Yerli: "Ryse'da Grafiksel Düşüş Yok"

Alkan Adakaner


     Biliyorsunuz bir süre önce Ryse: Son of Rome'da ana karakterimizin ilk olarak açıklandığı gibi 150.000 poligondan değil, 85.000 poligondan oluşacağı ortaya çıkmıştı. Tabi poligonlardaki bu düşüş bazı oyuncuları rahatsız etmişti.
 
     Cevat Yerli ise bu durumun tamamen seçimden kaynaklandığını söylüyordu. 1080p yerine native 900p olarak çalışacak oyundaki bu değişimin sadece bir seçim olduğunu tekrarlayan Yerli, herhangi bir şekilde donanımsal zorlukla karşılaşmadıklarını belirtiyor.
 
     "Evet, bu değişim sadece bir seçimden ibaret, herhangi bir kısıtlamadan değil. Görsel olarak algılanabilecek herhangi bir değişim yok. Oyunun son çıkışı da 1080p olacak."
 
    Bildiğiniz gibi Xbox One bütün oyunları 1080p olarak TV'ye aktarıyor. Yani oyunun native 1080p olmasına gerek yok. Buna karşın bazı oyuncular native (has) 1080p görüntü kalitesinim upscale (yükseltilmiş) 1080p kalitesinde olmadığından şikayetçi.