Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Cevat Yerli: "Crysis 2'nin PC Sürümü En İyisi"

Bakalım Crysis'de görülen optimizasyon sorunu Crysis 2'de de yaşanacak mı?

    Crytek başkanı ve oyun endüstrisindeki milli gururumuz Cevat Yerli, çıkışına az bir süre kalan Crysis 2 hakkında çarpıcı açıklamalarda bulundu.
 
    New York'ta geçecek olan Crysis 2'nin PC versiyonunun konsol sürümlerine göre çok daha iyi gözükeceğini söyleyen Yerli, şu cümleleri sarfetti:  

    “Crysis için ayırdığımız bütçe Crysis 2'ye oranla çok düşüktü. Crysis 2 için çok daha fazla harcama yapabilirdik çünkü oyunu multiplatform olarak geliştirince daha fazla satış yapmayı umuyorduk."
 
    PS3 ve Xbox 360'ın çıkışından sonra PC oyunculuğunun son zamanlarda biraz üvey evlat muamelesi görmesine rağmen Crysis 2 konusunda içiniz rahat olsun. Yerli, "PC oyuncuları bu oyunun en iyi sürümüne sahip olacaklar" dedi.

    Zaten oyunun PC sürümü ekran görüntüleri ile az da olsa yapımın en iyi bu platformda gözükeceği anlaşılmıştı. Son çıkan grafik kartlarının nimetlerinden sonuna kadar faydalanabilmesi amaçlanan oyunun PC versiyonu daha büyük hafıza kapasitesine sahip olacak.

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak TheSixthAxis Crysis 2 PC PS3 Xbox 360 Crytek Cevat Yerli
Gears of War 3 Multiplayer'ı Bu Videoda Görülüyor Killzone 3'ün Boyutu Rekor Kırdı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

25.1.2011 16:41:10

0
Bende sapphire HD 5970 OC Edition , phenom x6 1090t 3.2 ,kingston 6 gb ram var....Bu bilgisayara çok para harcadım sırf böyle problemler yaşamamak için...Bugüne kadarki tüm oyunları (warhead,black ops vb.) çok yüksek performansta oynayabildim....Ama crysis 2 hakkında ilk video ve araştırmalara başladığımda tırsmadım değil....Sistemimin sağlam olduğunu düşünsemde bi ara endişeye kapıldım....Ama Cevat Yerlinin optimizasyon hakkındaki söylediklerini duyunca içim rahatladı.....

krmtrylcn

25.1.2011 15:47:26

0
Biraz abartılmış gibime geldi. Ben HD 2600 XT ile 1280x1024 orta ayar su efekti en yüksekte rahatça oynuyodum oyunu bu kadarda kötü değil optimizasyon.

Céltics

25.1.2011 14:26:04

0
yürü beeeee :D

BSC Misafiri

24.1.2011 16:27:31

0
Gelenek Sürecek ve Crysis 2’de Türkçe Dil Desteği ile Gelecek. Tayfun Kumaş: Türk oyuncularının merakla beklediği soru: Crysis 2 de Türkçe dil desteği olacak mı? PC dışında da ilk defa bir konsolda Türkçe bir oyun oynayabilecek miyiz? ‘’Bu cevabınız ile de dedikodulara bir son verelim artık ve tartışmalara nokta koyalım lütfen :)’’ Cevat Yerli: :) Türk insanının, bize gösterdiğiniz ilgi ve destekten dolayı çok mutlu olduk ve gururlandık! Buna karşılık olarak da Crytek şirketi olarak Crysis 2 ile yine Türkçe dil desteğini sağlayacağız! Bu bizim için çok önemli bir konudur. Bu arada Türkçe dil desteğinde de sizlere birkaç sürprizimiz olacak. Umarım onları da beğenirsiniz :)

BSC Misafiri

24.1.2011 10:10:25

0
Bi Zahmet İyi Olsun :)

BSC Misafiri

23.1.2011 21:05:07

0
waltran dostum sen donanım habere bakma o adamlar işlemcılerın en uçugunu kullanır bende 300 lıralık ıslemcı 400 lıralık akrt var cok cok rahat full grafık oynuyorum senın kafa nerelere gıtmiş ben yıllardır bılgısayar kulalnıyorum sıstemı cok kez yeniledim yok öyle 5 mılyarlık pc hıc gerek yok.al 1,5 mılyarlık pc yi keyfıne bak konsol alıyosun 700 lıra kendisi 1 mılyar lcd 10 oyun 1 mılyar eee 3 mılyar oldu nerdeyse bırakın bu ayakları pc masraflıymıs şuymuş buymuş,biraz analiz et sonra konuş hala tatmin olamadıysan şuraya bi sistem dökeyim bak ınternetten oyunları nasıl full oynatıyo gör...

BSC Misafiri

23.1.2011 16:16:13

0
Konsol = Ekran Kartı Bence sadece ikisi karşılaştırılmalı, PC tamamen farklı bir araç, yapabilecekleriniz neredeyse sınırsızdır bunun aksine kondol da yapabilecekleriniz sınırlıdır. Sadece oyun için tabikide mantıklı olan konsoldur ama benim gibi işi gereği güçlü bir bilgisayara ihtiyacı olan biriyseniz ve PC ye ekstra bir 500-600 liralık bir akran kartı takarsınız süper bir oyun makinesi olur. Zaten böyle giderse artık ekran kartları farklı bir boyut kazanıp kendi içlerinde bir konsol seviyesine gelecekler. Ayrıca ben sanmıyorum ki bir PC kullanıcısı 30 FPS limitle oyun oynasın özellikle multiplayer bir oyunu, mesela 5850 ekran kartıyla 70-90 FPS ile Black Ops oynuyorum ki bu oyunun PC optimizasyonu kötüdür ama bu ve birçok oyunu 30 FPS limitle konsollarda yıllardır oynuyorsunuz.

waltran

23.1.2011 15:21:54

0
donanımhaberin ekran kartı inceleme videolarını izlerseniz son ayarlarda crysisi akıcı oynatan bilgisayar kaç paraymış görürsünüz. asıl siz bilip bilmeden konuşmayın. adam bana 25-35 fps de oynarsınız diyor. single ını oynarız peki ya multiplayeri ne olacak? 25 fps de multiplayer oyunmu oynanır? ya da 5 sene önce çıkmış 600 liralık konsol 1280x720 de yaklaşık ortalama ayarlarda oyunu 30 fps de oynatırken 5 sene önceki 600 liralık bilgisayar neden oyunu açamıyor bile? hadi, onuda geçtim bu sene çıkmış 600 liralık pc bile oyunu açamıyor. hadi konsol pc dengesizliği her oyunda var onu geçelim neyse ne. ama adam warhaed i açan pc ler crysis2 yi akıcı oynatacak demiş. warhead ı en düşük ayarda 15 fps de açan bilgisayarım var. bu bilgisayar crysis 2 yi nasıl akıcı oynatacak? http://img13.imageshack.us/img13/640/adsz1vn.jpg http://img508.imageshack.us/img508/4600/adsz2pv.jpg http://m.donanimhaber.com/videolar/PowerColor-HD6970-Crossfire-video-inceleme.htm

BSC Misafiri

23.1.2011 13:48:20

0
pc'de, konsolla aynı grafık kalıtesınde oynamak ısteyen 1 mılyarlık pcde oynasın pc'nın full grafık göruntusunu almak ısteynde 1.5-2 mılyarlık pcde oynasın bu kadar basıt öyle 5 mılyarlık pc fıln hıkaye bakın piyasaya bıraz ne yapıyosunuz NASA da deney mi gtx460 ekran kartrı 400 lıra, full acamadıgı oyun yok. burda kör cahiller yok fan boyluk yapıp mılletin aklını karıştırmayın.

BSC Misafiri

23.1.2011 13:48:14

0
En iyi pcde olucak tabi ama hangi pclerde? tabiki bu oyunu adam gibi oynamak için bir gtx 580 şart bu kartta herkeste yok maalesef fiyatı tuzlu olduğundan.yani bize göre pcde konsol grafikleri alıcaz bu oyundan.

M3rett0

23.1.2011 12:30:12

0
@Konsolu olan bu oyunu onda oynasın. Çünki PC'de görüntüden zevk almak için yüksek ayar kullanmak gerekiyor ki bunun içinde 3-5 bin TL para harcamak gerekir. Elinizde 1.5-2 seneden daha eski bir PC varsa pek umutlu olmayın. Tabi ki burada seçim yine kullanıcının parası çok olan varsın PC'de enthusiast ayarlarda oynasın. 3-5 bin tl...Piyasadan ve pc bileşenlerinden zerre haberi olmayan birinin kahkahalar atılacak bir yorumu...warheadı high da açanlar bu oyunu da rahatlıkla high da açacaktır bunun gibilere bakmayın siz

BSC Misafiri

23.1.2011 12:00:06

0
5 binl iralık pc mi ulan bu kadar mı sallanır be xD 1400 liralık sistemde high da açılır o oyun benim 3 yılık sistem warheadı medium da açtıysa bunu da açacaktır

BSC Misafiri

23.1.2011 11:27:23

0
aydogdu1453 6950 ile uçucan :D

BSC Misafiri

23.1.2011 11:27:19

0
cyhn90 iyide neden tehlikeli olsun adam doğruları söyluyo oyunu beğenen alır beğenmeyen almaz sırf pcde guzel olucak dedi diye oyunu almayan varsa gitsin kendini camdan atsın:D

aydogdu1453

23.1.2011 11:06:23

0
Cevat abimiz doğru yolu bulanlardan.Pc için orj.alıcam.Konsol için korsana devam.Bakalım benim 6950 ile ne kadar güzel grafikler görebilecem..

cyhn90

23.1.2011 10:54:55

0
Bunu söylemek tehlikeli değilmi sonuçta korsan en çok pc de var asıl kar edicekleri yer ps3tür sonuçta. Bu sözler ps3 sahiplerinin hevesini kırabilir.

BSC Misafiri

23.1.2011 10:52:44

0
waltran dost ne alaka 5 bın liralık pc :D bu kadar abartma 1.5 mılyarlık pcde full oynanıyodu ılk oyun 25 - 35 fps 'de...

BSC Misafiri

23.1.2011 10:52:23

0
oyun türkçe olacakmı ?

BSC Misafiri

23.1.2011 10:52:06

0
ne saçmalıyosunuz siz ya ne çok bılıyosunuz 3 bın 5 bın lıralık pc dıyosunuz.cevat yerli warheadı acan pc bunuda rahatca oynatıcak demiş.ben 1 mılyarlık sıstemımde full oynuyorum crysis 2 de öyle olucak. bilmeden atmayın bi zahmet.

BSC Misafiri

23.1.2011 10:51:19

0
waltran kardeş bilmeden konuşyosun işte adam roportajında söyledi ilk oyun gibi acemi davranmıcaz optimizasyon sorununu hallettik yüksek grafiklerde oynayabileceksiniz zaten cryengıne 3 motorunun özelliği bu .hem 1. oyunu ben 1 mılyarlık makınede 1920X1080 p verh hgıhte oynuyorum 25 30 fps alıyorum bu kadar abartmayın. hiçbi şeyden haberiniz yok bol keseden atıyosunuz

avatar78

23.1.2011 08:10:09

0
sabah sabah valla deliriyordum, özür dilerim kardeşler

cadollo

23.1.2011 08:04:02

0
Sakin ol kardeş :D

avatar78

23.1.2011 07:57:43

0
quote:

Orijinalden alıntı: waltran @misafir 2007 de çıkmış oyun 2011 deki 5 bin liralık pc de zor çalışıyosa ben laf ederim arkadaş. ha sen kont sun zenginsin bizi anlamassın orası ayrı. ama 600 liralık konsolda 1280x720 de orta ayarlarda 30 fps de çalışan oyunun 600 liralık pcde de orta ayarlarda 1280x720 de çalışmasını isterim ama çalışmaz. yada warhead i açan pcde crysis2 yi akıcı oynatacakmış lafına neye göre söylenmiş? 800x600 demi akıcı oynatacak . crysis 2 nin optimizasyonsuz bir oyun olacağı büyük bir ihtimalle belli iken bana crysis ya da cevat yerli fanboyluğu yapmayın. yok oyun optimizasyonlu olacakmışta. görürüz onların optimizasyon anlayışını. elinde 5 bin liralık pc olursa tabi optimizasyonlu olur ona göre. ps3, xbox çıkalı 5 sene olmuş bugün 300 dolara alınıyor ama 2011 teknolojisindeki 300 dolarlık pc crysis2 yi açmayacak. bide 5 yıl öncekini düşünün bunuda yapabileceklermi bana madem o kadar iyilerse. bas grafiği bas grafiği bas grafiği sonrada biz en iyisiyiz. ne güzel dünyaaa
Tamamen katılıyorum. Grafiğe basmak, oyunda yapımında iyi olmak değildir. Şahsen ben, crysis(1)'de call of duty'deki silah tutuşunu, red dot'tan adam vurma zevkini alamadım. Adama bir şarjör tarayınca öldürülüyordu(Crysis). - Pc de oynamak isteyenler(en yüksek) 5850, phenom x4-core2quad,2-4gbram-gtx 460-470 gibi bir sistem kurmak zorundalar. Şuanki pahalı sistemler bunlar. Bu bakımdan Valve en akıllısını yapıyor. bkz:cs1.6,halflife2. Oyunda grafikler yeterli kadar. Cs 1.6 nın çıkışından 10 yıl sonra bile hala en gözde Türk oyunu. Çünkü sistem istemiyor. Ve valve bu işten hala biraz da olsun para kaldırıyor. - Bu arada, optimizasyon ne demek?

waltran

23.1.2011 01:58:32

0
@misafir 2007 de çıkmış oyun 2011 deki 5 bin liralık pc de zor çalışıyosa ben laf ederim arkadaş. ha sen kont sun zenginsin bizi anlamassın orası ayrı. ama 600 liralık konsolda 1280x720 de orta ayarlarda 30 fps de çalışan oyunun 600 liralık pcde de orta ayarlarda 1280x720 de çalışmasını isterim ama çalışmaz. yada warhead i açan pcde crysis2 yi akıcı oynatacakmış lafına neye göre söylenmiş? 800x600 demi akıcı oynatacak . crysis 2 nin optimizasyonsuz bir oyun olacağı büyük bir ihtimalle belli iken bana crysis ya da cevat yerli fanboyluğu yapmayın. yok oyun optimizasyonlu olacakmışta. görürüz onların optimizasyon anlayışını. elinde 5 bin liralık pc olursa tabi optimizasyonlu olur ona göre. ps3, xbox çıkalı 5 sene olmuş bugün 300 dolara alınıyor ama 2011 teknolojisindeki 300 dolarlık pc crysis2 yi açmayacak. bide 5 yıl öncekini düşünün bunuda yapabileceklermi bana madem o kadar iyilerse. bas grafiği bas grafiği bas grafiği sonrada biz en iyisiyiz. ne güzel dünyaaa

encuni

23.1.2011 00:55:32

-1
sadece V.I.P olanlar gorucek bu gösterıyı :D

The_Rahip

23.1.2011 00:42:18

0
Bu oyun asıl gösterisini Pc'de yapacak ama kaç kişi bu gösteriyi görecek işte sorun burada.

BSC Misafiri

22.1.2011 22:32:31

0
BENCE HANGİ KULVARDA OLURSA OLSUN TR ŞARTLARIN OYUN OYNAMAK BAYA BİR LÜKSE GİRİYOR.PC VE KONSOLA TABİKİ OYUNLARINA HARCADIĞIM PARAYI BİR BEN BİLİRİM BİRDE ALLAH.

avatar78

22.1.2011 21:33:22

0
quote:

Orijinalden alıntı: sheldoncooper

medal of honor/cod fan boy?
Öyle bir şey sanırım

sheldoncooper

22.1.2011 21:28:48

0
quote:

Hiç Bi Bok olmaz bu oyundan
medal of honor/cod fan boy?

PoWerMaN23

22.1.2011 21:18:56

0
Hiç Bi Bok olmaz bu oyundan

BSC Misafiri

22.1.2011 21:00:31

0
Cevat Abi Büyük Konuşuyor = )

BSC Misafiri

22.1.2011 21:00:24

0
waltran senin için önemli olan o ama benım ıcın değil senin cebinde para yok diye sana göre mi oyun cıkarıcak adam bu devirde hem kalite hem ucuzluk nerde ayrıca 2007'de cıkmıs bi oyunla zamanımız teknolojisini karıştrma biraz araştır sonra konuş .ilk oyunu gibi kasmıcağını kendi söyledi

BSC Misafiri

22.1.2011 21:00:11

0
Bir dergide şunu okumuştum. Cevat yerli diyordu ki: "Bilgisayarınız Crysis Warhead oynatabiliyorsa Crysis 2'yi de oynatacaktır..." Şu anda bırakın Warhead'ı ilk Crysis'i çok rahat oynatabilen sistemler var. Yani endişeye gerek yok.

BSC Misafiri

22.1.2011 21:00:05

0
acaba bu oyun yapımcıları şöyle bir şey yapamazmı diyelimki bir ekran kartında 1440 900 çözünürlükte 40 fps nin altına düşmeyecek şekilde ayarlayamazlarmı ...

BSC Misafiri

22.1.2011 20:59:55

0
Konsolu olan bu oyunu onda oynasın. Çünki PC'de görüntüden zevk almak için yüksek ayar kullanmak gerekiyor ki bunun içinde 3-5 bin TL para harcamak gerekir. Elinizde 1.5-2 seneden daha eski bir PC varsa pek umutlu olmayın. Tabi ki burada seçim yine kullanıcının parası çok olan varsın PC'de enthusiast ayarlarda oynasın.

erkefur

22.1.2011 20:57:33

0
quote:

sheldncooper 22.01.2011 19:37:05 yürü be kim tutar xbox kimmiş ps neymiş
Güldüm:)

BSC Misafiri

22.1.2011 20:32:02

0
Gamestar dergisi Core 2 Duo E8500 ve 9800GX2 ile Crysis 2 akıcı oynandığını söylemiş

sheldncooper

22.1.2011 20:16:00

0
masraftan bahsetmek yanlıs olur çünkü bir ps3 oyunu 150 liradan aşağı olmaz pc oyunu 50-60 hatta steam indirimleriyle 20-30 en sağlam oyunları alınabiliyor.

Jack Rabbit Slims

22.1.2011 19:46:22

0
Çok enteresanmış valla.

avatar78

22.1.2011 19:38:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: sheldncooper yürü be kim tutar xbox kimmiş ps neymiş
öyle deme şimdi. Bir sistem kurmak için(bu oyunu çalıştıracak özellikte) rahat 1milyar gözden çıkarılmalı. Bu yönden konsollar daha hesaplı. Ama grafik açısından Pc tabiki.

sheldncooper

22.1.2011 19:37:05

0
yürü be kim tutar xbox kimmiş ps neymiş

avatar78

22.1.2011 19:30:49

0
Rahat bi 68xx,69xx serisinden ekran kartı veya 5850, 5950 kartları kaldırır bu oyunu her şey full de. Yandık ya. Zevk alamayacağız :S

darkroyal7

22.1.2011 19:07:10

0
kesin herkez oynarlar en ıyı grafıklerle.... hha :D waltran sana katılıyorum...

BSC Misafiri

22.1.2011 19:00:32

0
Sistem gereksinimleri açıklanmışmıydı ya? Aradım bulamadım hiç bir yerde. En son görüntü ayarlarında oynamanın hayalini kurmuyorum zaten de kaldırsa bari bilgisayar :D

LostPower

22.1.2011 18:43:02

0
Ben onu bunu bilmem cevat bey tr gururu pc ister oyunu çalıstırsın isterse kassın. Bu gururumuz adama bize tr destegi sunan ilk oyun sundugu için ona minnettarlugımızı ançak orjnilal oyunu alarak göstermeliyiz. Biz pc oyuncularının en büyük destekcisi cevat beye burdan saygılarımı iletiyorum

cadollo

22.1.2011 18:09:15

0
warhead i çalıştıran pcler rahatlıkla crysis 2 yi çalıştırabilecekmiş

BSC Misafiri

22.1.2011 17:37:21

0
cevat yeri bi açıklamasında crysisin 1. oyunu gibi kasmıcak dedi merak etmeyin;)

waltran

22.1.2011 17:06:37

0
ne kadar iyi göründüğü umrumuzda sanki. konsol fiyatında olan pc ile konsoldaki kadar grafik verebilecekmi bizim için bu önemli. ama hiç sanmıyorum yine crysis gibi olacak oyun çıktıntan yıllar sonra bile en üst düzey bilgisayarlar ancak yüksek ayarda 60 fps ye ulaşabilecek. konsollarda oyunun gerçek grafiklerini göremeyecek ve 25-35 fps de oynayacaklar, pcdede düşük ayarlarda oynayama çalışacağız. 3-4 yıl sonra oynanır ancak.o yüzdsen crysisin çıkış tarihini 2014 e alalım...

David Attenborough

22.1.2011 17:01:55

0
Demek ki yılın en iyi grafikli oyununu Pc'de oynamanın zevki bir ayrı olacak.

BSC Misafiri

22.1.2011 17:00:25

0
Heralde en iyi pc de olacak ama kaç paralık bir pc onu da söyleselermiş :)

atahan12

22.1.2011 16:58:44

0
O zaman sistem gereksinimleri çok olacak.Yandık anam yandık xP
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Crysis 2
+ TAKİBE
AL
243 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız