Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

The Order: 1886'nın Hikayesi Hakkındaki Herşey


      Playstation 4'ün en dikkat çekici oyunlarından biri olan The Order 1886'nın senaryo, geçtiği dünya da gerçekten ilgi çekici. Grafikleriyle şimdiden hayranlık uyandıran oyunun senaryo hakkındaki herşeyi bu başlıkta topladık. Bakın The Order'ın mücadelesi ne zaman ve nasıl başlamış.
 
     "Herşeyin 7. veya 8. yüzyılda başladığı söylenir. 
 
    "Aniden insanların genetik kodunda mutasyon başladı. Yine de değişim birdenbire gözlemlenemedi, bazı insanlar canavar gibi davranmaya başladı. Bu onları insanlardan farklı türlere çevirdi ve yarı insan-yarı canavar olarak doğdular.
 
    "İnsanlar zamanla melezleri canavar efsanelerindeki isimlerle çağırmaya başladılar. Canavarlarla çatışmalar ve karşı karşıya gelmeler insanoğlunun tarihini altüst etti. İnsanoğlunun sayısal üstünlüğü olmasına rağmen, melezlerin esneklikleri ve kendini yenileyen ezici güçleri vardı." 
 
     "Sonunda, birkaç yüzyılın ardından, insanoğluna misilleme yapmak için bir şans sunuldu. Cesur erkek ve kadınlar melezlere karşı savaşmak için kendilerini bu davaya adadılar ve savaşçı oldular. Bu savaşçılar "The Order" olarak adlandırılıyordu."
 
 
 
     "O zamandan beri, çok sayıda savaşçı canavarlara karşı yapılan mücadelede hayatını kaybetti, ama The Order asla yok olmadı. Eğer bir savaşçı ölürse, halefi hemen onun adının yerini aldı ve insanlığın tarafından savaşmaya başladı."
 
    "19.yüzyıl Londra'sında da insanlık ve melezler arasındaki çatışmalar devam etti. Nesiller boyunca hatırlanacak olan bölgelerden biri olan Whitechapel'in berbat bölgelerinde bile bu çatışma devam etti. Bilimde ve endüstriyel devrimde ilerleme insan ırkının en önemli varlıklarından biri oldu."
 
      "Dev havaraçları Londra semalarında geziyor, dev kulelere demirleyip şehri gözetim altında tutuyorlardı. Bütün bölgeleri birbirine bağlayan, elektrikle çalışan demiryolları şehrin can damarları olmuşlardı. Teknoloji sayesinde insanoğlu melezler karşısında ilk defa üstünlüğü ele geçirmişti."
 
     "Bu süre içinde, melezlerin tehdidinin azalmaya başlamasıyla savaşçılar için yeni bir tehdit başladı. Britanya İmparatorluğundaki dev bir ayaklanma. Endüstriyel devrimin getirdiği yoksulluk ve sınıflar arasındaki eşitsizlik öfkeli vatandaşları silahlanıp isyan etmeye teşvik etti."
 
     "Ayrıca bu iki tehdidin yanında savaşçılar için tehlike oluşturan başka şeyler de vardı..."
 

Bu haberin bağlantısı
URL
sony ps4 santa monica ready at dawn the order 1886
Perfect World Konsol için MMO Bölümünü Açtı The Division'ın PC Sürümü Basit Bir Port Olmayacak
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

volkanday22

25.12.2013 12:18:21

0
http://www.youtube.com/watch?v=v1_DOeFyUxE buradakı vide altyazıya cevirirmisiniz lutfen

Aimstein

25.12.2013 11:41:50

0
Burdaki senaryo gerçeğinin yanında fıs kalır , Makaleleri okumanızı , daha fazla araştırmanızı tercih ederim , karakterler içindeki özleşmişliği ve kurgu o kadar bütünki çok farklı hikayelere kayacağımız söyleniyor Aslında mutant sınıfında korkuyuda beklerim fakat ufak tekef korkularlada oyuna heycan katılabilir ama sony farkında ve derin bir hikayeyle geliceklerdir , Bazı yerlerde karakterlerin hikayelerinde derinlemesine giriceklerini söylüyorlardı genel olarak iyi...

xoe

21.12.2013 22:18:02

0
Oyun işte, bir oyunda daha nasıl bir senaryo olabilir. Daha komplike bir şey olunca bu oyun değil, interaktif film gibi diye ortaya çıkıp eleştirenler oluyor.

poyraz_371

21.12.2013 10:46:36

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Sev_Snape Senaryonun neyini beğenmediniz anlamadım. Mutantlaşmış insanlara karşı savaşırken bir yandan da zengin fakir ayrımından doğan isyanlar. Oyunun geçtiği dünya zaten ayrı bir olay ; yarı teknolojik yarı eskimsi Londra. Sanki her oyunda da efsane senaryolar var da bu yanlarında sırıtacak. Bunu beğenmiyorsanız gidin Amerikan başkanını kurtarın :D
Mutasyona uğramak o dönem için olmamış birşey insanlar bende dahil olmak üzere bu fikir zayıf geliyor. Yoksa Metro 2033 ve LL dada budurum var, ama nükleer bir şavaş olmuş ve radyasyon canlıların mutasyonuna neden olmuş. Last of Us dada yine benzer gerçekci bir kurgu; bir mikroorganizma(ki bir mantar türü karıncalar yediğinde karıncanın sinir sistemini ele geçirip sonunda mutant bir canlı haline getiriyor http://m.vidivodo.com/video/katil-kordiseps-mantari/298159 ) Tabi herkesin oyun anlayışına saygım var, ben sadece kendi görüşümü belirtiyorum....

EmuMaster

21.12.2013 09:05:35

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: EmuMaster<br><br>Fikir belirtmekte suç oldu.<br> <br> Yorumlardan sonra 3 kere daha okudum dedimki "acaba senaryoda kaçırdığım bi farklılıkmı var ?" diye.Yok klişe senaryo işte mutantlaşan insanlarla zombileşen insanlar hatta mantar sporu yüzünden mutantlaşan insanlar.Aynı b.kun laciverti sarısı kırmızısı.<br> <br> Bu arada altta biri last of us'tan örnek vermiş onada cevaben ; yok kardeşim onunkide klişe last of us'u last of us yapan sunumu sinematik oynanışı atmosferi grafiği.<br> <br> Ayrıca bir dipnot düşeyim uncharted 2-3 oynadığım en güzel oyunlardır bugüne kadarki ama bildiğin hazine avcısı senaryosu işte aynı hazine peşine düşen başkaları onlarla olan çatışmalar sonundada karakterin günü kurtarması kötü adamın ölmesi.<br> <br> Bak bana klişe gelmeyen senaryolardan bir kaç örnek vereyim;<br> <br> 1- Silent hill 1-2-3-4<br> 2- Heavy rain<br> 3- Starcraft <br> 4- Alan wake<br> 5- Shadow of the colossus<br> <br> Oldu?</blockquote><br><br>Bu oyunlarin hicbiri cok orjinal yapimlar degil, sinema ya da kitap dunyasi ile derinden alakaliysaniz bunlarin hepsi daha önce benzer olarak yapilmis seylerdir. Yani senin dedigin gibi ayni b,, mavisidir. Ordan burdan toplanip ustune guzel bir oynanis ve ekstra fikirler eklenerek yapilmis, özgunlestirilmis seylerdir. Sen oyunu oynamadan bu kliselerin icinden ne kadar derine inilebilecegini bilemezsin. Önyargi denilen sey, olay yanlistir.
Kardeş öyle bir yazmışınki sanki sen film sinema oyun kültürünün dibine vurmuşsunda bizde karacahil olarak yorum atmışız. Uzun süre filmde izledik hemde en hit en çok beğenilen filmleri dizileri.Bunlar amerikan sektörü olsun avrupa sektörü olsun fransız filmleri olsun , hatta ve hatta izledinmi hiç izledinmi bilmem ama uzak doğu sinemasında kore sineması 1 numaradır benim gözümde.Filmlerindeki orjinal senaryolar nedeni ile amerikan ve türkiye sinemasında bile çakma yan sanayi filmleri yapılmıştır. Mesela my sassy girl adlı amerikan filminin orjinali my sassy girl isimli orjinal kore filmidir.Buna benzer çok örnek var. Neyse konu sapmasın gel gelelim benim anlatmak istediğim noktaya ; Son zamanlarda oyun ve film piyasasında en çok tutan konu , zombi , mutant gibi tırışka klişe senaryolara sahip markalar. Resident evil filmi o kadar şahane olmamasına rağmen ismi ve harcanılan paranın filme getirisi sayesinde.Peki bu markanın filminin yapılmasına sebep ne?Tabiki oyun.Oyunun senaryosu öyle harika über bir şeymi?Bana göre hayır. 90'lı yıllardı o zaman piyasa kaç tane elle tutulur kaliteli yapımcıya sahip oyun vardıki?Ama ne oldu shinji mikaminin markası sunduğu atmosfer ile başarıyı yakaladı ve oyun dünyasında zombi temalı resident evil oyunu kült bir hale geldi. Son zamanlarda ise ne ne oldu 4. oyundan sonra seri öldü.5'in senaryosu güzel değilmiydi?Güzeldi. 6'nın atmosferi ve sunumu güzel değilmiydi? Güzeldi. Ama ne oldu?Tutmadı.Bunun sebebi yeni oyunun atmosferi eski oyunun atmosferine paralel olarak gitmiyordu eskisi gibi çaresiz değildik.bıçaktan tut neredeyse sınırsız rpg'mize kadar her türlü silah vardı.Ondan ziyade etafta bir sürü insan görmekte bizi çaresizlik sıkıntısına sokmuyordu.Re6'yı oynayanlar -ki çoğu kişi oynamıştır- ne demek istediğimi anlayacaktır. Hah gelelim asıl noktaya senaryo aynı senaryo.Zombileşmiş kocaman bir dünya var hayatta kalmaya çalışılıyor virüsün tedavisi bulunmaya çalışılıyor (benzer olarak bakınız last of us[resident evil bu konuda ne kadar orjinalse last of us'da o kadar orjinaldir]) Sonunda sağından solundan kçından göz çıkmış boss öldürülüyor cool amerikanımız günü kurtarıyor. Bu bana göre klişe bir hikayedir sana göre orjinalmidir? Peki klişe kavramındaki bazı şeyleri açıklığa kavuşturalım.Ben sonunu tahmin edebildiğim film veya oyundan zevk alamıyorum malesef. Her ne kadar silent hill veya alan wake bir şeylerden esinlenmiş olsada ikisininde sonunda tahmin edemeyeceğim dumur edecek şeylerle karşılaştım.Özellikle alan wake , heavy rain (katilin o olduğu hiç bir şekilde aklıma gelmezdi) , silent hill 2. Sunum ve senaryo ayrı şeylerdir arkadaşım.Bunu tabiki sana ben öğretecek değilim ki zaten biliyorsundur.Ama ya yazdıklarımı anlamıyorsun yada illa muhalif olmak için çaba gösteriyorsun eleştirmek istediğim noktaları satırlarca yazmama rağmen. Ben resident evil'larıda severim , last of us'uda sinematik deneyimine rağmen beğenerek oynadım , uncharted 2-3 aynı şekilde klişe bir hikayeye sahip olmasına rağmen oynadığım en harika 2 oyundur. Eğer ben bu oyunları sırf senaryoları klişe esinlenmiş diye silseydim o zaman haklı olurdun ama durum ortada eleştirmek istediğim nokta ortada. Son olarak order 1886 yeni bir ip olmasına rağmen insan ister istemez orjinal bir şeyler bekliyor.Ha senaryo klişe olmasına rağmen umarım beni şaşırtırki bende bunu isterim.Sony'den kötü oyun çıkmaz sonuçta.Ama işin içinde ready at dawn stüdyosu varsa eski oyunlarını oynayıp sevmemiş biri olarak bu oyuna ister istemez şüpheyle yaklaşmama sebep oluyor. Bitti. Umarım anlaşılabilmişimdir.

BSC Misafiri

20.12.2013 22:03:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: EmuMaster Fikir belirtmekte suç oldu.

Yorumlardan sonra 3 kere daha okudum dedimki "acaba senaryoda kaçırdığım bi farklılıkmı var ?" diye.Yok klişe senaryo işte mutantlaşan insanlarla zombileşen insanlar hatta mantar sporu yüzünden mutantlaşan insanlar.Aynı b.kun laciverti sarısı kırmızısı.

Bu arada altta biri last of us'tan örnek vermiş onada cevaben ; yok kardeşim onunkide klişe last of us'u last of us yapan sunumu sinematik oynanışı atmosferi grafiği.

Ayrıca bir dipnot düşeyim uncharted 2-3 oynadığım en güzel oyunlardır bugüne kadarki ama bildiğin hazine avcısı senaryosu işte aynı hazine peşine düşen başkaları onlarla olan çatışmalar sonundada karakterin günü kurtarması kötü adamın ölmesi.

Bak bana klişe gelmeyen senaryolardan bir kaç örnek vereyim;

1- Silent hill 1-2-3-4
2- Heavy rain
3- Starcraft
4- Alan wake
5- Shadow of the colossus

Oldu?
Bu oyunlarin hicbiri cok orjinal yapimlar degil, sinema ya da kitap dunyasi ile derinden alakaliysaniz bunlarin hepsi daha önce benzer olarak yapilmis seylerdir. Yani senin dedigin gibi ayni b,, mavisidir. Ordan burdan toplanip ustune guzel bir oynanis ve ekstra fikirler eklenerek yapilmis, özgunlestirilmis seylerdir. Sen oyunu oynamadan bu kliselerin icinden ne kadar derine inilebilecegini bilemezsin. Önyargi denilen sey, olay yanlistir.

berkirca

20.12.2013 21:28:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: fernando torrent hay canavarına da mutantına da... ulan atmosfere bak konuya bak ya oyun demek illa canavarlar mutantlar öldur demek mi binlerce örneği var zaten onun. 1800lerin ingiltere atmosferini yapıyosun yaz bi jack the ripper hikayesi tam onun yaşadığı dönem. o öldursun biz peşine duşelim. neyse çok konuştum.
Kesinlikle katılıyorum oyunlarda canavar mutant görmekten sıkıldım. Tarih iyi atmosfer iyi bırakın bu canavarları da biraz gerçekçi bir senaryo bulun arkadaş.

rambocuk

20.12.2013 18:23:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: Ahayri
alıntı:

Orijinalden alıntı: fernando torrent

hay canavarına da mutantına da... ulan atmosfere bak konuya bak ya oyun demek illa canavarlar mutantlar öldur demek mi binlerce örneği var zaten onun. 1800lerin ingiltere atmosferini yapıyosun yaz bi jack the ripper hikayesi tam onun yaşadığı dönem. o öldursun biz peşine duşelim. neyse çok konuştum.


Kesinlikle katılıyorum. Bıktık artık şu doğaüstü güçlerden büyülerden. Biraz gerçekçiliğe yönelin arkadaş.
Acele bi ön yargı last of us da klişe bir hikayeye sahip ama bu zamana kadar yapılmış en iyi gerilim aksiyon oyunu

BSC Misafiri

20.12.2013 17:42:23

+1
quote:

Orijinalden alıntı: EmuMaster Fikir belirtmekte suç oldu.

Yorumlardan sonra 3 kere daha okudum dedimki "acaba senaryoda kaçırdığım bi farklılıkmı var ?" diye.Yok klişe senaryo işte mutantlaşan insanlarla zombileşen insanlar hatta mantar sporu yüzünden mutantlaşan insanlar.Aynı b.kun laciverti sarısı kırmızısı.

Bu arada altta biri last of us'tan örnek vermiş onada cevaben ; yok kardeşim onunkide klişe last of us'u last of us yapan sunumu sinematik oynanışı atmosferi grafiği.

Ayrıca bir dipnot düşeyim uncharted 2-3 oynadığım en güzel oyunlardır bugüne kadarki ama bildiğin hazine avcısı senaryosu işte aynı hazine peşine düşen başkaları onlarla olan çatışmalar sonundada karakterin günü kurtarması kötü adamın ölmesi.

Bak bana klişe gelmeyen senaryolardan bir kaç örnek vereyim;

1- Silent hill 1-2-3-4
2- Heavy rain
3- Starcraft
4- Alan wake
5- Shadow of the colossus

Oldu?
Zaten milletin sana anlatmak istediği senaryo ne kadar klişe olursa olsun sunum ve yönetmenin yeteneği o senaryoyu büyük bir yere getirir

BSC Misafiri

20.12.2013 17:42:11

+1
kabul etmek lazım oyun senaryosu filim senaryosu yazmak kadar zor oyüzden birbirine benzemeleri normal aslında aklımda bir kaç fikir var amma oyun olurmu bilmem;)

EmuMaster

20.12.2013 15:32:45

-2
Fikir belirtmekte suç oldu. Yorumlardan sonra 3 kere daha okudum dedimki "acaba senaryoda kaçırdığım bi farklılıkmı var ?" diye.Yok klişe senaryo işte mutantlaşan insanlarla zombileşen insanlar hatta mantar sporu yüzünden mutantlaşan insanlar.Aynı b.kun laciverti sarısı kırmızısı. Bu arada altta biri last of us'tan örnek vermiş onada cevaben ; yok kardeşim onunkide klişe last of us'u last of us yapan sunumu sinematik oynanışı atmosferi grafiği. Ayrıca bir dipnot düşeyim uncharted 2-3 oynadığım en güzel oyunlardır bugüne kadarki ama bildiğin hazine avcısı senaryosu işte aynı hazine peşine düşen başkaları onlarla olan çatışmalar sonundada karakterin günü kurtarması kötü adamın ölmesi. Bak bana klişe gelmeyen senaryolardan bir kaç örnek vereyim; 1- Silent hill 1-2-3-4 2- Heavy rain 3- Starcraft 4- Alan wake 5- Shadow of the colossus Oldu?

gamerasi

20.12.2013 15:23:21

0
"The Order 1886" Burada anlatılandan daha derin bir hikayeye sahip. Yanılmıyorsam Oyungezer dergisinden oyun ile ilgili makale vardı...

ultraslan06GS

20.12.2013 15:23:04

0
Kutsal savaşçı filmi de aynı senaryoya sahip .:)

Ahayri

20.12.2013 15:14:45

+1
quote:

Orijinalden alıntı: fernando torrent hay canavarına da mutantına da... ulan atmosfere bak konuya bak ya oyun demek illa canavarlar mutantlar öldur demek mi binlerce örneği var zaten onun. 1800lerin ingiltere atmosferini yapıyosun yaz bi jack the ripper hikayesi tam onun yaşadığı dönem. o öldursun biz peşine duşelim. neyse çok konuştum.
Kesinlikle katılıyorum. Bıktık artık şu doğaüstü güçlerden büyülerden. Biraz gerçekçiliğe yönelin arkadaş.

rambocuk

20.12.2013 14:59:41

0
Buda türkçe olursa deme keyfime

Guest-C8DDC600D

20.12.2013 14:59:07

+6
Senaryonun neyini beğenmediniz anlamadım. Mutantlaşmış insanlara karşı savaşırken bir yandan da zengin fakir ayrımından doğan isyanlar. Oyunun geçtiği dünya zaten ayrı bir olay ; yarı teknolojik yarı eskimsi Londra. Sanki her oyunda da efsane senaryolar var da bu yanlarında sırıtacak. Bunu beğenmiyorsanız gidin Amerikan başkanını kurtarın :D

BSC Misafiri

20.12.2013 14:36:24

+1
Turkce destegi olur umarim.

BSC Misafiri

20.12.2013 14:36:18

-4
fernando torrent , sadece "neyse çok konuştum." cümlene hak veriyorum. Gerisi kâle almadım bile

fernando torrent

20.12.2013 13:26:46

+3
hay canavarına da mutantına da... ulan atmosfere bak konuya bak ya oyun demek illa canavarlar mutantlar öldur demek mi binlerce örneği var zaten onun. 1800lerin ingiltere atmosferini yapıyosun yaz bi jack the ripper hikayesi tam onun yaşadığı dönem. o öldursun biz peşine duşelim. neyse çok konuştum.

BlackBeasT

20.12.2013 13:15:37

+1
Senaryo tanıdık gelsede iş yönetmenin bakış açısında biter.

crossmatch

20.12.2013 12:44:33

-1
AC ye benzettim. Mutantlısı :)

BSC Misafiri

20.12.2013 11:25:12

+1
Ilginc insanlarsiniz bu devir de ne yazsan, ne cizsen bir benzeri var zaten. Oyunu oynadiniz birde klise oldu, durun daha ya, bir iki sey yazmislar butun oyunu cözdunuz. Ayrica oyun iyi olduktan sonra klise olmasinin bir önemi yok, yeter ki kullandiklari kliseleri iyi islesinler.

BSC Misafiri

20.12.2013 11:14:56

+8
Yahu adamlar hikayenin ana hatlarını yazmışlar. Ona bakarsan God of War da "işte intikam için Tanrılar savaşıyor falan" olur. Bir oyunun en önemli şeyi o senaryoyu nasıl sunacağındır. The Last of Us da klişe o zaman... Zerre edebiyat, film kültürünüz yok mu sizin. Bence süper bir dünnya yaratacak bu adamlar.

EmuMaster

20.12.2013 11:08:02

-5
Bildiğin klişe senaryo.Mutasyona uğrayan insanlar, onlara karşı koymak isteyen hayatta kalma çabası gösteren insanlık. O kadar paragraf okumaya gerek yok kısaca bu. Ve Santa monica yapıyor gibi gözüksede ready at dawn'ın psp'de yapdığı god of war'ları gördükten sonra.Bu oyun hiç çekici gelmiyor bana.

poyraz_371

20.12.2013 10:59:36

-3
Yapımcılar National Geo. kanallarındaki Akıbetmiz ve Kıyamet Senaryolarını izleseler daha yaratıcı fikirler edinebilirler belki. Bana bu tarz mutant insan yaklaşımı çekici gelmiyor....

Sir Maximus is BACK

20.12.2013 10:48:09

+2
PS4 tarafında en çok heyecan uyandıran yapım olarak görüyorum. Bana Dishonored'ı anımsatıyor.

MaxKonsol

20.12.2013 10:46:23

0
Evet oyun olabilecek bir senaryo olmuş
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
The Order: 1886
+ TAKİBE
AL
36 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız