Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Bloodborne ile İlgili Bilmeniz Gereken 11 Şey


    From Software ve Sony Japan tarafından Playstation 4'e özel olarak geliştirilen Bloodborne'un detayları ortaya çıkmaya başladı. Souls serisiyle ruhani bir bağı bulunan oyunla ilgili bilmeniz gereken 11 şey şu şekilde:
 
1- Bu bir devam oyunu değil
    From Software her ne kadar Demon's Souls ve Dark Souls serisiyle tanınsa da Bloodborne'un bu oyunlarla doğrudan bir bağı yok. Oyunun yönetmeni Hidetaka Miyazaki "Benim yönettiğim diğer oyunları (Demon's Souls ve ilk Dark Souls oyunu) bazı benzerlikler göreceklerdir, ama bu bir devam oyunu değil. Bloodborne'da yepyeni bir şey bulacaksınız. Oynanış deneyiminiz daha yoğun olacak. Oynanabilirlik arttırılacak." sözleriyle aradaki farkı açıkladı.

2- Bilinmeyeni Keşfetmek 
   Oyun 19. yüzyılda karanlık bir atmosfere sahip olan Yharnham adlı kurgusal bir şehirde geçiyor. From Software oyunun hikaye detaylarını açıklamıyor, ama yönetmen Miyazaki bu konuda şunları söylüyor: "Bloodborne'un en önemli yönlerinden biri bilinmeyenin keşfedilmesi olacak. Oyuncular Yharnham şehrinde yoğun bir bölgede olacaklar ve bilinmeyeni-gizemli olanı keşfetme konusunda teşvik edileceksiniz."
 
3- Canavarca Bir Şeyler Var
Kirli geçitlerde garip bir şekilde gizlenmiş ve deforme olmuş yaratıklar hemen hemen her köşede size saldıracaklar. Bunların da üstünde şehrin bazı noktalarında bu düşmanlar kapıları vuruyorlar ve size dev bir canavarın geldiğini haber veriyorlar.
 
4- Yharnham'da Bir Şeyler Son Derece Yanlış
    Şehrin kasvetli rek paleti ve gölgelerinin yanında ters giden bir şeyler de var. "Şehir bir salgının gazabına uğramış ve hastalığa kapılanlar iğrenç canavarlara dönüşmüşler." Ayrıca "şehirdeki diğer insanlar da bu dertlerden muzdaripler"
 
 
5- Yaşamınız için Savaşın
     Miyazaki zorlu mücadelelerin olduğu eğlenceli bölümler yaratmayı biliyor ve Bloodborne'da da bu konuda bir fark yok. Yönetmen bu konuda şunu söylüyor "Oyundaki dehşeti sürekli hissedeceksiniz; çünkü karşılaştığınız her düşman, ölümle karşılaşmanız anlamıan gelecek. Her dövüş sizin sonunuz olabilir"
 
6- Her İki Elinizde de Birer Silah Olacak
     Bloodborne sizi düşman sürülerine karşı elleri boş bir şekilde yollamayacak. Oyuncular sol ellerinde yeterince bir shotgun ve sağ ellerindeyse tırpan benzeri bir silah bulunduracaklar.
 
7- Pasif Agresif
     Düşmanların arasına doğrudan dalmak hiç kuşkusuz bir ceset torbasına dönüşmenize yol açacaktır. Savaşın dışında kalmak da oyunda bir işe yaramayacak. "Düşmanlarla bir an önce yüzleşmek zorunda kalacaksınız veya üstesinden gelmeleri zor (bir araya gelirlerse) olacaktır."
 
8- Silahlarınız Kullanış Şeklinize Göre Şekil Alacak
     Miyazaki, Bloodborne'da yarı testere, yarı tırpana benzeyen bir silah gösterdi. Oyuncuların kullandığı farklı tekniklere göre silahınız da farklı bir şekil alabilecek. Bu oyuncuların kendi tekniklerini oluşturarak boss'ları altetmek için ihtiyaç duyacakları önemli yollardan birisi olacak ve karakterlerini kendilerine uygun şekilde özelleştirebilecekler. "Silahınızın her dönüşümü farklı bir oynanış şeklini birlikte getirecek"
 
 
9-  Değişken Düşmanlar
   Yharnham şehrinde düşmanlarımız da değişken hareketlerde bulunabilecekler. Örneğin gösterilen bir videoda şehrin insanları Yharnham'a hastalık yayan yaratıklardan birini odun yığınının üstünde çarmıha gerip yakıyorlardı. Bu durum da size gizlice etraflarından dolaşma imkanı veriyordu. Buna karşın bir süre sonra çan sesinin duyulmasıyla bu düşmanlar peşinize düşmeye başlıyorlar. Bu durum da oyuncuları bir hayli zorlayacak şeylerden biri olacakmış.
 
10-Yardımsever Dost
     Yharnham şehrinde savaştığınız gibi, başı belada olan diğer avcılarla da tanışacaksınız. Bu kişilere yardım edip etmeme konusunda seçim size kalacak "Bu düşmanlara daha sonra yardım etmek veya anında el uzatma gibi seçenekleriniz var. 
 
11- Yakından ve Kişisel
     Düşmanlarını kendilerine dokunamayacak mesafede veya zarar vermemeleri için uzakta tutmak isteyenler  (bildiğiniz gibi oyunda ateşli silahlar da var) Bloodborne size bu konuda çok seçenek sunmuyor. Miyazaki bu konuda şunları söylüyor "Oyun yakın dövüş konusuna odaklandı, ama yine de uzaktan düşman avlama konusunda bazı hileler var"
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak PS Blog Demon's Souls 2 Demon's Souls Dark Souls Project Beast PS4 Playstation 4 RPG JRPG Korku BloodBorne Sony
Sony: "Eğer The Last Guardian İptal Edilmiş Olsaydı Size Söylerdik" The Witcher 3'ü 100 Saatte Bitirene Madalya Verilmeli
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

baha_mergen92

18.7.2014 18:15:48

0
12.şey Bu oyunun harika olacağı !!

deniz1204

6.7.2014 17:25:44

+1
yharnam tatlıdır

michael01

1.7.2014 18:19:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: rambocuk Bide türkçe olsa :D
türkçe geliyor oyun http://www.youtube.com/watch?v=vuMg8Bm7wRw

swat57

28.6.2014 02:11:50

0
Bu oyun Pc'ye gelmeli

veterangamer

17.6.2014 14:19:22

+1
2015 goty nin en büyük adayı.

einhander

17.6.2014 11:55:36

0
8- Silahlarınız Kullanış Şeklinize Göre Şekil Alacak bu ılgımı cektı

ohus

12.6.2014 23:10:59

+2
quote:

Orijinalden alıntı: S. Hawking Burada saçmalamanın gereği yok.
Neyse doğru bi şey demişsin en azından

Persona_Non_Grata

12.6.2014 22:55:31

-1
quote:

Orijinalden alıntı: S. Hawking Dediklerim konsolcuları epey kızdırmış anlaşılan. Oyunun her şeyi de ortada artık, görüneni söylüyorum. Dante's Inferno'nun atmosferine, DmC'nin mekaniklerine özenmiş oyun. Artık önceki oyunlarda olduğu gibi de yine saçma sapan gereksiz zorluk seviyesini koyarlar. Sonra da aynı yeri 379468. Defa oynamaya bayılan sözde old school oyuncular yine övgü yağdırmaya başlarlar. Yapımcı da artık işi çözdüğü için her oyuna aynı şeyleri koymaya başlar. Özgün bir şey yapmak istiyorlarsa da biraz emek verip kendi oyunlarına özgü belirgin şeyler oluştursunlar. Gow'daki Boss dövüşleri, nefes kesen geçişler gibi ya da DmC'deki özgün oynanış, silahlar, senaryo gibi belirgin öğeler koysunlar. O zaman bir şey demem, ben de alıp oynarım.

Bu arada istediğim oyunu kurallara uyduğum müddetçe de istediğim gibi elestiririm. Beğenmeyen foruma girmez, olur biter. Burada saçmalamanın gereği yok.
Işte sizin gibi eleştiriyi trolleme olarak görenler yüzünden oyun firmaları aynı şeyleri yapmaya başladı. Kurtulun şu sürü psikolojisinden de gördüklerinizi, aklınızdan geçenleri söyleyin. Korkmayın kimse sizi ısırmaz.
ya çok cahilsin ya da ağr trollsün hacı, dmc ile karşılaştırdığın oyuna bak! sen hiç dark souls, demon souls oynadın mı? senin yaptığın benzetme ; aaa oyunda koşma var fifa dan esinlenmişler demekle aynı. yuhh diyorum başka da bişey demiyorum.

BSC Misafiri

12.6.2014 22:44:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: S. Hawking Dediklerim konsolcuları epey kızdırmış anlaşılan. Oyunun her şeyi de ortada artık, görüneni söylüyorum. Dante's Inferno'nun atmosferine, DmC'nin mekaniklerine özenmiş oyun. Artık önceki oyunlarda olduğu gibi de yine saçma sapan gereksiz zorluk seviyesini koyarlar. Sonra da aynı yeri 379468. Defa oynamaya bayılan sözde old school oyuncular yine övgü yağdırmaya başlarlar. Yapımcı da artık işi çözdüğü için her oyuna aynı şeyleri koymaya başlar. Özgün bir şey yapmak istiyorlarsa da biraz emek verip kendi oyunlarına özgü belirgin şeyler oluştursunlar. Gow'daki Boss dövüşleri, nefes kesen geçişler gibi ya da DmC'deki özgün oynanış, silahlar, senaryo gibi belirgin öğeler koysunlar. O zaman bir şey demem, ben de alıp oynarım.

Bu arada istediğim oyunu kurallara uyduğum müddetçe de istediğim gibi elestiririm. Beğenmeyen foruma girmez, olur biter. Burada saçmalamanın gereği yok.
Işte sizin gibi eleştiriyi trolleme olarak görenler yüzünden oyun firmaları aynı şeyleri yapmaya başladı. Kurtulun şu sürü psikolojisinden de gördüklerinizi, aklınızdan geçenleri söyleyin. Korkmayın kimse sizi ısırmaz.
cahil cahil konuşma , demon souls ve dark souls oyunlarından haberin yok belli ki,sadece elestirmek icin oyunu alaksiz iki oyuna benzetmissin.

skulz

12.6.2014 22:38:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: S. Hawking Dediklerim konsolcuları epey kızdırmış anlaşılan. Oyunun her şeyi de ortada artık, görüneni söylüyorum. Dante's Inferno'nun atmosferine, DmC'nin mekaniklerine özenmiş oyun. Artık önceki oyunlarda olduğu gibi de yine saçma sapan gereksiz zorluk seviyesini koyarlar. Sonra da aynı yeri 379468. Defa oynamaya bayılan sözde old school oyuncular yine övgü yağdırmaya başlarlar. Yapımcı da artık işi çözdüğü için her oyuna aynı şeyleri koymaya başlar. Özgün bir şey yapmak istiyorlarsa da biraz emek verip kendi oyunlarına özgü belirgin şeyler oluştursunlar. Gow'daki Boss dövüşleri, nefes kesen geçişler gibi ya da DmC'deki özgün oynanış, silahlar, senaryo gibi belirgin öğeler koysunlar. O zaman bir şey demem, ben de alıp oynarım.

Bu arada istediğim oyunu kurallara uyduğum müddetçe de istediğim gibi elestiririm. Beğenmeyen foruma girmez, olur biter. Burada saçmalamanın gereği yok.
Işte sizin gibi eleştiriyi trolleme olarak görenler yüzünden oyun firmaları aynı şeyleri yapmaya başladı. Kurtulun şu sürü psikolojisinden de gördüklerinizi, aklınızdan geçenleri söyleyin. Korkmayın kimse sizi ısırmaz.
DMC'nin mekanikleriyle bu oyunu mekaniklerini benzettin ya helal olsun sana! Oyunda zıplama varmış onu da Mario'dan çakmışlar!..

gamerasi

12.6.2014 22:09:35

0
Geçtiğimiz nesile damgasını vurmuş bir yapımcıdan yeni nesile selam niteliğinden bir yapım geliyor. Oyun çıktığında oyunu oynar neye benzediğine bakarız. Gereksiz yorum yapmanın alemi yok. Harbi sizin probleminiz ne ? Ciddi ciddi soruyorum ?

ankara

12.6.2014 22:07:18

0
Oyunda karanlık atmosfer güzel gözüküyor

mementopolis

12.6.2014 21:45:18

-2
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Wayward Son

12.6.2014 21:39:15

0
Hayatımda DS serisini oynamadım, hatta hakkında yaptığım yorumları da geçmiş mesajlardan bulabilirsin. Bana göre asla saf bir RPG oyunu değil. Amaaaa hakkında bu kadar az oynanış videosu/bilgi olan bir oyun hakkında " X'in çakması" diyebiliyorsan ağır art niyettir. Hayır bir de tanımasak...

