Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

CoD: Ghosts Satışlarında İlginç Platform Dağılımı


    Geçtiğimiz hafta piyasa çıkışını yapan Call of Duty: Ghosts, çıktığı hafta İngiltere'nin en çok satan oyunu olmuştu. Ghosts'un İngiltere satışlarında ilginç bir platform dağılımı ortaya çıktı.
 
    Yayınlanan verilere göre Call of Duty: Ghosts'un PS4 sürümü, henüz konsolun çıkmamasına rağmen genel satıştan %3'lük bir pay aldı. Oyunun Xbox 360 sürümü %62, PS3 sürümü ise genel satışlardan %34'lük pay almış görünüyor. Call of Duty: Ghosts'un PC ve Wii U sürümü ise bir olarak %1'lik kısıma anca giriyor.
 
    Görünüşe göre Call of Duty: Ghosts'un PC'deki kısıtlamaları ve Wii U'daki 'yeniliksiz' hali, oyunun satışlarını bu platformlarda oldukça etkilemiş. Tabii bu verilere oyunun Steam satışlarının dahil edilmediğini ekleyelim.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Call of Duty: Ghosts infinity ward FPS Activision Xbox 360 PS3 PC PS4 Xbox One
BioShock: Infinite DLC'sinden İnceleme Notları Dead Rising 3, Aslında X360'a Planlanıyordu
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

selcuk6688

19.11.2013 23:24:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Oyunun PC'de korsan olarak konsol versiyonlarından çok daha fazla indirildiğine adım gibi biliyorum. Sizler oyunu PC'de torrent ile aynı mantıkta tuttuğunuz sürece zaman içinde GTA5 gibi belki gelecek yıl çıkacak yeni Battlefield ya da COD oyunları sadece konsola özel olacak. Tek sebebi onlarca dolar ekran kartı ve işlemcilere verirken üşenip oyunlara orjinal fiyatlarını vermemek ve korsan indirmek ve bununla gurur duymanız. PC oyunculuğunu öldüren bu torrent bağımlısı insanlardır. Ama merak etmeyin 10 sene içinde indirecek oyun bulamadığınızda hepiniz eliniz mahkum konsollara yöneleceksiniz. O zaman anlayacaksınız bişeyleri.
sen erkeksen o pcni kırar atarsin varmi sende erkeklik konsolla gir kasa kasa nete tamammı ama pcden yazma buraya bir tarafdan pcyi sevmıyorsunya madem kırıp at kıramazsin gam yemez cunku konsolllar biter pc biterse ergen kılıklı cocuk seni erkeksen o pcni kırarsin aynisini arkadaşima dedim konsolu ovuyorsun kır lan pc ni dedim gıkı cıkmadi cocugun haklisin dedi hadi kır bilgisayarini resmini at buraya o yurek varmi sende gorelim arkadaşimin yoktu gelmiş burda erkeklik yapmak kolay şimdi yuru git ana okuluna uza bakim

mete19

15.11.2013 22:31:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55 Yav halan daha PC'de oyun satıyor, steamdi vs. vs...Madem çok satan platform, neden gta5 gibi bir oyun PC' yi es geçiyor. Çok satan bir platform olsaydı rockstar pc'ye de konsollarla beraber çıkarırdı.Şu gerçeği kabul edin. PC tabanlı oyunlar harici, her oyunun konsol versiyonları pc'den çok daha iyi satıyor.
pc oyuncuları bu oyunu alacak kadar aciz değil, o alanlarda ya salak yada pc den anlamayan donanımları düşük olanlar bu oyuna para verilmez, korsan indirilir mi HAYIR korsan indirmeye bile değmez indirenlerde zaten babasından harçlık alamamış çoluk çocuk

bocekgrafik

12.11.2013 23:31:04

+1
Steam'in satışlarını hesaba katmazlarsa bu nasıl veri olacak?

ultraslan06GS

12.11.2013 18:50:39

+1
Steam'de 50 arkadaşım var ve 8'i bu oyuna sahip .:)

BSC Misafiri

12.11.2013 07:45:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Oyunun PC'de korsan olarak konsol versiyonlarından çok daha fazla indirildiğine adım gibi biliyorum. Sizler oyunu PC'de torrent ile aynı mantıkta tuttuğunuz sürece zaman içinde GTA5 gibi belki gelecek yıl çıkacak yeni Battlefield ya da COD oyunları sadece konsola özel olacak.

Tek sebebi onlarca dolar ekran kartı ve işlemcilere verirken üşenip oyunlara orjinal fiyatlarını vermemek ve korsan indirmek ve bununla gurur duymanız. PC oyunculuğunu öldüren bu torrent bağımlısı insanlardır. Ama merak etmeyin 10 sene içinde indirecek oyun bulamadığınızda hepiniz eliniz mahkum konsollara yöneleceksiniz. O zaman anlayacaksınız bişeyleri.
10 sene öncede bu laflar söyleniyordu be. Siz şunu anlayın artık. PC de oyun kalmazsa dediğin gibi, ekran kartı firmaları batar. Ondan sonra o çok sevdiğin konsolcuğuna kim grafik işlemecisi yapacak haberin var mı.

2K

12.11.2013 00:51:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: Cihathalitt

Hocam merhaba yine ben:) Yahu bu oyun sadece bende mi düzgün çalışıyor. Oyunu imzamdaki sistemle 1920x1080p Full HD ve tamamı high ayarlarda oynuyorum en ufak bir takılma yok.
Hocam hiç bilmiyorum oyun tam bir optimize özürlüsü sanırım öğrencileri işe almışlar.Son update'e rağmen gereksiz FPS drop'lar var oyunda bazı takılmalar yaşıyorum.Zaten oyunun bir yeri bir yerini tutmuyor bir bölüme bakıyorum bu nasıl kötü grafikler diyorum bir başka bölüm geliyor grafikler harika sizde sorun yoksa sevindim ayaları hiç kurcalamadan oynayın zaten Chapter 16'da da bug çıktı oyunu bitiremedim.

Cihathalitt

12.11.2013 00:08:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: 2K En sorunlu versiyon PC sürümü buradan tüm bilinçli PC kullancılarını tebrik ediyorum ve oyuna sırf meraktan para veren kendimi kınıyorum.
Hocam merhaba yine ben:) Yahu bu oyun sadece bende mi düzgün çalışıyor. Oyunu imzamdaki sistemle 1920x1080p Full HD ve tamamı high ayarlarda oynuyorum en ufak bir takılma yok.

BSC Misafiri

12.11.2013 00:03:14

0
sen git 6 gb ram sınırı koy bu oyun beş para etmez ki satsın en güzeli hiç almamak

michael01

11.11.2013 23:56:32

0
Turnuvalar zaten xbox360 üzerinden yapılıyor şaşırılacak bir şey yok

2K

11.11.2013 23:55:57

0
En sorunlu versiyon PC sürümü buradan tüm bilinçli PC kullancılarını tebrik ediyorum ve oyuna sırf meraktan para veren kendimi kınıyorum.

mete19

11.11.2013 22:55:08

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Oyunun PC'de korsan olarak konsol versiyonlarından çok daha fazla indirildiğine adım gibi biliyorum. Sizler oyunu PC'de torrent ile aynı mantıkta tuttuğunuz sürece zaman içinde GTA5 gibi belki gelecek yıl çıkacak yeni Battlefield ya da COD oyunları sadece konsola özel olacak.

Tek sebebi onlarca dolar ekran kartı ve işlemcilere verirken üşenip oyunlara orjinal fiyatlarını vermemek ve korsan indirmek ve bununla gurur duymanız. PC oyunculuğunu öldüren bu torrent bağımlısı insanlardır. Ama merak etmeyin 10 sene içinde indirecek oyun bulamadığınızda hepiniz eliniz mahkum konsollara yöneleceksiniz. O zaman anlayacaksınız bişeyleri.
nereden biliyorsun la sen pc oyuncularının korsan indirdiğini, senin konsolunu kırdırıp torrent den konsoluna oyun yüklediğini de pc ciler biliyor!.

TheDhk

11.11.2013 21:35:03

+1
pc'nin gücünü görsün herkes.yakında konsollarda yok olacak,hepimiz steam kullanacağız.

BSC Misafiri

11.11.2013 19:41:12

0
Pc de BF3-BF4 gibi yeni nesil oyunlar varken kim COD alırki??? ayrıca COD alınacak olsa bile Steam vs varken kutulumu alınır?

BSC Misafiri

11.11.2013 19:40:58

0
ben daha çok COD u Pc için satın alan arkadaşlar kimler onu merak ediyorum :))) bf4 varken pc için cod almak değişik bir kafa olsa gerek...

Master_Evil

11.11.2013 19:26:37

0
xbox olmasa napardı call of

bkaakco

11.11.2013 19:23:10

0
Çünkü PC temelde sadece bir oyun makinesi değil.

BSC Misafiri

11.11.2013 19:19:04

0
Pc nin suçu yokki oyun zaten sadece pc satışlarını bile haketmiyor

KortX

11.11.2013 18:37:07

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Oyunun PC'de korsan olarak konsol versiyonlarından çok daha fazla indirildiğine adım gibi biliyorum. Sizler oyunu PC'de torrent ile aynı mantıkta tuttuğunuz sürece zaman içinde GTA5 gibi belki gelecek yıl çıkacak yeni Battlefield ya da COD oyunları sadece konsola özel olacak.

Tek sebebi onlarca dolar ekran kartı ve işlemcilere verirken üşenip oyunlara orjinal fiyatlarını vermemek ve korsan indirmek ve bununla gurur duymanız. PC oyunculuğunu öldüren bu torrent bağımlısı insanlardır. Ama merak etmeyin 10 sene içinde indirecek oyun bulamadığınızda hepiniz eliniz mahkum konsollara yöneleceksiniz. O zaman anlayacaksınız bişeyleri.
PC oyuncularınım torrent çektiğinden bu kadar eminsin ama kanıtın yok. Ben de sana emin olduğum bişi söliyimmi? Call of Duty artık pc oyuncularına hitap etmiyor. En başta gelen sistem kısıtlamaları bir yana oyun artık çığrından çıktı. Siz konsolcular GTA V gibi rekor kırmış bir oyun dururken Call of Duty gibi her yıl gereksizce çıkan bu oyunu listenin en başına taşıdığınız için utanmalısınız. Ve haberin sonunu da okumanı tavsiye ederim. Steam satışlarının hariç olduğu yazıyor.

Quirah

11.11.2013 18:30:51

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Denizcagdar Chip yalan söylüyor yani ? Samimi bir şekilde soruyorum satışlar konusunda bende link koymaya kalksam sanki biraz daha fazla malzeme, alternatif ve ekstra var gibi ... ? Öyle değil mi ? 2 oyun ile olacak iş ise siz söyleyin.
Benim yorumumdan bunu mu anladınız? Valve bu işi 10 yıldır yapıyor. PC'deki dijital yayıncılık konsollara oranla daha ileride. Valve'ın 10 senedir yaptığı işi Sony bu sene yapmaya başladı.(Her oyunda değil) Microsoft'tan ise haber yok. Oyunları çıkış gününde dijital olarak satmaktan bahsediyorum. Benim demek istediğim ve gerçekte olan; dijital satışları işin içine katmadan oyunun ne kadar sattığı karşılaştırılamaz. Bu haberin kaynağı Activision değil mesela, İngiltere'deki mağazaların yaptığı satışları kayıt altına alan bir kurum. O adamlar nereden bilsin Valve'ın platformunda hangi oyunun kaç sattığını? Olay bu.

BSC Misafiri

11.11.2013 18:25:28

0
BF 4'de PC %50'si neredeyse .

BSC Misafiri

11.11.2013 18:25:24

-3
Oyunun PC'de korsan olarak konsol versiyonlarından çok daha fazla indirildiğine adım gibi biliyorum. Sizler oyunu PC'de torrent ile aynı mantıkta tuttuğunuz sürece zaman içinde GTA5 gibi belki gelecek yıl çıkacak yeni Battlefield ya da COD oyunları sadece konsola özel olacak. Tek sebebi onlarca dolar ekran kartı ve işlemcilere verirken üşenip oyunlara orjinal fiyatlarını vermemek ve korsan indirmek ve bununla gurur duymanız. PC oyunculuğunu öldüren bu torrent bağımlısı insanlardır. Ama merak etmeyin 10 sene içinde indirecek oyun bulamadığınızda hepiniz eliniz mahkum konsollara yöneleceksiniz. O zaman anlayacaksınız bişeyleri.

BSC Misafiri

11.11.2013 18:25:18

+3
quote:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake Ne zaman bu tablo değişti ki.Çok istiyorsanız Pc satışlarına Steam'i de ekleyelim en fazla %5'e gelir ama korsanı eklersek tüm satış rakamlarını beşe katlar
hiç sanmıyorum. çöp bir oyunu üstüne para bile verseler kimse 28GB torentden indirmez. kurunca kim bilir ne kadar yer işgal edecek. pc ye çamur atmak kolay tabi, madem çok bilmişsin rakam ver korsan kullanıcıların sayısını biz de bilelim, havadan konuşmakla olmuyor böyle.

BSC Misafiri

11.11.2013 18:16:23

+3
quote:

Orijinalden alıntı: CodeMachine Buradan PC ve konsol oyuncularının kalite anlayışını görmüş oluyoruz.
+99... Oyun sektörünü doğru yolda ilerleten esas pc oyuncusudur. Konsollar sayesinde COD gibi bir efsane her sene kopyala yapıştır oldu. konsolcu arkadaşlarda almaya devam.

BSC Misafiri

11.11.2013 18:16:19

0
bir pc oyuncusu olarak kendimle gurur duydum :) para her zaman hak edene.

BSC Misafiri

11.11.2013 18:16:15

0
call of duty ghost için mukavva baskı yaptırdım, tutarsa ticarete dökecem. linkten bakabilirsiniz. http://www.sanalpazar.com/Call-Of-Duty-Ghosts-12x21-Mukavva-Baski__isp12217545?malid=SONGEZ

Nathan__Drake

11.11.2013 18:14:10

-2
Ne zaman bu tablo değişti ki.Çok istiyorsanız Pc satışlarına Steam'i de ekleyelim en fazla %5'e gelir ama korsanı eklersek tüm satış rakamlarını beşe katlar

betadragon

11.11.2013 18:10:09

+1
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55 Yav halan daha PC'de oyun satıyor, steamdi vs. vs...Madem çok satan platform, neden gta5 gibi bir oyun PC' yi es geçiyor. Çok satan bir platform olsaydı rockstar pc'ye de konsollarla beraber çıkarırdı.Şu gerçeği kabul edin. PC tabanlı oyunlar harici, her oyunun konsol versiyonları pc'den çok daha iyi satıyor.
Bunun sebebi microsoft ve sony nin rockstara yaptırım uygulaması nvidia açıklamıştı çok para harcıyolar diye

alike03

11.11.2013 17:50:38

0
En son kutulu satin aldigim oyun Assassins Creed III Join or Die Edition'du. Ondan sonraki aldigim 7-8 oyun dijital.

S.T.A.L.K.E.R.

11.11.2013 17:50:36

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Denizcagdar Chip yalan söylüyor yani ? Samimi bir şekilde soruyorum satışlar konusunda bende link koymaya kalksam sanki biraz daha fazla malzeme, alternatif ve ekstra var gibi ... ? Öyle değil mi ? 2 oyun ile olacak iş ise siz söyleyin.
yıl olmuş 2013, chip in haberlerini okuyan var mı? hayatımda gördüğüm en yanlı site. marka takıntıları var. bağımsız olsalardı çoktan kepenk indirmişlerdi. en kısa zamanda yok olmaları dileğiyle.

GT_55

11.11.2013 17:43:32

-8
Yav halan daha PC'de oyun satıyor, steamdi vs. vs...Madem çok satan platform, neden gta5 gibi bir oyun PC' yi es geçiyor. Çok satan bir platform olsaydı rockstar pc'ye de konsollarla beraber çıkarırdı.Şu gerçeği kabul edin. PC tabanlı oyunlar harici, her oyunun konsol versiyonları pc'den çok daha iyi satıyor.

gesso

11.11.2013 17:35:25

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Artizt PC'de ne kısıtlaması var ki? Benim haberim yok.
Windows 64 bit işletim sistemi istemesi, 6 gb belleği şart koşması, DX 11 yoksa çalışmam demesi... Kısıtlama dediği bu. Buna karşın antika değerinde ki konsollarda 60 kare saniyede akarım demesi.

TITAN

11.11.2013 17:12:39

0
Genel olarak PC oyuncusu olarak bende CoD almam, BF4 ve CS:GO gibi aldığı paranın hakkını veren, destekli oyunlar varken gerçekten CoD oynamak biraz saçma olur, ölü yatırım derler ya o şekil. Steam satışlarının açıklanmaması dert değil, o kadar yüksek rakamlar olduğunu herkes gibi düşünmüyorum. Önemli olan '' Oyunu satmak değil, oyunu alan oyuncuyu memnun etmek ve oynanmasını sağlamak '' Ben oyunu aldıktan 2 gün sonra bir daha oynamıyorsam bunun bir açıklaması olamaz, ben XYZ sattım diyerek kimse övünmesin

ankara

11.11.2013 17:10:50

+2
Pc oyun artık Steam ve benzeri sitelerde satılıyor.Kapaklı oyun pek alan olmaz

betadragon

11.11.2013 17:07:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: Denizcagdar Chip yalan söylüyor yani ? Samimi bir şekilde soruyorum satışlar konusunda bende link koymaya kalksam sanki biraz daha fazla malzeme, alternatif ve ekstra var gibi ... ? Öyle değil mi ? 2 oyun ile olacak iş ise siz söyleyin.
2013 Golden Joystick Best Gaming Platform in association with Digital Spy : Steam

iamburak

11.11.2013 17:06:08

-6
PC oyuncuları ile gurur duydum

Denizcagdar

11.11.2013 16:47:06

-4
Chip yalan söylüyor yani ? Samimi bir şekilde soruyorum satışlar konusunda bende link koymaya kalksam sanki biraz daha fazla malzeme, alternatif ve ekstra var gibi ... ? Öyle değil mi ? 2 oyun ile olacak iş ise siz söyleyin.

BerkayDr

11.11.2013 16:44:51

0
Steam satışları katılmamış ki zaten bu oyun korsan oynansa da olur.Çünkü o paranın %1'ini haketmeyen bir oyun.

Quirah

11.11.2013 16:40:09

+6
quote:

Orijinalden alıntı: Denizcagdar Sizce CoD Ghost'un kötü olması bu konuda bahane olabilir mi ? Sizce olmuş... Ancak chip tee ne zaman yayımlamıştı o makaleyi. Durum hep böyle idi. Bir örneğini daha görünce belirtmek istedim ... Sadece CoD ile alakalı bir durum değil. E tabi ekran kartına 500-600 dolar verince oyuna para nasıl kalsın, sizde haklısınız ?
Buyrun Steam'in sahibi Valve'ın oyunu Portal 2 en çok hangi platformda satmış: http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Portal_2_En_Fazla_PCde_Satti-19214.htm Haberde özellikle vurguladım bu verilere Steam satışlarının dahil olmadığını ama insan okumak istediği gibi okuyunca işte... Bu da ekstrası olsun, Metro 2033: http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Metro_2033un_Satislarinda_PC_Surprizi-30219.htm Veya daha geçen gün gelen taze açıklamalar. Diablo 3'ün genel satışları 14 milyonu geçti, en az 12 milyonu PC'ye ait. Oyun dijital olarak Battle.net üzerinden satıldı. Battle.net'in sahibi de Blizzard. http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Diablo_3un_Satislari_14_Milyonu_Gecti-44919.htm Bu dönemde dijital satışları göz önüne almadan PC'yi değerlendirmek mantıksız. Yorumun özeti bu.

Denizcagdar

11.11.2013 16:36:05

-4
Sizce CoD Ghost'un kötü olması bu konuda bahane olabilir mi ? Sizce olmuş... Ancak chip tee ne zaman yayımlamıştı o makaleyi. Durum hep böyle idi. Bir örneğini daha görünce belirtmek istedim ... Sadece CoD ile alakalı bir durum değil. E tabi ekran kartına 500-600 dolar verince oyuna para nasıl kalsın, sizde haklısınız ?

ultralisan

11.11.2013 16:35:26

0
Pcde adam neden bu oyunu alsın gider Bf4 alır mis gibi keyfine bakar o dandik ps3 ve xbox'da anca cod oynanır zaten ayrıca pc sahipleri gördüğünüz gibi ağzının tadını biliyor

WE neED

11.11.2013 16:33:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: CodeMachine Buradan PC ve konsol oyuncularının kalite anlayışını görmüş oluyoruz.
Kesinlikle bilinçli kullanıcı ne yazık ki azınlık.

betadragon

11.11.2013 16:27:55

0
Pc dijital satışları gerçekten yüksek seviyelerde 30 gb boyuta rağmen

Dovahkiin

11.11.2013 16:25:41

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Denizcagdar PC'ciler hala çıkıp konsolda da korsan var desinler... İş harici 1 milyar üzeri kişisel bilgisayar var... 70-80 milyonluk platformları deviremiyor ... Sonra vay efendim optimizasyon vay efendim Titanımın %30'unu kullanmıyor, yok benim ekran kartım 4 tane ps3 eder... Oyunculuğa yön veren sektör belli. Yönelinmesi gereken tarafta belli.

http://www.chip.com.tr/makale/korsan-nereye-gidiyor-pc-ve-konsol-arasindaki-ucurum_33564_5.html
Daha çok kol of duti oynayan daha mı az korsan kullanıyor? Error 404: Mantık bulunamadı.

Artizt

11.11.2013 16:23:16

0
PC'de ne kısıtlaması var ki? Benim haberim yok.

Riwalp

11.11.2013 16:19:36

0
adamlar sırf xbox için yapmışlar. pc ye hep kısıtlama

BSC Misafiri

11.11.2013 16:18:47

+4
Yahu hala bu satışlara mı bakılıyor. PC de artık neredeyse kutulu oyun alan kalmadı. Sadece Steam de değil bir sürü dijital satış yapan siteler var.

BSC Misafiri

11.11.2013 16:18:41

0
bi oyunun sadece hikayesi güzel ve multisi çöp olursa pcde herkes korsan indirir

BSC Misafiri

11.11.2013 16:18:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: Denizcagdar PC'ciler hala çıkıp konsolda da korsan var desinler... İş harici 1 milyar üzeri kişisel bilgisayar var... 70-80 milyonluk platformları deviremiyor ... Sonra vay efendim optimizasyon vay efendim Titanımın %30'unu kullanmıyor, yok benim ekran kartım 4 tane ps3 eder... Oyunculuğa yön veren sektör belli. Yönelinmesi gereken tarafta belli.

http://www.chip.com.tr/makale/korsan-nereye-gidiyor-pc-ve-konsol-arasindaki-ucurum_33564_5.html
haberi nerenle okuyosun? steam satışları bulunmuyor yazmış adamlar. steam ne biliyomusun? 65 milyon oyuncusu olan bi platform hani? valve'ın yaptıkları karşısında sadece sony ve microsoft değil konsol fanboyları da epey korkmuş, belli.

CodeMachine

11.11.2013 16:15:36

+19
Buradan PC ve konsol oyuncularının kalite anlayışını görmüş oluyoruz.

Denizcagdar

11.11.2013 16:14:59

-10
PC'ciler hala çıkıp konsolda da korsan var desinler... İş harici 1 milyar üzeri kişisel bilgisayar var... 70-80 milyonluk platformları deviremiyor ... Sonra vay efendim optimizasyon vay efendim Titanımın %30'unu kullanmıyor, yok benim ekran kartım 4 tane ps3 eder... Oyunculuğa yön veren sektör belli. Yönelinmesi gereken tarafta belli. http://www.chip.com.tr/makale/korsan-nereye-gidiyor-pc-ve-konsol-arasindaki-ucurum_33564_5.html
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Call of Duty: Ghosts ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
88 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız