Ocarina of Time İlk Önce FPS Olarak Düşünülmüş

Levent Polater

FPS Zelda eğer olsaydı yukarıdaki gibi görünebilirdi.

 
    The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D, 3DS için çıkışını şu sıralar yapıyor ve oyunun orjinal sürümün kusursuzluğuna yakışır şekilde puanlar aldığını görmek Nintendo'yu da sevindiriyor olmalı. Nintendo, ağırlaşan 3DS satışlarının Ocarina of Time 3D'nin çıkışıyla daha da hızlanacağını umut ediyor.
 
    Peki şimdi çok geçmişe gitmeye ne dersiniz? Ocarina of Time'ın ilk kez geliştirilmeye başlanacağı o tarihlere... Miyamoto'nun aklında aslında Ocarina of Time yerine çok farklı bir fikir varmış. Zelda'nın yapımcısı Miyamoto'nun Nintendo 64 için hazırladığı Ocarina of Time yerine FPS türünde bir Zelda oyunu yapmayı düşündüğünü biliyor muydunuz? Evet, ilk başta ben de duyduğumda inanamamıştım. Ancak Iwata Asks'ın son bölümünde Miyamoto, oyunu ilk olarak Link'in hiç görülmediği bir FPS oyunu yapmak istediğini açıkça belirtmiş.

    Nintendo, bu FPS denemesini stüdyo içerisinde çeşitli denemelerle test etmiş. Ancak daha sonra görsel olarak ilgi çekici olmadığı düşünülerek bu projeden vazgeçilip üçüncül bakış açısı kameralı Ocarina of Time'ı geliştirmişler. Çok da iyi olmuş...