David Attenborough

12.6.2014 21:33:06

-5
Dediklerim konsolcuları epey kızdırmış anlaşılan. Oyunun her şeyi de ortada artık, görüneni söylüyorum. Dante's Inferno'nun atmosferine, DmC'nin mekaniklerine özenmiş oyun. Artık önceki oyunlarda olduğu gibi de yine saçma sapan gereksiz zorluk seviyesini koyarlar. Sonra da aynı yeri 379468. Defa oynamaya bayılan sözde old school oyuncular yine övgü yağdırmaya başlarlar. Yapımcı da artık işi çözdüğü için her oyuna aynı şeyleri koymaya başlar. Özgün bir şey yapmak istiyorlarsa da biraz emek verip kendi oyunlarına özgü belirgin şeyler oluştursunlar. Gow'daki Boss dövüşleri, nefes kesen geçişler gibi ya da DmC'deki özgün oynanış, silahlar, senaryo gibi belirgin öğeler koysunlar. O zaman bir şey demem, ben de alıp oynarım. Bu arada istediğim oyunu kurallara uyduğum müddetçe de istediğim gibi elestiririm. Beğenmeyen foruma girmez, olur biter. Burada saçmalamanın gereği yok. Işte sizin gibi eleştiriyi trolleme olarak görenler yüzünden oyun firmaları aynı şeyleri yapmaya başladı. Kurtulun şu sürü psikolojisinden de gördüklerinizi, aklınızdan geçenleri söyleyin. Korkmayın kimse sizi ısırmaz.

veterangamer

12.6.2014 21:26:31

0
Tartismasiz E3 un en onemli oyun duyurusu bu oyundu. Demons / dark souls oyunlarinin buyuk bir hayrani olarak sabirsizlaniyorum oynamak icin. Tek istedigim umarim fast travel sistemi dark souls 2 deki gibi olsun..geri kalan seyler zaten mukemmel olacak sonucta miyazaki usta yapiyor..

knocksthedoortwice

12.6.2014 21:21:35

0
Kesinlikle mükemmel bu oyun. Atmosferi,grafikleri,ilginç hikayesi ve altında From Software'in imzası da olunca oyundan şüphe duyucak bi sebebim kalmıyor. Kesinlikle oynuyacağım oyunlardan biri. @Wayward Son Kesinlikle katılıyorum.

CPTLeBron

12.6.2014 21:08:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son Saygısızlık bile değil; bilakis adam görse kendini en yakın karadeliğe atar, canını kurtarır.
Aynen öyle abi.

Wayward Son

12.6.2014 21:04:41

+3
Saygısızlık bile değil; bilakis adam görse kendini en yakın karadeliğe atar, canını kurtarır.

CPTLeBron

12.6.2014 20:57:47

0
@Wayward Son Kesinlikle haklısın abi adam her konsol haberinin altına gelip kötülemekten başka bir şey yapmıyor. Hasetlerinden çatlıyorlar resmen. Hele Uncharted'ın son oyun içi trailer'ı iyice şahlandırdı PC fancanlarını. Bu arada kendi rızasıyla değiştirmiyorsa nick'ini yöneticiler el atsın bari. Stephen Hawking'e saygısızlık yahu.

Mactavish-

12.6.2014 20:53:44

+1

Persona_Non_Grata

12.6.2014 20:27:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: skaz tam bir hayal kırıklığı..
Tam bir troll

BSC Misafiri

12.6.2014 20:09:58

0
Miyazaki ve yeni neslin gücü ile rüya gibi bir oyun geliyor. Atmosferine kurban olayım

Mactavish-

12.6.2014 19:26:10

+2
quote:

Orijinalden alıntı: S. Hawking Dante's Inferno+Devil May Cry çakması bir şey olacak.
PC ye çıksa GOTY ilan ederdiniz oyunu.

Aimstein

12.6.2014 18:59:27

+1
quote:

Orijinalden alıntı: S. Hawking Dante's Inferno+Devil May Cry çakması bir şey olacak.
Sana 2 dir bişey yazmıyorum ama dayanamayacağım , oyunlar hakkında görüşün iğrenç bilgin sıfır , oyuncu felan olamazsın şu haberlere yorum yapma sinirimi bozma benim

skaz

12.6.2014 18:54:51

-5
tam bir hayal kırıklığı..

BSC Misafiri

12.6.2014 18:14:26

0
S.Hawking Bloodborne aksiyon oyunu olmayacak. Makaleyi okusaydın böyle komik bir şey yazmazdın. Ayrıca From Software ve Hidetaka Miyazaki'den "çakma" oyun çıkmaz. Şu yeni oyuncular komedi gerçekten de. Oyun kültürleri çok zayıf.

David Attenborough

12.6.2014 18:10:48

-3
Dante's Inferno+Devil May Cry çakması bir şey olacak.

rambocuk

12.6.2014 17:58:04

0
Bide türkçe olsa :D

dark_hell_86

12.6.2014 17:55:25

+2
Şu detaylar bile insanı sabredilmez bir heycana sürüklüyor.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Bloodborne
+ TAKİBE
AL
26 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız