Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Epic Games, Yeni Anti-Aliasing Teknolojisini Gösterdi


     Unreal Engine markası ile her zaman oyun geliştiricilere yakın olan Epic Games, yeni Anti-Aliasing teknolojisi, Temporal AA'i duyurdu.
 
     Bir video ve görseller aracılığıyla bu teknolojiyi gösteren Epic Games, Temporal AA'in günümüz Anti-Aliasing teknolojilerinden ileri olacağının sözünü verirken, bu teknolojinin Unreal Engine 4.4 ile birlikte destekleneceğini söylüyor.
 
    Aşağıdan karşılaştırma görsellerine ve videosuna ulaşabilirsiniz.
 
 
 

Bu haberin bağlantısı
URL
unreal engine epic games temporal aa Anti-Aliasing video comparison karşılaştırma
TOXIKK'e Sahip Olan Her Oyuncu, Kendi Maçını Kurabilecek Overkill's The Walking Dead, Çizgi Romanın Evreninde Geçecek
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

turbo-powwer

22.8.2014 20:12:10

0
İlginç ve yanlış bir yaklaşım olmuş hocam. TXAA zaten bir içerisine MSAA , CSAA vb implemente edildiği Temporal AA tekniğidir. Fakat bazen ne yaparsanız yapın aşırı güç harcanmadan tüm kırınımları gidermek mümkün olmuyor. Burada Blur Filter şart. Yukarıdaki örnekte Crysis 3 te(TXAA için iyi bir örnek değil ama elimizde bu var ) TXAA lı görüntüde az blur var fakat gerçeğe daha yakın , blur etkisini azaltmak aslında NVIDIA Inspector ile çok kolay Blur Filteri kaldırmadan azaltabilirsiniz yani Ha oyun yapımcıları TXAA yı biraz sonradan ekleme şeklinde kullanmasalardı daha kaliteli görüntüler görmemiz olasıydı.(Oyun yapımcıları bu tekniği bir yama gibi kullandı ))

Dictattor

22.8.2014 19:28:24

0
Değişim inanılmaz hakkatten...

bocekgrafik

22.8.2014 14:42:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: emiLL boş odada 50 60 fps veriyorsa içine yapay zeka gibi etkenler girince fps çok fazla düşer ki bu videodaki alan tamamen optimize edilmiştir . Her firma optimizasyonu çok iyi yapamıyor sonuçta veya yapmıyor
Yapmıyor. Misal olarak Crysis ve Warfare'in sistem gereksinimlerine bakmak yeterli. İkisi de Crytek'in ama sistem gereksinimlerinde arada dağlar kadar fark var.

Master_Evil

21.8.2014 22:40:01

-1
ooo çok güzel olmuş

winxperror

21.8.2014 17:35:05

0
Kısaca PC'den oynayanların fakir olanları ölsün demiş. Not:''Fakir PC'ciler ölsün'' diyecektim ama anlam kayması var.

emiLL

21.8.2014 15:54:38

+1
boş odada 50 60 fps veriyorsa içine yapay zeka gibi etkenler girince fps çok fazla düşer ki bu videodaki alan tamamen optimize edilmiştir . Her firma optimizasyonu çok iyi yapamıyor sonuçta veya yapmıyor

bocekgrafik

21.8.2014 15:25:57

0
Kırıklıkları, görüntüyü bulanıklaştırarak gidermek marifet mi yani şimdi?

BSC Misafiri

21.8.2014 11:24:40

0
Mütiş ama kartları sömürür gibide, neredeyse cgi/render kalitesinde.

turbo-powwer

21.8.2014 10:40:08

+1
No AA ; FXAA ; SMAA ; Temporal AA ;

Barxxx

21.8.2014 10:31:55

0
Ben bir tablo gördüm TAA 1 MSAA x2 ile aynı seviye sistemi yoruyor ama kalite olarak msaa X8 in bile sütünde duruyordu eğer öyleyse konsollarda da aa problemini bitirir.

turbo-powwer

21.8.2014 09:43:16

+1
Teknik yeni bir teknik değil 2000 lerden beri var olan bir teknik kendilerininmiş gibi göstermeleri ilginç olmuş Yıllardır süregelen Temporal AA dan farkı ne acaba , büyük ihtimal MSAA yada CSAA implementasyonu vardır. Bu da onu TXAA ya benzetir blur filtresi olmayan haline [:'(][:'(] Ayrıca TXAA yı kullanırken bluru azaltmak mümkün merak edenler sorabilir [:'(] Edit: Tekniğin gerçek isimlendirmesi High Quality Temporal Supersampling
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

C.H.N

21.8.2014 04:08:29

0
Unreal motoru kullanan oyunlar ekseriyetle orta derece kartlarda yüksek ayarlarda oynanabiliyordu. Geçen aylarda bu unreal4 yaratığının bir kaç demosunu indirdim, o ufacık ve içinde fazla detay olmayan haritalarda kasım kasım kastırdı vallahi. 760 gtc o.c. İ5 2500 8gb ddr2 ram. Bi süre daha gelmesin bu motor. :D

BSC Misafiri

21.8.2014 03:44:44

0
O değilde şu videodaki gibi grafiklere sahip oyunları ne zaman göreceğiz acaba böyle grafikli oyun çıkarsınlar ben no temporal AA lı halinede talibim valla ömrümüz gidiyo dünya gözüyle şöyle bir oyun görsek :D

DubSteq

21.8.2014 03:05:23

0
Kartın canını okuyacaktır bu temporal AA. Ha ama sistemi sömürmeden bu işi halledecek bir yol bulmuşlarsa oh ne ala.fxaa nın pabucu dama atılır.

BSC Misafiri

21.8.2014 02:58:57

+1
Nvidia'nın Anti-Aliasing teknolojisi TXAA daha iyi

Reul

21.8.2014 01:49:08

0
kartları ne derece yoruyor acaba

mehmet4428

21.8.2014 01:04:59

-3
Watch dogsta var zaten.

Donatn

21.8.2014 00:55:59

0
VE SCI OYUNLARA GELİR..

edd121

21.8.2014 00:53:06

0
benim diyen ekran kartını bile bağırttırır bu :)
  • 1
  • 2
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız