Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Fallout 4'ün FPS Değerleri Konsollarda Sabit Değil


    Fallout 4'ün dağıtılmasından bu yana gelen sızıntılarla beraber grafik tartışmaları üst seviyelerde olmuştu. Büyük bir kesim Fallout 4'ün grafik kalitesini yeni nesle yakıştıramazken, oyunun yayın ambargosunun kalkmasından sonra gelen performans analizleri de bunu körükleyecek gibi duruyor.
 
    Fallout 4'ün performans analizini yayınlayan Digital Foundry, oyunun her iki konsolda da doğal 1080p çözünürlükte sunulduğunu belirtiyor. Oyunun her iki konsolda da benzer grafik kalitesinin sunulduğuna yer verilen yazıda Fallout 4'ün konsollardaki birçok grafiksel efektinin PC'deki en yüksek ayarlara yakın olduğu eklense de, FPS testinde iş değişiyor.
 
    1080p çözünürlük ve sabit 30 FPS'de akıcılık hedefiyle yola çıkan Bethesda, Fallout 4'ün konsollardaki FPS değerlerinde sorunlar yaşamış gibi görünüyor. Zira Digital Foundry'nin yayınladığı analiz videosunda her iki konsolda da akıcılık değerlerinin 20 FPS'ye kadar düştüğünü görüyoruz. Videoyu aşağıdan izleyebilirsiniz.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Fallout Fallout 4 RPG Aksiyon Açık Dünya PS4 Xbox One PC
Xbox 360'tan Xbox One'a Gelecek İlk 104 Oyunun Listesi Açıklandı Haftalık Canlı Yayın Programımız Yayında (9 - 15 Kasım)
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

12.11.2015 16:49:52

0
İşin ilginç yanı ps4 xbox one dan % 40 civarında daha güçlü olmasına rağmen iki konsolda benzer grafikte aynı fps de aynı çözünürlükte çıkıyor buna benzer durum ac syndicate tede vardı iki konsolda Benzer grafik 30 fps 900p ps4 ile xbox one arasındaki farkı ortaya koyan tek oyun bence tomb raider definive edition iki konsolda aynı grafikte 180 fakat x1 30 fps ps4 60fps ...

ResulMert

11.11.2015 16:44:28

+1
arkadaşlar lütfen şu konsolu pc önünde öne çıkarmaya çalışmayın bu konsolu pc ye karşı üstünmüş gibi savunan yorumlar gördüm bi deneyim dedim konsolu fifa 15 de bile oyundaki kale direkli tırtık orta saha tırtık kaynıyor 1 buçuk ay dayanabildim konsola tekrar pc topladım pc ye karşı öne çıkarmaya çalışmayı bıraksınlar artık konsolu savunan pc ye karşı üstün göstermeye çalışan kişi 1 buçuk ay için 300 lira zarar ettim durduk yere inanarak bir daha asla konsol

vollkan59

11.11.2015 02:48:53

0
Bu konsolların AMD ile anlaşmaları ne zamana kadar sürüyordu? Ps4+XO için miydi,yoksa atıyorum ps5+x? içinde geçerli mi?Kaç yıldı yani? Bu işin büyük payı AMD de kanımca.PS3 MAŞALLAH TAŞ GİBİ KEZA XBOX 360 TA ÖYLE...Hala çatır çatır oynatıyor...

Leon

10.11.2015 22:57:48

+1
Grand Theft Auto: V 1080p/30fps, Metal Gear Solid V: Phantom Pain açık dünya 1080p/60fps sabit, Batman: Arkham Knight 1080p/30fps sabit, InFamous: Second Son açık dünya 1080p/30+. Fallout 4'e bakıyorsun grafikleri saydığım oyunlarla yarışamayacak kadar kötü durumda(oyunun kalitesine lafım yok). Konsolların güçsüz olduğuna katılıyorum özellikle AMD Jaguar CPU çöp ediyor konsolları fakat Fallout 4'te dandik Jaguar CPU'yu yoracak ne fizik ne de NPC var aynı şekilde GPU'yu yoracak ne kaplama var ne de ışıklandırma buna rağmen bomboş arazide 20fps'ye kadar düşüyor bu ne rezillik? Asıl sorulması gereken hırsızın hiç mi suçu yok? Yılların yapımcısı Bethesda oyunu konsollara böyle rezalet bir şekilde optimize edip oyuncuları mağdur etmekten utanmıyor mu? Hiç yakışmadı Bethesda'ya Skyrim'i de rezalet bir optimizasyonla çıkarmışlardı PlayStation 3'e hâlâ akıllanmamışlar. Aynı rezilliği Rocksteady yaptı PC'ye Allahtan Steam'de iade etme özelliği vardı da oyuncular mağdur olmadı. Konsollarada böyle bir özellik gelir umarım kimse parayı sokaktan toplamıyor.

GT_55

10.11.2015 20:59:25

-2
quote:

Orijinalden alıntı: soneday

denemedim,deneyemmde:))) dediğin şey, benim dediğim konuyla alakasız be kardeşim hem inanmıyorsn gibime geldi, buyur r9 270x fps videosu var f4 için
İnanıp, inanmamak değil kardeşim sorun. Elbette senin dediğin doğrudur.Ama %100 yapımcı ile alakalı sorunu, ps4'te araman yanlıştır.Bak resimini attığım oyun, ps4'te çatır çatır çalışıyor.Hem open world oyun, hem de fiziğin alası var. F4 ise oldgen öteye gidememiş bir oyun.Yeni nesil derken, benim attığım oyun yeni nesildir.Yani kısacası sorun bethesdanın grafik konusundan ps4'te çuvallamasıdır.

Lyc

10.11.2015 20:25:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Bunda kaç fps alıyorsun.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
denemedim,deneyemmde:))) dediğin şey, benim dediğim konuyla alakasız be kardeşim hem inanmıyorsn gibime geldi, buyur r9 270x fps videosu var f4 için

GT_55

10.11.2015 19:40:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: soneday Sorusu olan? yeni nesil dediğiniz bumu yani pc forever, r9 270x kartımla ultra'da ort:40 , high'de: 60 fps alıyorum ve bu pcyi 1 yıl önce 1700 e toplamıştım.
Bunda kaç fps alıyorsun.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

MonacoDoom

10.11.2015 18:22:41

-1
Gün gelecek 30 fps oynatamadığım her oyun için bana küfredeceksiniz. -AMD JAGUAR. Not: TırtOne ve Tırt4'e yazdığım ve en beğenilen mesajlar arasına giren yorumumu sildiren üyeye ve konsolcu moda selamlar.

Lyc

10.11.2015 17:43:38

+1
Sorusu olan? yeni nesil dediğiniz bumu yani pc forever, r9 270x kartımla ultra'da ort:40 , high'de: 60 fps alıyorum ve bu pcyi 1 yıl önce 1700 e toplamıştım.

BSC Misafiri

10.11.2015 13:59:23

0
konsol dandik değil firmalar beceremiyorsa sony ne yapsın, 2015 yılı sonuna gelmişiz çıkardığın oyunun grafiklerine bak

dingo egret!

10.11.2015 10:23:19

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Bu oyun ilk baş PC'ye optimizasyon edildi. PC portu bi oyun olduğu için ben biraz normal karşılıyorum. Fallout 4 grafik tartışmasına girmek istemezdim ama bazen ekranda çizilecek pek bir şey olmadığında bile FPS düşebiliyor videoda. Grafikler nasıl böyle düşük olup bu kadar az fps alınıyor derseniz eğer 1080p ve açık dünya olması yüzünden bence.
3. Yabancı dil düzeyinde Türkçeyi nerede öğrendin kardeşş?

Rachsuchtig

10.11.2015 08:48:49

0
Mutlaka bir patch yayınlar grafikler next gen olmasa da ben çok grafikleri önemsemediğim için grafikler gözüme o kadar kötü gelmedi

David Attenborough

10.11.2015 08:14:30

0
Şu dandik grafikli oyunu bile 20 fps'de açıyorsa konsollar bitmiş cidden de.

2K

10.11.2015 01:34:44

+7
Gördüğüm incelemelere göre i3'lü ve GTX 750ti'li makine bile 35-40 arası oynatıyor ama konsollar yine baya bir düşüyor. Witcher 3 de de durum böyleydi grafikler geç geliyor ve 20'lere kadar düşüyordu. Şahsen konsolcular zaten PC deki gibi bir grafik beklediklerini düşünümüyorum ve PS4 ve Xbox One'ın güçsüz olduğu ortada sabit FPS için grafikleri ve efektleri kıssalarmış keşke.

ankara

10.11.2015 01:19:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: -Sabertooth- Grafikler bir tek bana mi kotu geliyor ??
Sanırım Playstation cihazı olan herkeze kötü geliyor, millet kafayı yemiş kıytırık cihazı savunmak için oyuna laf ediyorlar

ankara

10.11.2015 01:16:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son Arkham Knight konsolda sorunsuz oynanır, PC'de facia yaşanır . --------------> Yapımcı muhteşem, QRAL! Fallout 4 konsolda patlar, PC'de şov yapar. ---------------------> Beceriksiz yapımcı! İkiyüzlüsünüz konsolcular.
Kesinlikle katılıyorum

Chirrut Imwe

10.11.2015 00:48:05

-1
Jaguar dan bu kadar

BlackBeasT

9.11.2015 23:57:12

0
"Fallout 4'ün grafik kalitesini yeni nesle yakıştıramazken" de, yoğun sahnelerde fps'yi çok oynak gördüm ,20fps MasteReis için yakışan grafik kalitesi nasıl olacakmış?

Qonrul

9.11.2015 22:42:06

0
Pc de daha rahat oynanır yani.

rambocuk

9.11.2015 21:41:59

0
Birde bir laf öğrenmişiz aga grafik odaklı oyun değil :) dil desteğide yok dil destekli oyun değil :) ne lan bu :)

obantr

9.11.2015 21:02:57

-2
quote:

Orjinalden alıntı: pcrex konsolun casual oyuncusu ne anlar fallout dan, zaten hak etmiyorlar bu oyunu. bethesda iyi yapmış bunlara :D PC MASTER RACE uleeennnn ;)
Senin yorumlarını hep beğeniyorum. Adamsın +1000

TheMuyu

9.11.2015 21:00:25

+1
böyle şeyler iyi değil işte. batman çıktığında pc de oynayanlar üzüldüyse şimdide konsolda oynayacaklar üzülüyor. yani burda sid.k yarıştırmanın anlamı yok olan oyunculara oluyor. parasını bile fazla fazla veriyorsun ama karşılığı hep eksik

pcrex

9.11.2015 20:52:34

+7
konsolun casual oyuncusu ne anlar fallout dan, zaten hak etmiyorlar bu oyunu. bethesda iyi yapmış bunlara :D PC MASTER RACE uleeennnn ;)

ankara

9.11.2015 20:43:07

-5
Konsolda oyun oynanmaz

Tam35tr

9.11.2015 20:22:54

+1
Oyunları teknik açıdan değerlendireceğimize her haberde bir ps4-Xbox one-pc savaşı görüyoruz.kişisel görüşüme göre bu oyun hemen alınmaz.Gereken performans düzeltmeleri geldikten sonra bu oyunu tam potansiyeli ile sorunsuz oynamak gerekir.Ayrıca herşey tabiki grafik değildir ama bu mantık kafasında insanlara sunulan 4 yıldır geliştirilen bir oyun böyle olmamalı saygılar...

busterr

9.11.2015 20:18:20

0
Bethesda'nın tum oyunlari boyle zaten sasirmadim oyunu yarim yamalak grafiklerle ve buglarla cikarirlar, bu grafikleri ve buglari modculara birakirlar resmen, onlar tamamlar. Skyrim'e bakin dolu dolu bug duzelten modlar grafik modlari var. Adamlar bu konuda uyuşuk işte kimse savunmasin bos yere objektif bakin. O yuzden GOTY versiyonu beklenebilir rahatsiz olanlar icin hem buglar temizlenir biraz hem de modlar cikar biraz kendine gelir.

Project Scorpio

9.11.2015 20:17:53

-4
Oyunun grafikleri o kadar kötü ki şu çöpe puan veren editörlerin kafası ıyımıs anlasılan. Bu yıl gorduğum en kotu oyun bu şuan.

encuni

9.11.2015 20:08:51

0
20 fps daha gerçekçi .d

BSC Misafiri

9.11.2015 20:03:06

0
Bu oyun ilk baş PC'ye optimizasyon edildi. PC portu bi oyun olduğu için ben biraz normal karşılıyorum. Fallout 4 grafik tartışmasına girmek istemezdim ama bazen ekranda çizilecek pek bir şey olmadığında bile FPS düşebiliyor videoda. Grafikler nasıl böyle düşük olup bu kadar az fps alınıyor derseniz eğer 1080p ve açık dünya olması yüzünden bence.

aykut291

9.11.2015 19:51:47

-4
Bu kaplamalarla ve grafikle Oyun 20 fps' ye düşüyosa yapımcıların tercihidir bu veya iyi optimize yapamamışlardır.ps teknik donanımı asla pc yetişemez ama buladarda kötü olduğuna inanmıyorum konsalların birçok oyun çıktı bukadar kaplamaları falan kötü değil.Ama genede oynamak gerek sonuçta RPG oyun. Pc sahipleri bukadar kötülüyo ama Batman Arkm Knigt'ı unutmasınlar muhteşem Pc lata hatalı geldi oyun şimdi bu pc kötümü demek oluyor tabiki hayır. Yapımcıların tercihi bu yönde bukadar kötü grafikle 20 fps ye düşmesinin suçu konsollarda değil bence.

KaptanKenway

9.11.2015 19:49:05

+2
Hani skyrim oynayanlar bilir, skyrimde bazı kaplamalar üzerinde hiç uğraşılmamış yığıntı gibi bişeydir ha işte o yığıntı kaplamalar Fallout 4'tede boy göstermiş. Skyrim'e tamam derim sonuçta 4 yıllık oyun ama bu oyuna tamam demem. 4 yılda hiç mi bişey öğrenmedin Bethesda ? Skyrimde yaptığını burda da yapmışsın. Başta Fallout 4 oyununa niye düşük verirsiniz anlamam diyen ben şu kaplamaları görünce sustum adeta. Yaptığımız yorumlar haksız çıktı ve rezil olduk. Ne diyelim, yine tabiki oynanabilir bir oyun ama Bethesda 4 yılda kaplamalarda hala böyleysen, diyecek bişeyimiz yok. Karakter yüz animasyonlarında da olduğu gibi kaplamalarda da bazen kötüsün kabul et.

Guest-63B0840C9

9.11.2015 19:41:23

-1
Exclusive oyunları başarılı, tamam. Ama FO 4 oynatamayan alet nasıl oynatsın 2K'yı yapmayın gözünüzü seviyim.

Wayward Son

9.11.2015 19:24:14

+23
Arkham Knight konsolda sorunsuz oynanır, PC'de facia yaşanır . --------------> Yapımcı muhteşem, QRAL! Fallout 4 konsolda patlar, PC'de şov yapar. ---------------------> Beceriksiz yapımcı! İkiyüzlüsünüz konsolcular.

WHITE_Wolf

9.11.2015 19:13:07

+2
quote:

Orjinalden alıntı: -Sabertooth- Tamam grafik her sey degildir ama yeni nesilde bu kadarda kotu grafik gormemeliydik bence. Su 2 karede kaplama namina bir sey goremedim ben.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Geleneksel bethesda işte fallout 3 ün halini oynayan bilir sadece çalıştırmak için mod yüklenmesi gereken nadir oyunlardan ama Fallout new vegas öylemi aynı oyun motorunu kullanıyor ama obsidian gayet iyi iş çıkarmış sadece save sıkıntısı yaşanıyor ama fallout 3 le karşılaştırınca önemsiz bir sorun.

BSC Misafiri

9.11.2015 19:10:05

+1
quote:

Orjinalden alıntı: googlex Ya anlamak mı istemiyonuz daha neslinde başında böyle diyorsunuz olum kafanız iyi yada oyunlardan anlamıyorsunuz ps3 ilk cıktıgı zaman oyun grafiklerine bakın bide son zamanlara bakınn her iddasına girerim ps4 son dönemlerinde sony exc olarak 2k oyun cıkartıcak bunuda buraya yazıyorum iyi günler
Sony Ps4 e 2K Testris, Pacman oyunu falanmı çıkarıcak?

BSC Misafiri

9.11.2015 19:09:55

0
quote:

Orjinalden alıntı: -Sabertooth- Tamam grafik her sey degildir ama yeni nesilde bu kadarda kotu grafik gormemeliydik bence. Su 2 karede kaplama namina bir sey goremedim ben.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Sanırım oyuna kaplama koymayı unutmuşlar? Neyse Pc de modcu kardeşlerimiz koyar onları yerine :)

[__Zahid__]

9.11.2015 19:09:22

-2
adamlar zaten sinirli bide siz gitmeyin üstlerine

skulz

9.11.2015 18:53:11

+1
quote:

Orjinalden alıntı: -Sabertooth- Tamam grafik her sey degildir ama yeni nesilde bu kadarda kotu grafik gormemeliydik bence. Su 2 karede kaplama namina bir sey goremedim ben. <table style="display: inline-block;" border="0" cellpadding="1" cellspacing="1" bgcolor="black"><tbody><tr><td><div><a href="http://i.hizliresim.com/a0aO1g.png" target="_blank"><img alt="Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın" src="http://i.hizliresim.com/a0aO1g.png" width="320" onload="if(this.width>this.height){this.width=320}else{this.height=240}" border="0"></a></div></td></tr><tr><td style="color: White; text-align: center;">Orijinal boyut için tıklayın</td></tr></tbody></table> <table style="display: inline-block;" border="0" cellpadding="1" cellspacing="1" bgcolor="black"><tbody><tr><td><div><a href="http://i.hizliresim.com/n2a8l5.png" target="_blank"><img alt="Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın" src="http://i.hizliresim.com/n2a8l5.png" width="320" onload="if(this.width>this.height){this.width=320}else{this.height=240}" border="0"></a></div></td></tr><tr><td style="color: White; text-align: center;">Orijinal boyut için tıklayın</td></tr></tbody></table>
Ben bu resme inanmıyorum bu kadar düşük çözünürlükte kaplama kullanmalarının imkanı yok Witcher 3 çıkması yakın buna benzer rezalet bir görsel yayınlamıştı adamın biri sonra. Sonra adamın Loading bittikten hemen sonra texturelerin tam yüklenmediği andan alınmış bir görüntü olduğu anlaşılmıştı. Ha hiçbir şeyi savunduğum yok ama bu görsele inanamıyorum. Edit: Resmi videodan almışsın farketmedim. Ama o bölgede glitch olduğu bariz belli texturelar yüklenemiyor zaten keza gölgelendirmelerde. Yani bu bildiği bariz glitch düzeltilmeyecek birşey de değil. Benim açımdan genel olarak açık dünya bir RPG oyununa göre tatmin edici görsellik. Görselliğe fazla takılan bir adamda zaten Fallout oynamaz.

googlex

9.11.2015 18:48:48

-10
Ya anlamak mı istemiyonuz daha neslinde başında böyle diyorsunuz olum kafanız iyi yada oyunlardan anlamıyorsunuz ps3 ilk cıktıgı zaman oyun grafiklerine bakın bide son zamanlara bakınn her iddasına girerim ps4 son dönemlerinde sony exc olarak 2k oyun cıkartıcak bunuda buraya yazıyorum iyi günler

ploff

9.11.2015 18:46:24

-1
Skyrim ve follout serilerinde mod eklemeden zevk alınmaz.. Oyuna etkı eden modlar (yasam, npc yapay zeka, sexuel, eglence, sılah, mekanlar, kıyafet vs..) ayrıca grafık modları ( kaplama, cevre, dınamık hava kosulları, karakter vs.. ) Bu modlar oyuna eklendıgı zaman ınanılmaz detaylı ve gorsellıge sahıp bır oyuna kavusuyorsunuz... Ilk halınden eser kalmıyor. Oyun modsuz halı en az 60 - 70 fps sabıt vermelıkı bu modlar eklendıkce fps dusmesı olsa bıle en azından 30 - 40 fps ( Oyunun en yogun oldugu sahnelerde) verebılsın... Yenı nesıl dıye yutturulan aslında 5 sene oncekı pclere denk bır konsol.. Halıyle 1080p de bırak 60 fpsyı 30 fpsyı bıle zor kaldırıyor..

Chirrut Imwe

9.11.2015 18:29:47

-5
Oyun her iki konsol da da rezalet durumda fakat Xbox versiyonunda takilma var deyip PS4 versiyonunu öneren DF ne icip de bunu söylemis? Su videoyu izleyin PS4 versiyonu.Oyunu stuttering yüzünden oynayamiyor adam.DF bu nesil Sony'nin ekmegini iyi yedi.Kendi gösterdikleri ss ler,yaptiklari teknik analizler.,rame rate testleri ile PS4 her acidan maglup olmasina karsilik,sonuc kisminda PS4 versiyonunu alin demeleri cook manidar.Elli kere takipcileri yüzünden update gecmek zorunda kaldilar.Neyse video bu: :=) <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/Jle5979Iqb4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> https://www.youtube.com/watch?v=Jle5979Iqb4 Helal olsun sana DF

Patren

9.11.2015 18:25:48

-2
pc fallout 4 60 fps akar :)

[__Zahid__]

9.11.2015 18:25:46

-1
quote:

Orijinalden alıntı: -Sabertooth- Tamam grafik her sey degildir ama yeni nesilde bu kadarda kotu grafik gormemeliydik bence. Su 2 karede kaplama namina bir sey goremedim ben.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
pc de neyseki modcular var, 4k texture pack falan çıkarıyo adamlar. yoksa çekilmez bu çile.

[__Zahid__]

9.11.2015 18:21:57

-1
üstede aslında pc yi koyacan 144 fps sabit

prexz

9.11.2015 18:16:26

0
deathclaw li yerde ps4 un frame 23-24 iken xbox da neden 30 mus adamin anlattiklarindan tercume edebilecek varmi. geri kalan heryerde tam tersi ps4 biraz daha iyi gibi

mementopolis

9.11.2015 18:16:00

-1
Betahesda'nın sucu demiyorlarda. Bir iki güncellemeye bakar :D

BSC Misafiri

9.11.2015 18:06:00

0
Bunu gorupte sasiranlar onceki oyunlari gorsun birde bethetada hep olan seyler bunlar betheta calisan programcilar bespara etmiyor skyrimde yasanan gibi biri cikip haleder

BSC Misafiri

9.11.2015 18:05:44

+2
gene pc ex olacak klasik bir bethesda oyunu modlarla falan pc de uçar gider :D

Megathrone26

9.11.2015 18:00:35

+1
quote:

Orjinalden alıntı: -Sabertooth- Tamam grafik her sey degildir ama yeni nesilde bu kadarda kotu grafik gormemeliydik bence. Su 2 karede kaplama namina bir sey goremedim ben.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
tamam ben de grafiklere çok takan biri değilim ama bu resimlerdeki gerçek mi cidden :(. PS3 te daha iyi kaplama vardı yok yok bu kaplamalarla mı 20 fps lere düşüyor oyun yok inanmam hele bi çıksın bsc teknik yönden bi değerlendirsin de inanmak güç yok :/

-Rango-

9.11.2015 17:38:34

+4
Tamam grafik her sey degildir ama yeni nesilde bu kadarda kotu grafik gormemeliydik bence. Su 2 karede kaplama namina bir sey goremedim ben.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

obantr

9.11.2015 17:37:30

0
quote:

Orjinalden alıntı: eskhioyuncu Consoles the end 900p yapin sabitleyin. Zira iki konsolda 1080p'nin harci degil.
Güzel öneri +1

ultralisan

9.11.2015 17:36:28

+3
Konsolular sever, dizi izler gibi oyun oynamayı.

Chirrut Imwe

9.11.2015 17:35:29

-8
Consoles the end 900p yapin sabitleyin. Zira iki konsolda 1080p'nin harci degil.

bah988

9.11.2015 17:28:18

-2
Bethesta bu alıştık artık daha patch gelir düzeltirler canım :D

obantr

9.11.2015 17:27:17

+2
Açık dünya oyunları her zaman PC'de oynanır. Grafikleri iyi olan tüm açık dünya oyunları konsolda 30FPS ve ben 30FPS'de oyun oynamam. PC'de 60+FPS ile oynamak varken neden konsolda oynayayım. Konsol sadece exclusive için alınır. Onun dışında multiplatform oyunlar PC'de daha iyi.

İdrak İstimlak

9.11.2015 17:26:42

0
Yalnız bir sahnede Xbox One sürümü 0 fps'ye kadar düşüyor...

There goes your life

9.11.2015 17:24:27

-6
Ps3'deki skyrim geldi aklıma o daha beter haldeydi. 10 Yıldır oyun motorunu değiştirmedi adamlar oyun leş gibi görünmese bir şey demeyeceğim. Bu oyuna AAA tagı yakışmıyor asla para vermem zaten malum yerler beni bekler.

edd121

9.11.2015 17:21:59

-4
bethesda nın programcıları klavyeye random basan meymunlar heralde.nice optimization

Lifad

9.11.2015 17:21:00

+2
yazık ya şu konsolda bu değerlerde oyun oynamak yazık burası için konuşmak gerekirse 1200-1500 lira verip böyle oyun oynasaydım kırardım makinayı

emrebdt

9.11.2015 17:19:34

0
Yamalarla düzeltirler onu.En azından grafikler uğruna fps'den feragat etmişler,oyunun çıkışında grafikleri downgrade etselerdi daha büyük bir tepki alıcaklardı bence.

Guest-0D5961688

9.11.2015 17:19:14

+2
quote:

Orijinalden alıntı: -Sabertooth- Grafikler bir tek bana mi kotu geliyor ??
Grafiklere iyi diyen yok zaten normalden kötü ama grafik odaklı bir oyun değil o yüzden dert olacağını sanmam. Ama sorun şu ki hem grafik yok hem de fps düşüyor

-Rango-

9.11.2015 17:14:55

-1
Grafikler bir tek bana mi kotu geliyor ??

Xan'ela

9.11.2015 17:14:24

0
Olsun konsolcular sinema etkisini sever.

Guest-0D5961688

9.11.2015 16:55:15

0
İlginç
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Fallout 4
+ TAKİBE
AL
59 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız