Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

"Fallout 4, Fallout 3'ün Yeniden İşlenmiş Hali Gibi Duruyor"


    Fallout 4 için yayınlanan videolarda şimdiye kadar çok da gelişmiş grafik kalitesi görememiştik. Oyun dünyasının önemli sitelerinden VG247'nin editörleri Fallout 4'ün Gamescom demosunu gördükten sonra konuyla ilgili çarpıcı bir eleştiride bulundu. Sitede, "Fallout 4, Fallout 3'ün yeniden işlenmiş hali gibi duruyor." başlıklı bir makale yayınlandı.
 
    Gamescom'da özel olarak 15 dakikalık bir Fallout 4 demosunun gösterildiğini söyleyen Matt Martin makalesinde, "15 dakikalık videoyu gördükten sonra şunu söyleyebilirim, Fallout 4 hem iyi, hem de kötü açıdan tamamen Fallout 3 gibi duruyor. Fallout 4 çirkin görünen bir oyun değil. Ancak iyi grafiklere de sahip değil. Oyun bu açıdan ayakta kalabilmek için yeniden işlenmiş gibi duruyor. Karakterler detaysız bir şekilde, herhangi bir şaşırtıcı yüz animasyonu yok. Şimdiye kadar beklediğim 'o' şeyi göremedim. Evet Fallout 4, hepimizin yıllardan beri beklediği yeni Fallout oyunu ve iyi bir oyun olacak gibi duruyor. Ancak yine de oyunla ilgili heyecanımın E3'ten bu yana azaldığını söylemeliyim. Çünkü Bethesda şimdiye kadar bize gerçekten olağanüstü bir şey gösteremedi." cümlelerine yer verdi.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Fallout Fallout 4 RPG Aksiyon Açık Dünya PS4 Xbox One PC
Rise of the Tomb Raider'dan Sonra Seride Bir Oyun Daha Var Kara Kule ve Uncharted Filminin Vizyon Tarihi Belli Oldu!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Return to Monke

8.8.2015 08:47:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: alex59

Bak ben eski bir oyuncuyum ama bende arkadaşlara hak veriyorum. Şunu kabul edin artık oyun yapımcıları kendilerine gösterilen aşırı ilgiden dolayı fazlasıyla şımarmış durumdalar ve bu yüzden işlerine saygıları olmadığı gibi keyfi davranışlarıda ön planda tutarak ya ertelemeye gidiyorlar yd. oyunları eksik yaparak daha sonra dlc adı altında ekleme yaparak çıkarırız düşüncesiyle hareket ediyorlar. Sonuç ortada ne ertelenen oyunlar düzgün çıkıyor nede sonradan ekleme yapılan bölümler insanlara hakları olduğu halde bedava sunuluyor. Özellikle sizin gibi fanatikler çok olunca adamların ekmeklerine yağ sürülüyor. Şimdiki taktik belli ya grafikle kısa oyun yap, yd. hikaye'ye abanıp kaliteyi modculardan bekle. Şu 8 piksel kafasından sıyrılıp 179 tl vereceğiniz bu oyunun en iyi olması için Türkçe'de dahil sesinizi duyurmaya bakın derim ben size. Zira artık günümüzde üst seviye astronomik rakamlara satılan sistem ve bileşenlerinin yanında birde Dx 12 çıkmışken bu savunmalarınız sadece sizi (hiç sevmediğim bir kelime olsada) ergen durumuna düşürüyor ve oyun yapımcılarının işini kolaylaştırıyor.
Bu dediğinizi Fifa serisinde yapıyorlar.

2K

7.8.2015 23:55:52

+2
Oyun Fallout 3'ün atmosferine havasına gerçekten benziyor ki ben New Vegas'ı daha çok seven biriyim ama oyun hakkında açıkladıkları ve gösterdikleri her bilgi beni oyun hakkında heyecanlandırıyor ve grafikleri oyunun şu an en az umursadığım kısmı. Grafikler hiç önemli değildir demiyorum Witcher 3 gibi son zamanların en iyi RPG oyununda o kadar geniş ve detaylı bir dünyada bile çok iyi grafikler gördükten sonra oyunun geniş olması grafiklerinin düşük olması için bir sebep olmayacağını anladık ama Fallout 4'ün grafikleri de gerçekten çok iyi gözüküyor. Oyunun grafiklerine gelen tepkileri gerçekten hiç anlamadım, sanırım benim dışımda herkes evde 4K monitörleri ile teknoloji demoları izliyor. Bu arada grafiklere lat atmasının yanı sıra editörün sadece 15 dakikalık bir demoyu izleyip bir RPG oyununu yorumladığı için VG247 kovsun bence arkadaşı.

Dr Kentachi

7.8.2015 15:36:33

0
RPG de grafik en son iplenecek konudur, ben hikayenin zenginliğine atmosferine ve oyuncuyu kendisine bağlamasına bakarım. Halen fallout 1-2, planescape, bg, iwd oynuyorsam grafik aramıyorum demektir ve benim gibi bir dünya rpg severde aramaz.

BSC Misafiri

7.8.2015 11:34:49

-2
Ben hem iyi grafik, iyi animasyonlar, hem de minimum bug istiyorum. Öyle süreyi uzatıp gerisini salmasınlar. Bu devirde bunu yapamayan yapımcıya yapımcı demem. Oyunun bu sene çıkması beklenmiyordu meğersem Fallout 3 Definitive Ultimate edition olmuş.

ankara

7.8.2015 09:01:14

0
Merak etmeyin Fallout 4 grafik olarak hepinizi tatmin edecek tek tek :D

KortX

7.8.2015 03:23:42

0
quote:

Orjinalden alıntı: msahin55
quote:

Orjinalden alıntı: Wayward Son
quote:

Orjinalden alıntı: msahin55 "Karakterler detaysız bir şekilde, herhangi bir şaşırtıcı yüz animasyonu yok." Fanboylar burayı da okumamış mı? Adam sadece grafikten dert yanmamış.
Arkadaşım siz Skyrim'i ayıla bayıla oynamadınız mı? Oynadınız. Oyun deli gibi ödül almadı mı? Aldı. Koskoca Bethesda, 2011'de çıkardığı Skyrim'in gerisine düşecek bir oyun yapabilir mi? Yapmaz. Ha Skyrim'de de animasyon vs. ahım şahım değildi ancak oyun mükemmeldi. Gelip Witcher demeyin şimdi, daha F4 çıkışını yapmadı. Karşılaştırmak çok yanlış olur.
Skyrim'i evet oynadık oyunun atmosferi içeriği falan çok güzeldi ama 2011'de çıkmış bir oyun için dövüş animasyonları o kadar iğrençti ki.. Yani demek istediğim bir yeri düzgün yaparken diğer yeri boş bırakmasınlar. Yıl 2016 olacak siz hala bu oyunlarda grafik önemli değil diyorsunuz tamam içerik kadar önemli değil, ama bu devirde bir zahmet düzgün grafikli yapsınlar. Witcher örnek verme demişsin ama hem güzel grafik, yüz animasyonu, karakter modellemeleri ( NPC'ler bile ) hikaye, atmosfer vb hepsi bir arada yapmışlar adamlar Witcher 3'de. Demek ki oluyormuş.
Açıkça söyleyeyim. Witcher bana göre berbat bir oyun. RPG yapıyoruz diyorlar ama, RPG oyunda bir kere karakterini bile kendin yaratırsın. Bu bildiğin pembe dizi gibi. Witcher 2'yi almış olmama rağmen çok kısa bir süre oynadım. Skyrim'i ise Steam'da 300 saat civarı oynadım ve bunun dışında korsan da oynamıştım. Steam'den oynadığımdan daha fazladır hem de o süre..

Wayward Son

6.8.2015 22:19:02

0
quote:

Orjinalden alıntı: alex59
quote:

Orjinalden alıntı: Wayward Son Allah askina ergen, grafik delisi kitle RPG haberlerinden uzak dursun. Ingilizcen yok, oyunu anlamazsin. RPG'yi aksiyon olmadan oynayamazsin, hayatinda CRPG nedir bilmezsin. Titan'ini ve yeni nesil konsolunu al, yeter ki su haberlere ugrama.
Bak ben eski bir oyuncuyum ama bende arkadaşlara hak veriyorum. Şunu kabul edin artık oyun yapımcıları kendilerine gösterilen aşırı ilgiden dolayı fazlasıyla şımarmış durumdalar ve bu yüzden işlerine saygıları olmadığı gibi keyfi davranışlarıda ön planda tutarak ya ertelemeye gidiyorlar yd. oyunları eksik yaparak daha sonra dlc adı altında ekleme yaparak çıkarırız düşüncesiyle hareket ediyorlar. Sonuç ortada ne ertelenen oyunlar düzgün çıkıyor nede sonradan ekleme yapılan bölümler insanlara hakları olduğu halde bedava sunuluyor. Özellikle sizin gibi fanatikler çok olunca adamların ekmeklerine yağ sürülüyor. Şimdiki taktik belli ya grafikle kısa oyun yap, yd. hikaye'ye abanıp kaliteyi modculardan bekle. Şu 8 piksel kafasından sıyrılıp 179 tl vereceğiniz bu oyunun en iyi olması için Türkçe'de dahil sesinizi duyurmaya bakın derim ben size. Zira artık günümüzde üst seviye astronomik rakamlara satılan sistem ve bileşenlerinin yanında birde Dx 12 çıkmışken bu savunmalarınız sadece sizi (hiç sevmediğim bir kelime olsada) ergen durumuna düşürüyor ve oyun yapımcılarının işini kolaylaştırıyor.
1- 179 TL vermeyeceğim, veren düşünsün. 40 dolara key almak varken 179 TL gibi Aral sömürüsü bir fiyata elimi uzatmam. Meraklısına www.instant-gaming.com 2- İyi grafik nedir? 8K x 8K kaplama mı iyi grafiktir? Yoksa iyi bir tasarımcı ekibin elinden çıkmış, sana kendini o dünyada hissetmeni sağlayan mıdır iyi grafik? Gördüğüm kadarıyla Fallout 4'ün grafikleri "mükemmel". 3- Peki yapalım istediğiniz kalitede grafikleri. Konsollar bu yükün altına girebilecekler mi? Kocaman bir açık dünya, yüzlerce NPC, yüzlerce düşman, detay, metin ve ses, senin o hayalini kurduğun grafiklerle çalışabilecek mi konsolda? Belki bu neslin sonuna doğru olabilir ancak şu an görünen o ki imkansız. Kabul edersin ki, oyunların limitleri konsollara göre ayarlanıyor. Zaten Bethesda'nın mod desteği sunmasındaki en temel sebeplerden biri de bu. Devasa dünya yaratabilen bir firma, yaratması en kolay şey olan grafiği mi yapamayacak? 4- Firmaya tembel demişsin. Ekran karşısında seni eğlendirebiliyorlarsa bu adamların nesi tembeldir? Fallout 3 ve NW herkesin beğenisini kazanmadı mı? Skyrim'i herkes beğenmedi mi? Tembel olsalardı sence bu oyunlar herkes tarafından oynanır mıydı? Hayır. 5- Tembel olmayan (!) firma Crytek'in yaptığı oyunlar bir kere oynanıp bir kenara atılıyor. Order'ı kimse iplemedi, güzelim Killzone serisi, Shadow Fall ile iyice grafik şovuna dönüştü... Daha sayarım böyle. Sanki iyi bir RPG oyunu kolay kolay yapılıyor gibi bir de adamlara tembel demişsin: O kadar metin yazılacak, o kadar karakter oluşturulacak, bu karakterlerin her birinin ilgi çekici olması sağlanacak, türlü türlü görev hazırlanacak, bunun yanında efsane bir crafting sistemi getirilecek, devasa bir harita oluşturulup bir sürü detay serpiştirilecek, birbirinden farklı bölgeler yaratılacak, skill - level - dünya dengesi oturtulacak ama adamlar tembel olacak. E pes.

alex59

6.8.2015 19:44:14

0
quote:

Orjinalden alıntı: Wayward Son Allah askina ergen, grafik delisi kitle RPG haberlerinden uzak dursun. Ingilizcen yok, oyunu anlamazsin. RPG'yi aksiyon olmadan oynayamazsin, hayatinda CRPG nedir bilmezsin. Titan'ini ve yeni nesil konsolunu al, yeter ki su haberlere ugrama.
Bak ben eski bir oyuncuyum ama bende arkadaşlara hak veriyorum. Şunu kabul edin artık oyun yapımcıları kendilerine gösterilen aşırı ilgiden dolayı fazlasıyla şımarmış durumdalar ve bu yüzden işlerine saygıları olmadığı gibi keyfi davranışlarıda ön planda tutarak ya ertelemeye gidiyorlar yd. oyunları eksik yaparak daha sonra dlc adı altında ekleme yaparak çıkarırız düşüncesiyle hareket ediyorlar. Sonuç ortada ne ertelenen oyunlar düzgün çıkıyor nede sonradan ekleme yapılan bölümler insanlara hakları olduğu halde bedava sunuluyor. Özellikle sizin gibi fanatikler çok olunca adamların ekmeklerine yağ sürülüyor. Şimdiki taktik belli ya grafikle kısa oyun yap, yd. hikaye'ye abanıp kaliteyi modculardan bekle. Şu 8 piksel kafasından sıyrılıp 179 tl vereceğiniz bu oyunun en iyi olması için Türkçe'de dahil sesinizi duyurmaya bakın derim ben size. Zira artık günümüzde üst seviye astronomik rakamlara satılan sistem ve bileşenlerinin yanında birde Dx 12 çıkmışken bu savunmalarınız sadece sizi (hiç sevmediğim bir kelime olsada) ergen durumuna düşürüyor ve oyun yapımcılarının işini kolaylaştırıyor.

Lorkand

6.8.2015 17:43:59

0
Allah'ım nolur şu oyunda grafik arayanlar başka birşey bilmeyenler RPG haberlerine giremesinler lütfen.Böyle haberlere girdiklerinde CoD BF vb sayfalara yönlendirilsinler.Böyle saçma yorumlar olamaz. Doğrusu Bethesda'nın çoğu oyunu grafik olarak çağın biraz gerisindelerdir ama neredeyse hepsi ya GOTY olur yada GOTY'ye oynar. Kendini bilmez CoD'cular BF'ciler bu oyunu grafik konusunda küçümsüyor. Hahaha çok güldüm.

freshmind

6.8.2015 17:35:54

+1
Fallout 3: Crysis Warhead'lerin, Lost Planet, Mass Effect'lerin, Brother in Arms, Resistance, Dead Space, AC, Fable II, Bioshock gibi bomba oyunların görsel kalitesi hala göz tırmalamayan oyunların olduğu bir dönemde çıkıp ortalığı sallamış ve GOTY olmuştu. ---------------------------------------------------------------------- Skyrim: Yukarıdaki pek çok oyunun 2. ve 3. versiyonuna, Killzone , DA, AC, Infamous, Fear, Deus Ex, Arkham City, Battlefield 3, LA Noire, Revelations gibi oyunların çıktığ bir döneme eşlik etmişti... Yine GOTY oldu, yine milletin çocuğuna isim verme kaynağı oldu, yine milyonlar sattı, hala günümüzde konuşuluyor. ----------------------------------------------------------------------- Bu oyunları örnek vermemin sebebi çoğu o zamanın teknolojisini ileri taşıdı. Skyrim'de çıktığında çok çok iyi görsellere sahip değildi, Fallout 3'te. Bu firmanın elinden çıkan işler, bu seriler hiç bir zaman görsel argümanları ile öne çıkmadılar, çıkartılmadılar. Todd'un söylediklerinin yarısı gerçek olsun, tarih yine tekerrür edecektir ve göreceksiniz, Witcher'lar, Batman'ler, Bloodborne'ler, Tomb Raider'lar hepsi unutulacak. Tek konuşulan şeyin -ne- olacağını hepimiz biliyoruz. Sadece Witcher gibi hafife alınmaması gereken bir rakibi var. Onun dışında Goty olması için önünde hiç bir engel yok bu oyunun.

BlackBeasT

6.8.2015 17:27:47

0
Açık dünya sunmuş üstüne yığınla craft yapacağın donanımda var. Adamların eli kolu bağlı PC'de üstüne görsele abansalar... Konsol üreticilerinden önce oyuncuları mızmızlanmaya başlayacak (görsel önemli değildir emme şu oyun grafiği PCde yok demeleri lazım) Fallout4 yapımcıları grafik işini modculara bilerek bırakmışda olabilir.

Mactavish-

6.8.2015 17:14:43

0
quote:

Orijinalden alıntı: Biyonik Kumanda https://i.giphy.com/3o85xyzlcgEuAeCDUA.gif Vuruş animasyonu ve etki altında kalan NPC'nin iskelet fiziği birbiriyle bağlantılı.
Bu gif baya güzel görünüyor, silahlar ile de iyi iş yaparlarsa güzel olur. Onun dışında zaten dediğim gibi genel görüntüsü güzel oyunun. Zaten hayvan gibi dünya var Crysis olacak hali yok. Göze hitap edip atmosfer güzel olsun yeter.

Wayward Son

6.8.2015 17:01:56

0
Allah askina ergen, grafik delisi kitle RPG haberlerinden uzak dursun. Ingilizcen yok, oyunu anlamazsin. RPG'yi aksiyon olmadan oynayamazsin, hayatinda CRPG nedir bilmezsin. Titan'ini ve yeni nesil konsolunu al, yeter ki su haberlere ugrama.

necipfazil2041

6.8.2015 16:09:59

+1
Dünyadaki oyuncu kitlesinin kalitesinde malumumuz bir düşüş var ama Türkiye' deki oyuncu diye geçinen kitlenin seviyesi ve kalitesi gördüğüm kadarıyla yerlerde.. Yazık...

Biyonik Kumanda

6.8.2015 16:00:20

0
Grafik çok önemli. Ben bir oyunda çayıra çimene bakıp "Ohhgk grafüğe baaah!" diye iç geçirmezsem olmaz. Sonuçta 2015 yılında yaşıyoruz ve oyunda yapay zekanın hiç bir değeri yok. Ben yine bir oyunda scripte dayalı olarak gelişen olayları "Off şuna bah nasıl hareketler yapıyo offf aynı filim gibin!" diye büyütmeyi de çok severim. Sonra duvarlara bakıp "Ohhgk gaplamalar çoh güzeeel! Işık da çoh güzel geym of dı yiğır!" deyip konuyu kapatırım. Sonuçta 2015 yılındayız abi bu ne böyle? ek: https://tr.wikipedia.org/wiki/ironi

BSC Misafiri

6.8.2015 15:55:37

0
Keşke bu oyunu Obsidion ;Unity grafik motoruyla Fallout 2 tarzında çıkarsaydı.Bethesda'nın elinde Skyrim modu gibi bir şey olacak maalesef.Falout evrenini maymun etmeye ne gerek var.

kav1nsky

6.8.2015 15:48:16

+1
Fallout'un kemik hayran kitlesi oyun 2D olsun istiyor bunlar hala grafikler kötü bilmem ne diye konuşuyor. Sanki grafik gibi bir beklentimiz vardı bizim.

Persona_Non_Grata

6.8.2015 15:37:01

0
1996 yılında yaşıyoruz o yüzden grafik önemli değil evet. teknoloji de zaten iyi grafikler sunacak düzeyde değil malesef.

Jedi_masterr

6.8.2015 14:56:36

+1
Fallout ta hicbir zaman grafik aramadik. Fallout 3 ve new vegas i yuzlerce saat oynadim bu 2 oyundan aldigim keyifi hicbir oyundan almamisimdir.

BSC Misafiri

6.8.2015 14:38:42

+1
Kardeşim dert ettiğiniz şeye bakın ya Bethesda bu Ubisoft veya da EA değil ki paranıza konsun adamlar skyrim'i çıkartıktan biraz süre geçtiğin de HD Texture Pack çıkarmadı mı bir sürü Grafik modu çıkmadı mı bu modlar aracılığıyla zaten oyunun grafikleri o saydığınız oyunları geçiyor ki neyin derdindesiniz

BSC Misafiri

6.8.2015 14:38:33

0
doğru olabilir çünki eyer bu e3 de yayınlanan death claw ile dövüşme sahnesinde zırh giyip third persona geçince ana karakterin ve banditlerin hareketleri vs aynı fallout 3 o sahneye daha dikkatli tekrar bakın bence

Firaristt

6.8.2015 13:44:37

0
Biz sanki sadece grafik istiyoruz. Hem hikaye hem oyun dinamikleri hem grafikler düzgün olsun. Hiç değilse adam gibi kaplama ve modelleme olsun. Hadi modelleme uğraştırır diyerek daha zayıf olsun ama kaplamalar yüksek çözünürlüklü olsun. Benim 10 sene önce oynadığım oyundaki kaplamaları kullanmasınlar.

Cemlat

6.8.2015 13:26:49

0
quote:

Orjinalden alıntı: Boone Iyi saçmalamış. Sadece oyunu kötülemek için Yazılmış sadece kişisel Düşünceler içeren bir haber. Bize ne senin neyi bulup bulamadığından. Beğenmeyen oynamaz kardeşim bu kadar. Haberlerde kendi düşüncelerini yansıtan insanlardan nefret ediyorum...
Adamların işi o.On Binlerce kişi takip ediyor, o adamlar ne söylüyorlar diye ve ona göre karar veriyor.

BSC Misafiri

6.8.2015 12:42:23

0
Grafikler kötü görünüyor, karakterler animasyonlar bile Sims'ten old gen'den fırlamış gibi. Klasik Bethesda bugları da olur. 3 yanlış 1 doğruyu götürür kimse kusura bakmasın. Old gen gibi bir oyunda 400 saate dayanamam ben

BSC Misafiri

6.8.2015 12:42:06

0
Fallout 4'ün bazı mekanları cidden facia. Mesela şu nedir biri bana açıklasın. Bu kadar kötü grafiğe karşıyım http://abload.de/img/rsm3avjx1.png Bloodborne, Dragon Age inquisition, Batman Arkham Knight çoğu oyunun grafikleri uzak ara fark atıyor...

BSC Misafiri

6.8.2015 12:41:20

0
Çok grafik/animasyon istiyorlarsa versinler oyunu EA'ye Frostbite ile gerçeğinden ayırt edilemeyecek bir oyun yapar, ama içeriği çok zayıf olur. Bethesda animasyon ve karakter tasarımı konusunda zaten sıkıntılı bir firma, biz onu o eksiğiyle sevdik. Yine de en detaylı açık dünya oyunları Bethesda yapar.

BSC Misafiri

6.8.2015 12:40:40

-1
Sırf ismi var diye hype'a kapılmışsınız. Oyun her açıdan old gen gibi duruyor. Marka sevdasını bırakın objektif olun. Doom 4 grafikleri de Alien isolation'un yanından bile geçemiyor. Serious sam gibi resmen.

BSC Misafiri

6.8.2015 12:39:24

-1
Bizede yayinlanan izledigimiz oyun ici videolardan bagsediyorsa gorselleri guzel bence oyunun ama biz gormedigimiz editorlere ozel demo izlemis ise bise diyemem f3 benziyor diyor adam ._._ birde grafik onemli degilmis kendimizi kandirmayalim oyun f3 benziyorsa bu editorun dedigi gibi oyun hayal kirikligidir ._ o kadar bu oyunu goklere cikardinizki (bsc ekibide icinde ) gorselleri hikayesi herseyi ile oyun icin beklentim buyuk suana kadar izledigin videolarda bu beklentiyi karsiliyor gibi ama bakalim bundan sonra ne olacak her firmanin yaptigi gibi gorsellerde degisiklik olursa (gorseler inanilmaz degil bunuda kisarlarsa ) vallahi ben gorseeller onemli degil hikayeye bakarim diyemiyecegim ._. Hayalkirikligi ._._. Bu hayal krikliginin sorumlularida oyunu bu kadar goklere cikaranlarda ._._._.

BSC Misafiri

6.8.2015 12:39:17

+1
Yıl 2050 dahi olsa grafik önemli değil içerik önemli diyen çıkar yine. Grafikler daha iyi olsun isteyenler de zaten içerik zayıf olsun istemezki sonuçta. Bir genel denge olsun diye eleştiri yapılıyor. İçerik de zengin olsun, grafik de bu nesle yakışır olsun. Ha über grafik olmasına gerek yok elbet ama eskimiş grafik motorunu modifiye edip edip sunmanın manası nedir?

BSC Misafiri

6.8.2015 12:38:50

+1
Kaç haftadır bende aynısını söylüyorum.Kendinizi kısıtlamanıza gerek yok.Hem rpg oyunu olup hemde güzel grafiklere sahip olunabilir.Nedense herkes de oyun iyi olsunda grafik önemli değil düşüncesi var.Hayır hem oyun iyi olsun hem grafik.Biri iyi olunca diğeri kötü olmak mı zorunda?

weNM

6.8.2015 12:31:45

-1
Bazı arkadaşlar bilmez Todd Howard arkadaşlar oyunları şişirmesiyle meşhurdur. Fallout ve Skyrim oyunları birer harika ama her zaman daha fazlasını vaat edip bu konuda hayal kırıklığına uğrattırıyor. Biraz araştırmak isteyen varsa Fallout3 ve Skyrim'deki vaatlerine baksın ne dediklerimi anlar. Ama oyun yinede çok güzel olacak ondan kimsenin şüphesi yok. "Dont believe his lies" Todd Howard ile ünlü olan bir olay :)

Boone

6.8.2015 12:14:37

0
Abi oyunda nasıl yenilik yok. O craft ve modifiye sistemi ve duyurulan diğer şeyler ne güne duruyor. Grafiğe bakarak mı oyunun öncekine göre ne kadar ilerlediği anlaşılıyor... Azcık mantık yahu.?

Fuusrodah

6.8.2015 12:07:43

0
Hepsinden en ama en önemlisi ilk gün adam gibi oynanabilecek durumda olması Bug diyarında boğulmayalım gene ne olur bunu adam gibi çıkar şu oyunu Bethesda..

RadioheadTR

6.8.2015 12:04:58

+1
Saçma sapan konuşmuş

ReflexAction

6.8.2015 11:39:03

0
Grafik olarak bende bir gelişme göremedim ama oyunu sevenler eminim buna takılmayacaktır yinede firmanın azda olsa her oyunda üstüne bir şeyler koyması gerektiğini düşünüyorum

mehmet4428

6.8.2015 11:34:05

0
Beklentisi tavan olursa yorumu da öyle olur. :D

White Death

6.8.2015 11:09:16

0
Animasyonlar kütük gibi olmasın yeter, fallout hiçbir zaman başarılı grafiklerle gelmedi zaten. Ama dediğim gibi animasyon lazım.

Return to Monke

6.8.2015 10:58:27

0
O zaman şunu anlamak çok zor olacak? Madem Fallout 3 Remastered? Neden konsollarda 1080P 30 FPS? Ayrıca neden geçen nesile çıkmadı? Grafikler önemli değil. 3. Plana attım ben çoktan zaten. Merak ettiğim. Animasyonlar ne alaka. Çok iyi gözüküyordu oyun. Bence bunun arkasında kesin bir şey var...

mementopolis

6.8.2015 10:38:32

-2
Oyunu oynayacaklar için pek bir Önemi yok ancak Bende buna kızıyorum arkadaş Grafik diyenlere Hikaye , Hikaye diyenlere Grafik deniliyor. Özenilerek yapılmamış Oyunun oynanış dinamiklerinde kadar aynıdır kesin . Fallout 4 de Konuş durmadan (yüz animasyonları işte burada önemli sırıtması içten bile olamaz ) git tabanca ile vur milleti. Hikaye'yi anlamadan :D(ingliççe) Fakat Adam kısaca "Aynı ....... Lacivertli" diyor . Hatta Fallout 3 : Remastared :D. Bencede çok uzun dönemlerde çıkan bir seri için biraz günümüz grafiklerine en azından yakın olabilirdi. Sistem gereksimleri de bir okadar Uçuk göstere bilirler ( trübünlere oynarlar). Deux Ex ManKind Divided'e bakıyorum witcher3'e bakıyorum hatta ilerde "CyperPunk 2077" çıkacak betahesda özenilmemiş bir iş cıkarmış. En azından sadece çevre grafiklerde daha iyi buldum sadece. Neyse seveni çok yinede.

Nevfel

6.8.2015 10:32:32

0
Maalesef bethesda şu animasyon olayını bir türlü düzeltmedi. Bu kadar zor mu arkadaş 2-3 adam tutup motion capture yapmak. Onun dışında zaten modlarla vs texture kalitesini arttırıyor millet ama şu kütük gibi animasyonlar artık düzelsin.

İdrak İstimlak

6.8.2015 09:45:06

0
"Day one purchase" O kadar...

Lorkand

6.8.2015 09:40:12

-1
Ergenleri editor yaparlarsa olacağı buydu. Böyle RPG'nin kalelerinden biri olan bir seride bile grafik arıyorlarsa bu iş bitmiş demek.Grafiği iyi oyunları da gördük. Neyse daha söylenecek çok şey varda.

Boone

6.8.2015 09:23:27

+1
Iyi saçmalamış. Sadece oyunu kötülemek için Yazılmış sadece kişisel Düşünceler içeren bir haber. Bize ne senin neyi bulup bulamadığından. Beğenmeyen oynamaz kardeşim bu kadar. Haberlerde kendi düşüncelerini yansıtan insanlardan nefret ediyorum...

İdrak İstimlak

6.8.2015 08:43:14

0
Oyuncular Ubisoft gibi firmaların oyunlar çıkmadan gösterilen şaşaalı oyun içi olmayan görüntülerle kandırılmaya alışmış. Bethesda hiç bir duyurusunda oyuniçi olmayan görüntüler kullanmadı, gayet mütevazi sistemlerde çalışan oyunlarını, çıkıp ne ise aynen öyle de gösterdiler. Bu açıdan Bethesda çok çok daha ahlaklı bir firmadır. Ki bu adamlar singleplayer oyunculuğun da son kalelerinden birisidir, kaç firma bu kalitede singleplayer oyun çıkartmaya cesaret edebiliyor ki? Gelelim Fallout 4'ün grafiklerine, evet bir The Witcher 3 ayarında grafikler yok ama bu oyunun konsepti "Wasteland" yani ne var ki dünyasında size sunsun? Ayrıca oyunun PC'lerde özellikle geniş bir kullanıcı kitlesinin bilgisayarlarında çalışması önemli. Bu noktada gereken dikkati gösteren bir diğer yapımcı da Blizzard. O yüzden bırakın kim ne konuşuyorsa, konuşsun, bu tip oyunların daha geniş bir kitleye ulaşması lazım, en azından oynamak isteyenlerin önünde sistem gereksinimleri engel olmamalı, konsollarda takılmadan oynanabilmeli. Eğer hala beğenmeyenler olursa, ilerde gelecek olan mod desteği ile istedikleri kadar grafikleri abartabilirler.

absurdgamer

6.8.2015 08:22:58

0
Videoyu neden yayınlamıyorlar?

silverygt

6.8.2015 08:16:11

0
Bu zaten en basindan beri belliydi.. Hicbirimizin olaganustu bir grafik beklentisi oldugunu sanmiyorum zaten.. Fallout icerikle ilgili bir oyun. Cok uzun sure devam edebilecek bir oyun. Bu kadaricerigi hazirlayabulmek icin illaki kismislardir grafikten

icarusdream

6.8.2015 07:53:07

0
Saçma sapan konuşmasınlar falloutun başarısının grafikle alakası mı var?

SkYHawKTR

6.8.2015 04:53:58

+1
Yani yalan konuşma Matt Martin şimdi birbirimizi kırmayalım, sonra 500 saat oynuyosunuz oyunu 150 tane makale yazıyosunuz. Fallout 3 deki geyiklerinizi 4'te yapmayın şimdi...

aterikasedi

6.8.2015 03:56:59

0
Bu nesilde her devam oyunu bir önceki oyunun yeniden işlenmişi gibi duruyor zaten. Yeni konsollar çıkmamış gibi çek panpa

Wabbajack

6.8.2015 03:24:41

-1
Bethesda yıl 3000 de olsa oyunlarının grafiğiyle öne çıkmasını istemiyor arkadaşlar her firmanın bir vizyonu var isteseler yapamazlarmı ellerini şaplatmaları yeter sanırım.

Biyonik Kumanda

6.8.2015 03:18:21

0
https://i.giphy.com/3o85xyzlcgEuAeCDUA.gif Vuruş animasyonu ve etki altında kalan NPC'nin iskelet fiziği birbiriyle bağlantılı.

alike03

6.8.2015 03:00:40

0
Belli adamlar grafiklere pek emek harcamamis ama gameplayde simdiye kadar gördüklerimize göre cok iyi is cikarmislar. Grafiklere abanan firmalari da biliyoruz Ubisoft gibi. Sonra ne oluyor gameplay acisindan kimseyi tatmin edemiyor ve downgrade yiyor. Eger bana iyi bir gameplay sunacaklar ise ben bu grafikler raziyim. Haa bu arada The Witcher 3'de de mimik yok ama oyun mükemmel olmus oynamasi cok zevkli varsin adamlarin duygularini yüzlerinden anlamayayim.

Mactavish-

6.8.2015 02:59:27

0
Oyun genel olarak güzel gözüküyor da Skyrim den vuruş hissiyatı ve animasyonlardaki, karakterlerdeki ruhsuzluktan dolayı baya soğumuştum. Hele Witcher 2 den sonra hiç çekilmiyordu. Oyun muhteşem bir oyun olacak orası ayrı bir konu ama umarım ruhsuzluk ve vuruş hissiyatı düzelir.

Wayward Son

6.8.2015 02:57:55

0
quote:

Orjinalden alıntı: msahin55
quote:

Orjinalden alıntı: Wayward Son
quote:

Orjinalden alıntı: msahin55 "Karakterler detaysız bir şekilde, herhangi bir şaşırtıcı yüz animasyonu yok." Fanboylar burayı da okumamış mı? Adam sadece grafikten dert yanmamış.
Arkadaşım siz Skyrim'i ayıla bayıla oynamadınız mı? Oynadınız. Oyun deli gibi ödül almadı mı? Aldı. Koskoca Bethesda, 2011'de çıkardığı Skyrim'in gerisine düşecek bir oyun yapabilir mi? Yapmaz. Ha Skyrim'de de animasyon vs. ahım şahım değildi ancak oyun mükemmeldi. Gelip Witcher demeyin şimdi, daha F4 çıkışını yapmadı. Karşılaştırmak çok yanlış olur.
Skyrim'i evet oynadık oyunun atmosferi içeriği falan çok güzeldi ama 2011'de çıkmış bir oyun için dövüş animasyonları o kadar iğrençti ki.. Yani demek istediğim bir yeri düzgün yaparken diğer yeri boş bırakmasınlar. Yıl 2016 olacak siz hala bu oyunlarda grafik önemli değil diyorsunuz tamam içerik kadar önemli değil, ama bu devirde bir zahmet düzgün grafikli yapsınlar. Witcher örnek verme demişsin ama hem güzel grafik, yüz animasyonu, karakter modellemeleri ( NPC'ler bile ) hikaye, atmosfer vb hepsi bir arada yapmışlar adamlar Witcher 3'de. Demek ki oluyormuş.
Witcher'ı örnek verme dedim zira F4'ün daha neler getireceğini kestiremeyiz. Adam sana öyle bir açık dünya yapar ki Witcher'ı unutursun. Bethesda'dan bahsediyoruz. Zaten E3 sunumunda crafting olsun, oyun alanı olsun, kişielleştirme vs. olsun baya özellik sundular. Çok net bir şekilde adamlar grafik için ekstra çaba sarfetmiyorlar ki "içerik ekledikçe ekliyoruz" diye kendileri söyledi. + Mod desteği var. Hangi Bethesda RPG'sini modsuz oynadık ki? Yine enb'ler gelecek, yine animasyon modları gelecek.

ShadowofDeath06

6.8.2015 02:57:15

0
HL3 sendromuna kapılmış bu editör

Biyonik Kumanda

6.8.2015 02:55:29

0
Haber başlığını okuyunca korktum. Dedim "Ahanda hikayeyle ilgili bilgi almış!" Bethesda'nın yazmış olduğu hikayeden şüphem var fakat bu kadar saçma dert yanması mantıksız. E3'te Fallout 3'e ve Skyrim'e göre yüz animasyonlarında büyük bir gelişme gördüm. Karakterlerin sadece ağızları oynardı. F4'te işi beden diline kadar geliştirmişler ve diyalogla senkronize halde. Bir de F4'te daha fazla diyalog var. E şikayetin ne be adam! Ağır hayal kırıklığına uğratacak bir şey varsa söyle. Bunlar hiç uğratmaz çünkü. Zan altında bırakıp kamuya açık video mu paylaştırtacaksın firmaya?

Guest-0D5961688

6.8.2015 02:50:02

0
quote:

Orjinalden alıntı: Wayward Son
quote:

Orjinalden alıntı: msahin55 "Karakterler detaysız bir şekilde, herhangi bir şaşırtıcı yüz animasyonu yok." Fanboylar burayı da okumamış mı? Adam sadece grafikten dert yanmamış.
Arkadaşım siz Skyrim'i ayıla bayıla oynamadınız mı? Oynadınız. Oyun deli gibi ödül almadı mı? Aldı. Koskoca Bethesda, 2011'de çıkardığı Skyrim'in gerisine düşecek bir oyun yapabilir mi? Yapmaz. Ha Skyrim'de de animasyon vs. ahım şahım değildi ancak oyun mükemmeldi. Gelip Witcher demeyin şimdi, daha F4 çıkışını yapmadı. Karşılaştırmak çok yanlış olur.
Skyrim'i evet oynadık oyunun atmosferi içeriği falan çok güzeldi ama 2011'de çıkmış bir oyun için dövüş animasyonları o kadar iğrençti ki.. Yani demek istediğim bir yeri düzgün yaparken diğer yeri boş bırakmasınlar. Yıl 2016 olacak siz hala bu oyunlarda grafik önemli değil diyorsunuz tamam içerik kadar önemli değil, ama bu devirde bir zahmet düzgün grafikli yapsınlar. Witcher örnek verme demişsin ama hem güzel grafik, yüz animasyonu, karakter modellemeleri ( NPC'ler bile ) hikaye, atmosfer vb hepsi bir arada yapmışlar adamlar Witcher 3'de. Demek ki oluyormuş.

Wabbajack

6.8.2015 02:45:37

-1
quote:

Orjinalden alıntı: Wayward Son
quote:

Orjinalden alıntı: msahin55 "Karakterler detaysız bir şekilde, herhangi bir şaşırtıcı yüz animasyonu yok." Fanboylar burayı da okumamış mı? Adam sadece grafikten dert yanmamış.
Arkadaşım siz Skyrim'i ayıla bayıla oynamadınız mı? Oynadınız. Oyun deli gibi ödül almadı mı? Aldı. Koskoca Bethesda, 2011'de çıkardığı Skyrim'in gerisine düşecek bir oyun yapabilir mi? Yapmaz. Ha Skyrim'de de animasyon vs. ahım şahım değildi ancak oyun mükemmeldi. Gelip Witcher demeyin şimdi, daha F4 çıkışını yapmadı. Karşılaştırmak çok yanlış olur.
Kesinlikle sana katılıyorum özellikle bethesda yapımı oyunlar grafik bizim derdimiz değil diyor adamlar bağıra bağıra ve koskoca editör gitmiş grafiklere takılmış mesela skyrimde 800 saat oynadım ve hala oynamaya devam ediyorum inaınırmısın oyunun bugları bile hoşuma gidiyor gülüyorum eğleniyorum

WHITE_Wolf

6.8.2015 02:34:57

-1
quote:

Orjinalden alıntı: msahin55 "Karakterler detaysız bir şekilde, herhangi bir şaşırtıcı yüz animasyonu yok." Fanboylar burayı da okumamış mı? Adam sadece grafikten dert yanmamış.
LA noire değil bu fallout dibine kadar gerçekçi yüz animasyonlarına gerek yok zaten

Wayward Son

6.8.2015 02:30:39

-2
quote:

Orjinalden alıntı: msahin55 "Karakterler detaysız bir şekilde, herhangi bir şaşırtıcı yüz animasyonu yok." Fanboylar burayı da okumamış mı? Adam sadece grafikten dert yanmamış.
Arkadaşım siz Skyrim'i ayıla bayıla oynamadınız mı? Oynadınız. Oyun deli gibi ödül almadı mı? Aldı. Koskoca Bethesda, 2011'de çıkardığı Skyrim'in gerisine düşecek bir oyun yapabilir mi? Yapmaz. Ha Skyrim'de de animasyon vs. ahım şahım değildi ancak oyun mükemmeldi. Gelip Witcher demeyin şimdi, daha F4 çıkışını yapmadı. Karşılaştırmak çok yanlış olur.

Guest-0D5961688

6.8.2015 02:26:00

+1
"Karakterler detaysız bir şekilde, herhangi bir şaşırtıcı yüz animasyonu yok." Fanboylar burayı da okumamış mı? Adam sadece grafikten dert yanmamış.

Wabbajack

6.8.2015 02:10:51

-1
Kardeşim ne grafiğiya biri rpg oyunu oldugunu anlatsın bu arkadaşa!

Wayward Son

6.8.2015 02:06:40

-2
Editör 15 yaşında mıymış?

redoracle

6.8.2015 01:59:05

0
Bizde yıllardır bekliyoruz oyunlarda o şeyi,bizde göremedik Şaka bi yana Falloutçular yıkarlar o editörün sosyal medya hesaplarını,biz grafik değil oyuna bakarız diye.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Fallout 4
+ TAKİBE
AL
59 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız