Cuphead'in Yapımcısı 2 Boyutlu Animasyonlar Yapmaya Devam Etmek İstiyor

Tunahan Safdır

 
     Cuphead hem tasarımı hem de zorluğuyla son dönemlerde oyun dünyanın en beğenilen yapımlarından biri olmayı başardı.
 
     Bu başarının arkasındaki isimlerden Studio MDHR baş tasarımcısı Jared Moldenhauer eğer stüdyo mevcut tarzını bozarsa bunun utanç verici bir durum olacağı görüşünde. Çizgi-grafiklere ve 2 boyutlu animasyonlara stüdyo olarak aşık olduklarını söyleyen Moldenhauer, çizim konusunda çok yetenekli olup firmaların 3D çalışmalarından dolayı bu yeteneklerini gösteremeyen çok fazla insan olduğundan, zamanın değiştiğinden, ancak kendilerini her zaman 2 boyutun bir parçası olmak istediğinden bahsetti.
 
     AAA stüdyoların hep belli başlı oyun tarzlarına yoğunlaştığını ve bu tarz stüdyolar için artık 2 boyutlu oyunların öldüğünü düşündüğünü söyleyen tasarımcı tam da bu nedenle çizgi film tarzı işleri sürdürmek istediklerini belirtti.