Amnesia: Rebirth Serinin Önceki Oyunlarından Farklı Bir Korku Deneyimi Sunacak

Gazali Çetinkaya

 
Geliştirici Frictional Games, yeni oyunu Amnesia: Rebirth ile serinin önceki oyunlarına kıyasla farklı bir korku deneyimi sunmak istiyor ve kulağa biraz SOMA tarzı olacak gibi geliyor.
 
Oyunun kreatif direktörü Thomas Grip tarafından belirtilene göre "Amnesia: Dark Descent'ta oyuncuların sevdiğini düşündüğümüz çok şey var, daha iyi yapabileceğimizi düşündüğümüz çok şey var, SOMA'dan öğrendiğimiz çok şey var ve bunların hepsini bir araya getirmemiz gerektiğini düşünüyoruz."
 
"Amnesia: Dark Descent'ı geliştirmeye başladığımızda yapmak istediğimiz şeylerden biri tematik konunun merkezde olmasıydı. İnsan kötülüğü hakkında olmasını istedik fakat bu tema biraz ikinci planda kaldı ve bunun yerine oyun 'çok korktum, canavar geliyor'a odaklandı. Bu yüzden yeniden bir şans vermeye karar verdik. Korkunun sadece bir canavarı gördüğünde yaşanan, kısa süreli bir his olmasını istemiyoruz. Korkunun zamanla büyüyen bir his olmasını istiyoruz."
 
"Amnesia: Rebirth ile SOMA arasındaki en güçlü bağlantı, oyuncuları bir karaktere ve bir durumun içine sokmaya ve onları bu durumu ciddiye almaları gerektiğine ikna etmeye çalışmamız."
 
"Amnesia: Rebirth'te asıl güçlü etkinin ne zaman geleceğine yönelik, SOMA gibi oyunun ortalarına doğru olduğunu söyleyebilirim." 
 
Amnesia: Rebirth sonbahar 2020'de PlayStation 4 ve PC için çıkacak. Detayların ve duyuru fragmanına buradaki haberden göz atabilirsiniz.