Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

DICE, Battlefield 3 Karşılaştırmasına Tepkili

Battlefield 3'ün savaş atmosferini bütün platformlarda oldukça iyi bir biçimde sunmasını bekliyoruz

     Battlefield 3'ün konsol sürümlerine ait ilk video bugün yayınlandı. Jimmy Fallon'ın programında oyunun Playstation 3 sürümünü tanıtan DICE yetkilileri oyunun bu platformdaki görsel kalitesi hakkında ilk fikirlerimizin oluşmasını sağlamıştı.
 
     Bu video net bilgi vermekten uzak olsa da sanal alemde hemen karşılaştırmalar ve PC sürümü ile ilgili kıyaslama yorumları dolaşmaya başladı. PS3 sürümünün kötü göründüğü yönündeki eleştirilere katılmayan DICE yetkilileri bu konuda bir açıklama yaptı.
 
    DICE'ten Johan Andersson, Twitter hesabından yaptığı açıklamada "Neden herkes konsol sürümlerinin PC ile tamamen aynı görünmesini bekliyor ki? Eğer konu buysa PC sürümünde de grafiksel olarak başarılı değiliz"  sözleri ile tepki gösterdi.

   DICE'in daha önce yaptığı oyunun PC sürümü ile konsol sürümü arasında büyük fark olmayacağı yönündeki açıklamalarla benzerlik gösteren bu sözler doğrudan "konsol sürümüne grafiksel olarak kötü diyorsanız, o zaman PC sürümü de iyi değil" olarak da anlaşılabilir.
 
     Sanırım daha fazla video ortaya çıktıktan sonra kıyaslama yapılması daha sağlıklı olacaktır.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak gamesthirst battlefield 3 bad company heroes
Platinum Games, Devil May Cry'a El Atar mı? BioShock Romanı Önümüzdeki Ay
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

gokhans19

21.6.2011 18:40:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: ahg53 pcdeki grafiklerin iyileştirilmesini istiyoruz bf3ü ps3 ayarında oynamak için bekliyosak boşuna bekliyoz
Tam tersini söyleyecektin yanlış yazmışsın.

chief53

21.6.2011 17:48:45

0
pcdeki grafiklerin iyileştirilmesini istiyoruz bf3ü ps3 ayarında oynamak için bekliyosak boşuna bekliyoz

BSC Misafiri

20.6.2011 00:51:56

0
bence en baba pc de oynanır arkadaş pahalı diyende desi ndursun verirsin paşa gibi oynarsın. sırf bu ucuz konsollar yüzünden oyunculuk ucuzladı ele ayağa yerlere düştü. şu hale bak yazık

gokhans19

19.6.2011 21:06:54

0
doğru söyledin kardeş fakat pc de sağlam bir sistem oluşturman gerekiyor ve her yıl sistem parçası değiştirmen gerekiyor en yeni ve en iyi oyunları oynayabilmek için herkezde de o kadar para yok malesef bu yüzden konsollar tercih ediliyor. Zaten bilgisayar oyun oynamak amacıyla yapılmamıştır. Oyun konsolları bu amaçla yapılmıştır. 7-8 yılda bir oyun konsolu çıkıyor. Teknolojik açıdan pc yerine oyun konsollarına daha ağırlık verilip 10 yıl kadar gidebilecek bir konsol yapsalar pc de onun arkasından bir süre sonra o konsolun sistemine yetişse şuanki birçok soru ve tartışma olmayacaktı. -------------------------------------------------------------------- Asıl en iyi oyun pcde oynanıyor. Her yıl sistem parçası değiştirmek lazım diyen biri donanımdan anlamıyordur. Dediğim özelliklerde pcde her oyunu en az 3 yıl full ayarlarda oynarsın. Ondan sonra bi ram yükseltirsin bide ekran kartını güncellersin paşalar gibi yine oynarsın. Tabi doğru donanımı seçmek lazım. Şu an gidip çift çekirdek pc

wantedemre

19.6.2011 20:29:41

0
bence kalite olarak pc daha iyi öteki plotformlardan bu arada grafikleri çok met ettmeyin çünkü beklenti büyük olur ve hayal kırıklıgına ugrarsınız tıpkı medal of honor gibi o yüzden kimse en iyi grafik en fps diye beklemesin sonra hayal krıklıgı yaşıyorsunuz ama multide güzel oyun olcak senaryoda hiç bişey beklemiyom saten bf3 oyun gibi oyun olcak call of duty mw3 ise film gibi oyun olcak

wisla

19.6.2011 18:55:45

0
Amd phenom 2 x4hd58504gb ram ile piyasada dehşet fpslerle açamayacağınız oyun yok.Konsol kullananlar pcyi ne yapsakta küçültsek diye uğraşıyor. Hiç kendinizi yormayın şu anki konsolların hiçbiri pcyi geçebilecek hatta yarışabilecek düzeyde değil. ------------------------------------------ doğru söyledin kardeş fakat pc de sağlam bir sistem oluşturman gerekiyor ve her yıl sistem parçası değiştirmen gerekiyor en yeni ve en iyi oyunları oynayabilmek için herkezde de o kadar para yok malesef bu yüzden konsollar tercih ediliyor. Zaten bilgisayar oyun oynamak amacıyla yapılmamıştır. Oyun konsolları bu amaçla yapılmıştır. 7-8 yılda bir oyun konsolu çıkıyor. Teknolojik açıdan pc yerine oyun konsollarına daha ağırlık verilip 10 yıl kadar gidebilecek bir konsol yapsalar pc de onun arkasından bir süre sonra o konsolun sistemine yetişse şuanki birçok soru ve tartışma olmayacaktı.

Guest-F97E00D06

19.6.2011 13:04:51

0
quote:

Xbox 360 ve Ps3 çıkalı 5 yıl oldu 5 yıl önce hangi PC sistemi BF3 ü Crysis 2 yi Cod Black Opsu açar? Siz heryıl sistem diye çırpınırken konsol oyuncuları 5 yıldır rahat rahat oynuyor.
sakin ol fanboy

MoYk

19.6.2011 12:05:07

0
Xbox 360 ve Ps3 çıkalı 5 yıl oldu 5 yıl önce hangi PC sistemi BF3 ü Crysis 2 yi Cod Black Opsu açar? Siz heryıl sistem diye çırpınırken konsol oyuncuları 5 yıldır rahat rahat oynuyor.

BSC Misafiri

19.6.2011 08:50:25

0
Konsolar iyi gizel de ömürleri kisa

otomania

18.6.2011 23:08:35

+1
Grafik delisi olmak fazla iyi birşey değil gerçekten :) İnsanlar grafiklerle kandırıla kandırıla oynanabilirlik olayını unutmaya başladılar, gariptir, halbuki Diablo II'yi hala oynarım ;) Ki online multiplayer bir oyunda adamlar konsollardan farklı olarak 64 kişi desteği sunuyorlar, daha ne olsun, istediğiniz atmosferse bunu grafikten daha iyi sağlayacak şey işte budur ;) Ayrıca konsollar artık oldukça güçsüz, AA destekleri yok, Drawing Distance'lar her oyunda minimum tutuluyor :) Devir yeni konsollara kadar PC'lerin devri :)

otomania

18.6.2011 23:07:29

+1
Grafik delisi olmak fazla iyi birşey değil gerçekten :) İnsanlar grafiklerle kandırıla kandırıla oynanabilirlik olayını unutmaya başladılar, gariptir, halbuki Diablo II'yi hala oynarım ;) Ki online multiplayer bir oyunda adamlar konsollardan farklı olarak 64 kişi desteği sunuyorlar, daha ne olsun, istediğiniz atmosferse bunu grafikten daha iyi sağlayacak şey işte budur ;) Ayrıca konsollar artık oldukça güçsüz, AA destekleri yok, Drawing Distance'lar her oyunda minimum tutuluyor :) Devir yeni konsollara kadar PC'lerin devri :)

Guest-F97E00D06

18.6.2011 21:58:25

0
quote:

Orijinalden alıntı: :NeFeS: Nasılda sevinmiş PC fanları
Biz üzülüyoruz, konsolar yüzünden pcde grafikleri düşük tutuyorlar.

Guest-F97E00D06

18.6.2011 21:57:14

0
Her zamanki gibi konsollar pcye ayak bağı oluyor. (bkz: crysis2)

MoYk

18.6.2011 19:10:32

-3
Nasılda sevinmiş PC fanları

Reppu

18.6.2011 17:25:28

0
çoğu oyunda %25 fark var zaten neyi tartışmışlar anlamadım. çözünürlük,texture,AA,AF tek başına %25 farkı yaratıyor. http://www.youtube.com/watch?v=7Gj6fgnMvQw şunu bi 720p tam ekran izleyin dx11 yaması gelsin bi de ondan sonra görün.

sniper23

18.6.2011 14:26:51

-1
activisiona dava açmışlar koşun cod fanboyları

BSC Misafiri

18.6.2011 12:55:42

+2
küçücük videolarla pc ve ps3'ü karşılaştırmayın alın elinize 40''lik led tv'yi karşılaştırın görün pc farkını.

mnymk

18.6.2011 11:06:04

+2
10 bin tl'lik Pc'lerden kasıt GTX590 Quad SLI düzenekli Pc'ler sanırım :))) Bırakın yüksek ayarda açmayı BF3'ü 200fps'nin üzerinde açabilecek Pc'lerdir. Crysis 2'yi 1080p extreme ayarda 300 fps'de oynayabilirsiniz. GTX580 Quad-Sli düzenekler dahi crysis 2yi 250 fps üzerinde oynatmaya yetiyor.

gokhans19

18.6.2011 10:24:12

+6
Sistem konusunda millet iyice uçmuş. Biri 10 bin tl demiş. O paraya toplayabileceğin bilgisayar varmı dünyada. Ne yapıcan 3 işlemci 5 ekran kartımı takıcan anakarta. Amd phenom 2 x4 hd5850 4gb ram ile piyasada dehşet fpslerle açamayacağınız oyun yok. Konsol kullananlar pcyi ne yapsakta küçültsek diye uğraşıyor. Hiç kendinizi yormayın şu anki konsolların hiçbiri pcyi geçebilecek hatta yarışabilecek düzeyde değil.

bloodTime

18.6.2011 10:13:22

+2
sniper23 önerilen sistem gereksinimi demek o oyunu full ayarda cok rahat oynamak demektir... nerden cıkarıyosun 6 cekirdeği:D

sniper23

18.6.2011 09:36:58

0
en az 2 çekirdek istiyor zaten 4 çekirdek önerilen 6 çekirdek ultra idare eder herhal bakın sistem gereksinimleri call of dutyn 2 katı zaten Minimum Sistem Özellikleri: İşletim sistemi: Windows Vista or Windows 7 İşlemci: Core 2 Duo @ 2.0GHz RAM: 2GB Ekran kartı: DirectX 10 veya 11 compatible Nvidia or AMD ATI kart. Ekran kartı hafızası: 512 MB Sabit disk: Kutulu disk sürümü için 15 GB, dijital sürümü için 10 GB Önerilen Sistem Gereksinimleri İşletim sistemi: Windows 7 64-bit İşlemci: Quad-core Intel veya AMD işlemci RAM: 4GB Ekran kartı: DirectX 11 Nvidia veya AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850 Ekran kartı hafızası: 1 GB Sabit disk: Kutulu disk sürümü için 15 GB, dijital sürümü için 10 GB

bloodTime

18.6.2011 09:29:54

+2
paypay88 olayı saptırmaya gerek yok ,dx11 paket gelicek işte o zaman fark yine yükselicek.. gördük videola'rı...kabul edin pc size fark atıyor..sizinde exc oyunlarınız var bizde bunu kabul ediyoruz...

bloodTime

18.6.2011 09:27:45

+1
_RevO_ 18.06.2011 00:08:10 bu mesajında çok yanlışın var ,bak ben görüyorum ,biliyorum demiyorum,görüyorum... 3 sene önceki gtx260 ekran kartlı bi pc ile şuankı konsollardan çok daha iyi görüntü alınabılıyor yani önerilen sistem özelliğine gerek yok ,9800 gt ekran kartıyla çift çekirkdekli işlemci ile ben ASASSİNS CREED BROOTHERHOOD oyununu dx10da 1680 1050 ayarda 30 fps üstünde konsoldan cok daha güzel görüntüde oynuyorum,ve bu sistem toplandıgında 800 lira gibib bi para ediyor...5 senelik sistem bu...

Opricnik

18.6.2011 09:25:34

-2
dx 11'in ne kadar olduğu belli Crysis 2 aa pardon hala gelmedi demi dx 11 patchi

bloodTime

18.6.2011 09:02:26

+2
paypay88 dice çalışanı olmaya gerek yok bu tecrübedir ,mesele dx11 ve teselletion'un aktif oldugu bi oyunsa çözünürlüğü de işin içine katınca herhangi bi oyunda konsola %25 fark kaçınılmazdır...

bloodTime

18.6.2011 09:01:06

+7
Gigabyte ATI HD5850 Overclock 1GB (indirimli) -310 lira. Asus M4A78LT-M LE AMD 760G AM3 DDR3 Anakart- 110 lira AMD Phenom II X4 840 AM3 2MB 3.2GHz -200 lira Kingston Value 4GB DDR3 1333MHz CL9 -79 lira Akasa Freedom XONE X2 600W (psu içinde) 190 lira SAMSUNG 1 TB 7200 RPM -115 lira SAMSUNG SH-S223C SATA -50 lira Samsung B2230N 21.5" 5ms Full HD(MONİTÖR) 315 LİRA KLAVYE MAUSE IVIR ZIVIR 75 LİRA -toplamda 1444 lira (bu internet fiyatları siz peşin aldıgınızda indirip yapılabili) bu sistemde örnek olarak crysis 2'Yi full ayarda 60fps'de oynarsınız ,bf3'ünde önerilen sistem ayardır...

Opricnik

18.6.2011 08:48:11

-1
bloodtime dice okadar fark olmayack diyor sen %35 fark olacak diyorsun mw3 çalışanı falanmısın yoksa

bloodTime

18.6.2011 08:35:23

+1
10 bın tl'lik pc mi haha :D...konsol oyuncusu işte.... ya arkadaşlar siz hala pc'nin eskisi kadar maliyetli bi araç oldugunu mu düşünyosunuz... 2500 liralık pc Değil 1250 liralık pc bile crysis 2 'yi full ayarada 40 fps üstünde oynatmaya yetiyor gidin bi araştırın.... ayrıca bu oyunda pc ile konsolu karşılaştırmak saçmalıktan başka bi şey değildir... uçuk sistemlerden örnek vericek olursam bi 6990 ekran kartı ile konsolun gpu'su arasında daglar kadar fark var biri 256 mb hafızaya sahip bir diğer 16x256 mb yani 4gb aynı şekilde hız ve diğer özellikleri de çok yüksektir.....konsol'un en büyük artısı iyi optimizedir... ben elime pc'mi alıcam 2560 1440 p,16XAA,16XAF,TESELLETİON VS VS açıcam konsolla aynı olucak ...en az %35 fark olucaktır ize teminat veririm...

BSC Misafiri

18.6.2011 08:33:34

-1
@_RevO_ Oyun grafiklerini yükseltmek için işlemci gerektiğini varsayıyorsan büyük yanılgı içindesinç. Amd phenom II x4 işlemci üzerine koyacağın bi sağlam ekran kartla istediğin oyunu ultrada açarsın (yeterli ram var tabi ki). i7nin bir artısı olmayacak zaten kısa olan loading sürelerini kısaltmak dışında

Bernhard

18.6.2011 08:33:22

0
O sözleri doğrudan çevirince çoğu kişinin haberi anlaması olanaksız olacaktı. Zaten çeviride 2 yöntem vardır. 1- Birebir çeviri. 2-Anlama göre çeviri. Duruma göre hangisi daha uygunsa onu seçersiniz. Ben anlama göre bir çeviri yaptım. Hatta kararsız kaldım, nasıl çevirsem diye, ama anlama göre çevirmenin daha doğru olacağını düşündüm. Alkan Adakaner

LathspeLL

18.6.2011 04:56:58

+1
Abi nasıl bir çeviri o, adamın sözleri o değil ki. "Why would anyone expect that console would look the same as PC?" Andersson asked. "If that was the case we would have failed with the PC version." Yani: "Neden herkes konsol versiyonunun PC ile aynı gözükmesini bekliyor ki?", "Eğer öyle olsaydı PC versiyonunu başarısız olmuş olurdu." diyor. PC'lerin konsollardan tabiki kat be kat iyi gözükmesi gerektiğini ve aynı gözükürse PC'ye yeterince özen göstermemiş oluruz demek istiyor.

dirdom

18.6.2011 02:31:10

0
steam de satmazlarsa kıyaslamaya gerek kalmayacak zaten benim gibi birçok kişi almayacak oyunu

ultra_storm

18.6.2011 01:52:51

+1
oyunarı fulde oynamak için 6900 i7 extreme gerekmez al bi i7 2600 al bi 560 gtx al bi 8 gb ram al sana fıstık gibi bir sistem ultrayaralrda 30 fps de açar 30 fps yeterlidir zaten

ultra_storm

18.6.2011 01:50:29

0
quote:

ne 2500 ne 1500, 600 liraya ultrada açarsınız dalgasına mı diyorsunuz yoksa gerçekten piyasadan habersizmisiniz ? i7 980, bi 6900 serisi kart veya power suppy fln ne kadar haberiniz varmı ? 4 çekirdekle fln ultra da açacağınız varsayıyorsanız büyük bir yanılgı içindesiniz biliginiz ola
youtubede aç bak onlarca kişiyi crysissi 2000 lik pc de ultra açanlara

ultra_storm

18.6.2011 01:40:11

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri konsollar oyunları full ayarda açmaz konsollarda müthiş aa eksikliği var (ör:withcer 2 xbox a cıkıca görürsünüz) bütün konsolların gpuları orta seviyede dx 9 kartları ps3 ün rsx nvidianın 7xxx serisinden ben adamın açıklmasından korktum konsollar için pc nin ayarlardan kısacaklar umarım yapmazalar crysis 2 gibi olmasın
evet konsollarda dx 10 desteği yok aa eksiği çok var

kudretozbay

18.6.2011 01:36:46

+2
2500 de fazla 1500 yeter hatta artar

BSC Misafiri

18.6.2011 01:34:34

-2
zaten konsolun tam gücü kullanılmış ve ben fark göremedm yinede iyi

BSC Misafiri

18.6.2011 01:34:32

+8
konsollar oyunları full ayarda açmaz konsollarda müthiş aa eksikliği var (ör:withcer 2 xbox a cıkıca görürsünüz) bütün konsolların gpuları orta seviyede dx 9 kartları ps3 ün rsx nvidianın 7xxx serisinden ben adamın açıklmasından korktum konsollar için pc nin ayarlardan kısacaklar umarım yapmazalar crysis 2 gibi olmasın

ultra_storm

18.6.2011 01:33:39

+3
quote:

Doğru söze ne denir. Türk oyuncuların hepsinde sanki 10 bin tllik pcler varda pcde daha iyi olucak deyip tartışma yaratıyorlar.Senin elindeki imkan neyse oyunda o imkana göre daha iyi ya da daha kötüdür.
10.000 lik pc mi iyice abartmışsın bu oyunu 2.500 tl lik pc yetecektir ultra ayarlarda açmaya

Metodiev35

18.6.2011 01:30:55

-2
Doğru söze ne denir. Türk oyuncuların hepsinde sanki 10 bin tllik pcler varda pcde daha iyi olucak deyip tartışma yaratıyorlar.Senin elindeki imkan neyse oyunda o imkana göre daha iyi ya da daha kötüdür.

ultra_storm

18.6.2011 01:27:58

-2
ufak farklarmı abartmışsınız ama doku kalitesi düşük o muhteşem efekflerin çoğu kapatılmış frame düşmesi desen diz boyu

Reppu

18.6.2011 00:53:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: Erbaa82 -yav zaten nasıl far edeceksiniz oyunda o ufak farkları yeter ama
ufak farklardan daha fazlası olacak ama konsol versiyonun da gayet iyi grafikleri olacaktır bu jenerasyona göre

ahamada

18.6.2011 00:20:55

+2
BF3 ne olursa olsun süper bir oyun çıkarmış. Savaş atmosferine kapıldıktan sonra gölgeymiş, parçalanmaymış böyle küçük grafik farklarına takmazsınız zaten :)

Erbaa82

18.6.2011 00:01:34

0
-yav zaten nasıl far edeceksiniz oyunda o ufak farkları yeter ama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 3
+ TAKİBE
AL
510 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız