Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Batman: Arkham Knight'ın Sistem Gereksinimleri Açıklandı

 
    Yeni nesil konsolların yanı sıra PC için de piyasaya çıkacak olan Batman: Arkham Knight'ın sistem gereksinimleri açıklandı. Aşağıda minimum, önerilen ve ultra ayarlar için gereken sistem gereksinimlerini bulabilirsiniz.
 
Minimum Sistem Gereksinimi
İşletim Sistemi: Win 7 SP1, Win 8.1 (64-bit)
İşlemci: Intel Core i5-750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Bellek: 6 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB)
DirectX®: 11
Hard Disk: 45 GB

Önerilen Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Win 7 SP1, Win 8.1 (64-bit)
İşlemci: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz
Bellek: 8 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 760 (3 GB)
DirectX®: 11
Hard Disk: 55 GB

Ultra Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Win 7 SP1, Win 8.1 (64-bit)
İşlemci: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz
Bellek: 8 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 980 (3GB)
DirectX®: 11
Hard Disk: 55 GB
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak videogamer Rocksteady Batman Batman Arkham Arkham Knight PC PS4 Xbox One Warner Bros
Assassin's Creed'in Yaratıcısının Yeni Oyunu Duyuruldu: "Ancestors: The Humankind Odyssey" OlliOlli'nin Yapımcısının Yeni Oyununu Çıkışından Önce Deneyin
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

freeman1930

23.9.2019 13:44:53

0
Gtx950 i3 3220 ve 6 gb ram de yerlerde sürünüyor oyun. Anlıyan biri varsa lütfen yardımcı olsun bana. :(
benim 6850 eminim full hd low da akıcı oynatır

prodigy842

25.4.2015 21:49:10

-2
Valla ben alırım gtx970 bakarım dalgama PS4 de her oyun oynanmıyor. Ben bir çok oyunu türkçe yama yükleyerek oynadığım için PS4'e gerek görmüyorum.

FantasyFiRe

25.4.2015 13:34:59

-1
batman serisi efsane ama her zamanki gibi yine nvidia satışlarını arttırmak amaçlı çıkarılan bir oyun. Nividia malum her senede 2 seri kart çıkarır gider gtx780 gibi üst seviye kart alırsın 2 sene bile dolmadan medium sistem gereksinimkerinde adı yazar o yüzden nvidia ya verilen paraya yazık. Adamların oyunu sırf nvidia pazarı için yaptıkları o kadar belli ki amd nin adı bile yok utanmasalar amd kartlara oyunu kapatacaklar

Tiny Titan

24.4.2015 21:16:35

+1
Yeter arkadaş bu nedir ya dolar zaten fırlamış gitmiş daha 2.senesini doldurmamış ekran kartı oyunların ultra gereksinimlerini karşılamaz oldu yıllardır pc ci olan ben geçiyorum artık ps4 e varsın 2 tane ayar eksik olsun kafam rahat cebim rahat

Babblebabble

24.4.2015 17:21:44

0
Batman AK ultrada GTX980 istiyosa vardır bi mevzusu.32xMSAA falan koymuşlardır bunlar Bilmiyo musunuz RS + WB nasıl ayarlar koyuyor oyuna. Edit : Yoksa hala 8xMSAA açıp ultrada kasıyor diye ağlayan mı var.MSAA nedir lan

Chris Traeger

24.4.2015 15:38:15

+1
Yok abi alacan bitane PS4 bakmıyacan arkana. Abi bune böle.Kafa buluyorlar bizle herhalde.

Hoid

24.4.2015 15:18:45

+1
Bekle beni ULTRA Yıl olmuş 2015 hala bizim milletimizin insanı bende bu var oyunu açar mı ? Yok istenilen ayarlar neyi ima ediyor orada bir hile hurda var mı Yıllardır yapılan bir şeydir bu her oyunda yüksek sistem gereksinimi isterler sanki onun altında olan sistemler açamazmış gibi . Buna biz genel olarak reklam diyoruz , belli başlı firmalardan parayı alıyorlar ona göre sistem öneriyorlar oaly bu . Minimum sistem gereksinimi kısmında HDD 45 GB önerilen ve ULTRA da 55 GB yer tutuyor oyun GTX 780 ile dahi ULTRA ayarlarda açıp oynarsınız bu oyunu kafanızı yormayın hele hele GTX 970 Gibi kartlarda sıkıntı çıkacağını hiç sanmıyorum . AMD de apra vermemiş galiab bunlara ki GPU ların adı sanı yok Edit: Steamde oyunun sayfasında yazan sistem gereksinimi ÖNERİLEN OS: Win 7 SP1, Win 8.1 (64-bit Operating System Required) Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz Memory: 8 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 - 3 GB Memory Recommended DirectX: Version 11 Network: Broadband Internet connection Hard Drive: 55 GB available space

BSC Misafiri

24.4.2015 10:36:36

0
Bilgisayarı 5 sene evvel önce almıştım ilk defa bi oyunda benim işlemciyi minimum sistem gereksiniminde gördüm gam yemem artık x4 965 :///

neo-life

24.4.2015 07:47:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: BlackBeasT 660 şuan bile 1 çok oyunu FHD medium/high'da oynatıyorkene fiyatı 500tl'den başlayan E.Kartı minimum oynatacaksa o halde PS4'de low, X1'da low oğlu low
Kiminin tek sahip olduğu PS4'de low yazdık PS4 videoları eklerler diğeri "Next-gen diyordunuz alın size next-gen" yazar.
Kimse alınmasın Minimumda HDD 45gb yer tutan Önerilen'de kapladığı alan 55gb çıkıyorsa Bu konfigürasyonların ciddeye alıncak 1 yanı yok... Oyunu ayarları açığı çekersen HDD'de ki boyutuda düşer

Rocksteady Studios göre AMD cpu üretiyor E.kartı ürettiklerinden haberleri yok..
Bariz PC'de sistem bilmeyenlere PS4 aldırmak PS4 almayacaksa Nvida E.Kartı aldırmak
hocam çok haklısın ama bence artık çoğu oyunun minimum gereksnimi konsol seviyesine denk geliyor yani gtx 660 olan bu oyunu 1080p çözünürlükte minimum oynayacaktır diye düşünüyorum yani artık sistem gereksinimleri 1080p ye göre eğer öyleyse ultra ayarlara bir şey diyemem görmek lazım o zaman sistem çokta yüksek değil.

BlackBeasT

24.4.2015 00:55:45

-1
660 şuan bile 1 çok oyunu FHD medium/high'da oynatıyorkene fiyatı 500tl'den başlayan E.Kartı minimum oynatacaksa o halde PS4'de low, X1'da low oğlu low Kiminin tek sahip olduğu PS4'de low yazdık PS4 videoları eklerler diğeri "Next-gen diyordunuz alın size next-gen" yazar. Kimse alınmasın Minimumda HDD 45gb yer tutan Önerilen'de kapladığı alan 55gb çıkıyorsa Bu konfigürasyonların ciddeye alıncak 1 yanı yok... Oyunu ayarları açığı çekersen HDD'de ki boyutuda düşer Rocksteady Studios göre AMD cpu üretiyor E.kartı ürettiklerinden haberleri yok.. Bariz PC'de sistem bilmeyenlere PS4 aldırmak PS4 almayacaksa Nvida E.Kartı aldırmak

BSC Misafiri

24.4.2015 00:47:19

+1
Alt tarafı Unreal 3 grafik motoru kullanıyor.Hatta ilk başta Unreal 4 motoru ile yapacaklardı, sonra nedense caydılar.

alito

24.4.2015 00:40:36

0
Çok uçmuşlar. Umarım önerilende sıkıntısız oynayabilirim.

luganoguz

24.4.2015 00:02:30

0
Afedersiniz beyler ama çüş diyebilirmiyim ?

Krone

23.4.2015 23:41:48

0
Yuh minimum GTX 660 istiyor

deadlight54

23.4.2015 23:05:21

+1
Ah Nvidia bir türlü akıllanamıyorsun. Sırf kart sattırmak için yaptığın haltlar kalmadı, hala utanmadan devam ediyor. Nvidia donanım dünyası'nın EA'i gibi mübarek. Oyunun kullandığı grafik motoru Unreal Engine 4 değil 3.5(hatta geliştirilmiş versiyonu) kullanıyor. Bu kadar abartı gereksinim istemesi oldukça saçma.

HIGHER

23.4.2015 22:55:34

0
Unreal engine 3 kullanıyor açık ve net 1 gram uğraşmamışlar optimizasyona onlar bize önem vermiyorsa bizde onlara önem vermeyiz korsan indiririm

brovazZ

23.4.2015 22:54:59

+1
Normalde Batman serisini baya sevmeme rağmen bu oyunu gram merak etmiyorum arkadaş suyunu cıkarttılar artık.

Yusac

23.4.2015 22:11:26

0
PC de böyle hayvan gibi sistem isteyip konsollara 1080p 30 FPS nasıl çıkarıyorlar bu adamlar abi bu oyunları? İstediği işlemciye bakarmısın ya.

2K

23.4.2015 21:54:52

+1
GTX 780ti SLI'lı makine topladığım zaman bu sistem beni baya götürür diyordum ama anlaşılan baya götürmeyecek. Oyun Unreal 3 motorunun modifiye edilmiş halini kullanıyor sanırım The Evil Within de olduğu gibi modifiye ederken bozdular motoru.

thief garrett

23.4.2015 21:37:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: OnrGrTR görselleri çıktığında göreceğiz ama şahsen bu sistem bu oyuna fazla gibi geldi bana
dostum seni eksilemişler ama bence haklısın doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar diye boşuna dememişler

thief garrett

23.4.2015 21:36:15

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri R9 290 ve GTX 970 bu oyunu rahat 1080p hatta 1440p hatta 4k AA off ultra'da oynatır,kimse kafasına takmasın.

Unreal engine 3.5 motoru gibi eski bir motor kullanıyor lan oyun,nasıl bir optimizasyon rezaleti görücez acaba?
Yuh ! o kadar da değil tamam 1080p ultra 50-60 fps gider ama 4k biraz abartı olmuş

Venomstr

23.4.2015 21:01:06

+2
seneye de artık bütün oyunlar Titan X ister

St Batuhan

23.4.2015 20:32:20

0
Açıklanan ekran kartları ve daha önceki oyunları düşündüğümüzde çok yadırgamamak lazım. Ultra'dan kasıt evet ayarları sona dayamak ve buna PhsyX'de dahil elbette. Burada asıl sıkıntı olan şey ne kadar abandıkları ve ultradan kasıt olarak çözünürlük ve fps değerlerinin çalışmaması. Keşke PhysX harici tutularak bu bilgilerin de verildiği ve AMD ekran kartlarının da bulunduğu bir bilgilendirme olsaymış. Bu arada işlemci de ultra ve önerilende aynı. Ayrıca yer açısından niye bir artış oluyor o da ayrı bir nokta. Bu kısımda acaba kurarken daha yüksek çöz. de kaplamaları kurmak istiyor musunuz mu diyecek yoksa farklı bir fantezi mi var anlam veremedim çok.

Zarbo257

23.4.2015 18:32:17

+1
PS4 kullanıyorum eski PC kullanıcısıyım hala da ekran kartlarını vesaire takip ederim şu kadar söyliyim minimum için o sistemi istiyorsa PS4 de nasıl çalışıyor bu oyun? Saçmalamışlar.

Hakimichi-kun

23.4.2015 18:29:53

-1
GTX 980 SOC ile dahi GTA V 1080p ULTRA( Tam ultra ama,en sona dayanmış MSAA+fxaa+her şey tepe) da 60 FPS sabit alınmıyor. Kaç yıllık Witcher 2 de UBERSAMPLİNG (8x MSAA ya filan denk geliyor olması lazım) açtığımda - ULTRA-da az önce yazdığım hız aşırtmalı 980 ile sabit 60 FPS almakta zorlanıyorum misalen, ama aynı oyunu 2k çözünürlüğe çekip UBERSAMPLİNGi kapattığımda 80-90 kare saniye ortalama ile tüm ayarlar açık oyanayabiliyorum rahatlıkla. Normal yani bence, özellikle önerilen kart ile Ultranın arasının çok açık olması, Batman: AK daUltrada çok ekstrem ayarların olduğunun delili. (Sistemim Ultra için gerekenden daha iyi lakin ben bile bu oyundan, Ultrada, 60 FPS stabil performans alabileceğimi düşünmüyorum)

cebm1k

23.4.2015 17:41:42

0
Fake.Önerilenin yarısında çalışır bu oyun.Çalışmazsa da optimizasyon çöpü.

BSC Misafiri

23.4.2015 17:19:19

0
R9 290 ve GTX 970 bu oyunu rahat 1080p hatta 1440p hatta 4k AA off ultra'da oynatır,kimse kafasına takmasın. Unreal engine 3.5 motoru gibi eski bir motor kullanıyor lan oyun,nasıl bir optimizasyon rezaleti görücez acaba?

encuni

23.4.2015 17:15:51

0
bunlar hep satış politikası unutmayınki batman oyunlarda nvidia desteği cok physx. Danışıklı dövüş diyoruz biz buna

ungalath

23.4.2015 17:11:37

-1
bu optimizasyon işi pc oyunculupunun sonunu getirecek diye korkuyorum...

weNM

23.4.2015 16:57:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: oyunbilgini57 Yayınladıkları tüm gameplay videoları PS4'de ve gayet güzel gözüküyor . Ya PS4'de gizli bir güç var ya da PC için optimize edemediler . Bu yaz ön sipariş edecektim ve yeni PC alacaktım fakat artık ilk gün konsollar ile grafik farkına bakacağım .
Gizli güç ne allah aşkına. Bunlar donanım, bilinmeyen tek bir rakamları bile yok. yazılımsal mimariden bahsediyoruz her iki konsolda PC mimarisiyle artık aynı mimariyi kullanıyor. Gidin bir araştırın GPU ve CPU gücü bugün ki 400$'a toplayabileceğin bir PC ile aynı fiyat. PS4'ün GPU gücü bugün ki GTX460 ile aynı, testlerde ortaya çıkmış bir gerçek ve oyun için minimum GTX660 istiyorlar yani PC'deki minimum ortalama PS4'e eş değer, bunu anlamamak için ne yapıyorsunuz anlamıyorum.

Ahayri

23.4.2015 16:26:01

0
Burada anti-aliasing ve cesitli detayli ayarlar onemli. Ultra'dan kasit 8x msaa ise GTX 980 iyi bile bence.

ultralisan

23.4.2015 16:05:36

+1
Bruce Wayne herkese pc alsın bu ne böyle ultra için istenilen pc anca Wayne endüstride var.

Shovel Knight

23.4.2015 15:10:52

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Scorcher GTA V'de de böyle idi, ama millet açıkladıklarının azında kartlarla oynadılar. Anlaşmalı oldukları çok belli.
gta v in önerileni gtx 660 ve onunla max da oynanıyor bunda min 660

OnrGrTR

23.4.2015 14:58:08

+1
quote:

Orijinalden alıntı: pcrex
alıntı:

Orijinalden alıntı: OnrGrTR

alıntı:

Orijinalden alıntı: pcrex

ohooo sisteme gel :D AMD ekran kartı üretmiyor mu? ulan nvidia. o işlemci gereksinimi nedir sanki oyunda yapay zeka varmış gibi :( nerede kaldın Dx12. gtx760 için 3GB belek istemek de ayrı bir kafaymış. nvidia hala 2GB kartları satmaya çalışıyor ki 2GB da minimum oldu şaka maka.


al benden de o kadar artık 'texture quality' den feragat etmek zorunda kalacak bir dünya oyuncu bununla birlikte yeni nesil dedik artık daha iyi pc oyunları göreceğiz dedik halimiz içler acısı


dx12 ile durumun biraz daha düzeleceğini düşünüyorum ama bellek miktarı değişmez yani 2GB kartlara elveda deme zamanı. ben zannetmiyorum gtx780 i ve 3ghz üzeri i5 olan adam bu oyunu rahat ultra oynar. ultradan kastım 4k ve 8xMSAA yada 4xTxaa gibi uçuk değerler değil tabi. doğru grafik ayarları her şeyi sona getirmek değildir. hatta bazıları performansı götürdüğü gibi görsel kaliteyi de bozar. en temizi 60fps de alabildiğin maximum görselliktir. bunun ötesinde oyunun kalitesi iyi olsun o daha önemli.
şu anda zaten çoğu pc oyuncusunun umudu konumunda dx12 kendi adıma konuşacak olursam şayet dx12 gelene kadar yeni bir karta geçmeyi doğru bulmuyorum en azından 2015 4. çeyreği beklemek gerek windows 10 ile dx12 nin getirdiklerini bir görmek lazım bunun yanı sıra yeni neslin pc oyunculuğuna oluşturduğu taban ile birlikte 2 gb lık kartları yavaş yavaş bırakmamız gerekiyor seninde dediğin gibi şu an için 4 gb lık bir kart en azından 1-2 yıl götürecektir doku ve çözünürlük açısından gtx 780 i5 3.4 ghz gibi bir sistemle 4k da 8xmsaa ile 30 fps görmeği beklemek büyük bir hayal olur ben 1080p ultrada sabit 30 fps bile verebileceğinden şüpheliyim şu gereksinimlerden sonra dediğim gibi dx12 büyük şeyler getirecek gibi beklemek lazım

xX.3B.Xx

23.4.2015 14:55:45

+1
quote:

Orijinalden alıntı: arkham92 Ya işlere bak sen GTX970 aldık GTA 5 Ultra ayarlarda düzgün oynayamadığımız gibi birde bu oyun 980 istedi e boşa aldık kartları gidip satalım 970 leri.

Ayrıca dün bir haber çıktı tabi Bsc yayınlamadı yine, Batman Arkham Knight DX 12 ile gelecekmiş Temmuz da Windows 10 çıkışı ile destek verecekmiş. Buyurun haber linki;

http://www.merlininkazani.com/MSI_onayladi_Witcher_3_ve_Batman_PCde_DX12yi_destekleyecek-oyun_haber-81256p1.html


Sanırım DX 12, tüm yükü ekran kartına vereceği için artık oyunlar daha yüksek kart isteyecek.
Yalnız Witcher 3 için kesinlikle DX12 gelmeyeceğini kendileri söylemişlerdi, nasıl bi çelişki bu :S

freshmind

23.4.2015 14:48:36

+1
Kartlar daha 1 yılını doldurmadan adlarının bulunduğu yere bak... Oyun Unreal 3(3.5) motorunun geliştiriciler tarafından elden geçirilmiş hali birde. Adamlar şu an GTX 1999 çıkarsa onuda isterler. Piyasada ki kartların durumudur, kullanıcıların sahip oldukları kartlardır hiç bir düşünce paydasına sahip değiller. Bu arada GTA ile kıyaslayan arkadaşlar; birisi önerilenlere 660 isterken öteki aynı kartı oyunu açmanız için gerekli olan sistem gereksinimi statüsüne koyuyor. Herkes konsolların belleklerini laf atıyordu bir zamanlar. 256 mb'lık ekran kartları varken millet hiç değilse orta üst seviye ekran kartları ile davul zurna çalıyordu. Bellek miktarlarının yükselmesi ile 2gb-3gb kartlar giriş seviyesi statüsüne konmaya başlandı. Alın size yüksek bellek. Yazık... İşlemci tarafı ayrı bir destan zaten.

oyunbilgini57

23.4.2015 14:47:24

+1
Yayınladıkları tüm gameplay videoları PS4'de ve gayet güzel gözüküyor . Ya PS4'de gizli bir güç var ya da PC için optimize edemediler . Bu yaz ön sipariş edecektim ve yeni PC alacaktım fakat artık ilk gün konsollar ile grafik farkına bakacağım .

natrak

23.4.2015 14:39:34

+3
bu oyunda witcher 3 gibi ultra için gtx 980 istior ama anlamdıgın su bu oyunları nasıl konsollar çalıstııroda konsollar ile pc ultra arasında %30 fark için 4 kat güçlü bir pc istiolar ?

natrak

23.4.2015 14:36:19

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Scorcher GTA V'de de böyle idi, ama millet açıkladıklarının azında kartlarla oynadılar. Anlaşmalı oldukları çok belli.
gta 5 önerilen için gtx 660 istedi bu oyun low için gtx 660 istior ?

pcrex

23.4.2015 14:23:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: OnrGrTR
alıntı:

Orijinalden alıntı: pcrex

ohooo sisteme gel :D AMD ekran kartı üretmiyor mu? ulan nvidia. o işlemci gereksinimi nedir sanki oyunda yapay zeka varmış gibi :( nerede kaldın Dx12. gtx760 için 3GB belek istemek de ayrı bir kafaymış. nvidia hala 2GB kartları satmaya çalışıyor ki 2GB da minimum oldu şaka maka.


al benden de o kadar artık 'texture quality' den feragat etmek zorunda kalacak bir dünya oyuncu bununla birlikte yeni nesil dedik artık daha iyi pc oyunları göreceğiz dedik halimiz içler acısı
dx12 ile durumun biraz daha düzeleceğini düşünüyorum ama bellek miktarı değişmez yani 2GB kartlara elveda deme zamanı. ben zannetmiyorum gtx780 i ve 3ghz üzeri i5 olan adam bu oyunu rahat ultra oynar. ultradan kastım 4k ve 8xMSAA yada 4xTxaa gibi uçuk değerler değil tabi. doğru grafik ayarları her şeyi sona getirmek değildir. hatta bazıları performansı götürdüğü gibi görsel kaliteyi de bozar. en temizi 60fps de alabildiğin maximum görselliktir. bunun ötesinde oyunun kalitesi iyi olsun o daha önemli.

Megathrone26

23.4.2015 14:16:40

0
Yav arkadas onerilen sistemde bile ekran karti bellegini 3 gb istiyorlar ya gel de kafayi yeme. Daha yeni ekran karti aldik 2 gb . Sirf bu bellek ihtiyacindan dolayimi ben simdi dusuk ayarlarda oynayacagim oyunu nedir bu ya off

BSC Misafiri

23.4.2015 14:14:26

+1
Boşuna Aldım Oyunu Heralde Adamlar AMD ekran Kartına Optimize Yapmayı Gereksinimde bile Yazmamışlar O zaman Amd Ekran Kartı Olanlar Almasın Biz Nvidia için Satıyoruz deyin Tam Olsun Çanak Yalayıcılar

pcrex

23.4.2015 14:13:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: halflıfe
alıntı:

Orijinalden alıntı: pcrex

ohooo sisteme gel :D AMD ekran kartı üretmiyor mu? ulan nvidia. o işlemci gereksinimi nedir sanki oyunda yapay zeka varmış gibi :( nerede kaldın Dx12. gtx760 için 3GB belek istemek de ayrı bir kafaymış. nvidia hala 2GB kartları satmaya çalışıyor ki 2GB da minimum oldu şaka maka.


hocam ben bu işi anlamıyorum minimumun anlamı nedir allah aşkına açabilinecek en düşük ayarlar da açmak değil midir? yani en düşük çözünürlük ve en düşük detay seviyesi bkz: gta 5 ama bu sistemler neye göre veriliyor bir türlü anlayamadım yani gtx 660 ile 760 arasında bir oyunu minimumla önerilen arasında oynatacak kadar güç farkı mı var bence yine yalan yine işin içinde nvidia var ama artık nvidia ya da kızmıyorum amd sanırım bakkal dükkanı gibi yönetiliyor.

Ultra ayara gelirse belki 4k çözünürlük içindir değilse de sadece kart sattırmak için yalandır gtx 970 te değil yani direk gtx980
oyun yapımcıları da bir şeyin farkına vardılar, ucuz sistemi olan oyuncular orjinal oyuna para falan vermiyorlar şimdi doğruya doğru. adam neden sistem gereksinimlerini düşük gösterip korsancı kitleyi kendine çeksin ki. birde standartların artık yükselmesi durumu var. yani minimum denince pc de en az 1080p olarak algılanıyor (tabi isteyen 720p daha düşük sistemlerde oynayabilir) ve oyunlar artık eski nesle (ps3, xbox360) getirilmiyor, haliyle minimum sistemi ps4 ve xbone nin gücü belirliyor artık. bunu önümüzdeki sene daha net göreceğiz geçen nesil olduğu gibi.

arkham92

23.4.2015 14:12:21

0
Ya işlere bak sen GTX970 aldık GTA 5 Ultra ayarlarda düzgün oynayamadığımız gibi birde bu oyun 980 istedi e boşa aldık kartları gidip satalım 970 leri. Ayrıca dün bir haber çıktı tabi Bsc yayınlamadı yine, Batman Arkham Knight DX 12 ile gelecekmiş Temmuz da Windows 10 çıkışı ile destek verecekmiş. Buyurun haber linki; http://www.merlininkazani.com/MSI_onayladi_Witcher_3_ve_Batman_PCde_DX12yi_destekleyecek-oyun_haber-81256p1.html Sanırım DX 12, tüm yükü ekran kartına vereceği için artık oyunlar daha yüksek kart isteyecek.

MadSlinger

23.4.2015 14:07:57

+1
İşlemci kısmını anlayamadım. Ya yapay zeka ve fizik işlemleri konusunda optimize edemediler ya da şu ana kadar ki en iyi yapay zeka ve fiziği bu oyunda göreceğiz.

xX.3B.Xx

23.4.2015 14:01:17

+1
Bıktım valla Nvidia sponsorlu ve Nvidia optimizasyonlu oyunlardan.

EnergyHill

23.4.2015 13:57:42

+1
O değilde gittikçe yeni çıkan oyunlar aşırı sistem istemeye başladı.Tamam grafikler teknoloji gelişiyorda optimizasyonda mı gelişmiyor?

OnrGrTR

23.4.2015 13:56:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: pcrex ohooo sisteme gel :D AMD ekran kartı üretmiyor mu? ulan nvidia. o işlemci gereksinimi nedir sanki oyunda yapay zeka varmış gibi :( nerede kaldın Dx12. gtx760 için 3GB belek istemek de ayrı bir kafaymış. nvidia hala 2GB kartları satmaya çalışıyor ki 2GB da minimum oldu şaka maka.
al benden de o kadar artık 'texture quality' den feragat etmek zorunda kalacak bir dünya oyuncu bununla birlikte yeni nesil dedik artık daha iyi pc oyunları göreceğiz dedik halimiz içler acısı

halflıfe

23.4.2015 13:55:44

+1
quote:

Orijinalden alıntı: pcrex ohooo sisteme gel :D AMD ekran kartı üretmiyor mu? ulan nvidia. o işlemci gereksinimi nedir sanki oyunda yapay zeka varmış gibi :( nerede kaldın Dx12. gtx760 için 3GB belek istemek de ayrı bir kafaymış. nvidia hala 2GB kartları satmaya çalışıyor ki 2GB da minimum oldu şaka maka.
hocam ben bu işi anlamıyorum minimumun anlamı nedir allah aşkına açabilinecek en düşük ayarlar da açmak değil midir? yani en düşük çözünürlük ve en düşük detay seviyesi bkz: gta 5 ama bu sistemler neye göre veriliyor bir türlü anlayamadım yani gtx 660 ile 760 arasında bir oyunu minimumla önerilen arasında oynatacak kadar güç farkı mı var bence yine yalan yine işin içinde nvidia var ama artık nvidia ya da kızmıyorum amd sanırım bakkal dükkanı gibi yönetiliyor. Ultra ayara gelirse belki 4k çözünürlük içindir değilse de sadece kart sattırmak için yalandır gtx 970 te değil yani direk gtx980

BSC Misafiri

23.4.2015 13:49:35

+1
Gtx 980 nedir abi yalan ya gene 960 970 olanı rahat ultra çekicem gene oyunu :S

MonacoDoom

23.4.2015 13:42:17

+1
Öyle bi işlemci istemişki sanki yapay zeka kusursuz, çarptığımız heryer paramparça, vurduğumuz her düşmandan kan, aldığımız her darbede çizik yiyeceğiz...

pcrex

23.4.2015 13:39:35

+1
ohooo sisteme gel :D AMD ekran kartı üretmiyor mu? ulan nvidia. o işlemci gereksinimi nedir sanki oyunda yapay zeka varmış gibi :( nerede kaldın Dx12. gtx760 için 3GB belek istemek de ayrı bir kafaymış. nvidia hala 2GB kartları satmaya çalışıyor ki 2GB da minimum oldu şaka maka.

BSC Misafiri

23.4.2015 13:35:03

0
Amd kartlari acmayacak herhalde bu oyunu

Final Getsuga Tenshou

23.4.2015 13:32:28

+1
Şişirilmiş bir gereksinim daha.....

Guest-313783FBA

23.4.2015 13:30:44

+1
GTA V'de de böyle idi, ama millet açıkladıklarının azında kartlarla oynadılar. Anlaşmalı oldukları çok belli.

OnrGrTR

23.4.2015 13:20:26

+1
görselleri çıktığında göreceğiz ama şahsen bu sistem bu oyuna fazla gibi geldi bana
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Batman: Arkham Knight
+ TAKİBE
AL
93 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız