlik. Daha geniş alanı görmeni sağlıyor.

alıntı:

Orijinalden alıntı: hakande84

Adamlar haklı. Korsan oyun kullanımı bu sektörün sonunu getirecek. Parası olmadığı için almayan öğrenci adama lafım yok. Günde 5 paket sigara tüketip utanmadan param yok diyen adama, parası olduğu halde beleşçi ruhunu yenemeyen adama, beleş olsun mezar olsun diyen adama benim lafım. Aynı şey sizin başınıza gelse milleti sopalarla odunlarla kovalar, linç edersiniz. Kusura bakmayın ama bunun affı yok. Birçok yerde uygun fiyata oyun bulunurken burada bir de korsan güncellemeden bahsediyorsunuz. Yaptığınız şeyin suç olmasını geçtim hadi ülkede kanun yok adam gibi de insan hakkı çalmak olduğunu görmüyor musunuz? Hiç yoktan dijitalini alırdı insan.

Bu yazıyı trollemek için yazmıyorum. Yarın öbür gün o büyük oyun stüdyoları Türkiye'ye çöp bile göndermediğinde ağlamayın diyorum. Türkçe oyun oynayamıyorum, raflarda fiyatlar yüksek, oyunların hiçbirine crack ile çözüm bulamıyorum diyeceğiniz günler yakındır.Raflar zaten pahalı. Ancak şunu göremiyoruz. Bu rafa giren ürün niye pahalı? Sadece satmaması nedeniyle tabii. Siz de bir ticari işletme olsanız fiyatı köklersiniz az müşteri gelirse. Aral'ı falan savunmuyorum ki zaten kendisini de günahım kadar sevmem. Ancak bizim zihniyetimiz de Aral'ın ideolojisiyle çakışıyor baktığınızda. O kar maksimizasyonuna bakarken bizlerin de çoğu beleşçiliğin maksimizasyonunu yapıyoruz. Taklit, korsan, adi mal tüketiminin en çok yapıldığı ülkelerden biriyiz. Free To Play oyunlar Avrupa'da yüzüne bakılmayan uyduruk oyunlar mertebesindeyken bizim memlekette dandirik League Of Legends için turnuva düzenleniyor. Herkes oyun oynasın kabul ama bu şekilde siz Türkiye'ye hiçbir katkı sağlayamazsınız. Gerçekten para yoksa çok ayrı bir konu. O insanlara saygım sonsuz. Ama parası olduğu halde kendini kandırana, oyuna para verilmeyecek birşey gözüyle bakanlara kesinlikle saygı duymuyorum, sonuna kadar da eleştireceğim kendilerini.


http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Turkiye_Dijital_Oyun_Pazari_434_Milyon_Dolar_Hacminde-74668.htm

Şu haberi okudun mu bilmiyorum. Bu kadar da körü körüne savunma. Ben korsan kullanan adam değilim ama Türkiye'deki bu fiyatlara hala oyun alan varsa yazıklar olsun. Attığım haberde bakarsan Türkiye oyun pazarının da çok kötü olmadığı ortada. Türkçe niye çıkarmıyorlar ve bu fiyatlar neden yüksek acaba?
Peki bana bu link'i gönderirken acaba içeriğini okuma zahmetine katlandın mı? Daha giriş cümlesi F2P ve MMO oyunları diye giriyor. Yani benim eleştirdiğim noktayı yine doğruluyor. Körü körüne savunmaktan ziyade zihniyetimizin ne kadar kusurlu olduğunu göstermeye çalışıyorum.

KortX

20.11.2014 12:30:21

+1
quote:

Orijinalden alıntı: TraVeLL

Field Of View. FPS oyunlarında ekrandaki derinlik. Daha geniş alanı görmeni sağlıyor.
quote:

Orijinalden alıntı: hakande84 Adamlar haklı. Korsan oyun kullanımı bu sektörün sonunu getirecek. Parası olmadığı için almayan öğrenci adama lafım yok. Günde 5 paket sigara tüketip utanmadan param yok diyen adama, parası olduğu halde beleşçi ruhunu yenemeyen adama, beleş olsun mezar olsun diyen adama benim lafım. Aynı şey sizin başınıza gelse milleti sopalarla odunlarla kovalar, linç edersiniz. Kusura bakmayın ama bunun affı yok. Birçok yerde uygun fiyata oyun bulunurken burada bir de korsan güncellemeden bahsediyorsunuz. Yaptığınız şeyin suç olmasını geçtim hadi ülkede kanun yok adam gibi de insan hakkı çalmak olduğunu görmüyor musunuz? Hiç yoktan dijitalini alırdı insan. Bu yazıyı trollemek için yazmıyorum. Yarın öbür gün o büyük oyun stüdyoları Türkiye'ye çöp bile göndermediğinde ağlamayın diyorum. Türkçe oyun oynayamıyorum, raflarda fiyatlar yüksek, oyunların hiçbirine crack ile çözüm bulamıyorum diyeceğiniz günler yakındır.Raflar zaten pahalı. Ancak şunu göremiyoruz. Bu rafa giren ürün niye pahalı? Sadece satmaması nedeniyle tabii. Siz de bir ticari işletme olsanız fiyatı köklersiniz az müşteri gelirse. Aral'ı falan savunmuyorum ki zaten kendisini de günahım kadar sevmem. Ancak bizim zihniyetimiz de Aral'ın ideolojisiyle çakışıyor baktığınızda. O kar maksimizasyonuna bakarken bizlerin de çoğu beleşçiliğin maksimizasyonunu yapıyoruz. Taklit, korsan, adi mal tüketiminin en çok yapıldığı ülkelerden biriyiz. Free To Play oyunlar Avrupa'da yüzüne bakılmayan uyduruk oyunlar mertebesindeyken bizim memlekette dandirik League Of Legends için turnuva düzenleniyor. Herkes oyun oynasın kabul ama bu şekilde siz Türkiye'ye hiçbir katkı sağlayamazsınız. Gerçekten para yoksa çok ayrı bir konu. O insanlara saygım sonsuz. Ama parası olduğu halde kendini kandırana, oyuna para verilmeyecek birşey gözüyle bakanlara kesinlikle saygı duymuyorum, sonuna kadar da eleştireceğim kendilerini.
http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Turkiye_Dijital_Oyun_Pazari_434_Milyon_Dolar_Hacminde-74668.htm Şu haberi okudun mu bilmiyorum. Bu kadar da körü körüne savunma. Ben korsan kullanan adam değilim ama Türkiye'deki bu fiyatlara hala oyun alan varsa yazıklar olsun. Attığım haberde bakarsan Türkiye oyun pazarının da çok kötü olmadığı ortada. Türkçe niye çıkarmıyorlar ve bu fiyatlar neden yüksek acaba?

Guest-7A1E308D7

20.11.2014 12:02:50

0
Alex Hutchinson efendi Türkiye'de ki insanların 846 lira asgari ücret aldığını biliyor mu peki ? Burada fakir edebiyaı yapmıyor, gerçekleri yazıyorum. Bunlar memleketimizin gerçeği kimse kusura bakmasın. Ülkemizin içinde bulunduğu ekonomik şartlara göre 179 lira bir oyun fiyatına ancak " OHA " denir. Steam'de toplanan imzalara verilen cevap neydi hatırlarsanız " bölgenizdeki toptancıdan dolayı..." şeklinde cevap vermişlerdi. Ha bu oyunu korsan alın, oynayın demek değil tabii. Steam'de indirime girmediği sürece ben şahsen oyunu orjinal almayı düşünmüyorum.

BSC Misafiri

20.11.2014 09:28:39

0
İşin ironik kısmı online a giriş yapabilmeleri

huseyincarnege

20.11.2014 09:20:11

0
vallahı orjinel oyun oynamak daha keyifli ama tülkemizde insanlar zor geçinirken oyunlarında bukadar tuzlu olması nedeniyle orjinel alım oldukca az ya oyunları daha ucuz vericekler yada insanlarımız daha zengin olcak ikisinden biri olmasa orjinel alımı zor :)

pcrex

20.11.2014 09:01:28

+1
quote:

Orijinalden alıntı: hakande84 Adamlar haklı. Korsan oyun kullanımı bu sektörün sonunu getirecek. Parası olmadığı için almayan öğrenci adama lafım yok. Günde 5 paket sigara tüketip utanmadan param yok diyen adama, parası olduğu halde beleşçi ruhunu yenemeyen adama, beleş olsun mezar olsun diyen adama benim lafım. Aynı şey sizin başınıza gelse milleti sopalarla odunlarla kovalar, linç edersiniz. Kusura bakmayın ama bunun affı yok. Birçok yerde uygun fiyata oyun bulunurken burada bir de korsan güncellemeden bahsediyorsunuz. Yaptığınız şeyin suç olmasını geçtim hadi ülkede kanun yok adam gibi de insan hakkı çalmak olduğunu görmüyor musunuz? Hiç yoktan dijitalini alırdı insan.<br><br>Bu yazıyı trollemek için yazmıyorum. Yarın öbür gün o büyük oyun stüdyoları Türkiye'ye çöp bile göndermediğinde ağlamayın diyorum. Türkçe oyun oynayamıyorum, raflarda fiyatlar yüksek, oyunların hiçbirine crack ile çözüm bulamıyorum diyeceğiniz günler yakındır. Raflar zaten pahalı. Ancak şunu göremiyoruz. Bu rafa giren ürün niye pahalı? Sadece satmaması nedeniyle tabii. Siz de bir ticari işletme olsanız fiyatı köklersiniz az müşteri gelirse. Aral'ı falan savunmuyorum ki zaten kendisini de günahım kadar sevmem. Ancak bizim zihniyetimiz de Aral'ın ideolojisiyle çakışıyor baktığınızda. O kar maksimizasyonuna bakarken bizlerin de çoğu beleşçiliğin maksimizasyonunu yapıyoruz. Taklit, korsan, adi mal tüketiminin en çok yapıldığı ülkelerden biriyiz. Free To Play oyunlar Avrupa'da yüzüne bakılmayan uyduruk oyunlar mertebesindeyken bizim memlekette dandirik League Of Legends için turnuva düzenleniyor. Herkes oyun oynasın kabul ama bu şekilde siz Türkiye'ye hiçbir katkı sağlayamazsınız. Gerçekten para yoksa çok ayrı bir konu. O insanlara saygım sonsuz. Ama parası olduğu halde kendini kandırana, oyuna para verilmeyecek birşey gözüyle bakanlara kesinlikle saygı duymuyorum, sonuna kadar da eleştireceğim kendilerini.
yazdıklarına hiç katılmıyorum. ticarette satılmayan ürünün fiyatı düşer nerede görülmüş yükseldiği, göster bana bir tane. PS4 ün korsanı yok, yani oynamak için insanlar oyunu satın almalılar. hani uygun fiyatlar nerede? 60$ oyun neden 250TL den satılıyor? PS3 korsanı çıkmasaydı şu an oyun fiyatları PS4 oyunları ile aynı olurdu. bu bizim milletimizden gelen bir sorun. kendi ülkemizi soymaya bayılıyoruz. bu gün elin ürettiği mala üreticisinden daha fazla kar koyarak insanlarına satan ve buna mecbur bırakan bir ülkede yaşıyoruz. steam fiyatlarına yapılan baskı ile nasıl yükseltildiğini biliyoruz. bu gün yurt dışından cep telefonu bile almana izin verilmiyor ki bazı mecralara para aksın diye. türk oyunculuğunun en büyük düşmanı aral game dir. inşallah batarlar. kutulu satışlar olmasa da olur, en azından dijitalden hak ettiği fiyatlardan oyun alınabilir. ayrıca League Of Legends ın sadece türkiyede popüler olduğunu sanıyorsan dünyadan haberin yok kusura bakma.

hakande84

20.11.2014 02:29:39

-1
Adamlar haklı. Korsan oyun kullanımı bu sektörün sonunu getirecek. Parası olmadığı için almayan öğrenci adama lafım yok. Günde 5 paket sigara tüketip utanmadan param yok diyen adama, parası olduğu halde beleşçi ruhunu yenemeyen adama, beleş olsun mezar olsun diyen adama benim lafım. Aynı şey sizin başınıza gelse milleti sopalarla odunlarla kovalar, linç edersiniz. Kusura bakmayın ama bunun affı yok. Birçok yerde uygun fiyata oyun bulunurken burada bir de korsan güncellemeden bahsediyorsunuz. Yaptığınız şeyin suç olmasını geçtim hadi ülkede kanun yok adam gibi de insan hakkı çalmak olduğunu görmüyor musunuz? Hiç yoktan dijitalini alırdı insan. Bu yazıyı trollemek için yazmıyorum. Yarın öbür gün o büyük oyun stüdyoları Türkiye'ye çöp bile göndermediğinde ağlamayın diyorum. Türkçe oyun oynayamıyorum, raflarda fiyatlar yüksek, oyunların hiçbirine crack ile çözüm bulamıyorum diyeceğiniz günler yakındır. Raflar zaten pahalı. Ancak şunu göremiyoruz. Bu rafa giren ürün niye pahalı? Sadece satmaması nedeniyle tabii. Siz de bir ticari işletme olsanız fiyatı köklersiniz az müşteri gelirse. Aral'ı falan savunmuyorum ki zaten kendisini de günahım kadar sevmem. Ancak bizim zihniyetimiz de Aral'ın ideolojisiyle çakışıyor baktığınızda. O kar maksimizasyonuna bakarken bizlerin de çoğu beleşçiliğin maksimizasyonunu yapıyoruz. Taklit, korsan, adi mal tüketiminin en çok yapıldığı ülkelerden biriyiz. Free To Play oyunlar Avrupa'da yüzüne bakılmayan uyduruk oyunlar mertebesindeyken bizim memlekette dandirik League Of Legends için turnuva düzenleniyor. Herkes oyun oynasın kabul ama bu şekilde siz Türkiye'ye hiçbir katkı sağlayamazsınız. Gerçekten para yoksa çok ayrı bir konu. O insanlara saygım sonsuz. Ama parası olduğu halde kendini kandırana, oyuna para verilmeyecek birşey gözüyle bakanlara kesinlikle saygı duymuyorum, sonuna kadar da eleştireceğim kendilerini.

WiiSmash

20.11.2014 01:57:21

+1
Oyunlarımın çoğunu orjinal oynamaya çalışan biriyim fakat uplay zımbırtısı yüzünden korsan oynuyorum.Çünkü Uplayle oyun oynarken korsandan kötü muamele gördüğümüz için.patchleri ayrı indirmeydi, arka planda çalışmamaydı falan fıstık.

Zarbo257

20.11.2014 01:35:32

+1
Ya kalkıpta burada protesto için korsan oynuyorum ayaklarına yatmayın sanki parayla oyun aldığınız varda burada gelip korsanı haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz ezikliğinizi böyle mi kapatıyorsunuz?Madem korsancısın hırsızsın o zaman kalkıp buraya bari yazma para verip hakkıyla alan insanları rahatsız etmeyin.Bu tarz yorum atanlarda siteden banlansın.

BSC Misafiri

20.11.2014 01:00:05

+1
quote:

Orijinalden alıntı: TayfunKey
alıntı:

Orijinalden alıntı: ploff

Neysekı benım surumde FOV Barı mevcut. Demekkı oyun orjınalmıs :)


Korsan reklamı yapmayayım da R... sürümüyse mevcuttur. :) Çünkü 1.3 update'i ile uyumlu.
Helal Karayipli Tayfun, yap tabi karayipin reklamını diğer karayipli kardeşlerin de faydalansın.

TayfunKey

19.11.2014 23:43:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: ploff Neysekı benım surumde FOV Barı mevcut. Demekkı oyun orjınalmıs :)
Korsan reklamı yapmayayım da R... sürümüyse mevcuttur. :) Çünkü 1.3 update'i ile uyumlu.

Alondate

19.11.2014 23:26:33

+1
Bu aralar da "ubisoftun oyunlarını korsan oynayın .sss" demek trend oldu. Adamların yaptıgı oyunlarda optimizasyon ya da başka bir şey iyi değilse ne orjinal al para verip ne de korsan indir

ploff

19.11.2014 22:09:42

0
Neysekı benım surumde FOV Barı mevcut. Demekkı oyun orjınalmıs :)

goku94

19.11.2014 21:55:11

-1
işin komik yanı adamlar hem korsan indirip sonra ubisoft a şikayet etmişler :D

Gamermn

19.11.2014 19:31:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: X-FI Daha vardı eksiklikler, grafiksel hatalar gibi ama patch 1.3.0 ile düzeldi hepside.. Yani bilerek yapmışlar herşeyi. oyunun ana konusundada bahsettim.
FOV Barı ne oluyor ya nerede resim falan var mı

BSC Misafiri

19.11.2014 18:21:46

+1
fov bardan nefret ediyorum zaten . ayrıca steamdeki fiyat politikasına protesto için korsan oynuyorum. hakettiği fiyat etiketine gelince satın alırız.

X-FI

19.11.2014 18:02:34

0
Daha vardı eksiklikler, grafiksel hatalar gibi ama patch 1.3.0 ile düzeldi hepside.. Yani bilerek yapmışlar herşeyi. oyunun ana konusundada bahsettim.

CodeMachine

19.11.2014 17:57:23

-2
Adamların mallıklarını sanki akıllıca bi numaraymış gibi haber yapmışsınız.

firebird1150

19.11.2014 17:47:08

-1
geçen sefer baya bir araştırdım artık denuvo drm korumalı sistemler asla kırılamayacakmış

halflıfe

19.11.2014 16:50:48

-1
beyler şeytanın avukatlığını yapacağım çünkü bana hiç inandırıcı gelmedi ubisoft denilen şirket oyunun updatelerininde kırılıabildiğini bilmiyor mu acaba kusura bakmayın bence ubisoft o barı gerçekten pc sürümüne koymayı unutmuşta olabilir bu seçeneği de göz önünde tutmak lazım sonuçta ubisoft bu her saçmalık beklenebilir

BSC Misafiri

19.11.2014 16:31:09

+1
Ulan ben bile korsan oynarken sanki orjinal almış gibi pişkin pişkin yapımcıya kızıp soru sormam yuh be.

Nikomer

19.11.2014 16:15:35

+1
Koskoca oyunu kıracaklar da update'ini mi kıramayacaklar ? Şuan baktımda 2. update'i bile 3 farklı crack grubu kırmış :D ah ubi ah

pcrex

19.11.2014 16:14:10

+2
quote:

Orijinalden alıntı: nagrith
alıntı:

Orijinalden alıntı: KortX

İyimiş de sanki korsan sadece PC'de varmış gibi bir muamele olmuş bu bence.


yani %99 ı pc'de. ps4 ve xbox one korsan oynatmıyor. ps3 ve 360 kırılabilmesine rağmen bu oran sadece %5 lerde. ülkemizde yüksek tabi orası ayrı
%5 olduğunu nereden biliyorsun, illegal olan ve kaydı tutulmayan bir konuda neye göre yüzde veriyorsun :) ben sana daha mantıklı bir örnek vereyim. 150 milyon satışı yapılan konsol için sadece 35 milyon GTAV satışı yapılabildi. hadi diyelim bunun 50 milyonu GTAV i sevmiyor yada ilgilenmiyor. nerede 65 milyon konsol kullanıcı, 35 milyon kopya elden ele mi dolaştı. online oynayanlar ikinci el olarak ta satmazlar. 80 milyon satan PS3 ün en baba oyunu bile en fazla 10 milyon satabiliyor ise %5 korsan olduğu iddiasını neye dayanarak söylüyorsun?

KauFmaNXIII

19.11.2014 15:57:40

0
Aman ne başarı sanki güncellemeler korsan sürüme eklenemiyormuş gibi sevinmiş ubicik :)

rambocuk

19.11.2014 15:56:06

0
oyunlara destek olmak istiyorum ama bu fiyatlar çok uçuk eskiden kutulu oyun 120 dijital oyun kardeşlikle 60 liraydı şimdi rakamlar çok komik alınıcak gibi değil

nagrith

19.11.2014 15:14:34

-3
quote:

Orijinalden alıntı: KortX İyimiş de sanki korsan sadece PC'de varmış gibi bir muamele olmuş bu bence.
yani %99 ı pc'de. ps4 ve xbox one korsan oynatmıyor. ps3 ve 360 kırılabilmesine rağmen bu oran sadece %5 lerde. ülkemizde yüksek tabi orası ayrı

BSC Misafiri

19.11.2014 15:12:53

+1
En cok bekledigim oyun Wicher 3 bana deselerki full turkce dublajli cikicak oyun yinde 179 lira vermem verirsem kendimi aptal gibi hissederim. Ubisoft hakettigini bulmus.

BSC Misafiri

19.11.2014 15:12:44

+3
Oyunun ps3 ve xbox360 surumu gunler once kirildi neden pc players! demis ki?

Misafiriz Hacıı

19.11.2014 15:11:26

+3
bu kadarda pişkinlik olmaz, korsan oynarsınız anlarım biri koymuştur alın sizin olsun demiştir almışsınızdır. ama beleşe bulduğunuz şeyden de şikayet mi edilir ya pes pes pes pes 15

immortalizmm

19.11.2014 14:29:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: pcrex
alıntı:

Orijinalden alıntı: immortalizmm

Adamlar hesapta oyun yapmış birde 179 tl'ye satıyorlar inanın oyunun far cry 3 ten çok bir farkı yok bu ubisoft soyguna çıkmış.Askeri ücretin 700 tl olduğu ülkede her oyunu almamız zorlaşıyor tabi ben seçimimi dragon age'den yana yaptım. Bundan sonrada ubisoft'un oyunlarını 20 Tl'ye düşmeden almam.


dragon age de çok pahalı ya. mahsuru yoksa kaça ve nereden aldığını sorabilir miyim.
Playstore'dan aldım kardeşim 144 tl pahalı dediğin gibi ama adamlar hakkını vermiş gerek oyun süresi gerekse mekan tasarımlarıyla. Ubisoft her sene oyun çıkarma çabasında olduğu için fiyatları da buna istanaden çabuk düşüyor.

Xan'ela

19.11.2014 14:25:08

+2
Oyun incelemesinden korsan oyundan videolar bulunduran bir sitenin(Borderlands: The Pre Sequel incelemesi) sürekli korsan oyuna karşı haber paylaşması da bence çok ironik. O korsan oynayan adamın çektiği video olmasa ne koyacaktınız? Daha kendi incelediği oyuna video çekmeye üşenen insanlar var. Far Cry 4 Updateleride korsana düştü merak etmeyin sanki kırılmaz birşey.

MantarTheGreat

19.11.2014 14:22:24

+1
Meksika Originde hem fc4 hem de dragon age - 40 dolar. Fiyattan yakınanlar için söylüyorum.

pcrex

19.11.2014 14:14:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: immortalizmm Adamlar hesapta oyun yapmış birde 179 tl'ye satıyorlar inanın oyunun far cry 3 ten çok bir farkı yok bu ubisoft soyguna çıkmış.Askeri ücretin 700 tl olduğu ülkede her oyunu almamız zorlaşıyor tabi ben seçimimi dragon age'den yana yaptım. Bundan sonrada ubisoft'un oyunlarını 20 Tl'ye düşmeden almam.
dragon age de çok pahalı ya. mahsuru yoksa kaça ve nereden aldığını sorabilir miyim.

demo22

19.11.2014 14:14:53

-1
bf4 için güncelleme geldi.

BoKOmolitan

19.11.2014 14:05:27

0
Update'de kırıldı

immortalizmm

19.11.2014 14:01:49

0
Adamlar hesapta oyun yapmış birde 179 tl'ye satıyorlar inanın oyunun far cry 3 ten çok bir farkı yok bu ubisoft soyguna çıkmış.Askeri ücretin 700 tl olduğu ülkede her oyunu almamız zorlaşıyor tabi ben seçimimi dragon age'den yana yaptım. Bundan sonrada ubisoft'un oyunlarını 20 Tl'ye düşmeden almam.

Metal-Gear

19.11.2014 13:25:08

0
Sanki update'in crackli sürümü yok, gereksiz bir önlem olmuş.

KortX

19.11.2014 13:24:11

+2
İyimiş de sanki korsan sadece PC'de varmış gibi bir muamele olmuş bu bence.

altunuz

19.11.2014 13:16:55

0
Update nin korsan versiyonu çıkalı yıllar oldu beyler :). Fov da inanılmaz gerekli bir şey değil zaten, sonuçta korsan oynuyorlar multi olmadıkça ahım şahım bi gereği yok.

betadragon

19.11.2014 13:11:13

+1
adamlar update bile yayınlıyorlar kesin ubinin halt yemesidir yine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Far Cry 4 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
86 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız