Skull & Bones'un Yapımına Birçok Kez Baştan Başlanmış

Özgür Eroğlu

 
 
Ubisoft'un E3 2017'de duyurduğu açık dünya bir korsan oyunu olan Skull & Bones, duyurulduğundan bu yana neredeyse hiçbir bilgi alınamamıştı ve birkaç kez ertelenmişti. Kotaku çalışanı Jason Schreier ise bu durumun nedenini açıkladı.
 
Skull & Bones, Ubisoft'un dün malı raporlarını paylaştığı toplantıda bir kez daha ertelendi ve 2021 Nisan ayından sonra çıkacağı öğrenildi. Jason Schreier ise bu durumun sebebinin, geliştirme aşamasının birden fazla kez tekrar başlanıldığı için olduğunu söyledi. Jason Schreier'ın Tweet'ine göre oyunun kreatif direktörü 2018 yılında projeyi terk etmiş ve gecikmenin sebebi buymuş. 
 
Bu son ertelenmeden sonra, oyunun iptal edilme ihtimalinin oldukça fazla olduğunu söyleyebiliriz. Belki de hikaye modu seven oyuncuların istediği gibi oyunu çok oyunculudan tek oyunculu bir oyuna çevirirler.